Переглянула багато відгуків і переважно всі негативні.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Переглянула багато відгуків і переважно всі негативні. Дуже шкода, що про працівників така погана думка. Повірте, є спеціалісти, які люблять свою роботу. Мені, наприклад, дуже подобалося працювати з людьми, отримувала велике задоволення від спілкування, особливо, якщо «кіпішний» клієнт ішов задоволений. Думаю і клієнти і працівники мають бути взаємоввічливі.А на рах того, що прац-ки тупі чи, мяко кажучи, нерозумні, то я думаю це проблема плинності кадрів. Дуже важко молодій людині зорієнтуватися у всіх нюансах одразу.Най більша відпов-ть на мою думку лежить все-таки на нач відділ: як організує роботу, так і працюватиметься. До речі, є не тільки матеріальні стимули, навіть при невеликій з/пл хороший моральний клімат у колективі сприяє результативності роботи. Спробуйте заперечити )))
Написати коментар