Райффайзен Банк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
На жаль, у додатку від Банку «Райф Онлайн» технічно неможливо провести переказ за кордон за номером іноземної карти отримувача.
На даний час можливо виконання лише SWIFT переказу за запитом у Чаті додатку «Райф Онлайн»(меню «Більше» — Зв'язок із Банком — Чат) або зверненням до відділення Банку із паспортом та ідентифікаційним кодом, але згідно чинних обмежень НБУ щодо здійснення валютних операцій.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Дякую
В нас є можливість випуску віртуальної картки до валютного рахунку, вона безкоштовна. Замовити її Ви зможете звернувшись в чаті додатку «Райф Онлайн» (меню «Більше» — «Зв'язок з банком» — «Чат») або зателефонувавши в Інформаційний центр з-за кордону за номером +380443541434 (безкоштовно зі Skype).
Якщо Ви ще не є нашим клієнтом — відкриття рахунку можливе у відділенні Банку.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Наразі ще, на жаль, ми не маємо інформації щодо продовження карток, які закінчуються в серпні. Але в нас є можливість випуску віртуальної картки до валютного рахунку, вона безкоштовна.
Замовити її Ви зможете звернувшись в чаті додатку «Райф Онлайн» (меню «Більше» — «Зв'язок з банком» — «Чат») або зателефонувавши в Інформаційний центр з-за кордону за номером +380443541434 (безкоштовно зі Skype).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Я тимчасово переселенка з України
Зараз знахожуся у Німеччині являюсь клієнткою Вашого банку отримую пенсію і хочу заплотити комунальні послуги в Україні зі своєї пенсії
І як не намагалися допомогти знайомі та німці з моєї пенсійної картки Райффайзен банка заплотити-перевести кошти в Україну за державні комунальні послуги(світло, газ, жек та ін.)НЕ получається Неприходить код підтвердження
Телефонували на горячу лінію сказали підключити роумінг Підключили і всерівно код підтвердження не приходить
Прохання будь ласка Що ще не так???
Дякую
Сподіваюсь
Якщо Ви працюєте в додатку «Райф Онлайн» з телефону, то Ви можете підключити пуш-повідомлення з даними кодами звернувшись в Інформаційний центр.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Відділення Райффайзен Банку, банкомати та POS-термінали на тимчасово окупованій території України (в тому числі м. Херсон) не працюють.
Райффайзен Банк виконує всі свої зобов’язання перед клієнтами. Онлайн сервіси та картки банку працюють 24/7. Заощадження та клієнтські дані надійно захищені. Всі операції з готівкою доступні в будь-якому з відділень банку за межами тимчасово окупованої території та зони бойових дій.
Ви можете зателефонувати в Інформаційний центр за номером 0800 500 500 та оператори замовлять Вам нову віртуальну картку до Вашого рахунку.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
У нашому місті немає відділення вашого банку. Чи можу я замовити Райфкартку онлайн? І отримати її, наприклад, через Нову Пошту чи кур'єра?
Отримати фізичну карту на даний час можливо лише за зверненням до працюючого відділення Банку із паспортом та ідентифікаційним кодом.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (1)
Вопросы:
1. Почему карты вашего банка не обслуживаются в Турции?
2. Как перевести по реквизитам денежные средства с вашего банка на банки Украины без комиссии?
Перш за все, дякуємо Вам за очікування відповіді.
Ми обслуговуємо карти, що були випущені Райфом, по всьому світу та надаємо можливість користування із-за кордону.
Комісія за проведення переказу на інший Банк залежить від тарифу обслуговування Вашого рахунку.
Для можливості аналізу питання написали Вам у приватні повідомлення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (1)
Перш за все, дякуємо Вам за очікування відповіді. Дійсно, на даний час Банком було прийнято непросте рішення про обмеження користування кредитним лімітом. Проте, Райф на постійній основі аналізує можливість часткового або повного його поновлення.
У разі змін у даному напрямку — ми обов'язково проінформуємо Вас додатково у вигляді смс-повідомлення на Ваш номер телефону та оновимо інформацію за рахунком у Райф Онлайн.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Карткові курси — це курси по операціям, які були зроблені з карткових рахунків наших клієнтів.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
На сьогоднішній день ми відкриваємо депозити тільки в національній валюті.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Курси Банку для продажу/купівлі розміщені на сайті: https://raiffeisen.ua/documents/currencies/kursy-valiut-v-kasakh-viddilen-banku
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Здравствуйте.
Оформила заявку на выплату фин.помощи на сумму 6500 грн. через приложение «Дія» 28.03.22
Поступлений нет.
В самом приложении «Дія» было уведомление о том, что деньги зачислены, на следующий день статус изменился опять на «ожидание»
Куда обращаться?
Дякуємо за очікування на відповідь.
Ми розуміємо, що ці кошти не були б для Вас зайвими, тим паче у такий складний час. Проте хочемо звернути Вашу увагу, що дані виплати надаються Міністерством Економіки, а не самим Банком. Наразі дійсно, такі ситуації можуть траплятися у зв'язку з тим, що Міністерству не вистачило фінансування. Зараз це питання знаходиться на розгляді, потрібно очікувати, подібних звернень наразі дуже багато, але до Банку кошти не надходили.
Банк зараховує кошти день в день, не пізніше наступного дня після отримання коштів, якщо кошти надійшли в операційний час Банку. Більш конкретно, на жаль, повідомити не можемо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Делал перевод на карту монобанка по полным реквизитам Украины (IBAN). Платёж дошёл менее чем за час, но из-за лимитов пополнения карты, средства небыли зачислены и поддержка монобанка мне сказала что деньги сразу должны вернутся отправителю. В поддержке Райфайзен Банк что платёж возвращается до 3 рабочих дней, а сегодня уже 5 день и деньги не вернулись. Я нахожусь на оккупированой территории г. Херсон, отделения никакие не работают. В банк звонил, сказали платёж идёт 3 дня туда и три дня обратно при неудачной отправке. Но деньги пришли за час, но не как не за 3 суток, а обратно уже прошло 5.
Перш за все, дякуємо Вам за очікування відповіді.
Дійсно, зазвичай переказ за повними реквізитами може бути виконано впродовж 1-2 годин.
Проте, у разі виявлення помилки у реквізитах — кошти можуть бути повернені на рахунок впродовж 6 робочих днів загального терміну від дати здійснення первинної операції.
Для можливості додаткового аналізу ситуації просимо Вас надати необхідні дані для розгляду на наш запит у приватних повідомленнях.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Дякуємо за очікування на відповідь.
Ми розуміємо, що ці кошти не були б для Вас зайвими, тим паче у такий складний час. Проте хочемо звернути Вашу увагу, що дані виплати надаються Міністерством Економіки, а не самим Банком. Наразі дійсно, такі ситуації можуть траплятися у зв'язку з тим, що Міністерству не вистачило фінансування. Зараз це питання знаходиться на розгляді, потрібно очікувати, подібних звернень наразі дуже багато, але до Банку кошти не надходили.
Банк зараховує кошти день в день, не пізніше наступного дня після отримання коштів, якщо кошти надійшли в операційний час Банку. Більш конкретно, на жаль, повідомити не можемо.
Дякуємо за розуміння.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Система «Райффайзен Онлайн» працює в стабільному режимі. Спробуйте вилучити додаток та встановити його повторно, перевірте інтернет з'єднання та у випадку, якщо після цього все одно не буде працювати — напишіть Ваш ідентифікаційний код в особисті повідомлення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
З моменту впровадження в Україні військового стану, Ваш банк заблокував підприємцям можливість користуватися кредитними лімітами. На сьогодні, на 15 квітня 2022 року, кредитні ліміти досі заблоковані.
В цей же час Ваш банк продовжує вимагати від клієнтів виконання своїх кредитних зобов'язань в повному обсязі.
Жодної офіційної інформації від Вашого банку щодо термінів та причин блокування мені не відомо, хоча я надіслав листа з особистого кабінету (відповіді так і не отримав), звертався з запитом і до служби підтримки на гарячу лінію клієнтбанкінгу та двічі ходив до відділення Вашого банку. Єдина інформація, яку мені надали і у відділенні і на гарячій лінії банку, була така: «Банк так вирішив, тому, що в Вашому договорі є такий пункт, читайте уважніше».
З цього приводу хочу письмово звернутись до керівництва Вашого банку, або до інших уповноважених осіб, за офіційними роз'ясненнями. Прошу надати мені у письмовому вигляді офіційні відповіді на такі питання:
1) Прошу надати мені офіційну причину блокування кредитних лімітів підприємцям. Не чергове посилання пункт у договорі, який дозволяє банку одноосібно міняти умови користування лімітами, а саме фактичну причину, яка змусила керівництво банку скористатись цим пунктом.
2) Прошу надати мені терміни блокування кредитних лімітів, або умови за яких кредитні ліміти будуть розблоковані.
3) Чи продовжує Райфайзен Банк працювати на території Російської Федерації?
4) Чи обслуговує Райфайзен Банк підприємців на території Російської Федерації?
5) Чи є блокування кредитних лімітів або інші обмеження щодо кредитних лімітів для підприємців на території Російської Федерації?
Заздалегідь вдячний за відповідь.
Для можливості детального аналізу ситуації та уточнення інформації просимо написати Ваш ідентифікаційний код в особисті повідомлення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (1)
Виплата допомоги відбувається державою протягом 10 днів від дати подання запиту у додатку «Дія».
У разі, якщо зазначений термін часу сплинув та Ви не отримали надходження за програмою «єПідтримка» — рекомендуємо звернутись до підтримки Міністерства економіки за номером: 044 253 61 36, електронна пошта — meconomy@me.gov.ua.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Кошти зараховуються відразу на рахунки, як тільки вони надходять до Банку. У випадку, якщо Ви подали заявку та не отримали допомогу, рекомендуємо Вам звертатись до Міністерства економіки.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Кошти зараховуються відразу на рахунки, як тільки вони надходять до Банку. У випадку, якщо Ви подали заявку та не отримали допомогу, рекомендуємо Вам звертатись до Міністерства економіки.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Чи можна його закрить онлайн?
Чи буде зніматься сума за обслуговування якщо я не буду їм користуваться?
Дякуємо за очікування. Для закриття поточного рахунку «Для виплат» Ви можете написати нам запит у Райффайзен Онлайн (зв'язок з Банком — Чат) із вказанням повного номеру рахунку. Плата за даний рахунок відсутня при наявності нульового залишку.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар