×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт

- Edward42
- 11 лютого 2025, 11:55
- Эдуард, Чат в приложении MyRaif не работает!!! Как актуализировать свои данные у вас через Интернет?
По электронной почте пришло письмо про отказ в обслуживании по причине не актуализированных данных. Три месяца пытаюсь это сделать посредством обоих приложений в смартфоне и перепиской через электронную почту. Совершить звонок не имею возможности. Доступ к онлайн-кабинету имею в обеих приложениях. Ответ от банка один и тот же — обращайтесь в чат поддержки в приложении. А как обращаться когда он три месяца не работает?!!! В ноябре чудом удалось получить в чате ответ от оператора — будьте на связи завтра с вами свяжутся для актуализации. Ждал. Никто не связался. А как это возможно вообще? Придёт вызов из приложения? Видео чат? Ну так он не пришёл. Зачем вы пишите на всех своих сайтах про чат как средство связи через приложение, когда он не работает ни в одном из приложений? Как с вами связаться чтобы актуализировать данные? Viber не предлагайте, ваш заявленный номер в нём *521 тоже не существует в природе! А чат-бот Рея вообще непонятно зачем нужен.
Відповідь банку
11 лютого 2025, 12:03
Добрий день!Нам щиро шкода, що дана ситуація завдала Вам незручностей та вплинула на Ваше враження про Банк.Зауважимо, що чат в застосунку «MyRaif» наразі працює в стандартному режимі.Відповідно до вимог чинного законодавства Райффайзен Банк не має права обслуговувати клієнта, якщо його ідентифікацію (переідентифікацію) не проведено своєчасно. За таких умов банк вимушений здійснювати блокування рахунків та обмежувати видаткові операції по ним.Також, повідомимо, що у разі відсутності змін, переідентифікація можлива в застосунку «MyRaif» або за дзвінком в Інформаційний центр: 0800 500 500 (по Україні) та +380442309998 ( із-за кордону, за тарифами оператора) чи у «Viber» з введенням короткого номеру 521. У разі змоги, можливо завітати у зручне відділення Банку. При зміні паспортних даних, дистанційне оновлення можливе при за наявності «Дія. Підпис» або за зверненням у відділення.Маємо на меті проаналізувати ситуацію та допомогти у вирішенні, для цього просимо написати нам в приватні повідомлення Ваші дані.Очікуємо на зворотній зв'язок!З повагою та турботою,@RaifHelp
Следить за новыми комментариями
Коментарі - 1
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Райффайзен Банк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.8 | 49.4 |
| USD | 42.03 | 42.37 |
| Всі курси банку | ||