Мінфін - Курси валют України

Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
pugach2016
pugach2016
19 березня 2016, 22:16
сталась така ситуація: з моєї картки були зняті чи то переслані на другу картку гроші( два рази по 409 грн), картка зімною пароля ніхто крім мене не знаю навіть родичі. як це так? за чим дивиться банк? звонила оператору сказав карточку заблокірували. прийти за новою. я на цю карточку отримую дитячі, гроші потрібні. банк їх мені поверне?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
22 березня 2016, 12:48
Шановна pugach2016!

У випадку, якщо Ви не згодні з операціями, проведеними по Вашому картковому рахунку, Вам необхідно звертатися до Інформаційного центру Банку, за номерами телефонів: 0 (800) 500-500 (безкоштовно для стаціонарних та мобільних операторів по Україні) і 521 (безкоштовно для абонентів МТС), 38 (044) 490-88-88 (для м. Києва) для реєстрації заявки на спірну трансакцію. За результатами розгляду заявки Банком буде прийнято рішення про можливість зарахування на Ваш картковий рахунок оскаржуваної суми коштів або надано відповідь про причини відмови.
У разі припущення про шахрайські дії з боку третіх осіб, рекомендуємо Вам звернутися з відповідною заявою до правоохоронних органів. Також, Ви маєте можливість залишити інформацію щодо даного випадку на сайті Управління боротьби з кіберзлочинністю МВС України, за посиланням: https://www.cybercrime.gov.ua/feedback-ua.
Зауважимо, що згідно з правилами обслуговування фізичних осіб в АТ «Райффайзен Банк Аваль», операції, здійснені з використанням платіжної картки із застосуванням ПІН-коду та/або реквізитів картки (зокрема, номеру та строку дії картки, CVV2\CVC2-коду тощо), у тому числі Довіреними особами Клієнта, безумовно визнаються Клієнтом як такі, що здійснені ним свідомо, особисто підписані та спрямовані Клієнтом на вчинення правочину та/або розпорядження коштами на картковому рахунку.
При отриманні послуг Банку з відкриття та обслуговування Карткових рахунків, обслуговування Платіжних карток, Клієнт самостійно несе повну відповідальність та звільняє Банк від будь-якої відповідальності за наступні обставини, дії та/або їх наслідки: за операції з платіжною карткою, здійснені за допомогою незахищених каналів зв’язку (із використанням мережі Iнтернет, телефонних мереж, пошти тощо), а також за можливе розголошення інформації за Картковим рахунком, переданої Банком із застосуванням таких каналів зв‘язку, за винятком випадків технічної несправності банкоматів Банку.

З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль».

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися