Мінфін - Курси валют України

Встановити

Гірше немає!!!

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
без оцінки
клієнт Клієнт 25 липня 2016, 13:20
Вже понад 5 років є клієнтом банку. Отримувала в ньому заробітню платню. Взяла кредит. Все спочатку було добре, але через непередбачувану ситуацію перший раз протермінувала кредит на 12 днів і тут почалось. Персонал банку який працює на телефонах просто жах. Невиховані, хамовиті пані., які не вміють слухати і агресивно розмовляють з клієнтами. Дозволяють собі повчати як треба жити співрозмовнику, на чому економити, підвищують голос. Такого відношення до клієнтів я ще нечула. Невже керівництво не чує ці записи. Як можна дозволяти собі таке хамство, і погрози до людини яка сплачує Вам аборгованість на протязі трьох років.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
25 липня 2016, 17:48
Шановний Клієнте!

На жаль, наданої Вами інформації недостатньо для аналізу описаної ситуації.
Просимо надіслати більш детальну інформацію, а саме: Ваші ПІБ та реєстраційний номер облікової картки платника податків, номер телефону, з якого Вам дзвонили та номер телефону, на який надійшов дзвінок, а також дату дзвінка, на електронну адресу: info@aval.ua, з посиланням на даний відгук.
Після розгляду ситуації будуть надані роз'яснення на вказану Вами адресу електронної пошти.

З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль».

Коментарі - 2

+
0
клієнт Клієнт
клієнт Клієнт
25 липня 2016, 23:55
#
Добре, так і зроблю обов«язково.
+
0
клієнт Клієнт
клієнт Клієнт
10 серпня 2016, 13:21
#
Ситуація повторилась. Просто жахливий персонал кол-центру, істерички які дозволяють собі кидати трубку і не дослуховувати клієнта, погрожувати незважаючи на вік клієнта. Просто соромно, нікому не раджу звязуватись з цим банком. Невже ніхто не контролює процес розмов?
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися