Райффайзен Банк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Райффайзен Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.1 | 43.99 |
USD | 41.2 | 41.74 |
Всі курси банку |
Так, дійсно під час оформлення он-лайн кредиту Банком може бути здійснено дзвінок з метою уточнення певної інформації та, у разі його неуспішності, може бути відмовлено в оформленні заявки.
Банк періодично переглядає своє рішення, та про відновлення можливості кредитування Вас буде проінформовано додатково через сервіс «Райффайзен Онлайн» або через смс-інформування.
Як варіант, спробуйте написати до Банку у чаті системи «Райффайзен Онлайн» ми спробуємо розглянути можливість відновлення пропозиції.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написати коментар
Інформацію про можливі шахрайські дії клієнта Банку зафіксовано та передано до відповідального підрозділу.
Відзначаємо, що всі суперечки, які можуть виникнути з питань врегулювання повернення коштів між учасниками розрахунків, вирішуються ними відповідно до законодавства України. Та, за умови наявної підозри щодо шахрайських дій з боку третіх осіб, Банк всіляко сприяє вирішенню даного питання у правовому полі, зокрема, шляхом здійснення відповідних комунікацій за запитом правоохоронних органів тощо. Отже, для можливості ініціювання повернення коштів, рекомендуємо звернутися до правоохоронних органів.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написати коментар
За отриманою інформацією, під час обслуговування біля каси виникла черга, що обумовлена тривалістю проведення деяких типів операцій. Додатково слід зазначити, що для зменшення розмірів готівкових операцій та відповідно зменшення навантаження на банкоматну мережу, Банком поширюється розвиток безготівкових розрахунків та електронних платежів, та, відповідно, Банком розроблено стратегію щодо поетапного введення новітніх технологій та подальшого забезпечення переведення транзакцій в електронні канали, платежі з використанням пристроїв мобільного зв’язку та ін. Слід звернути увагу, на те, що під час здійснення встановлених виплат дійсно спостерігаються певні навантаження на банкоматну мережу, та служби обслуговування вчасно здійснюють інкасацію за попередньо погодженим маршрутом, що, на жаль, потребує додаткового часу, для можливості відновлення їх працездатності.
Нам шкода, що у Вас залишилися негативні враження про роботу Банку вцілому.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написати коментар
На жаль, вказати строки не можемо. Запевняємо Вас, що працюємо в цьому напрямку.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль».
Написати коментар
Ми намагаємося вирішувати питання Клієнтів в індивідуальному порядку. Просимо Вас звернутись до начальника відділення, у якому Ви хочете розміщати депозит, для отримання інформації чи є у відділенні таке приміщення, та чи можливо ним скористатись.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написати коментар
Ми хочемо розібратись у даній ситуації, але нам недостатньо даних. Напишіть нам на електронну адресу Банку info@aval.ua, або заповніть форму зворотного зв'язку на сайті нашого Банку: https://www.aval.ua/kontakty/kontaktna-forma. Обов’язково вкажіть свої прізвище, ім’я, по батькові, ІПН, номер телефону на який прийшло повідомлення, та назву/номер відправника повідомлення. Ми проведемо перевірку та повідомимо Вас.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написати коментар
В январе и в феврале с меня продолжают списывать % банка.В отделении банка ничего не могут ответить, тк.этот кредит был предоставлен онлайн, на горячей линии говорят, что мои платежи не видят по погашению кредита.Где искать правду? В инернет банкинге у меня в выписках по своей кредитке я вижу суммы погашения.
Ми хочемо розібратись у даній ситуації, але нам недостатньо даних. Напишіть нам на електронну адресу Банку info@aval.ua, або заповніть форму зворотного зв'язку на сайті: https://www.aval.ua/kontakty/kontaktna-forma. Обов’язково вкажіть свої прізвище, ім’я, по батькові, ІПН, номер телефону з якого Ви телефонували на гарячу лінію, дату дзвінка, а також опис ситуації або посилання на даний відгук. Ми проведемо перевірку та повідомимо Вас.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написати коментар
Так, можливо. Visa Instant відкривається безкоштовно як додаткова картка до рахунку, у випадку термінової необхідності отримання коштів з рахунку або у зв’язку з пошкодженням, втратою, крадіжкою основної картки.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль».
Написати коментар
Якщо Ви забули пін- код до карти, то змінити його можливо виключно у касі відділення нашого Банку. Вам потрібно мати паспорт, ідентифікаційний код та саму карту.
Дякуємо Вам за звернення.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написати коментар
Банком приймаються всі платіжні банкноти, які не вилучені з обігу. В той же час, маємо зазначити, що не всі відділення Банку приймають дану валюту. Зверніться до нас за номером телефону 0800500500, та вкажіть місто в якому знаходитесь, підкажемо до якого відділення краще звернутись.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написати коментар
Банк здійснює обмін зношених банкнот іноземної валюти з утриманням комісії в розмірі 10% від суми.
Що стосується процедури ІНКАСО – вона передбачає, що банкноти з серйозними ушкодженнями і значними ознаками зношеності приймаються для подальшої передачі до країни походження (емітента), де вони будуть обмінені на придатні до обігу. На жаль, наразі, Банк не здійснює таку процедуру.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль».
Написати коментар
Нам прикро, але наразі така послуга у Банку відсутня. В той же час, Ви маєте можливість оформити довіреність на випуск до рахунку додаткової карти на ім’я третьої особи, отримати її, та використовувати для здійснення операцій. Рекомендуємо у довіреності, крім всього іншого (права розпоряджатися рахунком, отримувати з нього кошти, подавати заяви на перевипуск картки на ім’я власника рахунку та ін.) обов’язково зазначити дозвіл на випуск та отримання додаткової картки на ім’я довіреної особи до рахунку №…, відкритого у АТ «Райффайзен Банк Аваль».
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написати коментар
Я была бы очень благодарна за исчерпывающий ответ.
С уважением, пенсионерка Ирина Васильевна.
Для того, щоб надати Вам вичерпні пояснення, нам необхідно передивитись рух коштів по Вашому рахунку. Для цього зверніться, будь ласка, до Інформаційного центру Банку, або у чаті системи «Райффайзен Онлайн» (натиснув «Повідомлення»).
Додатково повідомляємо, що обслуговування карткових рахунків здійснюється у відповідності до обраного пакету послуг та чинних тарифів Банку. Ознайомитися з умовами обслуговування Вашого карткового рахунку можна за посиланням: https://www.aval.ua/documents/privatnim-osobam-ta-premium-klientam/tarifi-na-obslugovuvannya.
Додатково інформуємо, що існує комісія у розмірі 0,5% +5 грн за списання коштів з рахунку при здійсненні переказу з картки нашого Банку на іншу картку через інші сервіси.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написати коментар
Для проведення перевірки, зверніться до Інформаційного центру Банку в телефонному режимі (у голосовому меню пункт 2).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Інформаційний центр (цілодобово):
0 800 500 500 (безкоштовно по Україні зі стаціонарних та мобільних телефонів)
+38044 490 88 88 (безкоштовно для Київських міських номерів)
521 (безкоштовно для абонентів Vodafone), 068 490 08 88 з мобільного (для абонентів Київстар)
+380552435111, +380444985626, +38044 490 88 88 (для дзвінків із-за кордону, оплата згідно тарифів обраного провайдеру)
Написати коментар
Якщо Ви вже Клієнт нашого Банку, та користуєтесь системою «Райффайзен Онлайн», отримати консультацію можна звернувшись до Банку у чаті системи «Райффайзен Онлайн», в розділі «Повідомлення» (конверт у верхньому правому кутку головної сторінки WEB-версії або в розділі «Повідомлення» мобільного додатку). Якщо ні – напишіть нам
на електронну адресу Банку info@aval.ua, або заповніть форму зворотного зв'язку на сайті нашого Банку: https://www.aval.ua/kontakti/kontaktnaya-forma?show=1.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написати коментар
Можна отримати миттєву картку до карткового рахунку у відділенні Банку під час особистого звернення, активувати її та зняти кошти в банкоматі або касі Банку.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написати коментар
Після закінчення терміну дії строкового вкладу, кошти зараховуються на поточний рахунок для виплат та виплачуються через касу Банку без комісії. Вклад на вимогу «Універсальний» є безстроковим, за заняття готівки в касі Банку утримується комісія: 1% мінімум 25 грн. (у гривні), в іноземній валюті – зняття готівки безкоштовне.
Отримати індивідуальну консультацію можна зателефонував до Інформаційного центру Банку, або в розділі «Повідомлення» системи «Райффайзен Онлайн».
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написати коментар
Інформаційний центр Банку для підтримки фізичних осіб працює цілодобово.
Інформаційний центр для бізнес-клієнтів (за номером телефону 0 800-50-50-45) працює з 8-00 до 22-00 в робочі дні, з 8-00 до 20-00 у вихідні дні).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
0 800 500 500 (безкоштовно по Україні зі стаціонарних та мобільних телефонів)
+38044 490 88 88 (безкоштовно для Київських міських номерів)
521 (безкоштовно для абонентів Vodafone), 068 490 08 88 з мобільного (для абонентів Київстар)
+380552435111, +380444985626, +38044 490 88 88 (для дзвінків із-за кордону, оплата згідно тарифів обраного провайдеру)
Написати коментар
Отриманої інформації, на жаль, недостатньо для проведення перевірки та надання коментарів відносно виниклої ситуації. Для проведення перевірки просимо звертатись до Інформаційного центру Банку в телефонному режимі або, у разі використання системи «Райффайзен Онлайн», в розділі «Повідомлення» (конверт у верхньому правому кутку головної сторінки WEB-версії або в розділі «Повідомлення» мобільного додатку).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написати коментар
Банк самостійно не здійснює інформування виконавчої служби про зміну реквізитів.
Додатково інформуємо, що переглянути актуальні реквізити можливо в системі «Райффайзен Онлайн» скориставшись меню «Рахунки», обрав бажаний рахунок, далі «Дії»-«Перегляд реквізитів». Також існує можливість відправити реквізити на електронну пошту.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написати коментар