Кошти з карти списало, банкомат готівку не видав
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Райффайзен Банк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.1 | 49.77 |
| USD | 42.05 | 42.38 |
| Всі курси банку | ||
Вже другий раз така ситуація. Знімаю 20 тисяч. Банкомат чухається, купюри рахує.
Банкомат зависає, дає чек, перезапускається та пише, що не працює.
Перший раз повернуло тільки через 10 днів. Сьогодні ця ситуація трапилась знову!
В підтримці кажуть, що це не їх проблема, і щоб я звернувся до свого банку.
Поверніть кошти та вирішіть питання із своїми банкомати. Перш ніж списати кошти, то нехай банкомат переконається, що має таку суму у себе.
Згідно Правил міжнародних платіжних систем (далі – Правила), у разі проведення неуспішної операції з використанням платіжної картки (далі – ПК), перевірка в даній ситуації можлива виключно у межах банку-емітенту (тобто банку, що випустив картку).
У випадку, коли трансакція, яка підлягає оскарженню, була здійснена у мережі іншого банку, банк-емітент здійснює офіційний запит до банку-екваєру (банку, який обслуговує банкомат або торгову точку), з обов’язковим зазначенням суми, дати та місця проведення операції. На підставі отриманого запиту, банк-екваєр, у встановлений Правилами строк, проводить внутрішню перевірку, та надає офіційну відповідь.
Враховуючи наведене, у випадку, якщо кошти по спірній трансакції були списані з ПК іншого банку, Вам необхідно звернутись безпосередньо до банку-емітента, з інформацією про неуспішну операцію, для проведення перевірки та здійснення необхідних дій, передбачених Правилами.
Дякуємо Вам за звернення та сподіваємося на розуміння.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»