Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Райффайзен Банк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
superklient
василь коломієць
30 грудня 2019, 13:34
василь, кропивницький
закінчився термін дії картки, чи можливо її замінити в ішому місті ніж отримував.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
2 січня 2020, 14:17
Доброго дня!
Перевипуск платіжної картки можливо замовити у одним із таких способів: — за допомогою оператора Інформаційного центру Банку; — онлайн на сайті Банку за посиланням https://ex.aval.ua/personal/cards/opening/order-card/ або безпосередньо у відділенні, обов`язково обравши/повідомивши про зручне для Вас відділення у яке необхідно доставити картку.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль».
Vitalii737
Vitalii737
27 грудня 2019, 21:54
Утром поменял гривну на доллары через приложение Райфайзен онлайн, в обед пришло сообщение о том, что гривну опять вернули на счет. В банке сказали, что произошел сбой в приложении..., когда начнет работать не знают. Вечером курс доллара подняли сразу на 42 копейки… и О ЧУДО!!! Приложение заработало!!! Можете менять!!!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
28 грудня 2019, 16:16
Доброго дня!
Отриманої інформації, на жаль, недостатньо для можливості надання коментарів відносно виниклої ситуації. Прохання надати більш розгорнуту інформацію по даній ситуації написав звернення на info@aval.ua або по внутрішній пошті системи «Райффайзен Онлайн», натиснув «Повідомлення» (додатково зазначив, Ваше ПІБ, ідентифікаційний номер, дату проведення операції в системі «Райффайзен Онлайн», номер операції, а також те, що додаткова інформація надається для проведення перевірки за запитом на сайті Мінфіну та передати виконавцю 7266).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»

LaTaLa
LaTaLa
27 грудня 2019, 20:29
Таміла, Київ
У мене зарплатна картка Вашого банку на оформленні. Заявку подали ще 12 грудня. Але до цього часу на мою електронну адресу не прийшло повідомлення чи готова картка.Сьогодні весь день телефонувала на всі телефони гарячої лінії, щоб зв'язатися з оператором. Але жоден не відповів — чекала майже по 10 хвилин. Виходить до комунікації клієнтів з банком зовсім немає! Як мені зв'язатися з банком? Чи є електронна адреса?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
28 грудня 2019, 16:20
Доброго дня, шановна Таміло!
По-перше, дозвольте принести вибачення за незручності, що виникли під час Вашого обслуговування. Іноді під час з’єднання з операторами Інформаційного центру дійсно можуть виникати черги. Запевняємо Вас, що ми докладаємо зусиль для скорочення часу очікування з’єднання.
Ми щиро шкодуємо, що ситуація вплинула на Вашу думку про якість обслуговування в нашому Банку. Запевняємо Вас, що нам важливо отримувати зворотний зв'язок від наших Клієнтів, для проведення заходів і налагодження найбільш комфортного обслуговування.
Додатково інформуємо, що звернутися до Банку також можна по внутрішній пошті системи «Райффайзен Онлайн», натиснув «Повідомлення». Зареєструватися у системі «Райффайзен Онлайн» можна за посиланням: https://online.aval.ua/.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Oleg881
Oleg881
27 грудня 2019, 18:52
Олег, Киев
Можете пожалуйста внятно объяснить что за принудительные сборы???! Почему не успев оформить зарплатную карту мне уже впаривают страховку которая страхует по сути не меня а банк, но почему то из моего кармана, еще и сразу мне высказывают что если я не буду делать определенное количество платежей то с меня тоже будут сдирать деньги? Делайте выгодные условия для людей тогда будет желание платить с этой карты, а так хочется только снять все деньги с нее и перевести на карту нормального банка.

Я понимаю что это все решается через закрытие карты, и по закону особенно новому я теперь могу выбирать куда получать деньги. Но это по закону а по факту это закончится порчей отношений с работодателем и как следствие увольнением. И мой работодатель не собирается покрывать мне расходы которые у меня забирает банк. Вобщем я очень злой и вопрос мой простой. Есть ли варианты отказаться от ваших восхитительных страховок и поборов? Хоть я уже и знаю ответ (нет) но простите накипело. Надеюсь что все подобные банки как ваш в скором времени вымрут как вид на волне открытия реально адекватных банков.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
28 грудня 2019, 10:48
Доброго дня, шановний Олеже.
Банк пропонує різноманітний набір послуг, відповідно існують різні тарифні моделі обслуговування карткових рахунків.
Тарифний план «Оптимальний +» має ряд переваг: зняття готівки в банкоматі будь-якого банку без комісії, безкоштовна золота карта вищого класу для будь-яких операцій, при проведенні 10 безготівкових операцій в місяць можливо користуватися рахунком без плати за обслуговування, зручність розрахунків безконтактно картою, можливість отримання sms-інформувань про операції по сумам від 100 грн., а також можливість отримання додаткового доходу від вкладу «Універсальний».
Так, у разі якщо клієнта не задовольняє обрана тарифна модель, існує можливість змінити пакет послуг на безкоштовну модель («Базовий з/пл») або на пакет послуг за зменшеною (порівняно з іншими тарифними моделями) вартістю («Оптимальний з/пл», «Легкий з/пл»).
Додатково інформуємо, що програма страхування «Впевненість 24/7» є додатковою програмою, відповідно до якої клієнти, за бажанням мають можливість підключити дану послугу або ж відмовитися від неї. При цьому інформуємо, що відключити списання по програмі страхування «Впевненість 24/7» можливо звернувшись у відділення Банку.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»

ElenaPetrash
ElenaPetrash
27 грудня 2019, 18:48
Елена, Бердянск
Здравствуйте.Мужем моей сестры взят кредит, который давно не выплачивается, в вашем банке.Сестра являлась поручителем.Из-за долга наложен арест на ее(1/4)часть в нашей квартире.Она готова выплатить банку часть долга всеми деньгами выручеными с продажи… но наложен арест… Готов ли банк идти настречу? и каковы ее действия? спасибо)

Райффайзен Банк
Відповідь банку
6 січня 2020, 16:12
Доброго дня! Шановна Олено!
Рекомендуємо звернутися до відділу по роботі з проблемною заборгованістю, за номерами 044 4961146, 044 5905656.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
fenikss
fenikss
26 грудня 2019, 19:18
У вас Польский злотый можно обменять в любом отделении банка?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
28 грудня 2019, 9:22
Доброго дня.
На жаль, не всі відділення Банку працюють з валютою польський злотий. Дізнатися у якому саме відділенні існує можливість обміняти польський злотий, можна зателефонував до Інформаційного центру Банку.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Інформаційний центр (цілодобово):
0 800 500 500 (безкоштовно по Україні зі стаціонарних та мобільних телефонів)
+38044 490 88 88 (безкоштовно для Київських міських номерів)
521 (безкоштовно для абонентів Vodafone), 068 490 08 88 з мобільного (для абонентів Київстар)
+380552435111, +380444985626, +38044 490 88 88 (для дзвінків із-за кордону, оплата згідно тарифів обраного провайдеру)
ksusam586
ksusam586
24 грудня 2019, 20:36
Доброго вечора. Підскажіть, будь ласка, якщо я достроково хочу закрити кредит, через відділення, чи будуть оголошуватись, чи документально прописані дати коли знімав(отримував), або клав кошти?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
26 грудня 2019, 17:27
Доброго дня.
Інформацію про рух коштів по кредитному картковому рахунку можна отримати у відділенні у вигляді виписки (вартість згідно тарифів Банку), або у разі використання системи «Райффайзен Онлайн», сформувати виписку можна самостійно (у меню «Рахунки»). Також, у відділенні можна отримати виписку по кредиту готівкою. Під час візиту до відділення, при собі мати паспорт та ідентифікаційний код.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Maksimant
Maksimant
20 грудня 2019, 23:11
Maksym, Odessa
Вы меня не правильно поняли! Меня интересует выписка не с карточного счёта выписка, а с кредитного счета (ипотечного)! А именно за период с 2007-2015гг.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
21 грудня 2019, 15:33
Доброго дня.
Виписку по кредиту (Іпотека) можна оформити у будь-якому відділенні Банку. Виготовляється протягом двох банківських днів. Під час візиту до відділення необхідно мати паспорт та ідентифікаційний код.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
LiubomyrK
LiubomyrK
20 грудня 2019, 16:30
Liubomyr, Kyiv
Добрый день!
Сейчас в Индии, роуминга нет от слова совсем. Раньше был, работал, сейчас нет (Киевстар).
Оповещения настроены через СМС. Оплата онлайн тоже соответственно через СМС. Ок, вхожу в мобильное приложение, меняю с СМС на Push, но для этого надо ввести код с СМС!
Вопрос — как мне выйти с ситуации?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
23 грудня 2019, 16:01
Доброго дня.
На жаль, для зміни способу доставки смс-повідомлення з кодом підтвердження на Push, необхідне введення коду підтвердження, який надсилається в смс-повідомленні.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Maksimant
Maksimant
20 грудня 2019, 15:24
Maksym, Odessa
Добрый день, интересует такой вопрос! Как можно взять выписку движения средств по кредитному договору? Что для этого нужно?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
20 грудня 2019, 18:13
Доброго дня, шановний Максиме!
Отримати виписку по кредитній картці можна в системі «Райффайзен Онлайн» (у меню «Рахунки», обрав бажаний рахунок, далі «Виписка», «Усі трансакції», обрав бажаний період (не більше 3 міс.), або зверніться до відділення Банку. При собі мати паспортний документ та ідентифікаційний код.
Отримати довідку про рух коштів за кредитним рахунком можна також в системі «Райффайзен Онлайн» (меню «Кредити»-«Історія платежів»), або звернувшись до відділення Банку.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Dimon5015
Dimon5015
19 грудня 2019, 15:32
Добрий день, сьогодні на мою карту переводили кошти через термінал Приватбанку. Але кошти не надійшли. Можна якось перевірити інформацію?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
19 грудня 2019, 19:19
Доброго дня.
Міжбанковський переказ виконується в строк до трьох робочих днів. Оскільки, вищенаведений термін не вичерпано, рекомендуємо очікувати надходження.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль».

78883311
Ольга Посвятенко
18 грудня 2019, 8:58
Ольга, Обухов
Добрый день, могу я в г.Обухов поменять швейцарские франки? Спасибо
Райффайзен Банк
Відповідь банку
18 грудня 2019, 11:34
Доброго дня.
На жаль, у м. Обухів обміняти швейцарські франки неможливо.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Dasha530778
Dasha530778
16 грудня 2019, 18:46
Подскажите пожалуйста. Была карта оформлена на зарплату в 2014 году. Я уже 4 года ей не пользуюсь. Но в 2019 пришла зарплата на старую карту, хотя оформлял новую. Старую карту найти не могу. Как снять деньги со старой карты
Райффайзен Банк
Відповідь банку
17 грудня 2019, 15:07
Доброго дня.
Зарахування коштів відбувається на картковий рахунок. Зняти кошти з рахунку можна за допомогою активної картки. Також, у разі відсутності активної картки, існує можливість отримати миттєву карту звернувшись до відділення Банку з паспортним документом та ідентифікаційним кодом.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»

78994703
Bogdan Tanchik
15 грудня 2019, 18:52
Bogdan
Добрий день.
Зараз знаходжусь за кордоном.
Не можу перерахувати кошти на рахунок погашення кредиту, тому що не знаю реквізитів. Будь ласка, хто може допомогти? До кого звертатися? Можливо є гаряча лінія в Телеграм, або Вайбер. Дякую
Райффайзен Банк
Відповідь банку
16 грудня 2019, 16:47
Доброго дня! Шановний Богдане!
У разі використання системи «Райффайзен Онлайн», актуальні реквізити рахунку можна переглянути у системі у меню «Рахунки», обрати бажаний рахунок, далі «Дії»-«Перегляд реквізитів».
Номери для дзвінків із-за кордону: +380552435111, +380444985626, +38044 490 88 88 (оплата згідно тарифів обраного провайдеру).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Narub
Narub
15 грудня 2019, 11:32
Могу ли я заказать карточку для выплат онлайн
Райффайзен Банк
Відповідь банку
16 грудня 2019, 16:45
Доброго дня.
Замовити картку для пенсійних/соціальних виплат, ознайомитися з Тарифами Банку та перевагами запропонованих послуг можна за посиланням: https://www.aval.ua/privatnim-osobam/rahunok/platizhni-kartki. Замовити приватну картку та ознайомитися з перевагами послуг можна за посиланням: https://www.aval.ua/privatnim-osobam/rahunok/platizhni-kartki.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»

0509351840
0509351840
12 грудня 2019, 16:41
Добрый день, у меня валютная карта виза голд, сутки тому на неё перевели средства, но до сих пор не пришли. Как долго может идти перевод?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
13 грудня 2019, 10:28
Доброго дня!
У разі, якщо переказ коштів здійснено за допомогою системи переказів Swift, то тривалість доставки переказу 5-7 днів.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
dreamwood71
dreamwood71
12 грудня 2019, 10:42
Вывальнюк Д.В., Харьков
Срочно нужна справка о закрытии кредитного счета фоп, в отделении сказали что нужно ждать 10дней, как можно ускорить?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
12 грудня 2019, 17:46
Доброго дня.
На жаль, прискорити процес підготовлення довідки можливість відсутня.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Marivladis
Marivladis
9 грудня 2019, 16:55
Марина, Киев
Добрый день.
Хотела бы узнать, куда можно обратиться, чтобы выяснить следующую информацию.
12.11.19 мною был произведен возврат жд билета и деньги должны были поступить на банковскую карту в течении 10 дней, но деньги так и не поступили. Мне необходимо подтверждение, что деньги не поступали на карту для поставщика услуги, так как они утверждают, что возврат денег был инициирован в день возврата билета.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
9 грудня 2019, 17:46
Доброго дня, шановна Марино.
Інформація про надходження коштів зафіксована у виписці по рахунку. Виписку можна отримати у відділенні Банку, під час особистого звернення (при собі мати паспорт та ідентифікаційний код), або, у разі використання системи «Райффайзен Онлайн», сформувати виписку можна самостійно ( скориставшись меню «Рахунки», оберіть бажаний рахунок, далі «Виписка»-«Усі трансакції», оберіть у фільтрі бажаний період, далі «Застосувати»).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»

stydennt
stydennt
9 грудня 2019, 12:23
добрый день можно ли заказать карточку на дом а то автомат сожрал, а владелец после инсульта лежит дома не транспортабелен?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
9 грудня 2019, 14:53
Доброго дня!
Банк не надає послуг кур’єрської доставки дебетних карт. Карту можна отримати лише у відділенні під час самостійного звернення власника рахунку з паспортом та ідентифікаційним кодом.
Банком може бути розглянуто питання випуску та отримання додаткової картки на ім’я довіреної особи, за умови надання до Банку нотаріальної довіреності від клієнта-власника рахунку, в якій має бути чітко передбачено (окрім всього іншого), що довірена особа має право «отримати додаткову платіжну картку до карткового рахунку № __ згідно договору № __ від __, відкритого в АТ «Райффайзен Банк Аваль» та розпоряджатися коштами на цьому рахунку, за допомогою емітованої Банком на ім’я довіреної особи платіжної картки», та за умови наявності активної картки на ім’я власника рахунку.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Mephisto
Mephisto
8 грудня 2019, 23:07
Ярослав
Як повернути заблоковані кошти? Розплатився картою в новій пошті і в терміналі відміну вибило, а кошти з карти знялись і зараз заблоковані?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
9 грудня 2019, 14:47
Доброго дня, шановний Ярославе!
У разі, якщо кошти буде списано з рахунку, рекомендуємо зареєструвати заяву на спірну операцію, зателефонувавши до Інформаційного центру Банку (у голосовому меню пункт 2).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Інформаційний центр (цілодобово):
0 800 500 500 (безкоштовно по Україні зі стаціонарних та мобільних телефонів)
+38044 490 88 88 (безкоштовно для Київських міських номерів)
521 (безкоштовно для абонентів Vodafone), 068 490 08 88 з мобільного (для абонентів Київстар)
+380552435111, +380444985626, +38044 490 88 88 (для дзвінків із-за кордону, оплата згідно тарифів обраного провайдеру)

Курс валют в Райффайзен Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.1 49.77
USD 42.05 42.38
Всі курси банку

Курс валют в Райффайзен Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.1 49.77
USD 42.05 42.38
Всі курси банку