×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
- Usup80
- 2 липня 2024, 8:38
- Сергій, Черкаси
Доброго дня.Звернувся до RaifHelp про блокування рахунку.Попоросили надати дані про себе.Надав.Відповідь «Ваш лист в надійних руках, чекайте відповіді протягом двох робочих днів» Два дні пройшло відповіді ніякої.Сьогодні написав знову.Той самий результат-«Ваш лист в надійних руках чекайте відповіді два робочих дні» Скажіть будь ласка скільки ще «2 робочих дні» буде?
Відповідь банку
2 липня 2024, 8:59
Добрий день! Дякуємо за очікування на відповідь.Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі, Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно, рахунок блокується.Також зазначимо, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання.Не хотіли б залишатися осторонь та маємо бажання допомогти, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код) та вкажіть адресу електронної пошти, з якої відправляли лист.Будемо вдячні за зворотній зв’язок.З повагою та турботою,@RaifHelp
Следить за новыми комментариями
Коментарі
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися