Райффайзен Банк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Со сроками карты всё в порядке. На горячую линию дозвонится не могу. Дорого.
Подскажите это сбой или что? В Украину приехать не могу, понимаете, да?
Наразі Інформаційний центр Банку працює у стандартному режимі. Звернутись за консультацією можливо за номерами: 0-800-500-500, 0-800-400-504(безкоштовно), 521 для Vodafone(безкоштовно), 044-490-88-88(за тарифами Вашого оператора), +38-044-354-14-34(для дзвінків з-за кордону).
Через велике навантаження за зверненням до Інформаційного центру Банку можливо необхідно зачекати певний час для зв'язку з оператором.
Додатково, для отримання інформації з Вашого питання Ви можете писати нам у Чаті додатку «Райф Онлайн»(меню «Більше»- Зв'язок із Банком — Чат) із темою:«Запит для Ксенії.МінФін»
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Працює тільки інформація, а з"єднааня відсутнє?
Наразі Інформаційний центр Банку працює у стандартному режимі. Звернутись за консультацією можливо за номерами: 0-800-500-500, 0-800-400-504(безкоштовно), 521 для Vodafone(безкоштовно), 044-490-88-88(за тарифами Вашого оператора), +38-044-354-14-34(для дзвінків з-за кордону).
Через велике навантаження за зверненням до Інформаційного центру Банку можливо необхідно зачекати певний час для зв'язку з оператором.
Додатково, для отримання інформації з Вашого питання Ви можете писати нам у Чаті додатку «Райф Онлайн»(меню «Більше»- Зв'язок із Банком — Чат).
На жаль, ми не можемо написати Вам у приватні повідомлення для можливості детального аналізу ситуації та будемо вдячні, якщо Ви напишете нам у Чат додатку із темою:«Запит для Анастасії.МінФін»
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Перевірити відділення, які працюють сьогодні Ви можете на нашому сайті: https://raiffeisen.ua/viddilennya
Отримати переказ Ви можете за наявності достатньої суми коштів в касі, якщо суми буде не достатньо — Вас зорієнтують на який день їх зможуть доставити.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Перевірити відділення, які працюють сьогодні Ви можете на нашому сайті: https://raiffeisen.ua/viddilennya
Отримати переказ Ви можете за наявності достатньої суми коштів в касі, якщо суми буде не достатньо — Вас зорієнтують на який день їх зможуть доставити.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Для можливості аналізу Вашого питання, на жаль, не вистачає даних. Напишіть, будь ласка, Ваш ідентифікаційний код для перевірки в особистих повідомленнях.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Для замовлення довідки Ви можете зателефонувати в Інформаційний центр за номером 0800 500 500 або написати в чаті системи «Райф Онлайн» (меню «Зв'язок з банком» — «Чат»).
З повагою,
@RaifHelp
Написати коментар
1. Дата открытия счета (кредитной карты);
2. Остаток по счету по состоянию на 31.12.2021 года.
Очень буду признателен за сотрудничество! С ответом прошу не задерживать.
Інформація по поточним (у т. ч. картковим) та депозитним рахункам, а також про залишок заборгованості по кредитам надається Клієнту після проведення повторної ідентифікації при особистому зверненні до відділення Банку або Інформаційого центру (лише для отримання інформації по картковому рахунку; для ідентифікації в телефонному режимі потрібно вказати номер платіжної карти або рахунку та слово-пароль). Для отримання інформації (у т. ч. довідки, копій договорів тощо) про заборгованість за кредитним договором, по якому тривалий час не здійснювалося погашення та право вимоги за яким було відступлено третій особі, Позичальнику необхідно звертатись безпосередньо до Нового кредитора.
З повагою,
@RaifHelp
Написати коментар
Социальные сети не подходят, так как, я не могу прикрепить скрины
Приносимо вибачення за тривалість надання відповіді.
Ви можете написати запит, якщо Ви наш клієнт у Чат системи Райффайзен Онлайн (зв'язок з Банком — чат) чи написати наразі у особисті повідомлення.
З повагою,
@RaifHelp
Коментарі (1)
Ми ще раз вказуємо, що для можливості аналізу Вашого питання, на жаль, не вистачає даних. Напишіть, будь ласка, в особистих повідомленнях та опишіть Ваш запит детальніше.
З повагою,
@RaifHelp
Написати коментар
Для можливості аналізу Вашого питання, на жаль, не вистачає даних. Напишіть, будь ласка, Ваш ідентифікаційний код для перевірки в особистих повідомленнях та опишіть Ваше питання більш детально.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Сьогодні 7.02.2022 мав розмову з представником Райффайзен Банк (принаймі так представився абонент +380443543000) стосовно одного комунального платежу від 5.02.2022 12:55 за споживання електрики. Представник вказав що для того щоб пройшов даний платіж я повинен надати йому деякі, як я розумію особисті, дані моєї дружини (третьої особи, не клієнт Райффайзен Банк). Я відмовився і додатково подзвонив на гарячу лінію банку (звернення записане). Тим не менше мені надійшла СМС про відхилення згаданої трансакції. То ж з цього приводу два питання:
1. Для чого Райффайзен Банк збирає особисті дані третіх осіб?
2. Що не так з трансакцією за реквізитами 132048153 на суму 115грн 20коп?
Для можливості аналізу Вашого питання, на жаль, не вистачає даних. Напишіть, будь ласка, Ваш ідентифікаційний код для перевірки.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (1)
Для можливості аналізу Вашого питання, на жаль, не вистачає даних. Напишіть, будь ласка, Ваш ідентифікаційний код для перевірки в особистих повідомленнях.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Но мои отзывы правдивы, я лишь написала что каждые две минуты совершаются звонки на работу боссу и в бухгалтерию, звонили также мужу. Вопросы всегда одни и те же: сколько я получаю. Делали запрос в налоговую. Мне перезвонили с налоговой и спрашивали работаю ли я. Позвонив на гарячую линию Райфа ничего не решилось, мне ничем не помогли.
Для можливості аналізу Вашого питання, на жаль, не вистачає даних. Напишіть, будь ласка, Ваш ідентифікаційний код для перевірки в особистих повідомленнях та номер телефону з якого Вам телефонували після відгуку.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
1. Дата открытия счета (кредитной карты);
2. Остаток по счету по состоянию на 31.12.2021 года.
Очень буду признателен за сотрудничество! С ответом прошу не задерживать.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Написати коментар
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
На жаль, надати окрему квитанцію від Банку з проведеної оплати поза мережею Райфу технічно неможливо. Проте, у банківській виписці за Вашим рахунком буде відображено інформацію стосовно проведеного платежу.
Написати коментар
Ваше питання в роботі, зворотній зв'язок надано за першим запитом. Дякуємо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Ми проаналізуємо запит та надамо інформацію Вам у приватні повідомлення. Дякуємо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар