Інтернет-банкінг - Публічна угода лише у відділеннях банку
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
Появление нового интернет банкинга для юридических лиц было анонсировано не вчера, а более 6 месяцев назад, с учетом этой позиции достаточно времени для того чтобы обратится в отделение банка и решить свои вопросы.
- +
- 0
- AlexandeVel
- 23 травня 2018, 16:08
- #
Жодної інформації про те, що треба для переходу на новий банкінг переходити через візит до відділення — не було. Ні СМС, ні повідомлення при вході у стару версію… Лише реклама «очікуйте скоро на нову версію».
У мене фізична, не юридична особа.
У мене фізична, не юридична особа.
- +
- 0
- IvanPetrov
- 24 травня 2018, 0:36
- #
Речь о физиках
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Райффайзен Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.6 | 43.55 |
USD | 41.1 | 41.58 |
Всі курси банку |
І ще, як приклад з минулого, вже закритий випадок, але все ж. Відкривав нову картку (закінчився строк дії в старій) — оператор заблокувала і стару картку, і картку дружини, яка теж на тому ж рахунку, однак строк дії в якій не закінчувався. В результаті в той же день дружина платила в магазині карткою — виліз чек «картку викрадено». Добре, що у неї був паспорт з собою, і вона довела, що це її картка (ПІБ співпадає на картці з паспортом), і поліцію всеж не викликали, хоча стрес для неї був значний… В Авалі спочатку все заперечували — «ми не могли, це Ви заблокували через інтернет», написав офіційного листа щодо розслідування цього випадку — лише потім почали дзвонити з відділення «ой, вибачте, це наша співроібтиця випадково закрила, вибачаємось».
Відповідно до ст. 55 Закону України «Про банки і банківську діяльність» відносини банку з клієнтом регулюються угодами (договорами) між клієнтом та банком.
На підставі викладеного повідомляємо, що користування оновленою системою «Райффайзен Онлайн» можливе лише за умови підписання Договору банківського обслуговування (далі – Договір) відповідно до Публічної пропозиції Банку щодо надання банківських послуг (https://www.aval.ua/personal/all_services/proposition/).
Необхідність підписання Клієнтом вказаного Договору пов’язана з тим, що Правилами банківського обслуговування фізичних осіб в Банку, які є невід’ємною частиною Договору, визначений порядок надання Клієнту послуг в системі «Райффайзен Онлайн».
Також зазначаємо, що у разі не укладення Клієнтом Договору – Банком буде продовжуватись обслуговування рахунків, відкритих в Банку, але буде заблоковано доступ до системи «Райффайзен Онлайн».
Крім цього повідомляємо, що підписання Договору можливе довіреною особою Клієнта, на підставі нотаріально засвідченої довіреності, в якій, зокрема, повинно бути вказано права довіреної особи щодо укладення договору банківського обслуговування, підписання заяв, анкет, згод на обробку персональних даних та інші документи пов’язані з виконанням даних повноважень.
Таким чином, рекомендуємо Вам або довіреній особі звернутись до будь-якого відділення Банку для підписання Договору.
Дякуємо Вам за звернення.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»