Мінфін - Курси валют України

Встановити

гопстоп - світ особливих пропозицій та привілеїв

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
redded 2 квітня 2018, 14:21
Відділення за адресою: Харків, вул. Університетська, 2
30.03.2018 час близько 11 години 00 хвилини я зайшов до відділення Райффайзен Банк Аваль у місті Харків на вулиці Університетська 2 для того, щоб покласти готівкові кошти на свій рахунок. Всередині відділення банку розташований пристрій платіжний термінал для зарахування готівки, поряд з цим пристроєм на відстані близько одного метру перебувала службова особа банку Кривошеєв, фактично його робоче місце розташовано на відстані простягнутої руки від пристрою. Ніяких оголошень про несправність пристрою на екрані не було відображено, ніяких позначок про несправніть пристрою службовими особами банку зроблено не було, ніяких зауважень та/або попереджень про несправніть пристрою службові особи банку не надавали. Я вніс купюри по 500 гривень аверсом догори до пристрою після чого затягнулася пауза, чоловік в черзі за мною запитав що там коїться, після чого службова особа банку Кривошеєв повідомив що пристрій несправний. Я очікував результату, пристрій повернув мені частину купюр по 500 гривень реверсом догори, та на екрані з’явилось повідомлення про помилку та/або проблеми. Мої грошові кошти не було зараховано на мій рахунок, цими коштами протиправно заволодів банк. Службові особи відділення #банк #raiffeisen у місті Харків на вулиці Університетська 2 перебуваючи на своєму робочому місці, діючи умисно, заздалегідь знаючи що пристрій платіжний термінал для зарахування готівки несправний та/або проблемний та/або небезпечний для клієнтів не повідомляли про це, та не вжили відповідних заходів попередження. Лише після того, як мене протиправно позбавлено моїх коштів, мені було повідомлено про несправність та/або проблеми.
Одразу всередині відділення я звернувся до службової особи банку Кривошеєв зі скаргою з вимогою вжити негайні заходи для повернення моїх готівкових коштів. У відповіді мені було відмовлено. Жодних документів про те, куди зникли мої готівкові кошти мені не надано, що є порушенням норм законодавства обігу готівки. В подальшому
Райффайзен Банк
Відповідь банку
4 квітня 2018, 19:15
Доброго дня!

За наявною інформацією, відповідні роз’яснення, щодо ситуації, що склалася, були відправлені Банком на поштову адресу, вказану Вами у зверненнях до Банку, з викладенням аналогічного питання.
Дякуємо Вам за звернення.

З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Коментарі - 2

+
0
redded
redded
2 квітня 2018, 14:22
#
В подальшому з’явилось керівник відділення, але я навіть не почув звичайних вибачень, уся розмова зводилась до гопстоп стилю «дзвоніть в Київ там розберуться, ми вашими проблемами займатися не будемо», при цьому на моє логічне зауваження що ви самі є джерелом проблем мені не відповіли.

Мною викликано поліцію всередину відділеня банку у місті Харків на вулиці Університетська 2 на місце правопорушення. На цей виклик ЄО ***** від 30.03.2018 прибули працівники поліції, патруль номер ****, державний номер автомобіля ****. Працівники патрульної поліції зареєстрували та зафіксували вказані події, при цьому Кривошеєв підтвердив, що знав про несправність пристою, оскільки зранку йому повідомили про це інкасатори які обслуговують технічне обладнання, але заходів для попередження клієнтів вжито не було. Звичайно мною спрямовано усі необхідні звернення до гарячої лінії підтримки банку, але там мені відповіли «Денег нет, но вы держитесь» і запропонували почекати, може до кінця місяця, може до кінця весни, може до кінця року.
Ось такий «Європейський банк поруч», для розуміння ситуації, це картка рівня Platinum, це світ особливих пропозицій та привілеїв разом з преміальними картками. Страшно навіть уявити яка розмова буде з клієнтами рівня Gold, напевно їх взагалі будуть ігнорувати, а клієнтів звичайного рівня напевно будуть копняками виганяти.
+
0
IvanPetrov
IvanPetrov
10 квітня 2018, 1:12
#
Ой, всё )
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Відгуки про Райффайзен Банк 📝 / гопстоп - світ особливих пропозицій та привілеїв