Мінфін - Курси валют України

Встановити

Райффайзен Банк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
CavhenkkoTata
CavhenkkoTata
24 березня 2020, 14:53
Татьяна, Бахмут
Когда будет работать онлайн банкинг?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
24 березня 2020, 16:44
Доброго дня, шановна Тетяно.
Розробники системи «Райффайзен Онлайн» працюють над відновленням працездатності сервісу. Запевняємо Вас, що ми докладаємо зусиль для відновлення працездатності системи у найкоротші терміни.
Приносимо вибачення за тимчасові незручності.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»

60387022
Роман Процай
24 березня 2020, 9:59
Роман, київ
вчора поповнив телефон 0972631311 на 175 грн через додаток райфайзен, але гроші не прийшли. що робити?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
24 березня 2020, 14:45
Доброго дня, шановний Романе.
Рекомендуємо перевірити статус проведеної операції. У разі, якщо операція успішна, перевірте у квитанції номер телефону, на який здійснювали поповнення. Якщо номер не коректний, звертайтеся до провайдеру на номер якого відправлено кошти. У разі наявності додаткових питань, звертайтеся до Банку у чаті системи «Райффайзен Онлайн» (натиснув «Повідомлення»).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
DmitriYanatev
DmitriYanatev
23 березня 2020, 19:49
Янатьев Дмитрий Валериевич, Республика Крым
Доброго времени суток, меня зовут Янатьев Дмитрий Валериевич 23.10.1989 г.р., проживаю я на территории Республики Крым, в Вашем банке (Банк Аваль) на момент принятия Крыма в состав Российской Федерации имелась кредитная карта. В связи с подачей сведений о доходах, расходах, об имуществе и обязательствах имущественного характера по настоящему месту работы, прошу вас Сообщить следующую информацию:
1. Дата открытия счета (кредитной карты);
2. Остаток по счету по состоянию на 31.12.2019 года.
Очень буду признателен за сотрудничество. С ответом прошу не задерживать.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
24 березня 2020, 10:07
Доброго дня, шановний Дмитре Валерійовичу!
Інформація з питання, викладеного у Вашому запиті, розміщена за посиланням: https://www.aval.ua/informaciya-dlya-meshkanciv-krimu.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»

evelina215
evelina215
23 березня 2020, 18:41
Доброго дня! Підскажіть, будь ласка, яка комісія за конвертацію при знятті іноземноії валюти (польський злотий) на касі та у банкоматі, і чи встановлені ліміти на видачу готівки?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
24 березня 2020, 14:54
Доброго дня.
В банкоматі Банку можна зняти лише гривню.
При знятті готівкової гривні в банкоматі з карток іноземних банків наш Банк додатково стягує комісію у розмірі 50 грн. Ліміт на зняття готівки в банкоматах по картам закордонних банків 30 000 грн. на добу (20 000 грн. за одну операцію).
У касі відділення з картки іноземного банку можна отримати USD/EUR/грн. Максимальна сума видачі готівки по одній картці за добу обмежується 855 USD/790EUR/52 500 грн. Комісія становить 2,5%+ 50 грн / 2 USD/ 2EUR.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»

rompike
rompike
23 березня 2020, 15:00
Изабелла, Львов
Срочно нужна техподдержка по номеру 0800505770. Не могу дозвониться с утра. Зависла платежка с пятницы. Львовская дирекция требует звонить на горячую линию. что мне делать????????????
Райффайзен Банк
Відповідь банку
23 березня 2020, 16:25
Доброго дня, шановна Ізабелло!
По-перше, дозвольте принести вибачення за завдані незручності. Дійсно іноді виникають черги під час з’єднання з операторами Інформаційного центру для бізнес клієнтів.
Банк постійно працює над скороченням часу очікування з’єднання з операторами. Звернутися до Інформаційного центру для бізнес клієнтів можна також за номерами: 0800-50-50-45, 0800 50 57 70 та +38044 590 24 98 (оплата згідно тарифів обраного провайдеру).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»

OSokolova1983
OSokolova1983
23 березня 2020, 12:44
Ольга, Киев
Здравствуйте, подскажите пожалуйста, как реально связаться с оператором? По номеру, который на сайте невозможно дозвониться.
С 21.03 у меня заблокированы карты. на сегодня назначена встреча на 14:00 в отделении по ул. Смоленской, 31-33
Как быть?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
23 березня 2020, 16:28
Доброго дня, шановна Ольго!
Відповідь надано на аналогічний запит у чаті системи «Райффайзен Онлайн».
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Tanysha80
Tanysha80
23 березня 2020, 10:18
Татьяна
Здравствуйте, подскажите пожалуйста, как реально связаться с оператором? По номеру, который на сайте невозможно дозвониться.
Звоню третий день
Райффайзен Банк
Відповідь банку
23 березня 2020, 11:23
Доброго дня, шановна Тетяно.
Іноді під час з’єднання з операторами Інформаційного центру дійсно можуть виникати черги. Запевняємо Вас, що ми докладаємо зусиль для скорочення часу очікування з’єднання.
Також, до Банку можна звернутися у чаті системи «Райффайзен Онлайн» (натиснув «Повідомлення»).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Інформаційний центр (цілодобово):
0 800 500 500 (безкоштовно по Україні зі стаціонарних та мобільних телефонів),
+38044 490 88 88 (безкоштовно для Київських міських номерів),
521 (безкоштовно для абонентів Vodafone), 068 490 08 88 з мобільного (для абонентів Київстар),
+380552435111, +380444985626, +38044 490 88 88 (для дзвінків із-за кордону, оплата згідно тарифів обраного провайдеру).

97688606
Ольга Франчук
19 березня 2020, 10:46
Ольга, одесса
Добрый день! Телефонная горячая линия не работает? Я не могу поговорить с оператором уже 2 часа, никто не принимает звонок
Райффайзен Банк
Відповідь банку
19 березня 2020, 12:10
Доброго дня, шановна Ольго!
Інформаційний центр працює в стандартному режимі. Іноді під час з’єднання з операторами Інформаційного центру дійсно можуть виникати черги. Запевняємо Вас, що ми докладаємо зусиль для скорочення часу очікування з’єднання.
Також до Банку можна звернутися у чаті системи «Райффайзен Онлайн» (натиснув «Повідомлення»).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Mama15
Mama15
17 березня 2020, 14:14
Подала заявку на кредит 11 марта до этого времени нету ответа
Райффайзен Банк
Відповідь банку
17 березня 2020, 16:03
Доброго дня.
Зазвичай вчасно здійснюється інформування клієнтів співробітниками відділення Банку. Для уточнення результату розгляду поданої заявки Ви можете звернутися до Інформаційного центру в телефонному режимі, або до обслуговуючого відділення.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
97804024
Ivan Reznik
15 березня 2020, 19:20
Ivan
Подскажите пожалуйста могу ли я снять наличные в вашем банке если карта русского банка Открытие и на каких условиях
Райффайзен Банк
Відповідь банку
16 березня 2020, 16:57
Доброго дня, шановний Іване.
При знятті готівки в банкоматах з карток іноземних банків наш Банк додатково стягує комісію у розмірі 50 грн. Добові обмеження по картках іноземних банків 30 000 грн. на добу (20 000 грн. за 1 операцію).
У касі відділення з картки іноземного банку можете отримати USD/EUR/UAH. Максимальна сума видачі готівки по одній картці за добу обмежується 855 USD/790EUR/52 500 UAH. Комісія становить 2,5%+ 50 грн / 2 USD/ 2EUR.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Gord2505
Gord2505
14 березня 2020, 19:37
если был отправлен перевод с сбербанка через кассу на карту аваль банка через сколько прийдет перевод на карту?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
16 березня 2020, 9:57
Доброго дня.
Платежі здійснюються у строк встановлений чинним законодавством (Закон України «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні»). Так, міжбанківський переказ виконується в строк до трьох операційних днів (це максимально допустимий термін виконання переказу).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Leonid2508
Leonid2508
14 березня 2020, 17:37
Кривой Рог
Добрый день. У меня истек срок карточки и я не могу зарегистрироваться в онлайн банкинг, в договоре персональный номер елиента не указан. Мне необходимо перевести деньги на другую карточку. Но я этого сделать не могу. Подскажите как быть в этой ситуации?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
16 березня 2020, 18:12
Доброго дня!
Персональний номер клієнта зазначено в Публічній угоді підписаній з Банком, у разі наявності такої (п. 1 у заяві про акцепт Публічної пропозиції/Угоди). Для можливості проведення платежів у системі «Райффайзен Онлайн», Вам необхідно звернутися до відділення Банку для отримання миттєвої картки до рахунку.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
AlexeyVaseckii
AlexeyVaseckii
13 березня 2020, 20:34
Алексей Васецкий, Республика Крым
Доброго времени суток. Меня зовут Васецкий Алексей Викторович. Проживаю я на территории Республики Крым. В Вашем банке (Банк Аваль) на момент принятия Крыма в состав Российской Федерации имелась кредитная карта. В связи подачей сведений о доходах, расходах, об имуществе и обязательствах имущественного характера по настоящему месту работы прошу Вас сообщить следующую информацию:
1. Дата открытия счета (кредитной карты);
2. Остаток по счету по состоянию на 31.12.2019 года.
Очень буду признателен за сотрудничество! С ответом прошу не задерживать.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
16 березня 2020, 16:39
Доброго дня, шановний Олексію!
Інформація з питання, викладеного у Вашій заяві, розміщена за посиланням: https://www.aval.ua/informaciya-dlya-meshkanciv-krimu.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»

