гопстоп - світ особливих пропозицій та привілеїв
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
В подальшому з’явилось керівник відділення, але я навіть не почув звичайних вибачень, уся розмова зводилась до гопстоп стилю «дзвоніть в Київ там розберуться, ми вашими проблемами займатися не будемо», при цьому на моє логічне зауваження що ви самі є джерелом проблем мені не відповіли.
Мною викликано поліцію всередину відділеня банку у місті Харків на вулиці Університетська 2 на місце правопорушення. На цей виклик ЄО ***** від 30.03.2018 прибули працівники поліції, патруль номер ****, державний номер автомобіля ****. Працівники патрульної поліції зареєстрували та зафіксували вказані події, при цьому Кривошеєв підтвердив, що знав про несправність пристою, оскільки зранку йому повідомили про це інкасатори які обслуговують технічне обладнання, але заходів для попередження клієнтів вжито не було. Звичайно мною спрямовано усі необхідні звернення до гарячої лінії підтримки банку, але там мені відповіли «Денег нет, но вы держитесь» і запропонували почекати, може до кінця місяця, може до кінця весни, може до кінця року.
Ось такий «Європейський банк поруч», для розуміння ситуації, це картка рівня Platinum, це світ особливих пропозицій та привілеїв разом з преміальними картками. Страшно навіть уявити яка розмова буде з клієнтами рівня Gold, напевно їх взагалі будуть ігнорувати, а клієнтів звичайного рівня напевно будуть копняками виганяти.
Мною викликано поліцію всередину відділеня банку у місті Харків на вулиці Університетська 2 на місце правопорушення. На цей виклик ЄО ***** від 30.03.2018 прибули працівники поліції, патруль номер ****, державний номер автомобіля ****. Працівники патрульної поліції зареєстрували та зафіксували вказані події, при цьому Кривошеєв підтвердив, що знав про несправність пристою, оскільки зранку йому повідомили про це інкасатори які обслуговують технічне обладнання, але заходів для попередження клієнтів вжито не було. Звичайно мною спрямовано усі необхідні звернення до гарячої лінії підтримки банку, але там мені відповіли «Денег нет, но вы держитесь» і запропонували почекати, може до кінця місяця, може до кінця весни, може до кінця року.
Ось такий «Європейський банк поруч», для розуміння ситуації, це картка рівня Platinum, це світ особливих пропозицій та привілеїв разом з преміальними картками. Страшно навіть уявити яка розмова буде з клієнтами рівня Gold, напевно їх взагалі будуть ігнорувати, а клієнтів звичайного рівня напевно будуть копняками виганяти.
- +
- 0
- IvanPetrov
- 10 квітня 2018, 1:12
- #
Ой, всё )
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Одразу всередині відділення я звернувся до службової особи банку Кривошеєв зі скаргою з вимогою вжити негайні заходи для повернення моїх готівкових коштів. У відповіді мені було відмовлено. Жодних документів про те, куди зникли мої готівкові кошти мені не надано, що є порушенням норм законодавства обігу готівки. В подальшому
За наявною інформацією, відповідні роз’яснення, щодо ситуації, що склалася, були відправлені Банком на поштову адресу, вказану Вами у зверненнях до Банку, з викладенням аналогічного питання.
Дякуємо Вам за звернення.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»