Мінфін - Курси валют України

Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
KarlovaSvetlana
Светлана Карлова
29 грудня 2015, 12:29
Карлова Светлана, Николаев
Співробітники Миколаївського обл. Центра Медико-соціальної експертизи отримують нараховану зарплату в “Райффайзен Банк Аваль"
28/12/2015 року о 8.03 годин при спробі зняти в банкоматі зі свого рахунку кошти, мені вкотре (четвертий випадок протягом кількох років) замість них видано лише квитанцию щодо начебто отриманої мною суми коштів (квитанція від 28.12.15р. о 08:03:33)
Наслідком звернення до співробітника банку (за телефоном 0444908888521(3) стала обіцянка розслідування інциденту та можливої (!) сплати нарахованих коштів не раніше за 11.01.2016 року. Оформлена в контактному центрі банку заява №39647. Мене попередили, що іншого шансу, крім очікування до 11.01.2016 р, в мене немає.
Вимагаю негайного вирішення свого питання. У випадку ігнорування мого звернення докладу зусиль для оприлюднення конкретніх фактів так званого «сервісного обслуговування» постраждалих колег-медиків.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
29 грудня 2015, 17:07
Шановна Світлано!

Насамперед, дозвольте принести вибачення за незручності, що виникли в процесі Вашого обслуговування. У свою чергу, хочемо повідомити, що через банкомати проходить значна кількість операцій, у зв'язку з чим, іноді відбуваються технічні збої в їхній роботі з різних причин.
Банком регулярно проводяться регламентні роботи для профілактики збоїв і усунення несправностей банкоматів.
Запевняємо, що Банком докладається максимум зусиль для якісного та оперативного вирішення нагальних питань Клієнтів, і проводиться щоденна робота з метою удосконалення технічного забезпечення Банку.
Для уточнення статусу Вашої заявки на спірну трансакіцю, а також попередньої дати її розгляду, рекомендуємо звертатися до Інформаційного центру Банку, за номерами телефонів: 0 (800) 500-500 (безкоштовно по Україні) і 521 (безкоштовно для абонентів МТС), за допомогою Карти ідентифікації, або назвавши оператору дані, які дадуть можливість визначити Вас, як власника рахунку.

З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль».

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися