Мінфін - Курси валют України

Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
andrii89guid
Андрій Рева
3 лютого 2016, 10:03
Добрий день, в мене наступне є питання.

Зимою 2014--2015 я прийшов в одне з відділень щоб погасити заборгованість оскільки термін дії картки вийшов. Як виявилося, я помиився і вказав не ту картку (картками користувався рідко, а кольорова палітра на всії картках була однакова, синьо-жовта, тому запам'ятати де яка було тяжко). Так, безумовно це моя провина, але коли я спілкувався з економісткою, то чітко сказав що хочу погасити **заборгованість**, але ж на картці був явний надлишок, а до мінімального кредитного ліміту не дотягувало ~₴750, так що хоч якісь сумніви у людини повинні були з'явитися.

Далі, оскільки зимою 2014--2015 гроші були покладені не на ту картку, весною 2015 мені почали приходити СМС з повідомленнями про заборгованість. Цього ж разу ситуація знову повторилася (той же економіст і та ж проблема з картками), але економіст вказала що заборгованість у мене на іншій картці, після чого виписала суму заборгованості на папірці, який я одразу ж відніс до каси, де за ним і сплатив (тобто імовірність помилки з моєї сторони мінімальна). Але цього разу виникла інша проблема: економіст не врахувала відсотків за користування кредитом протягом 25--29 квітня (в результаті чого в мене знову з'явилася заборгованість). Що цікаво, так це те що мені запропонували закрити картку (перед цим там же закрив дві робочі), а оскільки економіст повважала що картку можна закрити, то виходить що питання плати за користування кредитом протягом 25--29 квітня не стояло/було вирішено. Чисто технічно, то все правильно: економіст вказала суму для погашення заборгованість що була на той момент, але, знову ж таки, те питання відносно закриття картки вказує на те що вона помилилася.

Коротше суть питання така: чи можна якось довести що у випадку з весни 2015 винен саме економіст, а тому анулювати заборгованість?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
4 лютого 2016, 14:45
Шановний Андрію!

Зазначеної Вами інформації не достатньо для аналізу описаної ситуації.
Просимо надіслати більш детальну інформацію, а саме: Ваш реєстраційний номер облікової картки платника податків, назву або адресу відділення, до якого Ви зверталися, на електронну адресу: info@aval.ua, з посиланням на даний відгук. Після розгляду ситуації будуть надані роз'яснення на вказану Вами адресу електронної пошти.

З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль».

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися