Мінфін - Курси валют України

Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
ksuwka0912
ksuwka0912
21 вересня 2015, 19:36
Оксана, Коломия
Добрий день.я отримала від вашого банку таке смс:
Shanovnyi Klient, stanom na 15-SEP-15 po Vashomu rakhunku zaborgovanist stanovyt 51.26 UAH. Prosymo negayno splatyty. Raiffeisen Bank Aval

Але я не користуюсь послугами вашого банку, раньше мала Зарплатну карточку, але ще зимою здала її, коли звільнялась,і наскільки знаю то її мали закрити.
Тоді чому мені прийшло це повідомлення??? при тому що майже рік від коли я здала карточку, то ніяких повідомлень я не отримувала.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
22 вересня 2015, 14:37
Шановна Оксано!
Банк, за згодою Клієнта, направляє відомості про виконання/неналежне виконання Клієнтом своїх зобов’язань, за допомогою звичайних поштових відправлень та листів-звернень, електронних засобів зв’язку, смс — повідомлень, тощо, на адреси, номери телефонів, електронну пошту, вказані Клієнтом в анкеті-заяві або які стали відомі Банку іншим чином.
Для проведення ретельного розслідування та надання предметних коментарів в ситуації, що склалась, нам необхідно з’ясувати її деталі. Будемо вдячні за надання додаткової інформації з даного приводу, а саме: номеру телефону, на який було отримане зазначене смс – повідомлення, та індивідуальний податковий номер (ідентифікаційний код). Вищевказану інформацію може бути викладено Вами у вигляді письмового запиту на офіційну поштову адресу Банку: вул. Лєскова, 9, м. Київ.
За додатковою інформацією Ви, також, маєте можливість звертатись в Інформаційний Центр Банку за телефонами: 0 (800) 500 500 (безкоштовно по Україні зі стаціонарних та мобільних телефонів), (044) 490 -88-88 (в Києві), 521 (для абонентів MТC).
Запевняємо, що Банком будуть здійснені всі необхідні дії з метою якнайшвидшого вирішення Вашого питання.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися