Мінфін - Курси валют України

Встановити

Інтернет-банкінг - Публічна угода лише у відділеннях банку

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
AlexandeVel 23 травня 2018, 12:55
Я єж користувачем банку Аваль вже більше 5 років, і в останні кілька років часто виникають проблеми. Остання — з Інтернет банікнгом. Стара версія була не дуже зручна, однак, робоча, і я нею постійно користувався. Зараз Аваль зробив нову систему, і для переходу на неї (а стару закриють в кінці червня) треба обов«язково прийти в банк і підписати Публічну угоду. Я знаходжусь зараз не в Україні, і фізично не зможу це зробити. В той же самий час, у мене є діюча угода про інтернет-банкінг, яку, виходить, Аваль розриває в односторонньому порядку. На мої дзвінки у службу підтримки я отримав лише загальні рекомендації типу „можливо, Вам варто написати доручення, і хтось з близьких зможе підійти в банк“. Однак, нотаріально завіряти в юриста за кордоном — це досить великі кошти, в посольстві — це теж витрати на поїздку і час… Плюс до того, ніхто не дає гарантію, що це спрацює — знаючи обслуговування в Авалі, цілком можливо що у самому відділенні скажуть „ні, ми не можемо“. В той же час, мені треба користуватись інтернет-банкінгом і в липні, і в серпні, і в цей час я все ще буду не в Україні. Абсолютно не зрозуміле відношення до клієнтів, чому для переходу на новий інтернет-банкінг треба обов»язково підписувати нову угоду???

І ще, як приклад з минулого, вже закритий випадок, але все ж. Відкривав нову картку (закінчився строк дії в старій) — оператор заблокувала і стару картку, і картку дружини, яка теж на тому ж рахунку, однак строк дії в якій не закінчувався. В результаті в той же день дружина платила в магазині карткою — виліз чек «картку викрадено». Добре, що у неї був паспорт з собою, і вона довела, що це її картка (ПІБ співпадає на картці з паспортом), і поліцію всеж не викликали, хоча стрес для неї був значний… В Авалі спочатку все заперечували — «ми не могли, це Ви заблокували через інтернет», написав офіційного листа щодо розслідування цього випадку — лише потім почали дзвонити з відділення «ой, вибачте, це наша співроібтиця випадково закрила, вибачаємось».
Райффайзен Банк
Відповідь банку
31 травня 2018, 12:53
Доброго дня!
Відповідно до ст. 55 Закону України «Про банки і банківську діяльність» відносини банку з клієнтом регулюються угодами (договорами) між клієнтом та банком.
На підставі викладеного повідомляємо, що користування оновленою системою «Райффайзен Онлайн» можливе лише за умови підписання Договору банківського обслуговування (далі – Договір) відповідно до Публічної пропозиції Банку щодо надання банківських послуг (https://www.aval.ua/personal/all_services/proposition/).
Необхідність підписання Клієнтом вказаного Договору пов’язана з тим, що Правилами банківського обслуговування фізичних осіб в Банку, які є невід’ємною частиною Договору, визначений порядок надання Клієнту послуг в системі «Райффайзен Онлайн».
Також зазначаємо, що у разі не укладення Клієнтом Договору – Банком буде продовжуватись обслуговування рахунків, відкритих в Банку, але буде заблоковано доступ до системи «Райффайзен Онлайн».
Крім цього повідомляємо, що підписання Договору можливе довіреною особою Клієнта, на підставі нотаріально засвідченої довіреності, в якій, зокрема, повинно бути вказано права довіреної особи щодо укладення договору банківського обслуговування, підписання заяв, анкет, згод на обробку персональних даних та інші документи пов’язані з виконанням даних повноважень.
Таким чином, рекомендуємо Вам або довіреній особі звернутись до будь-якого відділення Банку для підписання Договору.
Дякуємо Вам за звернення.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Коментарі - 3

+
0
iamdimon
iamdimon
23 травня 2018, 14:09
#
Появление нового интернет банкинга для юридических лиц было анонсировано не вчера, а более 6 месяцев назад, с учетом этой позиции достаточно времени для того чтобы обратится в отделение банка и решить свои вопросы.
+
0
AlexandeVel
AlexandeVel
23 травня 2018, 16:08
#
Жодної інформації про те, що треба для переходу на новий банкінг переходити через візит до відділення — не було. Ні СМС, ні повідомлення при вході у стару версію… Лише реклама «очікуйте скоро на нову версію».

У мене фізична, не юридична особа.
+
0
IvanPetrov
IvanPetrov
24 травня 2018, 0:36
#
Речь о физиках
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Відгуки про Райффайзен Банк 📝 / Інтернет-банкінг - Публічна угода лише у відділеннях банку