Мінфін - Курси валют України

Встановити

Райффайзен Банк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Galjnia
Galjnia
19 січня 2020, 14:01
Як можна зняти ліміт на трасакції якщо я закордоном і неможу здійснити оплату карткою, приходить відмова
Райффайзен Банк
Відповідь банку
20 січня 2020, 16:16
Доброго дня!
У разі, використання системи «Райффайзен Онлайн» існує можливість самостійно встановити ліміти на проведення готівкових та безготівкових розрахунків (обрав бажану картку виберіть «Дії»-«Налаштувати ліміти»), або зверніться до Інформаційного центру Банку.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Інформаційний центр (цілодобово):
+380552435111, +380444985626, +38044 490 88 88 (для дзвінків із-за кордону, оплата згідно тарифів обраного провайдеру)

Natascha1979
Natascha1979
16 січня 2020, 16:13
Добрый день. У меня вопрос касается социальных выплат. Скажите пожалуйста было ли финансирование выплат? В департаменте социальной защиты Днепропетровской области сказали, что полностью профинансировать всю область ещё вчера, а выплат нету. Какая причина задержки выплат?.. И когда она будет?.. Спасибо.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
16 січня 2020, 16:47
Доброго дня.
Повідомляємо, що наш Банк є посередником між організацією і Клієнтом при зарахуванні, та при надходженні коштів не затримує виплати. Кошти зараховуються на рахунок максимум — на наступний день після отримання фінансування та відомостей.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Olegsolist
Olegsolist
10 січня 2020, 22:55
Олег, Киев
30.12.2019 я осуществил перевод на 1000 грн. с карты банка Приват24 5168757323071979 CHORNOSHCHOKOV на карту банка Аваль 9804561011299153 Бондарь Зинаида Вакуловна. В связи с тем, что деньги на указанный номер карты Аваль не пришли, я обратился с вопросом на горячую линию банка Приват 24. Мой вопрос рассмотрели. В качестве подтверждения операции перевода денег со стороны банка Приват 24 ниже представляю скриншот квитанции.https://prntscr.com/qm0caa
Райффайзен Банк
Відповідь банку
14 січня 2020, 15:43
Доброго дня.
За отриманою інформацією, переказ не надходив до АТ «Райффайзен Банк Аваль». В даному випадку, для вирішення питання щодо здійсненого переказу, рекомендуємо відправнику коштів звернутися до КБ «Приватбанку».
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
greenol
greenol
9 січня 2020, 17:08
Я получил такое СМС: Shanovnij Kliente. Nagaduyemo Vam, orientovniy platizh za ugodoy 22335999000782 — 8077grn do 12.01.2020. Splachyjte tyt https://bit.ly/2SrXeXb RBAval. Но я платил всегда только в отделениях банка, номер нашего договора другой, сумма ежемесячно 8065 гр., а не 8077 гр. и дата платежа до 15 числа месяца, а не до 12 числа. Что это такое?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
16 січня 2020, 16:27
Доброго дня.
Банк покращує систему інформування клієнтів щодо нагадування про необхідність здійснення планового платежу. Так, всім клієнтам надсилається персоналізоване SMS-повідомлення з орієнтовною сумою планового платежу та датою, до якої бажано здійснити платіж. Також, для зручності пропонується обрати можливість сплати через систему «Райффайзен Онлайн» та надається відповідне посилання.
Так, у разі, якщо черговий платіж вже погашено, клієнт може не реагувати на отримане SMS-повідомлення.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»

IgorKolomio
IgorKolomio
9 січня 2020, 16:19
Игорь, Киев
Добрый день. Постоянно названивает автоответчик (044-496-11-46) от имени Райфайзен Банк Аваль и требует погасить какой-то кредит. Счетов и карточек в данном банке у меня нету. Похоже на лохотрон.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
10 січня 2020, 10:50
Доброго дня, шановний Ігорю.
Зазначених Вами даних недостатньо для проведення перевірки викладеної Вами інформації. Просимо написати на електронну адресу Банку info@aval.ua додатково вказавши більше інформації, а саме: Ваш ідентифікаційний номер, номер телефону на який здійснюються дзвінки та, уповноваженим підрозділом буде проведено перевірку і надано аргументовану відповідь.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
56266752
Алла Бобик
8 січня 2020, 20:06
Алла
доброго вечора.можна заблокувати картку шахрая у вашому банку? кошти перерахувала за оплату товару після чого мене заблокували і товар не був відправлений по цей день-скріни докази маю можу надати квитанцію про перерахування коштів також маю. номер шахрайки 5168-7551-1153-4141
Райффайзен Банк
Відповідь банку
9 січня 2020, 14:52
Доброго дня, шановна Алло.
Даний номер картки не належить нашому Банку. Також, у разі припущення щодо шахрайських дій з боку третіх осіб, у Вас існує можливість звернутися до правоохоронних органів.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Morgun
Morgun
6 січня 2020, 14:53
Днепр
Добрый день! У меня истек срок действия зарплатной карты. Как мне получить мою зарплату в банкомате? Можно это сделать, если истек срок действия карты?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
6 січня 2020, 18:53
Доброго дня.
Можна отримати миттєву картку до рахунку у відділенні Банку під час особистого звернення, активувати її та зняти кошти в банкоматі.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Arthur1982
Arthur1982
3 січня 2020, 21:47
Юрий
Хочу открыть депозит до 300 тысячь гривен через отделение банка как физ-лицо(не фоп), должен ли я предоставить какие-то документы (зар. плата и т.д), при снятий средств с текущего счета на который будит переведен депозит в конце срока?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
8 січня 2020, 12:31
Доброго дня.
Під час розторгнення строкового депозиту, кошти обліковуватимуться на поточному рахунку для виплат та їх зняття можливе без надання підтверджуючих документів. Замовити готівку необхідно за 2 робочих дні до запланованої дати зняття коштів, звернувшись до відділення Банку.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
60183516
Анжеліка Шаповал
2 січня 2020, 10:10
Анжеліка, Київ
Доброго дня.
28.12.2019 року я здійснила платіж на сайті, який виявився шахрайським. Я зателефонувала оператору менш ніж через 10 хвилин після оплати, щоб дізнатись про можливість відміни операції. Оператор повідомив, що це не можливо. Орієнтовно через годину я в особистому кабінеті побачила, що платіж ще в обробці і знову зателефонувала в банк. На цей раз оператор (дуже неохоче) повідомив, що таки можна оспорити таку транзакцію і прийняла заявку.
Номер заявки 161584. По телефону оператор сказала, що заявка, швидше за все, не буде задоволена.
Одночасно я звернулась до кіберполіції (номер заяви 69158), надала всі скріншоти та іншу інформацію. В кіберполіції мені підтвердилинаявність ознак шахрайських дій, тому мою заяву буде передано до поліції для порушення кримінальної справи.
Прошу врахувати цю інформацію при розгляді заявки на спірну транзакцію та повернути кошти.
Сподіваюсь, що політика Райффайзен банка Аваль спрямована на захист його багаторічних клієнтів.

Райффайзен Банк
Відповідь банку
2 січня 2020, 14:21
Доброго дня!
Банки зобов'язані виконувати доручення клієнтів, що містяться в документах на переказ, відповідно до реквізитів, зазначених в цих документах. Переказ вважається завершеним з моменту зарахування суми переказу на рахунок отримувача або її видачі йому в готівковій формі. Всі суперечки, які можуть виникнути з цих питань між учасниками розрахунків, вирішуються ними відповідно до законодавства України. Платники і одержувачі коштів здійснюють контроль за своєчасним проведенням розрахунків та розглядають претензії, що виникли, без участі банку.
Крім того, оскільки Ви звернулися із відповідною заявою до правоохоронних органів, дане питання має вирішуватися у відповідності до вимог діючого законодавства України.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль».
79846942
Инна Герасимова
31 грудня 2019, 1:28
Инна
Я хочу взять кредит на карту а мне пишут что карта блокирована или на ней лемит дозвониться вам невозможно что мне делать
Райффайзен Банк
Відповідь банку
2 січня 2020, 14:15
Доброго дня!
Для можливості проведення перевірки, просимо Вас звернутися до Банку по внутрішній пошті системи «Райффайзен Онлайн», натиснув «Повідомлення».
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
superklient
василь коломієць
30 грудня 2019, 13:34
василь, кропивницький
закінчився термін дії картки, чи можливо її замінити в ішому місті ніж отримував.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
2 січня 2020, 14:17
Доброго дня!
Перевипуск платіжної картки можливо замовити у одним із таких способів: — за допомогою оператора Інформаційного центру Банку; — онлайн на сайті Банку за посиланням https://ex.aval.ua/personal/cards/opening/order-card/ або безпосередньо у відділенні, обов`язково обравши/повідомивши про зручне для Вас відділення у яке необхідно доставити картку.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль».
Vitalii737
Vitalii737
27 грудня 2019, 21:54
Утром поменял гривну на доллары через приложение Райфайзен онлайн, в обед пришло сообщение о том, что гривну опять вернули на счет. В банке сказали, что произошел сбой в приложении..., когда начнет работать не знают. Вечером курс доллара подняли сразу на 42 копейки… и О ЧУДО!!! Приложение заработало!!! Можете менять!!!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
28 грудня 2019, 16:16
Доброго дня!
Отриманої інформації, на жаль, недостатньо для можливості надання коментарів відносно виниклої ситуації. Прохання надати більш розгорнуту інформацію по даній ситуації написав звернення на info@aval.ua або по внутрішній пошті системи «Райффайзен Онлайн», натиснув «Повідомлення» (додатково зазначив, Ваше ПІБ, ідентифікаційний номер, дату проведення операції в системі «Райффайзен Онлайн», номер операції, а також те, що додаткова інформація надається для проведення перевірки за запитом на сайті Мінфіну та передати виконавцю 7266).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»

LaTaLa
LaTaLa
27 грудня 2019, 20:29
Таміла, Київ
У мене зарплатна картка Вашого банку на оформленні. Заявку подали ще 12 грудня. Але до цього часу на мою електронну адресу не прийшло повідомлення чи готова картка.Сьогодні весь день телефонувала на всі телефони гарячої лінії, щоб зв'язатися з оператором. Але жоден не відповів — чекала майже по 10 хвилин. Виходить до комунікації клієнтів з банком зовсім немає! Як мені зв'язатися з банком? Чи є електронна адреса?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
28 грудня 2019, 16:20
Доброго дня, шановна Таміло!
По-перше, дозвольте принести вибачення за незручності, що виникли під час Вашого обслуговування. Іноді під час з’єднання з операторами Інформаційного центру дійсно можуть виникати черги. Запевняємо Вас, що ми докладаємо зусиль для скорочення часу очікування з’єднання.
Ми щиро шкодуємо, що ситуація вплинула на Вашу думку про якість обслуговування в нашому Банку. Запевняємо Вас, що нам важливо отримувати зворотний зв'язок від наших Клієнтів, для проведення заходів і налагодження найбільш комфортного обслуговування.
Додатково інформуємо, що звернутися до Банку також можна по внутрішній пошті системи «Райффайзен Онлайн», натиснув «Повідомлення». Зареєструватися у системі «Райффайзен Онлайн» можна за посиланням: https://online.aval.ua/.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Oleg881
Oleg881
27 грудня 2019, 18:52
Олег, Киев
Можете пожалуйста внятно объяснить что за принудительные сборы???! Почему не успев оформить зарплатную карту мне уже впаривают страховку которая страхует по сути не меня а банк, но почему то из моего кармана, еще и сразу мне высказывают что если я не буду делать определенное количество платежей то с меня тоже будут сдирать деньги? Делайте выгодные условия для людей тогда будет желание платить с этой карты, а так хочется только снять все деньги с нее и перевести на карту нормального банка.

Я понимаю что это все решается через закрытие карты, и по закону особенно новому я теперь могу выбирать куда получать деньги. Но это по закону а по факту это закончится порчей отношений с работодателем и как следствие увольнением. И мой работодатель не собирается покрывать мне расходы которые у меня забирает банк. Вобщем я очень злой и вопрос мой простой. Есть ли варианты отказаться от ваших восхитительных страховок и поборов? Хоть я уже и знаю ответ (нет) но простите накипело. Надеюсь что все подобные банки как ваш в скором времени вымрут как вид на волне открытия реально адекватных банков.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
28 грудня 2019, 10:48
Доброго дня, шановний Олеже.
Банк пропонує різноманітний набір послуг, відповідно існують різні тарифні моделі обслуговування карткових рахунків.
Тарифний план «Оптимальний +» має ряд переваг: зняття готівки в банкоматі будь-якого банку без комісії, безкоштовна золота карта вищого класу для будь-яких операцій, при проведенні 10 безготівкових операцій в місяць можливо користуватися рахунком без плати за обслуговування, зручність розрахунків безконтактно картою, можливість отримання sms-інформувань про операції по сумам від 100 грн., а також можливість отримання додаткового доходу від вкладу «Універсальний».
Так, у разі якщо клієнта не задовольняє обрана тарифна модель, існує можливість змінити пакет послуг на безкоштовну модель («Базовий з/пл») або на пакет послуг за зменшеною (порівняно з іншими тарифними моделями) вартістю («Оптимальний з/пл», «Легкий з/пл»).
Додатково інформуємо, що програма страхування «Впевненість 24/7» є додатковою програмою, відповідно до якої клієнти, за бажанням мають можливість підключити дану послугу або ж відмовитися від неї. При цьому інформуємо, що відключити списання по програмі страхування «Впевненість 24/7» можливо звернувшись у відділення Банку.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»

ElenaPetrash
ElenaPetrash
27 грудня 2019, 18:48
Елена, Бердянск
Здравствуйте.Мужем моей сестры взят кредит, который давно не выплачивается, в вашем банке.Сестра являлась поручителем.Из-за долга наложен арест на ее(1/4)часть в нашей квартире.Она готова выплатить банку часть долга всеми деньгами выручеными с продажи… но наложен арест… Готов ли банк идти настречу? и каковы ее действия? спасибо)

Райффайзен Банк
Відповідь банку
6 січня 2020, 16:12
Доброго дня! Шановна Олено!
Рекомендуємо звернутися до відділу по роботі з проблемною заборгованістю, за номерами 044 4961146, 044 5905656.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
fenikss
fenikss
26 грудня 2019, 19:18
У вас Польский злотый можно обменять в любом отделении банка?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
28 грудня 2019, 9:22
Доброго дня.
На жаль, не всі відділення Банку працюють з валютою польський злотий. Дізнатися у якому саме відділенні існує можливість обміняти польський злотий, можна зателефонував до Інформаційного центру Банку.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Інформаційний центр (цілодобово):
0 800 500 500 (безкоштовно по Україні зі стаціонарних та мобільних телефонів)
+38044 490 88 88 (безкоштовно для Київських міських номерів)
521 (безкоштовно для абонентів Vodafone), 068 490 08 88 з мобільного (для абонентів Київстар)
+380552435111, +380444985626, +38044 490 88 88 (для дзвінків із-за кордону, оплата згідно тарифів обраного провайдеру)
ksusam586
ksusam586
24 грудня 2019, 20:36
Доброго вечора. Підскажіть, будь ласка, якщо я достроково хочу закрити кредит, через відділення, чи будуть оголошуватись, чи документально прописані дати коли знімав(отримував), або клав кошти?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
26 грудня 2019, 17:27
Доброго дня.
Інформацію про рух коштів по кредитному картковому рахунку можна отримати у відділенні у вигляді виписки (вартість згідно тарифів Банку), або у разі використання системи «Райффайзен Онлайн», сформувати виписку можна самостійно (у меню «Рахунки»). Також, у відділенні можна отримати виписку по кредиту готівкою. Під час візиту до відділення, при собі мати паспорт та ідентифікаційний код.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Maksimant
Maksimant
20 грудня 2019, 23:11
Maksym, Odessa
Вы меня не правильно поняли! Меня интересует выписка не с карточного счёта выписка, а с кредитного счета (ипотечного)! А именно за период с 2007-2015гг.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
21 грудня 2019, 15:33
Доброго дня.
Виписку по кредиту (Іпотека) можна оформити у будь-якому відділенні Банку. Виготовляється протягом двох банківських днів. Під час візиту до відділення необхідно мати паспорт та ідентифікаційний код.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
LiubomyrK
LiubomyrK
20 грудня 2019, 16:30
Liubomyr, Kyiv
Добрый день!
Сейчас в Индии, роуминга нет от слова совсем. Раньше был, работал, сейчас нет (Киевстар).
Оповещения настроены через СМС. Оплата онлайн тоже соответственно через СМС. Ок, вхожу в мобильное приложение, меняю с СМС на Push, но для этого надо ввести код с СМС!
Вопрос — как мне выйти с ситуации?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
23 грудня 2019, 16:01
Доброго дня.
На жаль, для зміни способу доставки смс-повідомлення з кодом підтвердження на Push, необхідне введення коду підтвердження, який надсилається в смс-повідомленні.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Maksimant
Maksimant
20 грудня 2019, 15:24
Maksym, Odessa
Добрый день, интересует такой вопрос! Как можно взять выписку движения средств по кредитному договору? Что для этого нужно?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
20 грудня 2019, 18:13
Доброго дня, шановний Максиме!
Отримати виписку по кредитній картці можна в системі «Райффайзен Онлайн» (у меню «Рахунки», обрав бажаний рахунок, далі «Виписка», «Усі трансакції», обрав бажаний період (не більше 3 міс.), або зверніться до відділення Банку. При собі мати паспортний документ та ідентифікаційний код.
Отримати довідку про рух коштів за кредитним рахунком можна також в системі «Райффайзен Онлайн» (меню «Кредити»-«Історія платежів»), або звернувшись до відділення Банку.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Курс валют в Райффайзен Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.2 44.2
USD 41.55 42.25
Всі курси банку

Курс валют в Райффайзен Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.2 44.2
USD 41.55 42.25
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Гаряча лінія Райффайзен Банку