Бажання вирішувати проблеми нульові! Банкомат приймає гроші і не зараховує на рахунок. Бачу що не вперше.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
Железка — она и в Африке железка и может по любому поводу и своему желанию выходить из строя, к сожалению. Срывать график инкассатор уж точно никто не будет. Как Вы себе это представляете? Едут инкассаторы по маршруту — к примеру левого берега, проводят заправку/инкассацию банкоматов, и тут хопа… «ребята, срочно на пирогова, там банкомат деньги забрал, но не зачислил», так да?
14 дней — это стандартный срок рассмотрения заявки, как правило, деньги возвращают быстрее.
14 дней — это стандартный срок рассмотрения заявки, как правило, деньги возвращают быстрее.
- +
- 0
- Roman Denysiuk
- 22 червня 2018, 13:21
- #
Так. Мусять якщо мають такі проколи заплатити інкасаторам за додаткову роботу. Почитайте відгуки скільки разів за останні дні ці залізяки ламались під час прийому грошей
.
.
А теперь представьте, что одновременно в инфоцентр звонят два клиента с одинаковой просьбой — куда бежать инкассаторам первыми? Есть график и маршрут — всё. А вот парк АТМов пора менять и давно, с этим согласна. Тем более, что отделение на Пирого — отделение нового формата.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Райффайзен Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.6 | 43.55 |
USD | 41.1 | 41.58 |
Всі курси банку |
Підійшов до працівника банку, сказав що проблема з банкоматом (банкомати прямо у відділенні) і за 15 хвилин ніхто так і не підійшов.
Зателефонував на гарячу лінію. Заявку прийняли — буде оброблена протягом до 4 липня. круто. правда? всього лише 14 днів чекати поки мені повернуть трохи більше 15000 грн. Розмови в мене на телефоні пишуться. Тому підтвердження своїх слів маю.
Телефоную сьогодні — Вашу заявку бачу… буде заявка розглянута 14 днів.
І мало того, мені кажуть — такі ситуації рідкість. Ага. Рідкість — почитайте відгуки нижче.
Скільки років не було проблем. Минулого місяця та ж сама проблема була в дівчини коли я поповнював і там само, в тому ж відділенні. І відношення — ми ж не можемо нічого прискорити… в нас є графік інкасації.
Та плювати мені на ваш графік інкасації. Є заява про втрачені гроші — то висилайте інкасаторів хай перевіряють. Невже не видно що у вас якісь проблеми? Хоча б по відгуках то… а відгуки то пишуть не всі. І мені ще по телефону кажуть що такі ситуації рідкість???
За наявною інформацією, відповідь стосовно Вашого відгуку була надана Банком у внутрішній поштовій скриньки в системі «Райффайзен Онлайн» на аналогічне Ваше звернення в даній системі.
Дякуємо Вам за звернення.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»