Мінфін - Курси валют України

Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
252512yu
252512yu
29 січня 2016, 22:34
Моєму чоловікові прислали на мобільний телефон смс з банку про необхідність з'явитись в найблищє відділеня банку до 20.02.2016 для оновлення клієнської бази. Але він знаходиться закордоном і не можє у встановленний банком час до них прибути, що робити, з чим це оновлення повязане і чого очикувати на разі неприбуття, це його пенсійна картка???
Райффайзен Банк
Відповідь банку
2 лютого 2016, 12:43
Шановна 252512yu!

Згідно з Постановою Правління Національного банку України № 417 від 26.06.2015 р, вимогою якої є проведення повторного фінансового моніторингу клієнтів, АТ «Райффайзен Банк Аваль» здійснює актуалізацію даних клієнтів.
У зв'язку з цим, Банк здійснює інформування Клієнтів з метою запрошення до відділень Банку за місцем обслуговування для заповнення документів, необхідних для оновлення даних.
У випадку, якщо Ваш чоловік наразі не має можливості звернутися до Банку для проведення актуалізації даних, йому необхідно буде звернутися до Банку з паспортом та реєстраційним номером облікової картки платника податків після повернення з-за кордону.

З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль».

Коментарі - 1

+
0
252512yu
252512yu
2 лютого 2016, 12:51
#
Дякую за відповідь.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися