Мінфін - Курси валют України

Встановити

Райффайзен Банк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
1995Aalinaa28
1995Aalinaa28
19 жовтня 2023, 12:24
Ще таке питання, чи може Метлайф переказати кошти на іншого банку номер?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
19 жовтня 2023, 12:27
Добрий день! Для отримання переказу від страхової компанії, Вам необхідно звернутись безпосередньо до служби підтримки МетЛайф, та надати реквізити рахунку, на який бажаєте отримати кошти.З повагою та турботою,@RaifHelp
1995Aalinaa28
1995Aalinaa28
19 жовтня 2023, 9:52
Доброго дня. Хочу оформити карточку райфайзен онлайн. оформлення карти іде за допомогою дії, но за допомогою дії оформити карту не получається тому що є проблема з документом одним із, вирішити ту проблему не можу ому що знаходжусь за кордоном, скажіть будь ласка чи можна без дії оформити карту?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
19 жовтня 2023, 10:00
Добрий день! Для відкриття рахунку дистанційно необхіден застосунок Дія з ID-карткою або закордонним паспортом та веб-камера на пристрої. Дистанційне відкриття рахунку можливо здійснити за допомогою додатку MyRaif або ж на сайті Банку за посиланням: https://raiffeisen.ua/privatnim-osobam/rahunokk/cards-raif.У випадку, якщо в Дії у Вас відсутні дані документи, то оформити карту, на жаль, можливо буде лише за зверненням до відділення Банку З повагою та турботою,@RaifHelp
Av1972
Av1972
13 жовтня 2023, 21:25
Владимир
Добрый вечер. Я нахожусь на оккупированной территории в г.. Не могу обновить свои данные. Поэтому счёт заблокирован. В конце авторизации должен прийти пароль. Но я его не вижу. Можно сделать так чтобы он приходил на imail? Или подскажите что сделать.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
14 жовтня 2023, 8:55
Добрий день!Дякуємо за очікування відповіді! Перш за все, хочемо Вас підтримати, адже розуміємо в яких умовах Ви знаходитесь та сподіваємось, що в безпечному місці. Наша віра в ЗСУ незламна й чекаємо на мирне життя в незалежній Україні.Для оновлення даних Вам потрібно зателефонувати до Інформаційного центру зі Skypе безкоштовно raif@phone.aval.ua. Інструкція за посиланням https://raiffeisen.ua/storage/files/skype-instruktsiya.pdf.Станом на зараз, вхід до додатку Райффайзен Онлайн можливий за допомогою коду підтвердження, який надходить на фінансовий номер у Вайбері. У випадку, якщо до Вайберу прив'язано фінансовий номер телефону (тобто, той номер, до якого прив'язано і Ваші рахунки), то при відновленні доступу до Райффайзен Онлайн повідомлення автоматично надійде саме на Вайбер, а не на мобільний телефон, повідомленням від Банку. Для того, щоб відновити доступ, спробуйте, будь ласка, при вході до системи Райффайзен Онлайн (мобільний додаток або веб-версія) обрати «Забули логін або пароль», ввести дані Вашої активної карти та відновити логін — повідомлення при відновленні надійде саме на Вайбер, Вам потрібно буде ввести одноразовий код і логін Ви побачите на екрані. З повагою та турботою,@RaifHelp
Kramaroleksandr
Kramaroleksandr
2 жовтня 2023, 22:12
Олександр Крамар , Суми
Вже тиждень чекаю на розблокування карткового рахунку через фін моніторинг. Всі підтвердні документи надані фахівцю у відділення. Чому досі немає відповіді — лише чекайте.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
3 жовтня 2023, 8:59
Добрий день! Дякуємо за очікування на відповідь.Ми цінуємо Ваш час та в нашому Банку працюють компетентні співробітники, які чітко дотримуються правил та законодавства. Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.Для більш детального аналізу ситуації, просимо написати нам у особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону). Чекаємо на зворотній зв'язок.З повагою та турботою,@RaifHelp
sobud
sobud
14 вересня 2023, 9:55
Оксана, Киев
Доброго дня! Чи існують зараз обмеження на покупку валюти юрособою для сплати передоплати за контрактом на поставку обладнання(евро, Німеччина, виробниче обладнання)?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
14 вересня 2023, 10:01
Добрий день! Дякуємо Вам за питання. Ми підготуємо для Вас відповідь та повернемось із результатом. Будемо вдячні за очікування. З повагою та турботою, @RaifHelp
SOV67
SOV67
7 вересня 2023, 10:31
Саютін Олег Вікторович, Миколаїв
Добрий день. Дякую за відповідь, хоча як завжди все загальними фразами і жодної конкретики з мого питання. На вашу відповідь я написав чергового листа на вашу електронну пошту з поясненням про ситуацію, що склалась. Прошу вирішити це питання. Чекаю на відповідь. Дякую.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
7 вересня 2023, 10:36
Добрий день! Ми розуміємо Ваше бажання якомога швидше отримати доступ до коштів та вирішити питання, але станом на зараз запит ще знаходиться в роботі у менеджера. Як тільки менеджер отримає інформацію щодо вирішення Вашого питання, з Вами одразу ж зв'яжуться. З повагою та турботою,@RaifHelp
SOV67
SOV67
6 вересня 2023, 22:34
Саютін Олег Вікторович, Миколаїв
Доброго вечора. Ще раз спробую задати питання, яке я вже неодноразово задавав представникам вашого банку по телефону та електронною поштою але відповіді так і не отримав. Отримав від вас тільки погрозу про можливе розірвання зі мною відносин.
На якій підставі заблокували мій особистий рахунок через якій я сплачую погашення за іпотечним кредитом?
На зараз мені кажуть, що в мене є заборгованість, але я щомісяця сплачую за графіко певну суму. Теж саме я зробив і 16.08.2023 р. через касу одного із відділень банку. Але 01.09.2023 р. мені повідомляють, що мій рахунок заблокований Фінмоніторингом банку і мій платіж від 16.08.2023 р. не врахований, хоча перед цим казали, що він заарештован Виконавчою службою.
Тому, будь ласка, дайте відповідь на моє запитання та прийміть міри для вирішення ситуації, що склалася, не за моєї вини.
Дякую.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
7 вересня 2023, 9:00
Вітаємо!В першу чергу хочемо принести вибачення за тривалість надання відповіді.Розуміємо Ваші емоції та нам щиро прикро, що у Вас склалось таке враження про роботу Банку.Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.Щодо арешту, якщо на Ваш рахунок надійшла постанова про арешт, ми маємо дотримуватись норм Законодавства та постанов Виконавчої служби, а тому зі свого боку не можемо вирішувати питання зняття арештів самовільно.Зняття арешту з рахунку можливо у разі надходження в Банк постанови від Виконавчої служби, а саме про — зняття арешту.Ми щиро хочемо допомогти у вирішенні питання, тому просимо написати нам у приватні повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код або контактний номер телефону). Очікуємо на Ваш зворотній зв'язок.З повагою та турботою,@RaifHelp
Ystas1946
Ystas1946
7 серпня 2023, 15:15
Іспанія
С телефона захожу на рахунок юридичної особи, а з компьютера не можу при тих же реквізитах. Що робити?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
7 серпня 2023, 15:23
Добрий День! При виникненні проблеми зі входом в особистий кабінет юридичної особи, рекомендуємо звернутися за номерами гарячої лінії: 0 800 505 770, 0 800 400 470 — по Україні, (044) 495 41 40 — у Києві та з-за кордону, або за електронною адресою clientbank.support@raiffeisen.ua та наші оператори з радістю Вам допоможуть. З повагою та турботою, @RaifHelp
larisa2108
larisa2108
6 серпня 2023, 16:16
Лариса
В мене заблоковано додаток Райффайзен онлайн, зараз для мене це єдина можливість отримати заробітну плату з України, я зараз в іншій країні, працюю дистанційно, мобільного зв'язку не маю, тільки інтернет. Чи можливо розблокувати самостійно?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
6 серпня 2023, 16:20
Добрий день. Дуже шкода, що у Вас виникли складнощі в користуванні системою Райф Онлайн. Якщо у Вас відсутній мобільний зв'язок, для подання запиту на розблокування доступу до особистого кабінету Ви можете звернутись у Скайпі за логіном raif@phone.aval.ua (безкоштовно зі Skype, виключно для дзвінків). Встановлення, реєстрація та дзвінки зі Скайпу безкоштовні, та не потребують наявності мобільного зв'язку. З повагою та турботою, @RaifHelр
Solomiya2017
Solomiya2017
28 липня 2023, 12:20
Наталія, Шепетівка
Чи потрібен Вам менеджер, чи вже місце зайняте? Я на ворк юей залишала відгук, а хтіла б знати чи актуальна ця пропозиція.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
28 липня 2023, 12:22
Добрий день!Дякуємо, що зацікавились Райфом як роботодавцем, ми завжди готові розглянути Вашу кандидатуру. У разі відкритої вакансії, яка Вас цікавить, резюме Ви можете відправити на функціональну поштову скриньку — vacancy.hr@raiffeisen.ua.З повагою та турботою,@RaifHelp
0961397649
Женя Дід
27 липня 2023, 12:49
Женя
Добрий день! При вході в додаток Райффайзен онлайн пише: «Вхід заблокований. Для отримання інформації зверніться в Інформаційний центр». В чому може бути проблема? Буду вдячна за відповідь.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
27 липня 2023, 12:54
Добрий день! Насправді, причин може бути декілька та виявити її за запитом, наразі, конкретно по Вашому особистому кабінеті неможливоПросимо, будь ласка, зателефонувати в Інформаційний центр Банку — 0800 500 500 та наші оператори з задоволенням, оперативно наддадуть консультацію. Дякуємо за розуміння.З повагою та турботою,@RaifHelp
robota2023
robota2023
27 липня 2023, 9:20
Людмила, Черкащина
Чому немає підстав для повернення коштів банком по спірній транзакції № 481458 від 24.07.2023? Шахраї через онлайн платежі ipay сервіс 04.07.2023 вивели кошти з кредитної картки. Я платила щомісячно за підключення картки до системи СМС- повідомлень «М-банкінг», кредитна прив«язана до зарплатної, жодних повідомлень з банку про рух коштів на картці не було, зате, коли ще тривають слідчі дії у поліції, 26.0.20237 списали відсотки по кредиту із зарплатної картки, залишивши мене без засобів до існування. Прошу допоможіть розібратися у моїй ситуації, я нікому не надавала карткових даних, шахраї зламали мій номер і вільно зайшли у додаток Райфайзен. У кого ще були подібні випадки, люди, відгукніться! Давайте разом об»єднаємося від таких недобросовісних дій банку. Чому я повинна виплачувати кредит, як я визнана потерпілою? Чому мені нараховують відсотки? У мене склалося враження, що самі працівники банку зливають інформацію про дані клієнтів. Будь ласка, допоможіть, де мені шукати захисту, адже жодного разу я тією кредиткою не скористалася. До речі, у нашому місті це не поодинокий випадок. Працівники банку, що це коїться,? Чому ви так недобросовісно поступаєте зі своїми клієнтами? Допоможіть розібратися у моїй ситуації.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
27 липня 2023, 9:28
Добрий день!Нам щиро прикро, що склалась така ситуація та Ви зіткнулись з можливим шахрайством.Безпека наших клієнтів — найважливіший пріоритет Банку. Запевняємо, що Банк не проводить сумнівних списань, та не передає дані карт третім особам.Хочемо зауважити, що всі списання Банк здійснює згідно запитів, які надходять — і якщо в запиті на списання було вказано всі дані / код підтвердження, то ми, на жаль, не можемо «відмовити» в такому списанні. У разі відмови від операції — фіксується заявка на спірну транзакцію. До того ж, при відкритті рахунку до карти автоматично підключається послуга 3D Secure — за допомогою цієї функції операції в інтернеті виконуються з підтвердженням за допомогою одноразового коду, що надсилається на Ваш номер телефону та без введення даного коду буде неможливо провести операцію.Додатково, Ви можете звернутись в правоохоронні органи та написати заяву про вчинення даного інциденту, а ми в свою чергу, завжди готові посприяти розслідуванню будь-яким необхідним чином.Ми цінуємо кожного клієнта Банку без винятку тож, заявку на оскарження транзакції буде повторно переглянуто та питання буде на контролі у менеджера з питань клієнтського сервісу, який по результату з Вами зв'яжеться. Дякуємо.З повагою та турботою,@RaifHelp
Askalon
Askalon
22 червня 2023, 21:51
Questioner
Доброго дня! Чи планується додати в Raiffeisen Online можливість придбання військових облігацій, наприклад як реалізовано у Монобанку чи Приватбанку?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
23 червня 2023, 9:00
Добрий день! Перш за все вдячні за очікування відповіді. Райффайзен банк Україна є одним із первинних дилерів, через яких можливо придбати військові облігації.Ми вдячні за Вашу пропозицію для нас дуже ціно отримувати побажання від клієнтів та наразі в Райффайзен Онлайн, такої можливості немає. Додаток постійно оновлюється та поступово вдосконалюється і нові функції будуть доступні найближчим часом. Придбати військові облігації дистанційно можливо за зверненням до Інформаційного центру Банку за номером: 0-800-500-500 або створити запит у Чаті додатку «Райф Онлайн»(Меню «Більше» — Зв'язок із Банком — Чат). Також за зверненням до зручного відділення Банку. Знайти найближче відділення Ви можете на мапі на нашому офіційному сайті за посиланням: https://raiffeisen.ua/viddilennya. З повагою та турботою,@RaifHelp
KrestininaIryna
KrestininaIryna
21 червня 2023, 21:18
Добрый день! Скажите пожалуйста, почему не работает приложение Raiffeisen bank? и когда будет работать?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
22 червня 2023, 9:05
Вітаємо! В першу чергу хочемо принести вибачення за тривалість надання відповіді. Щодо Вашого запиту повідомляємо: додаток Райффайзен Онлайн працює в стандартному режимі. Якщо у Вас виникли труднощі в користуванні, просимо в першу чергу перевірити наявність оновлення, перейдіть в Play Mаrket чи App Store та у пошуку встановлених застосунків перевірте наявність оновлення, при необхідності проведіть його. Якщо застосунок оновлено до останньої версії, але він все одно не працює — рекомендуємо видалити його з пристрою з очищенням даних в налаштуваннях (cash, cookies), та після цього повторити спробу входу. Додатково рекомендуємо залишити лише один канал підключення до інтернету (або Wi-fi, або мобільний зв'язок). Якщо дані рекомендації не вирішили Ваше питання, просимо написати нам у приватні повідомлення, з описом помилки при авторизації та даними ( контактний номер телефону чи ідентифікаційний код). Дякуємо. З повагою та турботою,@RaifHelp
vmyurkiv
vmyurkiv
21 червня 2023, 20:11
Василь
Доброго дня, яку максимальну суму в гривнях можна зняти за день з іноземної USD картки в банкоматі банку (ліміт для іноземних карт)?
Які обмеження на кількість таких транзакцій в день?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
22 червня 2023, 9:09
Вітаємо! В першу чергу хочемо принести вибачення за тривалість надання відповіді.Ми з задоволенням надамо необхідну інформацію. Ліміт на зняття готівки у банкоматах Райфу по картам закордонних банків становить — 30 000 грн на добу. Зазначені ліміти діють як на добу, так і на одну операцію. Залежить від кількості та номіналу купюр, які видає банкомат.Додатково, при знятті готівки з карток іноземних банків наш Райф стягує комісію у розмірі 50 UAH.З повагою та турботою,@RaifHelp
maximbudyka
maximbudyka
19 червня 2023, 12:20
Максим, Київ
Підкажить будь ласка Райффайзен Банк дозволяє операциії «quasi cash» згідно е-ліміту? Я маю на увазі, якщо я відкрию валютний рахунок, я зможу поповнити свий брокерський рахунок за кордоном в дозволенних НБУ межах (до 100 тис грн в еквіваленті)?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
19 червня 2023, 12:28
Добрий день. Наразі для валютних операцій «quasi cash» банком здійснюються технічні налаштування, і на цей період, тимчасово, технічно дані операції недоступні. Також, хочемо зауважити, що згідно Правил Обслуговування в нашому банку, Банк не здійснює встановлення ділових відносин з Клієнтами, діяльність яких пов'язана з постачанням послуг щодо віртуальних активів, в тому числі здійснення переказів та платежів у віртуальних активах та/або платежів пов'язаних з віртуальними активами. Якщо Ви намагаєтесь виконати операції з сайтами, які пов'язання з криптовалютою чи іншими віртуальними активами, то такі сайти блокуються та операції можуть бути не успішними. Проведення операцій на таких сайтах суперечить правилам обслуговування клієнтів в Банку. З повагою та турботою, @RaifHelp
ostapov0011
Валерий Остапов
10 червня 2023, 23:09
Валерий, Кривой Рог
Здравствуйте! Я пенсионер с 2003 года и у меня пенсионная карта в вашем банке. Сегодня почему то карта оказалась заблокирована. Я нахожусь в Словакии уже больше года и сегодня не смог купить хлеб в магазине. Этой блокировкой вы оставили меня без средств к существованию. Там мои деньги пенсионные, по какой причине заблокирована карта? моя карта — 4149 5010 1073 1322 Остапов Валерий
Райффайзен Банк
Відповідь банку
11 червня 2023, 9:13
Добрий день! Перш за все, дякуємо Вам за очікування відповіді. Ми переконливо просимо не поширювати дані карти у публічній зоні, так як це є небезпечним.Блокування може відбутись лише за обгрунтованої причини та для отримання детальної консультації та розгляду варіантів вирішення ситуації рекомендуємо звернутись до нашого Інформаційного центру за контактами для дзвінків із-за кордону: +38 044 230 99 98 (за тарифами оператора)  або raif@phone.aval.ua (безкоштовно зі Skype); або створити запит у Чаті додатку «Райф Онлайн»: меню «Більше» — зв'язок із Банком — Чат.На жаль, при усьому бажанні Вам допомогти, ми не можемо надати конфіденційну інформацію за рахунком у соціальних мережах, але наші колеги будуть раді надати вичерпну консультацію за Вашим питанням.З повагою та турботою,@RaifHelp
oks2023kherson
oks2023kherson
10 червня 2023, 20:10
Херсон
Побажання. Зробіть, будь ласка, оновлення у веб-версії Вашого інтернет банкінгу. Який online.raiffeisen.ua. Який не додаток. Просту кнопочку — активувати карту АТБ, придбану на касі. Бо в мене, наприклад, є просто комп, активна інша ваша картка та можливість купити АТБ-карту на касі. Дуже дякую.

Будь ласка, Ваші шаблонні відповіді про ваш додаток чи ID-картку чи додаток Дія чи смартфон чи ваші відділення, яких у Херсоні немає, писати не треба. Все це не підходить у моєму випадку.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
11 червня 2023, 8:59
Добрий день! Перш за все, дякуємо Вам за очікування відповіді та за надану пропозицію. Активувати карту у «Райф Онлайн» можливо, якщо вона була випущена за зверненням до Інформаційного центру, підтримки Чату додатку, замовлена на сайті або оформлена у відділенні Райфу.Якщо Ви придбали карту у мережі супермаркетів АТБ, то карта не має Ваших даних і так як відкривається як окремий рахунок, дійсно, необхідно підтвердити особистість та підписати згоду на відкриття рахунку. На даний час це можливо зробити за формою реєстрації на нашому сайті за посиланням: www.raiffeisen.ua/atb або за зверненням до відділення Райфу із паспортом та ідентифікаційним кодом.Просимо у приватних повідомленнях описати ситуацію, що склалась у Вашому випадку: чому Вам не підходить жоден із запропонованих варіантів активації карти. З повагою та турботою,@RaifHelp
lybe
lybe
9 червня 2023, 12:06
Доброго дня, чи можливо закрити рахунок в Україні, якщо він відкривався в Чехії?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
9 червня 2023, 12:09
Вітаємо! Дякуємо за питання. На жаль, закрити рахунок в Україні, який було відкрито у Райффайзен Банк Чехія неможливо. Райффайзен Банк в Україні, є окремою юридичною особою, що зареєстрована та працює виключно на території України за українським законодавством і відповідно працюємо ми лише з рахунками відкритих на території нашої країни.З повагою та турботою,@RaifHelp
94349291
94349291
6 червня 2023, 14:25
Елизавета, Киев
Здравствуйте! У меня несколько дней нет доступа к моему кабинету в телефоне. Пишут, что «система временно недоступна». Напишите, пожалуйста, причину и решите побыстрее мою ситуацию. Моя карта 4149 51006974 7501.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
6 червня 2023, 14:27
Добрий день. Наразі Райф Онлайн працює в стандартному режимі. Якщо у Вас виникли труднощі в користуванні, просимо в першу чергу перевірити наявність оновлення, перейдіть в Плей Маркет, та у пошуку встановлених застосунків перевірте наявність оновлення, при необхідності проведіть його. Якщо застосунок оновлено до останньої версії, але він все одно не працює — рекомендуємо видалити його з пристрою з очищенням даних в налаштуваннях (cash, cookies), та після цього повторити спробу входу. Стосовно версії через браузер – якщо з нею також виникають труднощі, рекомендуємо очистити в браузері cash та cookies. Крім цього, рекомендуємо залишити лише один канал підключення до інтернету (або Wi-fi, або мобільний зв'язок). З повагою та турботою, @RaifHelp
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Гаряча лінія Райффайзен Банку