Скарга
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 6
Вы можете написать официальное обращение в отделении банка, банк отменит начисленную комиссию и закроет Ваш счет
Сьогодні 05.08.16 хотіла закрити картку Аваля у Луцькому відділенні на пр. Перемоги. Без 2х хвилин 17 год уже було закрито. Вийшов охоронець і через скляні двері почав возмущатись, а потім і хамити. Напроти скляних вхідних дверей висіли в середині часи, що на момент нашого відходу прказували без 3х хв. Оголошення, що клієнтів починають не впускати раніше — не було. Завтра в 5 ранку виїжджаю і тепер, як сказав охоронець, «ето вашіє праблєми».
Вищий рівень жадності від АвальБанк-для того щоб відключити послугу за яку кожного місяця знімають кошти, потрібно заплатити 50 грн. Тобто підключення безплатне і в телефонному режимі, а відключення в банку з паспортом тай ще гроші плати.
Про зняття комісії від перерахування коштів також не повідомляюють, а знімають тихо через день і не повідомляють. Серйозно????
Сподіваюся, що монобанк швидко забере їх клієнтів.
- +
- 0
- mednolarisa
- 19 травня 2020, 10:55
- #
Я маю зарплатню і пенсійну картку в банку Аваль. З 15 травня перестали приходити
sms з банку, хоча інші - приходять. Неодноразово зверталася до операторів банку,
сказали, що мобільний банкінг установили, а sms з банку так і не приходять.З телефоном у мене все в порядку.В період карантину я не можу здійснити жодного онлайн плватежу, бо не приходить з банку одноразовий пароль, прийшла зарплата -смс немає, прийшла пенсія - також немає. Це вже не перший раз таке з смс.
Прошу допомоги в вирішенні цієї проблеми.
sms з банку, хоча інші - приходять. Неодноразово зверталася до операторів банку,
сказали, що мобільний банкінг установили, а sms з банку так і не приходять.З телефоном у мене все в порядку.В період карантину я не можу здійснити жодного онлайн плватежу, бо не приходить з банку одноразовий пароль, прийшла зарплата -смс немає, прийшла пенсія - також немає. Це вже не перший раз таке з смс.
Прошу допомоги в вирішенні цієї проблеми.
Банк показав себе як справжнє *** .
Я будучи закордоном розрахувався картою (карта не кредитна, без будь-яких кредитних лімітів) на певну суму.
А через декілька днів банк списав суму по новому курсу, дещо вищому.
Ці дії банку привели до того що в мене
з’явився мінус на рахунку. Це єдина установа в якій я зіткнувся з таким. Я не в Україні в зв’язку з війною і тим більше не планував витрачати кошти більше ніж маю власних на рахунку.
Як можна вийти з такої ситуації?
Я будучи закордоном розрахувався картою (карта не кредитна, без будь-яких кредитних лімітів) на певну суму.
А через декілька днів банк списав суму по новому курсу, дещо вищому.
Ці дії банку привели до того що в мене
з’явився мінус на рахунку. Це єдина установа в якій я зіткнувся з таким. Я не в Україні в зв’язку з війною і тим більше не планував витрачати кошти більше ніж маю власних на рахунку.
Як можна вийти з такої ситуації?
- +
- 0
- VladRoma1985
- 22 липня 2022, 5:57
- #
Банк перевів кредит на заробітну карту таким чином в мене мінус на карті,і вся заробітна платня списується, всі100%. Що робити?
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Райффайзен Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43 | 43.9 |
USD | 41.05 | 41.54 |
Всі курси банку |
На жаль, наданої Вами інформації недостатньо для аналізу описаної ситуації.
Просимо Вашого чоловіка надіслати більш детальну інформацію, а саме: ПІБ та реєстраційний номер облікової картки платника податків, на електронну адресу: info@aval.ua, з посиланням на даний відгук.
Після розгляду ситуації будуть надані роз'яснення на вказану у зверненні адресу електронної пошти.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль».