Мінфін - Курси валют України

Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
GHFA1982
GHFA1982
8 лютого 2016, 16:33
Валентина, Канев
Два роки назад я обслуговувалась Райффайзен банком Аваль. Протягом останніх 2 років я являюсь клієнтом іншого банку. В даний час я виявила бажання повернутися назад, але працівники місцевого відділення банку виставили рахунок за обслуговування протягом часу, коли я не була їх клінтом. Чи правомірні дії працівників банку?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
9 лютого 2016, 15:48
Шановна Валентино!

Надана Вами інформація не дає можливості провести детальний аналіз описаної ситуації, оскільки Вами не вказано, якими саме послугами Банку Ви користувалися, а також чи надавали до Банку заяви на відключення послуг або закриття рахунків під час переходу на обслуговування в інший банк.
Маємо зауважити, що плата за обслуговування рахунків встановлюється умовами договору на відкриття рахунку, укладеного з Клієнтом, відповідно до діючих в Банку Тарифів. З Тарифами Банку Ви мали можливість ознайомитися під час підписання договору на відкриття рахунку.
Так, наприклад, комісія за обслуговування карткового рахунку утримується незалежно від наявності залишку на ньому коштів, що може призвести до виникнення від’ємного залишку (недозволеного овердрафту).
Тарифи Банку у вільному доступі розміщені в прикасових зонах в відділеннях Банку, на сайті Банку, за посиланням: www.aval.ua/personal/all_services/proposition/tarrifs/. Також їх можна дізнатися за допомогою операторів Інформаційного центру Банку, за телефонами: 0 (800) 500 500 (безкоштовно по Україні зі стаціонарних та мобільних номерів), 38 (044) 490 88 88 (для Київських міських номерів і дзвінків з-за кордону), 521 з мобільного (безкоштовно для абонентів MТC).

З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль».

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися