Мінфін - Курси валют України

Встановити

Мій банк?

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Олена лісниченко 17 липня 2018, 21:10
Я є клієнтом банка більше десяти років.Зрозуміло, що плюсів для мене більше.Але.це завдяки відділенню на Гетьмана !3, у Києві. Їх терпінню, фаху,їх бажанню допомогти.підказати вірне рішення.Хоч легким, або дуже вигідним клієнтом мене не назвеш.Та ,їх ставлення до мене, як клієнта, дуже заохочує. Хоч маю претензії до кул центра.часто вони взагалі не чують про що їх запитуєш, таке відчуття, що спеціаліст там тільки став до роботи.І ще-дуже мало терміналівдля поповнення рахунку, а час роботи не зручний.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
18 липня 2018, 10:45
Доброго дня, шановна Олено!
Дякуємо, що знайшли час висловити своє задоволення роботою працівників відділення а також зауваження відносно роботи Інформаційного центру та недостатньої кількості банкоматів. Інформація прийнята до уваги та буде використана для покращення якості обслуговування. Запевняємо Вас, що ми прагнемо надавати Клієнтам послуги найвищої якості.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль».

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися