Мінфін - Курси валют України

Встановити

Райффайзен Банк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
68893647
Саша Дахно
2 березня 2020, 20:07
Саша
агрофірма «маяк»перевела кошти на мою карту №4188370133115108.кошти не надійшли. в чому причина?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
3 березня 2020, 9:20
Доброго дня.
Для проведення перевірки, просимо повідомити номер та дату відомості, суму, написав у чаті системи «Райффайзен Онлайн» (натиснув «Повідомлення»). Додатково просимо зазначити, що інформація надається для проведення перевірки за запитом на сайті Мінфіну від 02.03.2020, передати виконавцю 7266.
Додатково, рекомендуємо не зазначати повний номер карти на відкритих зовнішніх ресурсах, для уникнення можливого шахрайства з боку третіх осіб.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Kvvs77
Kvvs77
2 березня 2020, 16:36
Kvvs, Николаев
Здравствуйте! Мне прислали смс с РайФайзен банка о том, что якобы мой счёт с 23.03.20 перенапрявят в другое отделение Житомерской области. Дело в том, что я не являюсь клиентом банка. Как и где можно уточнить информацию, что это за счёт? Не мошенники ли это?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
2 березня 2020, 17:49
Доброго дня.
Для проведення перевірки, просимо надати номер телефону, на який Банком відправлено sms, написав звернення на info@aval.ua. Додатково просимо зазначити, що інформація надається для проведення перевірки за запитом на сайті Мінфіну від 02.03.2020, передати виконавцю 7266.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Kornienko1993
Kornienko1993
2 березня 2020, 16:34
Килия
Как можно узнать готова ли кредитная карточка, уже больше месяца жду в приложении выбивает активировать карточку, а в отделении её нет?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
2 березня 2020, 17:43
Доброго дня.
Для проведення перевірки, напишіть нам в розділі «Повідомлення» системи «Райффайзен Онлайн» (конверт в правій стороні верхнього поля web-версії або розділ «Повідомлення» в мобільному додатку). Або зверніться до Інформаційного центру Банку в телефонному режимі.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Інформаційний центр (цілодобово):
0 800 500 500 (безкоштовно по Україні зі стаціонарних та мобільних телефонів)
+38044 490 88 88 (безкоштовно для Київських міських номерів)
521 (безкоштовно для абонентів Vodafone), 068 490 08 88 з мобільного (для абонентів Київстар)
+380552435111, +380444985626, +38044 490 88 88 (для дзвінків із-за кордону, оплата згідно тарифів обраного провайдеру)

ekonomika
ekonomika
2 березня 2020, 13:20
Тетяна Петрівна , Київ
Добрий день!
Прошу надати вичерпну відповідь стосовно того чи видає Кредобанк банківські гарантії виконання зобов’язань (забезпечення виконання контракту, що фінансується міжнародними організаціями, наприклад NEFCO), якщо так то на яких умовах?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
2 березня 2020, 15:04
Доброго дня.
Ознайомитися з інформацією про продукт, умовами та тарифами на обслуговування можна на офіційному сайті Банку, за посиланням: https://www.aval.ua/biznesu/kredity/garantii-banka/garantiya-vikonannya-kontraktu. У разі виникнення додаткових питань, рекомендуємо звертатися до Інформаційного центру для бізнес-клієнтів: 0800505045 (з 8-00 до 22-00 робочі дні, з 8-00 до 20-00 у вихідні дні).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
0507827438
0507827438
2 березня 2020, 11:49
Доброго дня мені прийшло повідомлення що мою карту заблоковано.я передзвонила на 521 мене направили передзвонити по другому номеру 0800509900.там мені сказали що з моєю картою все гараз і таких повідомлень з мобільних номерів вони не надсилають.з номеру 380919522614 було надіслано повідомлення в якому були ще два номери:380941419141 та 380665060316.Скажіть будь ласка що це відбувається?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
2 березня 2020, 15:10
Доброго дня!
Інформацію зафіксовано та передано до підрозділу безпеки Банку.
Sms-інформування надіслано шахраями, просимо не реагувати на нього та не здійснювати комунікацію Попереджаємо, що під час встановлення контакту з відправником можливе розголошення персональних даних.
Сподіваємося, що надана інформація дозволить попередити можливі шахрайські дії.
Дякуємо за звернення. АТ «Райффайзен Банк Аваль»

hfcnz21939
hfcnz21939
28 лютого 2020, 9:41
людмила
Мені неодноразово дзвонять з банку про погашення кредиту, я не являюсь клієнтом вашого банку.Прошу розібратись по цьому питанню.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
28 лютого 2020, 11:28
Доброго дня, шановна Людмило.
Для проведення перевірки, просимо надати номер телефону на який здійснюються дзвінки та номер, з якого відбувається інформування Банком, написав звернення на info@aval.ua. Додатково просимо зазначити, що інформація надається для проведення перевірки за запитом на сайті Мінфіну від 28.02.2020, передати виконавцю 7266.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Dimitrov
Dimitrov
27 лютого 2020, 11:21
Димитров, Одесса
на 7 км(рынок)найдена карта КаринаКотлиарова 4149 *** 3923
Райффайзен Банк
Відповідь банку
27 лютого 2020, 16:41
Доброго дня.
Дякуємо за повідомлення. Інформацію про втрату зафіксовано. Просимо знищити картку.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
vodafoneqw
Владимир Крохмаль
25 лютого 2020, 21:23
Владимир, Бахмут
Доброго вечора, пдскажіть будь ласка чи можна одержати споживчій кредит у вашому банку,і що мені треба для оформлення на тривалий строк до 12місяців
Райффайзен Банк
Відповідь банку
26 лютого 2020, 17:10
Доброго дня! Володимире!
Для перевірки наявності для Вас унікальної можливості здійснити мрії вже зараз отримавши від Банку додаткові кошти, напишіть нам в розділі «Повідомлення» системи «Райффайзен Онлайн» (конверт в правій стороні верхнього поля web-версії або розділ «Повідомлення» в мобільному додатку), або заповніть заявку на отримання кредиту на сайті Банку, за посиланням: https://www.aval.ua/promo/cash?utm_source=Credit_catalog_order_page&utm_medium=aval_ua
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
natallya09
natallya09
25 лютого 2020, 12:28
Доброго дня. Чи можна дізнатися долю транзакцій #45517782 від 23.02 та #45200952 від 19.02. Гроші з мене списали але на рахунок отримувача так і не надійшли. Дякую.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
25 лютого 2020, 14:25
Доброго дня.
Для проведення перевірки, напишіть нам в розділі «Повідомлення» системи «Райффайзен Онлайн» (конверт в правій стороні верхнього поля web-версії або розділ «Повідомлення» в мобільному додатку).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
mmalesh53
mmalesh53
24 лютого 2020, 15:50
Михайло, Ужгород
Чи можу я в електронному вигляді отримати суму заборгованості по кредиту, чи потрібно звертатися в ввдділення особисто. Я зараз нв Хмельниччині і, по можливості, хотів би отримати довідку на електронну пошту. Дякую за відповідь.

З повагою,
Михайло
Райффайзен Банк
Відповідь банку
24 лютого 2020, 17:23
Доброго дня, шановний Михайло.
Суму заборгованості по кредиту можна переглянути дистанційно в системі «Райффайзен Онлайн», або під час звернення до відділення Банку. Зареєструватися в системі можливо за посиланням: https://online.aval.ua.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»

piyrwq
piyrwq
24 лютого 2020, 13:20
Qiwi , Киев
Так зачем тогда в Январе 2019
(собеседование с Ларисой Возбранной AML и Юлией Расюк),
мне отказали чтобы спустя год опять искать сотрудников в Финмониторинг??? :)))
прошло пол года, год и опять вакансия висит — Головний фахівець з фінансового моніторингу?
Куда делись ваши стажери 77%, про которых вы мне писали в ответе?
Никто из них не остался в финмониторинге, что так?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
24 лютого 2020, 17:32
Доброго дня.
Відбір кандидатів на певну посаду здійснюється по відповідним критеріям, які повинні задовольняти роботодавця. Встановлені вимоги визначаються для кожної конкретної посади у відповідності зі специфікою виконуваних функцій. Нам, дійсно шкода, що нашому Банку не вдалося задовольнити Вашу заявку на вакансію.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
PaulP
PaulP
21 лютого 2020, 21:30
Павло
Вітаю. Яка процедура закриття картки й рахунку, якщо я більше не маю наміру користуватися послугами вашого банку?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
24 лютого 2020, 14:45
Доброго дня.
Кредитний картковий рахунок можна закрити звернувшись лише до відділення Банку. Дебетний картковий рахунок, у разі відсутності підключеної послуги автопогашення кредитного боргу та залишок по рахунку менше 100 грн., можна закрити звернувшись до Інформаційного центру Банку в телефонному режимі. В іншому випадку, закриття дебетного карткового рахунку здійснюється у відділенні Банку.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
VVic
VVic
18 лютого 2020, 19:49
Виктор, Городище
18 февраля 2020, 13:23
Виктор, Городище

Здравствуйте, почему у меня с польской карты сняли польские злотые по курсу 5.78 когда курс в банке 6.15
Райффайзен Банк Аваль
Ответ банка
18 февраля 2020, 17:58

Доброго дня, шановний Вікторе.
АТ «Райффайзен Банк Аваль» не володіє інформацією з приводу списання коштів з рахунку відкритому в іншому банку. Рекомендуємо звернутися до інформаційного центру банку, яким випущено картку.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»

ВЫ не поняли наверно меня.Я в Вашем банкомате менял злотые на гривну, курс банка 6.15, а мне поменяли по 5,78
я не говорю о том.что списалось с моей карты., я спрашиваю почему такая разница при обмене
Райффайзен Банк
Відповідь банку
20 лютого 2020, 8:59
Доброго дня, шановний Вікторе.
Звертаємо увагу, що при знятті готівки з карток іноземних банків наш Банк додатково стягує комісію у розмірі 50 грн.
У разі, якщо було використано послугу DCC-конвертації валюти в банкоматі нашого Банку то валюту миттєво було конвертовано за курсом платіжної системи в режимі он-лайн.
Дізнатися який саме курс платіжної системи діяв на момент проведення операції можна на офіційному сайті платіжної системи Visa International / MasterCard.
Курс конвертації без використання послуги DCC-конвертації – це курс встановлений банком-емітентом (банком, який виготовив картку).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»

ludakononenko11
ludakononenko11
18 лютого 2020, 19:09
Ирина, Лубны, Полтавская
Как видите по фото — купюра целая и не разорванная. Непонятно такое плохое обслуживание клиентов.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
19 лютого 2020, 17:13
Доброго дня, шановна Ірино.
На Ваші звернення повторно інформуємо, що стан купюри оцінює касир під час огляду. Дистанційно оцінити якість та стан купюри відсутня можливість.
Нам шкода, що ситуація, яка склалася заподіяла Вам незручності та залишила негативне враження про роботу Банку в цілому.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»

ludakononenko11
ludakononenko11
18 лютого 2020, 18:49
Ирина, Лубны, Полтавская
https://prntscr.com/r45xjd
вот фото купюры, которую не хотели принять в г Лубны.
ludakononenko11
ludakononenko11
18 лютого 2020, 14:14
Ирина, Лубны, Полтавская
Здравствуйте.Сегодня в кассе банка Аваль нашего города Лубны принесла на обмен целую купюру 1000 руб русских, на что получила ответ, что она порватая и они обменять не могут, разве что с комиссией 40 грн, что абсолютно несправедливо, так как купюра не порватая. Мне ее выдали на сдачу в Сбербанке Москвы.Приложу фото купюры. Такие отказы были в обмене неоднократно. Прошу заменить грубых и некомпетентных кассиров на специалистов высокого уровня, а также вежливо относящихся к клиентам.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
18 лютого 2020, 17:55
Доброго дня, шановна Ірино.
Стан купюри оцінює касир під час огляду. Якщо Ви не згодні з оцінкою наданою касиром у Вас існує можливість звернутися до начальника відділення, адже дистанційно оцінити якість купюри відсутня можливість.
За отриманою інформацією, купюра була надірвана. Зношена купюра підлягає обміну з утриманням комісії, відповідно до чинних Тарифів Банку у розмірі 10% від суми, про що Вас було проінформовано під час візиту до відділення.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»

VVic
VVic
18 лютого 2020, 13:23
Виктор, Городище
Здравствуйте, почему у меня с польской карты сняли польские злотые по курсу 5.78 когда курс в банке 6.15
Райффайзен Банк
Відповідь банку
18 лютого 2020, 17:58
Доброго дня, шановний Вікторе.
АТ «Райффайзен Банк Аваль» не володіє інформацією з приводу списання коштів з рахунку відкритому в іншому банку. Рекомендуємо звернутися до інформаційного центру банку, яким випущено картку.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
KaterinaTkachuk
KaterinaTkachuk
16 лютого 2020, 10:59
Доброго дня
Замовила карту Аваль
Всі зарахування будуть здійснюватися після активації карти?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
17 лютого 2020, 16:26
Доброго дня.
Безготівкові зарахування коштів можуть бути здійсненні по повним реквізитам на картковий рахунок і до отримання та активації картки. Перекази «картка-картка» (за номером картки) можна здійснити лише після отримання та активації картки.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
mikael70
mikael70
13 лютого 2020, 20:32
mikael
здравствуйте, я положил деньги на депозит в вашем банке когда был гражданином Украины сейчас я являюсь гражданином другой европейской страны и имею европейский паспорт. как я могу снять деньги или перевести на другой счёт? могу я это сделать по европейскому паспорту?
спасибо.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
20 лютого 2020, 18:01
Доброго дня.
Для розгляду можливості видачі коштів з депозитного рахунку та уточнення подальшої ідентифікації Вас, як нерезидента України, необхідно до відділення Банку надати документи, які підтверджують факт постійного проживання за кордоном та, у разі наявності, подати відповідні довідки, видані органом внутрішніх справ України або дипломатичним представництвом чи консульською установою України.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Kosmos86
Kosmos86
12 лютого 2020, 10:18
Юрий
Здравствуйте, подскажите пожалуйста, заказывал карту в отделении банка в Киеве, но забрать через неделю так и не смог, сменились обстоятельства. Нужно ли закрывать счет в банке, активирован ли он автоматически, или все само закроется?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
12 лютого 2020, 19:07
Доброго дня, шановний Юрію.
У разі, якщо Ви не плануєте використовувати картковий рахунок, тоді необхідно Вам ініціювати його закриття. Для цього слід звернутися до відділення Банку. Під час візиту до відділення необхідно мати паспорт та ідентифікаційний код. Або зателефонуйте до Інформаційного центру Банку з фінансового номеру (номер який надано під час підписання угоди укладеної з Банком).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Інформаційний центр (цілодобово):
0 800 500 500 (безкоштовно по Україні зі стаціонарних та мобільних телефонів)
+38044 490 88 88 (безкоштовно для Київських міських номерів)
521 (безкоштовно для абонентів Vodafone), 068 490 08 88 з мобільного (для абонентів Київстар)
+380552435111, +380444985626, +38044 490 88 88 (для дзвінків із-за кордону, оплата згідно тарифів обраного провайдеру)

Курс валют в Райффайзен Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.2 44.2
USD 41.55 42.25
Всі курси банку

Курс валют в Райффайзен Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.2 44.2
USD 41.55 42.25
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Гаряча лінія Райффайзен Банку