Комісія за користування особистим рахунком
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 4
- +
- 0
- Qwerty1999
- 8 серпня 2016, 12:28
- #
После уволнения надо было самостоятельно расторгать с банком договор на платёжную карту, выпущенную в рамках зарплатного проекта.
Разве при увольнении бухгалтерия предприятия не поставила вас в известность.
Разве при увольнении бухгалтерия предприятия не поставила вас в известность.
При увольнении бухгалтерия по идее должна была поставить в клиент-банке галочку «уволен» и карта автоматом переводится на пакет «Базовый» без абонплаты, но по факту как правило бухгалтерия забывает об этом и карта продолжает обслуживаться в том тарифном пакете, который был, и соответственно продолжает сниматься абонплата, в результате чего образуется неразрешенный овердрафт. Смс-информирование о снятии абонплаты действительно не предусмотрено. Поэтому если клиент увольняется и не планирует в дальнейшем использовать свою карту, лучше всего самостоятельно обратиться в банк и расторгнуть договор.
- +
- 0
- Qwerty1999
- 8 серпня 2016, 17:02
- #
Значит это проблема либо бухгалтерии предприятия либо клиента, но никак не банка…
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Обслуговування карткового рахунку здійснюється Банком відповідно до умов договору на відкриття рахунку, укладеного з Клієнтом та діючих в Банку Тарифів.
Тарифи Банку у вільному доступі розміщені в прикасових зонах у відділеннях Банку, на сайті Банку за посиланням: www.aval.ua/personal/all_services/proposition/tarrifs/. Їх можливо дізнатися за допомогою операторів Інформаційного центру Банку.
Закриття карткового рахунку здійснюється на підставі письмової заяви Клієнта.
У разі, якщо Ви не писали заяву на закриття рахунку, комісія за обслуговування карткового рахунку утримується незалежно від наявності залишку на ньому коштів та здійснення операцій. Внаслідок цього, на рахунку може виникати негативний залишок (недозволений овердрафт).
Клієнт має самостійно контролювати стан карткового рахунку, отримуючи виписку по рахунку одним із способів, передбачених умовами договору.
Банк здійснює закриття карткового рахунку на підставі письмової заяви Клієнта, у випадку відсутності на ньому недозволеного овердрафту.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль».