Райффайзен Банк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Райффайзен Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.6 | 43.55 |
USD | 41.1 | 41.58 |
Всі курси банку |
У разі, використання системи «Райффайзен Онлайн» існує можливість самостійно встановити ліміти на проведення готівкових та безготівкових розрахунків (обрав бажану картку виберіть «Дії»-«Налаштувати ліміти»), або зверніться до Інформаційного центру Банку.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Інформаційний центр (цілодобово):
+380552435111, +380444985626, +38044 490 88 88 (для дзвінків із-за кордону, оплата згідно тарифів обраного провайдеру)
Написати коментар
Повідомляємо, що наш Банк є посередником між організацією і Клієнтом при зарахуванні, та при надходженні коштів не затримує виплати. Кошти зараховуються на рахунок максимум — на наступний день після отримання фінансування та відомостей.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написати коментар
За отриманою інформацією, переказ не надходив до АТ «Райффайзен Банк Аваль». В даному випадку, для вирішення питання щодо здійсненого переказу, рекомендуємо відправнику коштів звернутися до КБ «Приватбанку».
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Коментарі (1)
Банк покращує систему інформування клієнтів щодо нагадування про необхідність здійснення планового платежу. Так, всім клієнтам надсилається персоналізоване SMS-повідомлення з орієнтовною сумою планового платежу та датою, до якої бажано здійснити платіж. Також, для зручності пропонується обрати можливість сплати через систему «Райффайзен Онлайн» та надається відповідне посилання.
Так, у разі, якщо черговий платіж вже погашено, клієнт може не реагувати на отримане SMS-повідомлення.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Коментарі (1)
Зазначених Вами даних недостатньо для проведення перевірки викладеної Вами інформації. Просимо написати на електронну адресу Банку info@aval.ua додатково вказавши більше інформації, а саме: Ваш ідентифікаційний номер, номер телефону на який здійснюються дзвінки та, уповноваженим підрозділом буде проведено перевірку і надано аргументовану відповідь.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написати коментар
Даний номер картки не належить нашому Банку. Також, у разі припущення щодо шахрайських дій з боку третіх осіб, у Вас існує можливість звернутися до правоохоронних органів.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написати коментар
Можна отримати миттєву картку до рахунку у відділенні Банку під час особистого звернення, активувати її та зняти кошти в банкоматі.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написати коментар
Під час розторгнення строкового депозиту, кошти обліковуватимуться на поточному рахунку для виплат та їх зняття можливе без надання підтверджуючих документів. Замовити готівку необхідно за 2 робочих дні до запланованої дати зняття коштів, звернувшись до відділення Банку.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написати коментар
28.12.2019 року я здійснила платіж на сайті, який виявився шахрайським. Я зателефонувала оператору менш ніж через 10 хвилин після оплати, щоб дізнатись про можливість відміни операції. Оператор повідомив, що це не можливо. Орієнтовно через годину я в особистому кабінеті побачила, що платіж ще в обробці і знову зателефонувала в банк. На цей раз оператор (дуже неохоче) повідомив, що таки можна оспорити таку транзакцію і прийняла заявку.
Номер заявки 161584. По телефону оператор сказала, що заявка, швидше за все, не буде задоволена.
Одночасно я звернулась до кіберполіції (номер заяви 69158), надала всі скріншоти та іншу інформацію. В кіберполіції мені підтвердилинаявність ознак шахрайських дій, тому мою заяву буде передано до поліції для порушення кримінальної справи.
Прошу врахувати цю інформацію при розгляді заявки на спірну транзакцію та повернути кошти.
Сподіваюсь, що політика Райффайзен банка Аваль спрямована на захист його багаторічних клієнтів.
Банки зобов'язані виконувати доручення клієнтів, що містяться в документах на переказ, відповідно до реквізитів, зазначених в цих документах. Переказ вважається завершеним з моменту зарахування суми переказу на рахунок отримувача або її видачі йому в готівковій формі. Всі суперечки, які можуть виникнути з цих питань між учасниками розрахунків, вирішуються ними відповідно до законодавства України. Платники і одержувачі коштів здійснюють контроль за своєчасним проведенням розрахунків та розглядають претензії, що виникли, без участі банку.
Крім того, оскільки Ви звернулися із відповідною заявою до правоохоронних органів, дане питання має вирішуватися у відповідності до вимог діючого законодавства України.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль».
Написати коментар
Для можливості проведення перевірки, просимо Вас звернутися до Банку по внутрішній пошті системи «Райффайзен Онлайн», натиснув «Повідомлення».
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написати коментар
Перевипуск платіжної картки можливо замовити у одним із таких способів: — за допомогою оператора Інформаційного центру Банку; — онлайн на сайті Банку за посиланням https://ex.aval.ua/personal/cards/opening/order-card/ або безпосередньо у відділенні, обов`язково обравши/повідомивши про зручне для Вас відділення у яке необхідно доставити картку.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль».
Написати коментар
Отриманої інформації, на жаль, недостатньо для можливості надання коментарів відносно виниклої ситуації. Прохання надати більш розгорнуту інформацію по даній ситуації написав звернення на info@aval.ua або по внутрішній пошті системи «Райффайзен Онлайн», натиснув «Повідомлення» (додатково зазначив, Ваше ПІБ, ідентифікаційний номер, дату проведення операції в системі «Райффайзен Онлайн», номер операції, а також те, що додаткова інформація надається для проведення перевірки за запитом на сайті Мінфіну та передати виконавцю 7266).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написати коментар
По-перше, дозвольте принести вибачення за незручності, що виникли під час Вашого обслуговування. Іноді під час з’єднання з операторами Інформаційного центру дійсно можуть виникати черги. Запевняємо Вас, що ми докладаємо зусиль для скорочення часу очікування з’єднання.
Ми щиро шкодуємо, що ситуація вплинула на Вашу думку про якість обслуговування в нашому Банку. Запевняємо Вас, що нам важливо отримувати зворотний зв'язок від наших Клієнтів, для проведення заходів і налагодження найбільш комфортного обслуговування.
Додатково інформуємо, що звернутися до Банку також можна по внутрішній пошті системи «Райффайзен Онлайн», натиснув «Повідомлення». Зареєструватися у системі «Райффайзен Онлайн» можна за посиланням: https://online.aval.ua/.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написати коментар
Я понимаю что это все решается через закрытие карты, и по закону особенно новому я теперь могу выбирать куда получать деньги. Но это по закону а по факту это закончится порчей отношений с работодателем и как следствие увольнением. И мой работодатель не собирается покрывать мне расходы которые у меня забирает банк. Вобщем я очень злой и вопрос мой простой. Есть ли варианты отказаться от ваших восхитительных страховок и поборов? Хоть я уже и знаю ответ (нет) но простите накипело. Надеюсь что все подобные банки как ваш в скором времени вымрут как вид на волне открытия реально адекватных банков.
Банк пропонує різноманітний набір послуг, відповідно існують різні тарифні моделі обслуговування карткових рахунків.
Тарифний план «Оптимальний +» має ряд переваг: зняття готівки в банкоматі будь-якого банку без комісії, безкоштовна золота карта вищого класу для будь-яких операцій, при проведенні 10 безготівкових операцій в місяць можливо користуватися рахунком без плати за обслуговування, зручність розрахунків безконтактно картою, можливість отримання sms-інформувань про операції по сумам від 100 грн., а також можливість отримання додаткового доходу від вкладу «Універсальний».
Так, у разі якщо клієнта не задовольняє обрана тарифна модель, існує можливість змінити пакет послуг на безкоштовну модель («Базовий з/пл») або на пакет послуг за зменшеною (порівняно з іншими тарифними моделями) вартістю («Оптимальний з/пл», «Легкий з/пл»).
Додатково інформуємо, що програма страхування «Впевненість 24/7» є додатковою програмою, відповідно до якої клієнти, за бажанням мають можливість підключити дану послугу або ж відмовитися від неї. При цьому інформуємо, що відключити списання по програмі страхування «Впевненість 24/7» можливо звернувшись у відділення Банку.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написати коментар
Рекомендуємо звернутися до відділу по роботі з проблемною заборгованістю, за номерами 044 4961146, 044 5905656.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написати коментар
На жаль, не всі відділення Банку працюють з валютою польський злотий. Дізнатися у якому саме відділенні існує можливість обміняти польський злотий, можна зателефонував до Інформаційного центру Банку.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Інформаційний центр (цілодобово):
0 800 500 500 (безкоштовно по Україні зі стаціонарних та мобільних телефонів)
+38044 490 88 88 (безкоштовно для Київських міських номерів)
521 (безкоштовно для абонентів Vodafone), 068 490 08 88 з мобільного (для абонентів Київстар)
+380552435111, +380444985626, +38044 490 88 88 (для дзвінків із-за кордону, оплата згідно тарифів обраного провайдеру)
Написати коментар
Інформацію про рух коштів по кредитному картковому рахунку можна отримати у відділенні у вигляді виписки (вартість згідно тарифів Банку), або у разі використання системи «Райффайзен Онлайн», сформувати виписку можна самостійно (у меню «Рахунки»). Також, у відділенні можна отримати виписку по кредиту готівкою. Під час візиту до відділення, при собі мати паспорт та ідентифікаційний код.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написати коментар
Виписку по кредиту (Іпотека) можна оформити у будь-якому відділенні Банку. Виготовляється протягом двох банківських днів. Під час візиту до відділення необхідно мати паспорт та ідентифікаційний код.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написати коментар
Сейчас в Индии, роуминга нет от слова совсем. Раньше был, работал, сейчас нет (Киевстар).
Оповещения настроены через СМС. Оплата онлайн тоже соответственно через СМС. Ок, вхожу в мобильное приложение, меняю с СМС на Push, но для этого надо ввести код с СМС!
Вопрос — как мне выйти с ситуации?
На жаль, для зміни способу доставки смс-повідомлення з кодом підтвердження на Push, необхідне введення коду підтвердження, який надсилається в смс-повідомленні.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написати коментар
Отримати виписку по кредитній картці можна в системі «Райффайзен Онлайн» (у меню «Рахунки», обрав бажаний рахунок, далі «Виписка», «Усі трансакції», обрав бажаний період (не більше 3 міс.), або зверніться до відділення Банку. При собі мати паспортний документ та ідентифікаційний код.
Отримати довідку про рух коштів за кредитним рахунком можна також в системі «Райффайзен Онлайн» (меню «Кредити»-«Історія платежів»), або звернувшись до відділення Банку.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написати коментар