Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Райффайзен Банк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Ksenia8
Ksenia8
28 березня 2020, 0:39
Ксения, Киев
Здравствуйте! Скажите, пожалуйста, когда заработает Райффайзен-онлайн? Нужно знать сроки. И с чем связано?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
29 березня 2020, 14:10
Доброго дня, шановна Ксенія.
На поточний час, Raiffeisen Online працює, рекомендуємо повторно увійти в систему.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Voitovich1973
Voitovich1973
27 березня 2020, 18:21
Николаев
Как вернуть отправленные мною ошибочно деньги 3000 грн. с моей карты Рвйфайзенбанка на карту Привата.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
29 березня 2020, 14:03
Доброго дня, шановний Клієнт.
Для уточнення можливості повернення коштів рекомендуємо звернутись до отримувача платежу.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Alina367
Alina367
27 березня 2020, 17:56
Алина, Киев
Скажите а можно чтоб карту привезли с доставкой на дом? У вас есть такая функция как и в других банках или нет? Я заказала зарплатную карту и она уже готова, но идти у банк в период карантина не буду.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
29 березня 2020, 13:54
Доброго дня, шановна Аліна.
На поточний час, в Банку відсутня послуга доставки зарплатних карток. Можете звернутись до відділення після карантину або зателефонувати до Інформаційного центру для призначення зустрічі у відділенні для отримання картки.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
13719201
13719201
27 березня 2020, 17:39
Светлана
Как закрыть текущий счёт юрлицу во время карантина?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
29 березня 2020, 13:48
Доброго дня, шановна Світлана.
Для призначення зустрічі у відділенні Банку щодо закриття рахунку просимо зателефонувати до Інформаційного центру Банку для клієнтів малого та мікробізнесу: 0 800 50 50 45 (пн – пт з 8:00 до 22:00, сб-нд з 8:00 до 20:00).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Greenol3
Олег Кравченко
26 березня 2020, 19:17
Олег, Тирасполь
Мы брали кредит под бизнес — салон красоты. Доходов нам хватало впритык на выплаты. 15 марта приказано салон закрыть (короновирус). Что нам делать? Мы не сможем платить.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
27 березня 2020, 17:01
Доброго дня, шановний Олеже.
Для проведення перевірки індивідуальних пропозиції по врегулюванню виниклого боргу, рекомендуємо позичальнику звернутися до Інформаційного центру для бізнес клієнтів за номерами: 0800-50-50-45, 0800 50 57 70 та +38 044 590 24 98 (оплата згідно тарифів обраного провайдеру).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Nnnnn4
Nnnnn4
26 березня 2020, 9:33
Извините написал заявление онлайн на изготовление ЗП карты.25марта.написано заявление принято, но как это уточнить.никаких уведомлений ни на емэйл, ни на телефон нет.дозвонится на горячую нельзя.Когда приходить, мне нужны реквизиты.В отделение ехать не хочется.Главное не дозвонился.г.Мариуполь.В городе, что одно отделение?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
26 березня 2020, 15:18
Доброго дня.
Інформацію відносно виготовлення картки та її отримання у відділенні Банку, можна дізнатися у чаті системи «Райффайзен Онлайн», або телефонував до Інформаційного центру Банку. Дійсно іноді виникають черги під час з’єднання з операторами. Банк постійно працює над скороченням часу очікування з’єднання.
У м. Маріуполь одне відділення Банку, яке розташоване за адресою: просп. Миру, 10/20. Наразі, відвідування відділення згідно заздалегідь оформлених зустрічей через Інформаційний центр.
З повагою. АТ «Райффайзен Банк Аваль»
JANYCIA
JANYCIA
26 березня 2020, 7:41
Доброго дня. Це правда що є відстрочка по кредиту на час карантину? Кредит на житло.
Як записатися щоб попасти в банк. Моє місце знаходження м.Коломия, Івано Франківська обл.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
26 березня 2020, 10:38
Доброго дня.
Ми чудово розуміємо наскільки сьогодні нам усім важлива підтримка. Тому, якщо Ви не зможете своєчасно внести обов’язковий платіж за кредитом у період з 1 березня по 30 квітня 2020, ми не будемо застосовувати штрафні санкції.
Просимо Вас утримуватись від візитів до відділення, а для сплати платежів — користуйтеся мобільним додатком «Райффайзен Онлайн» або нашим сайтом (https://www.aval.ua/ru/onlajn-platezhi).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Masha98
Masha98
25 березня 2020, 12:44
Марія, Городенка
Доброго дня, чи працює відділення в м. ГОРОДЕНКА під час карантину, і чи можна отримати переказ Western Union
Райффайзен Банк
Відповідь банку
25 березня 2020, 17:00
Доброго дня, шановна Маріє.
У м. Городенка (Івано-Франківська обл.) відділення Банку відсутнє. Найближчі відділення можна знайти на сайті Банку, за посиланням: https://www.aval.ua/viddilennya.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Serhii2020
Serhii2020
25 березня 2020, 8:58
Serhii
Добрый день, второй день не запускается сервис Райффайзен онлайн, пишет, что уже зашли с другого устройства и нет прав для входа. Прошу рекомендовать дальнейшие действия. Спасибо
Райффайзен Банк
Відповідь банку
25 березня 2020, 16:46
Доброго дня.
Викладена ситуація пов'язана з некоректним виходом з системи «Райффайзен Онлайн». Повідомляємо, що для коректного завершення сеансу на пристрої необхідно натиснути кнопку «Вихід». Рекомендуємо здійснити примусове закриття програми (вивантажити з пам'яті пристрою) і повторити спробу авторизації в системі.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Vitaliya29
Vitaliya29
24 березня 2020, 19:45
Доброго вечора, надійшла смс що до заблокуваня кабінету райффайзен 24/7, що може бути причиною?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
25 березня 2020, 16:27
Доброго дня.
На жаль, інформації недостатньо для проведення перевірки та надання коментарів відносно виниклої ситуації.
Просимо звернутися до Інформаційного центру в телефонному режимі.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Інформаційний центр (цілодобово):
0 800 500 500 (безкоштовно по Україні зі стаціонарних та мобільних телефонів)
+38044 490 88 88 (безкоштовно для Київських міських номерів)
521 (безкоштовно для абонентів Vodafone), 068 490 08 88 з мобільного (для абонентів Київстар)
+380552 43 51 11, +38044 498 56 26, +38044 490 88 88 (для дзвінків із-за кордону, оплата згідно тарифів обраного провайдеру)
CavhenkkoTata
CavhenkkoTata
24 березня 2020, 14:53
Татьяна, Бахмут
Когда будет работать онлайн банкинг?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
24 березня 2020, 16:44
Доброго дня, шановна Тетяно.
Розробники системи «Райффайзен Онлайн» працюють над відновленням працездатності сервісу. Запевняємо Вас, що ми докладаємо зусиль для відновлення працездатності системи у найкоротші терміни.
Приносимо вибачення за тимчасові незручності.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»

60387022
Роман Процай
24 березня 2020, 9:59
Роман, київ
вчора поповнив телефон 0972631311 на 175 грн через додаток райфайзен, але гроші не прийшли. що робити?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
24 березня 2020, 14:45
Доброго дня, шановний Романе.
Рекомендуємо перевірити статус проведеної операції. У разі, якщо операція успішна, перевірте у квитанції номер телефону, на який здійснювали поповнення. Якщо номер не коректний, звертайтеся до провайдеру на номер якого відправлено кошти. У разі наявності додаткових питань, звертайтеся до Банку у чаті системи «Райффайзен Онлайн» (натиснув «Повідомлення»).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
DmitriYanatev
DmitriYanatev
23 березня 2020, 19:49
Янатьев Дмитрий Валериевич, Республика Крым
Доброго времени суток, меня зовут Янатьев Дмитрий Валериевич 23.10.1989 г.р., проживаю я на территории Республики Крым, в Вашем банке (Банк Аваль) на момент принятия Крыма в состав Российской Федерации имелась кредитная карта. В связи с подачей сведений о доходах, расходах, об имуществе и обязательствах имущественного характера по настоящему месту работы, прошу вас Сообщить следующую информацию:
1. Дата открытия счета (кредитной карты);
2. Остаток по счету по состоянию на 31.12.2019 года.
Очень буду признателен за сотрудничество. С ответом прошу не задерживать.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
24 березня 2020, 10:07
Доброго дня, шановний Дмитре Валерійовичу!
Інформація з питання, викладеного у Вашому запиті, розміщена за посиланням: https://www.aval.ua/informaciya-dlya-meshkanciv-krimu.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»

evelina215
evelina215
23 березня 2020, 18:41
Доброго дня! Підскажіть, будь ласка, яка комісія за конвертацію при знятті іноземноії валюти (польський злотий) на касі та у банкоматі, і чи встановлені ліміти на видачу готівки?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
24 березня 2020, 14:54
Доброго дня.
В банкоматі Банку можна зняти лише гривню.
При знятті готівкової гривні в банкоматі з карток іноземних банків наш Банк додатково стягує комісію у розмірі 50 грн. Ліміт на зняття готівки в банкоматах по картам закордонних банків 30 000 грн. на добу (20 000 грн. за одну операцію).
У касі відділення з картки іноземного банку можна отримати USD/EUR/грн. Максимальна сума видачі готівки по одній картці за добу обмежується 855 USD/790EUR/52 500 грн. Комісія становить 2,5%+ 50 грн / 2 USD/ 2EUR.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»

rompike
rompike
23 березня 2020, 15:00
Изабелла, Львов
Срочно нужна техподдержка по номеру 0800505770. Не могу дозвониться с утра. Зависла платежка с пятницы. Львовская дирекция требует звонить на горячую линию. что мне делать????????????
Райффайзен Банк
Відповідь банку
23 березня 2020, 16:25
Доброго дня, шановна Ізабелло!
По-перше, дозвольте принести вибачення за завдані незручності. Дійсно іноді виникають черги під час з’єднання з операторами Інформаційного центру для бізнес клієнтів.
Банк постійно працює над скороченням часу очікування з’єднання з операторами. Звернутися до Інформаційного центру для бізнес клієнтів можна також за номерами: 0800-50-50-45, 0800 50 57 70 та +38044 590 24 98 (оплата згідно тарифів обраного провайдеру).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»

OSokolova1983
OSokolova1983
23 березня 2020, 12:44
Ольга, Киев
Здравствуйте, подскажите пожалуйста, как реально связаться с оператором? По номеру, который на сайте невозможно дозвониться.
С 21.03 у меня заблокированы карты. на сегодня назначена встреча на 14:00 в отделении по ул. Смоленской, 31-33
Как быть?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
23 березня 2020, 16:28
Доброго дня, шановна Ольго!
Відповідь надано на аналогічний запит у чаті системи «Райффайзен Онлайн».
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Tanysha80
Tanysha80
23 березня 2020, 10:18
Татьяна
Здравствуйте, подскажите пожалуйста, как реально связаться с оператором? По номеру, который на сайте невозможно дозвониться.
Звоню третий день
Райффайзен Банк
Відповідь банку
23 березня 2020, 11:23
Доброго дня, шановна Тетяно.
Іноді під час з’єднання з операторами Інформаційного центру дійсно можуть виникати черги. Запевняємо Вас, що ми докладаємо зусиль для скорочення часу очікування з’єднання.
Також, до Банку можна звернутися у чаті системи «Райффайзен Онлайн» (натиснув «Повідомлення»).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Інформаційний центр (цілодобово):
0 800 500 500 (безкоштовно по Україні зі стаціонарних та мобільних телефонів),
+38044 490 88 88 (безкоштовно для Київських міських номерів),
521 (безкоштовно для абонентів Vodafone), 068 490 08 88 з мобільного (для абонентів Київстар),
+380552435111, +380444985626, +38044 490 88 88 (для дзвінків із-за кордону, оплата згідно тарифів обраного провайдеру).

97688606
Ольга Франчук
19 березня 2020, 10:46
Ольга, одесса
Добрый день! Телефонная горячая линия не работает? Я не могу поговорить с оператором уже 2 часа, никто не принимает звонок
Райффайзен Банк
Відповідь банку
19 березня 2020, 12:10
Доброго дня, шановна Ольго!
Інформаційний центр працює в стандартному режимі. Іноді під час з’єднання з операторами Інформаційного центру дійсно можуть виникати черги. Запевняємо Вас, що ми докладаємо зусиль для скорочення часу очікування з’єднання.
Також до Банку можна звернутися у чаті системи «Райффайзен Онлайн» (натиснув «Повідомлення»).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Mama15
Mama15
17 березня 2020, 14:14
Подала заявку на кредит 11 марта до этого времени нету ответа
Райффайзен Банк
Відповідь банку
17 березня 2020, 16:03
Доброго дня.
Зазвичай вчасно здійснюється інформування клієнтів співробітниками відділення Банку. Для уточнення результату розгляду поданої заявки Ви можете звернутися до Інформаційного центру в телефонному режимі, або до обслуговуючого відділення.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
97804024
Ivan Reznik
15 березня 2020, 19:20
Ivan
Подскажите пожалуйста могу ли я снять наличные в вашем банке если карта русского банка Открытие и на каких условиях
Райффайзен Банк
Відповідь банку
16 березня 2020, 16:57
Доброго дня, шановний Іване.
При знятті готівки в банкоматах з карток іноземних банків наш Банк додатково стягує комісію у розмірі 50 грн. Добові обмеження по картках іноземних банків 30 000 грн. на добу (20 000 грн. за 1 операцію).
У касі відділення з картки іноземного банку можете отримати USD/EUR/UAH. Максимальна сума видачі готівки по одній картці за добу обмежується 855 USD/790EUR/52 500 UAH. Комісія становить 2,5%+ 50 грн / 2 USD/ 2EUR.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Курс валют в Райффайзен Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.1 49.77
USD 42.05 42.38
Всі курси банку

Курс валют в Райффайзен Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.1 49.77
USD 42.05 42.38
Всі курси банку