Мінфін - Курси валют України

Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
taras1990
taras1990
13 січня 2016, 21:01
Тарас Васильович, Івано-франківськ
добрий вечір, підскажіть як бути в такій ситуації? я перебуваю за кордоном сьогодні мені прийшло повідомлення що банк має намір вимагати погашення кридиту достроково. оскільки я ігнорую його звернення.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
14 січня 2016, 14:42
Шановний Тарасе Васильовичу!

Договірні відносини між Клієнтом і Банком регулюються укладеними кредитними договорами і додатковими угодами до них (за наявності).
Згідно зі статтею 526 Цивільного кодексу України, зобов'язання повинні виконуватися належним чином відповідно до умов договору.
Статтею 629 Цивільного кодексу України обумовлено, договір є обов'язковим для виконання сторонами.
Відповідно до пункту 10 статті 11 Закону України «Про захист прав споживачів», кредитодавець, згідно з договором про надання споживчого кредиту, одержує внаслідок порушення споживачем умов договору право на вимогу повернення споживчого кредиту, строк виплати якого ще не настав, або на вилучення продукції чи застосування іншої санкції.
Враховуючи вищевикладене, протягом строку користування кредитом, Позичальник повинен виконувати обов'язки, покладені на нього кредитним договором Зміна місця проживання Позичальника не припиняє договірні зобов'язання, що випливають з укладених договорів.
Для уточнення інформації про можливість врегулювання заборгованості за Вашим кредитом, рекомендуємо звертатись з паспортом і реєстраційним номером облікової карти платника податків до будь-якого відділення Банку, або зателефонувати за номерами телефонів Центру з врегулювання простроченої заборгованості Банку: 0 (800) 509-900 (для дзвінків на території України) графік роботи: пн — пт з 07:00 до 22:00, сб — з 09:00 до 17:00, нд — вихідний) та +38 (044) 496-11-46 (для м. Києва та дзвінків з-за кордону), назвавши дані, які дозволять визначити Вас, як позичальника.

З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль».

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися