×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Следить за новыми комментариями
Коментарі - 1
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Райффайзен Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.9 | 43.87 |
USD | 41.1 | 41.68 |
Всі курси банку |
Відносини Банку з клієнтом регулюються законодавством України, нормативно-правовими актами Національного банку України (далі — НБУ) та угодами (договорами) між клієнтом та банком (стаття 55 Закону України «Про банки і банківську діяльність», далі — Закон про банки).
Відповідно до пункту 1.19 Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої постановою Правління НБУ № 22 від 21.01.2004 р., Банк не несе відповідальності за достовірність змісту платіжного доручення, оформленого клієнтом, а також за повноту і своєчасність сплати клієнтом податків, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування. Відповідальність за відповідність інформації, зазначеної в платіжному дорученні, суті операції, за якою здійснюється переказ, несе платник.
Всі суперечки, які можуть виникнути з цих питань між учасниками розрахунків, вирішуються ними відповідно до законодавства України.
Платники і одержувачі коштів здійснюють контроль за проведенням таких розрахунків і розглядають взаємні претензії без участі банку.
Для врегулювання питання щодо виконання зобов'язань одержувачем коштів, рекомендуємо Вам звертатися безпосередньо до одержувача платежу.
Банк не має правових підстав для блокування картки Клієнта на підставі інформації, отриманої від третіх осіб.
У разі припущення про шахрайські дії з боку отримувача коштів, рекомендуємо Вам звернутися з відповідною заявою до правоохоронних органів. Також, Ви маєте можливість залишити інформацію щодо даного випадку на сайті Управління боротьби з кіберзлочинністю МВС України, за посиланням: https://www.cybercrime.gov.ua/feedback-ua.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль».