Мінфін - Курси валют України

Встановити

Райффайзен Банк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
1979Dc
1979Dc
11 лютого 2020, 20:53
Добрый вечер! Являюсь клиентом Вашего банка очень давно, до этого времени все было хорошо в обслуживании и т.д., но сегодня я очень разочаровалась, т.к. ранее(08.02.2020) подала заявку на кредит онлайн и отрицательный ответ пришел только 10.02.2020 в 18:00. Я целый вечер 10.02. и целое утро 11.02 пыталась дозвониться на горячую линию банка, чтоб узнать подробности отказа в кредите, но дозвонилась только к 12:00 11.02 .20. От оператора я узнала, что отказ мне пришел от банка из-за того, что я не ответила на звонок из банка для подтверждения кредита и всё больше попыток у меня нет, к сожалению! Если честно, то я расплакалась… Как же так получается ??? Я прождала время, а тут была на работе и я не смогла ответить на звонок ОДИН и мне сразу отказ по кредиту, а я столько звонила и мне не перезванивали и не отвечали очень длительное время!!! Неужели нет никаких исключений?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
12 лютого 2020, 19:15
Доброго дня.
Так, дійсно під час оформлення он-лайн кредиту Банком може бути здійснено дзвінок з метою уточнення певної інформації та, у разі його неуспішності, може бути відмовлено в оформленні заявки.
Банк періодично переглядає своє рішення, та про відновлення можливості кредитування Вас буде проінформовано додатково через сервіс «Райффайзен Онлайн» або через смс-інформування.
Як варіант, спробуйте написати до Банку у чаті системи «Райффайзен Онлайн» ми спробуємо розглянути можливість відновлення пропозиції.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
barczuk73
barczuk73
11 лютого 2020, 19:14
Доброго вечора, я сьогодні з карти приватбанку перерахувала гроші мошеннику, який мене обдурив на карту вашого банку 4149500141934573 Butenko yuriy,, як мені іх повернути назад
Райффайзен Банк
Відповідь банку
12 лютого 2020, 19:09
Доброго дня.
Інформацію про можливі шахрайські дії клієнта Банку зафіксовано та передано до відповідального підрозділу.
Відзначаємо, що всі суперечки, які можуть виникнути з питань врегулювання повернення коштів між учасниками розрахунків, вирішуються ними відповідно до законодавства України. Та, за умови наявної підозри щодо шахрайських дій з боку третіх осіб, Банк всіляко сприяє вирішенню даного питання у правовому полі, зокрема, шляхом здійснення відповідних комунікацій за запитом правоохоронних органів тощо. Отже, для можливості ініціювання повернення коштів, рекомендуємо звернутися до правоохоронних органів.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
niko2323
niko2323
11 лютого 2020, 13:31
Николай, Вышгород район, СМТ Дымер
Здравствуйте, качество обслуживания клиентов хуже некуда, обмен валюты кажется что вообще нет, ни покупки доллара ни продажи нет, банкомат в населенном пункте постоянно не работает, сотрудники банка слегка с перегаром, на вопросы клиентов могут отвечать, могут не отвечать, впечатление вроде не в банк пришел, а к ним домой, обслуживают клиентов те кто им нужен, или друг или знакомый, хотелось бы лучшего обращения и качество сервиса
Райффайзен Банк
Відповідь банку
14 лютого 2020, 17:30
Доброго дня.
За отриманою інформацією, під час обслуговування біля каси виникла черга, що обумовлена тривалістю проведення деяких типів операцій. Додатково слід зазначити, що для зменшення розмірів готівкових операцій та відповідно зменшення навантаження на банкоматну мережу, Банком поширюється розвиток безготівкових розрахунків та електронних платежів, та, відповідно, Банком розроблено стратегію щодо поетапного введення новітніх технологій та подальшого забезпечення переведення транзакцій в електронні канали, платежі з використанням пристроїв мобільного зв’язку та ін. Слід звернути увагу, на те, що під час здійснення встановлених виплат дійсно спостерігаються певні навантаження на банкоматну мережу, та служби обслуговування вчасно здійснюють інкасацію за попередньо погодженим маршрутом, що, на жаль, потребує додаткового часу, для можливості відновлення їх працездатності.
Нам шкода, що у Вас залишилися негативні враження про роботу Банку вцілому.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Gist007
Gist007
7 лютого 2020, 16:47
Коли банк Райффайзен буде представлений в державному застосунку Дія? І чи буде взагалі?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
10 лютого 2020, 16:57
Доброго дня!
На жаль, вказати строки не можемо. Запевняємо Вас, що працюємо в цьому напрямку.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль».
oriella2002
oriella2002
7 лютого 2020, 0:41
Ella
Хотіли б оформити купівлю-продаж квартири прямо в приміщенні банку Аваль з подальшим розміщенням грошей на депозит. Чи надає банк можливість запросити нотаріуса, тобто якесь приміщення чи просто місце для цього?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
7 лютого 2020, 15:27
Доброго дня!
Ми намагаємося вирішувати питання Клієнтів в індивідуальному порядку. Просимо Вас звернутись до начальника відділення, у якому Ви хочете розміщати депозит, для отримання інформації чи є у відділенні таке приміщення, та чи можливо ним скористатись.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
93633128
93633128
6 лютого 2020, 14:54
Світлана
Сьогодні приходе смс«оплатити борг на новіе реквізити і вказані нові. У мене тільки картка по соц виплатам відкрита. Як узнати щоце взагалі таке?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
6 лютого 2020, 19:55
Доброго дня, Світлано!
Ми хочемо розібратись у даній ситуації, але нам недостатньо даних. Напишіть нам на електронну адресу Банку info@aval.ua, або заповніть форму зворотного зв'язку на сайті нашого Банку: https://www.aval.ua/kontakty/kontaktna-forma. Обов’язково вкажіть свої прізвище, ім’я, по батькові, ІПН, номер телефону на який прийшло повідомлення, та назву/номер відправника повідомлення. Ми проведемо перевірку та повідомимо Вас.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
inaz9zpgmailcom
inaz9zpgmailcom
6 лютого 2020, 12:17
Назаренко Инна, Запорожье
В сентябре оформила оплату частями на сумму 7000 грн, в декабре выплатила всю сумму с комиссией путем перечисления с зарплатной карты на кредитную«Хочу картка» через интернет банкинг и досрочно погасила кредит«оплата частями».
В январе и в феврале с меня продолжают списывать % банка.В отделении банка ничего не могут ответить, тк.этот кредит был предоставлен онлайн, на горячей линии говорят, что мои платежи не видят по погашению кредита.Где искать правду? В инернет банкинге у меня в выписках по своей кредитке я вижу суммы погашения.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
6 лютого 2020, 20:01
Доброго дня, Інно!
Ми хочемо розібратись у даній ситуації, але нам недостатньо даних. Напишіть нам на електронну адресу Банку info@aval.ua, або заповніть форму зворотного зв'язку на сайті: https://www.aval.ua/kontakty/kontaktna-forma. Обов’язково вкажіть свої прізвище, ім’я, по батькові, ІПН, номер телефону з якого Ви телефонували на гарячу лінію, дату дзвінка, а також опис ситуації або посилання на даний відгук. Ми проведемо перевірку та повідомимо Вас.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
driveua
driveua
3 лютого 2020, 23:06
Denys
Втрачено картку для валютного рахунку. Чи можливе отримання миттєвої картки для зняття коштів з валютного рахунку в той самий день? Яка вартість миттєвої картки?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
4 лютого 2020, 13:18
Доброго дня!
Так, можливо. Visa Instant відкривається безкоштовно як додаткова картка до рахунку, у випадку термінової необхідності отримання коштів з рахунку або у зв’язку з пошкодженням, втратою, крадіжкою основної картки.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль».
fgvb
fgvb
3 лютого 2020, 15:11
0898657, УКРАИНА
Як узнать пин код карты если я забыла его?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
3 лютого 2020, 17:14
Добрий день!
Якщо Ви забули пін- код до карти, то змінити його можливо виключно у касі відділення нашого Банку. Вам потрібно мати паспорт, ідентифікаційний код та саму карту.
Дякуємо Вам за звернення.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
SERGEY1407
Сергей Филипповский
2 лютого 2020, 9:47
Сергей, донецк
подскажите 20 фунтов (англия) 2006 г принимает банк к обмену?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
3 лютого 2020, 17:36
Добрий день!
Банком приймаються всі платіжні банкноти, які не вилучені з обігу. В той же час, маємо зазначити, що не всі відділення Банку приймають дану валюту. Зверніться до нас за номером телефону 0800500500, та вкажіть місто в якому знаходитесь, підкажемо до якого відділення краще звернутись.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
SERGEY1407
Сергей Филипповский
2 лютого 2020, 3:29
Сергей, донецк
подскажите под какой % происходит валютное инкассо и в какие сроки? какая процедура в Вашем банке данного мероприятия? Спасибо!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
4 лютого 2020, 14:40
Доброго дня!
Банк здійснює обмін зношених банкнот іноземної валюти з утриманням комісії в розмірі 10% від суми.
Що стосується процедури ІНКАСО – вона передбачає, що банкноти з серйозними ушкодженнями і значними ознаками зношеності приймаються для подальшої передачі до країни походження (емітента), де вони будуть обмінені на придатні до обігу. На жаль, наразі, Банк не здійснює таку процедуру.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль».
alla2004
alla2004
31 січня 2020, 13:47
Чому неможливий виїзд працівника банку на дім немічного пенсіонера для заміни нової картки?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
3 лютого 2020, 17:55
Добрий день!
Нам прикро, але наразі така послуга у Банку відсутня. В той же час, Ви маєте можливість оформити довіреність на випуск до рахунку додаткової карти на ім’я третьої особи, отримати її, та використовувати для здійснення операцій. Рекомендуємо у довіреності, крім всього іншого (права розпоряджатися рахунком, отримувати з нього кошти, подавати заяви на перевипуск картки на ім’я власника рахунку та ін.) обов’язково зазначити дозвіл на випуск та отримання додаткової картки на ім’я довіреної особи до рахунку №…, відкритого у АТ «Райффайзен Банк Аваль».
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
33382955
Ирина Коваленко
29 січня 2020, 9:54
Ирина, Киев
Доброго времени суток. Я рассчиталась за интернет вашей карточкой VISA. Я перевела 160 грн. А с карточки снялось не 160 грн, а 171 грн. Как это понять? Куда это делись ещё 11 грн ??? За услуги что ли? Так зачем мне это нужно? Если за каждый расчёт вашей карточкой у меня будут сниматься лишние деньги — то лучше вообще закрыть счёт… Зачем мне ваш банк? Какое ж тут удобство ???..
Я была бы очень благодарна за исчерпывающий ответ.
С уважением, пенсионерка Ирина Васильевна.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
30 січня 2020, 18:04
Доброго дня, шановна Ірино.
Для того, щоб надати Вам вичерпні пояснення, нам необхідно передивитись рух коштів по Вашому рахунку. Для цього зверніться, будь ласка, до Інформаційного центру Банку, або у чаті системи «Райффайзен Онлайн» (натиснув «Повідомлення»).
Додатково повідомляємо, що обслуговування карткових рахунків здійснюється у відповідності до обраного пакету послуг та чинних тарифів Банку. Ознайомитися з умовами обслуговування Вашого карткового рахунку можна за посиланням: https://www.aval.ua/documents/privatnim-osobam-ta-premium-klientam/tarifi-na-obslugovuvannya.
Додатково інформуємо, що існує комісія у розмірі 0,5% +5 грн за списання коштів з рахунку при здійсненні переказу з картки нашого Банку на іншу картку через інші сервіси.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
victorii
victorii
28 січня 2020, 13:17
НИКОЛАЕВ
Здравствуйте, оформила карту Visa Classic payWave, сменила пароль, зарегистрировала на райфайзен онлайн. Карта не работает, на сайте райфайзен онлайн (статус карты- неактивна).
Райффайзен Банк
Відповідь банку
29 січня 2020, 11:50
Доброго дня!
Для проведення перевірки, зверніться до Інформаційного центру Банку в телефонному режимі (у голосовому меню пункт 2).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Інформаційний центр (цілодобово):
0 800 500 500 (безкоштовно по Україні зі стаціонарних та мобільних телефонів)
+38044 490 88 88 (безкоштовно для Київських міських номерів)
521 (безкоштовно для абонентів Vodafone), 068 490 08 88 з мобільного (для абонентів Київстар)
+380552435111, +380444985626, +38044 490 88 88 (для дзвінків із-за кордону, оплата згідно тарифів обраного провайдеру)

0974026200alex
0974026200alex
27 січня 2020, 18:06
як написати банку особисте повідомлення
Райффайзен Банк
Відповідь банку
30 січня 2020, 18:10
Доброго дня!
Якщо Ви вже Клієнт нашого Банку, та користуєтесь системою «Райффайзен Онлайн», отримати консультацію можна звернувшись до Банку у чаті системи «Райффайзен Онлайн», в розділі «Повідомлення» (конверт у верхньому правому кутку головної сторінки WEB-версії або в розділі «Повідомлення» мобільного додатку). Якщо ні – напишіть нам
на електронну адресу Банку info@aval.ua, або заповніть форму зворотного зв'язку на сайті нашого Банку: https://www.aval.ua/kontakti/kontaktnaya-forma?show=1.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Stas02002
Stas02002
27 січня 2020, 11:14
Добрый день, возможно ли получение наличных в кассе банка на время ожидания выпуска карты?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
27 січня 2020, 12:01
Доброго дня.
Можна отримати миттєву картку до карткового рахунку у відділенні Банку під час особистого звернення, активувати її та зняти кошти в банкоматі або касі Банку.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Arthur1982
Arthur1982
24 січня 2020, 22:22
Юрий
При снятий средств после окончаний срока депозитов в каких случаях нужно платить комиссию банку, за снятие средств в кассе с текущего счета( или через карту ), или вообше не нужно на вашем официальном сайте есть не однозначная информация по этому поводу разъясните
Райффайзен Банк
Відповідь банку
27 січня 2020, 13:06
Доброго дня, шановний Юрію.
Після закінчення терміну дії строкового вкладу, кошти зараховуються на поточний рахунок для виплат та виплачуються через касу Банку без комісії. Вклад на вимогу «Універсальний» є безстроковим, за заняття готівки в касі Банку утримується комісія: 1% мінімум 25 грн. (у гривні), в іноземній валюті – зняття готівки безкоштовне.
Отримати індивідуальну консультацію можна зателефонував до Інформаційного центру Банку, або в розділі «Повідомлення» системи «Райффайзен Онлайн».
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Yulia4321
Yulia4321
24 січня 2020, 19:55
Марина
Добрий вечір, скажіть, будь ласка, який графік роботи вашої телефонної лінії? Вона працює цілодобово?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
27 січня 2020, 13:07
Доброго дня, шановна Марино!
Інформаційний центр Банку для підтримки фізичних осіб працює цілодобово.
Інформаційний центр для бізнес-клієнтів (за номером телефону 0 800-50-50-45) працює з 8-00 до 22-00 в робочі дні, з 8-00 до 20-00 у вихідні дні).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»

0 800 500 500 (безкоштовно по Україні зі стаціонарних та мобільних телефонів)
+38044 490 88 88 (безкоштовно для Київських міських номерів)
521 (безкоштовно для абонентів Vodafone), 068 490 08 88 з мобільного (для абонентів Київстар)
+380552435111, +380444985626, +38044 490 88 88 (для дзвінків із-за кордону, оплата згідно тарифів обраного провайдеру)
86724933
Max Phomenko
21 січня 2020, 14:21
Max
Добрый день. Нужна помощь. Вчера перевёл на карту 13 371 грн и из этой суммы пришло только 3 371 грн а остальные 10 000 где то потерялись… Как такое могло произойти ведь всегда было всё чётко и вот первый раз попадаю в такую передрягу?!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
21 січня 2020, 18:20
Доброго дня!
Отриманої інформації, на жаль, недостатньо для проведення перевірки та надання коментарів відносно виниклої ситуації. Для проведення перевірки просимо звертатись до Інформаційного центру Банку в телефонному режимі або, у разі використання системи «Райффайзен Онлайн», в розділі «Повідомлення» (конверт у верхньому правому кутку головної сторінки WEB-версії або в розділі «Повідомлення» мобільного додатку).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»

0967676527
0967676527
20 січня 2020, 16:41
Доброго дня, якщо в вас зараз змінилися реквізит чи потрібно їх особисто брати і відносити в виконавчу службу, для одержання аліментів? Чи банк самостійно їх надає виконавчій службі?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
21 січня 2020, 13:44
Доброго дня!
Банк самостійно не здійснює інформування виконавчої служби про зміну реквізитів.
Додатково інформуємо, що переглянути актуальні реквізити можливо в системі «Райффайзен Онлайн» скориставшись меню «Рахунки», обрав бажаний рахунок, далі «Дії»-«Перегляд реквізитів». Також існує можливість відправити реквізити на електронну пошту.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Курс валют в Райффайзен Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.1 43.99
USD 41.2 41.74
Всі курси банку

Курс валют в Райффайзен Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.1 43.99
USD 41.2 41.74
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк / Гаряча лінія Райффайзен Банку