Жахливе обслуговування
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
- +
- 0
- Qwerty1999
- 4 травня 2017, 18:26
- #
На риторические вопросы банки отвечают по-шаблону.
«Проблемы клиентов — банк не волнуют».
«Проблемы клиентов — банк не волнуют».
А дійсно вважаєте графік роботи, наприклад, поліклініки зручним для Вас, чи будь-якого іншого держ.органу, у якого співпадає графік з Вашим? Така політика Банка. Чому банки мають працювати під вимоги клієнтів? Є графік роботи і все. Або відпрашуватись з роботи, щоб попасти куди треба або все… )
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
2) З встановлених Ваших банкоматів по місту регулярно працюють лише 3-4, всі інші працюють через раз а деякі взагалі ніколи не бувають в робочому стані (для прикладу банкомат за адресою вул. Університетська, 10)
Відповідно до п. 1.10 «Положення про організацію здійснення операційної діяльності у банках України», затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 18.06.2003 р № 254, операційний час встановлюється відповідно до розпорядження керівника банку і доводиться до відома клієнтів.
З метою комфортного обслуговування і економії часу Клієнтів, Банк постійно працює над удосконаленням наявних та розробкою нових сервісів, якими Клієнти мають можливість скористатися без візиту до відділення. Банк пропонує широкий спектр операцій, які можна здійснювати самостійно, за допомогою кіосків самообслуговування та банкоматів в будь-який зручний час, при наявності платіжної картки Банку, або послуги «Платежі будь-якою картою за реквізитами» (http: //aval.ua/personal/everyday/kartk/) з використанням платіжної картки будь-якого українського банку. Для Клієнтів Банку, що мають картковий рахунок, доступна система «Райффайзен Онлайн», яка дозволяє проводити платежі цілодобово через мережу Інтернет (http://www.aval.ua/personal/online/).
Отримати консультацію щодо продуктів Банку Ви можете також, звернувшись до Інформаційного центру Банку, за телефонами: 0 (800) 500 500 (безкоштовно по Україні зі стаціонарних та мобільних номерів), 38 (044) 490 88 88 (для м. Києва), 521 (безкоштовно для абонентів MТC).
Щодо банкомату, розташованого за адресою: вул. Університетська, буд. 10, м. Чернівці, маємо зауважити, що найближчим часом він буде демонтований.
Дякуємо Вам за те, що знайшли час викласти свої зауваження щодо якості обслуговування в нашому Банку. Нам важливо отримувати подібну інформацію, з метою налагодження комфортного і якісного процесу роботи з клієнтами.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»