irishprm2
irishprm2
13 березня 2020, 17:58
Здравствуйте, сегодня утром пришло сообщение о том, что успешно пройдена верификация о которой мне ни чего не известно, обратилась к сотруднику банка и она мне сказала, что не знает как мне помочь и что бы я звонила на горячую линию, на которую дозвониться вообще не реально.Подскажите как мне быть, пожалуйста.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
13 березня 2020, 18:36
Доброго дня.
Іноді під час з’єднання з операторами Інформаційного центру дійсно можуть виникати черги. Запевняємо Вас, що ми докладаємо зусиль для скорочення часу очікування з’єднання.
Для проведення перевірки Вам необхідно звернутися до Інформаційного центру Банку в телефонному режимі, або у чаті системи «Райффайзен Онлайн» (натиснув «Повідомлення»).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
471008
471008
13 березня 2020, 12:04
Жмура Людмила, Миколаїв
Підкажіть будь ласка, яким чином дізнатись інформацію про наявні рахунки на сьогоднішній день, якщо невідомо, чи рахінок закритий у минулих роках
Райффайзен Банк
Відповідь банку
13 березня 2020, 17:43
Доброго дня, шановна Людмило.
Інформацію можна дізнатися під час особистого звернення до відділення Банку з паспортом та ідентифікаційним кодом.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
62306991
Olexandr ммм
12 березня 2020, 21:58
Olexandr
Доброго дня! таке питання. Якщо рахунок відкрили в Тернополі, то можна забрати карточку по місцю проживання якщо місто Ужгород?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
13 березня 2020, 17:33
Доброго дня.
Можна отримати миттєву картку до рахунку у будь-якому відділенні Банку. Пересилка карт між відділеннями не здійснюється.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
imaieva
imaieva
7 березня 2020, 15:16
Анна, Кременная
Здравствуйте, сегодня мошенники сняли с карты деньги, сразу же после того как обнаружили что действовали мошенники, а не сотрудники банка, мы обратились в банк, составили все что нужно заявления, подскажите, пожалуйста, вернут ли деньги и в течении какого времени? Так же будет подаваться заявление в милицию
Райффайзен Банк
Відповідь банку
10 березня 2020, 11:43
Доброго дня, шановна Анно!
Інформацію про орієнтовні терміни розгляду спірної операції Ви можете уточнити зателефонував до Інформаційного центру Банку. Рекомендуємо в найкоротші терміни звернутися з відповідною заявою до правоохоронних органів.
За умови наявної підозри щодо шахрайських дій з боку третіх осіб, Банк всіляко сприяє вирішенню даного питання у правовому полі, зокрема, шляхом здійснення відповідних комунікацій за запитом правоохоронних органів тощо.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Інформаційний центр (цілодобово):
0 800 500 500 (безкоштовно по Україні зі стаціонарних та мобільних телефонів)
+38044 490 88 88 (безкоштовно для Київських міських номерів)
521 (безкоштовно для абонентів Vodafone), 068 490 08 88 з мобільного (для абонентів Київстар)
+380552435111, +380444985626, +38044 490 88 88 (для дзвінків із-за кордону, оплата згідно тарифів обраного провайдеру)

Goolga
Goolga
7 березня 2020, 9:34
Доброго дня. Хочу скористатись карткою в Польщі для оплати в магазині. Виїжаючи з України в банк не подзвонила. Як я можу це зробити
Райффайзен Банк
Відповідь банку
10 березня 2020, 11:39
Доброго дня.
У разі використання системи «Райффайзен Онлайн», можете звернутися до Банку у чаті системи натиснув «Повідомлення», додатково зазначив останні чотири цифри картки, країну, період перебування закордоном, або зателефонував до Інформаційного центру за нижче наведеними номерами.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Інформаційний центр Банку (цілодобово): +380552435111, +380444985626, +380444908888 (для дзвінків із-за кордону, оплата згідно тарифів обраного провайдеру)
igorgol
igorgol
6 березня 2020, 18:23
igorgol
Доброго вечора. Мені потрібно подавати декларацію, у мене є картка вашого банку яку я не закрив, але термін її дії закінчився 2 роки назад. Чи активний ще рахунок у Вашому банку
Райффайзен Банк
Відповідь банку
10 березня 2020, 11:38
Доброго дня.
У разі, якщо термін картки вичерпано та до Банку не було подано заяву на закриття рахунку, рахунок залишається активним та його обслуговування відбувається у відповідності до чинних Тарифів Банку. В даному випадку, дізнатися запитувану інформацію можна звернувшись до відділення Банку з паспортом та ідентифікаційним кодом.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Uki
Uki
4 березня 2020, 15:53
Добрый день могу я получить справку что машина выплачена онлайн так как по состоянию здоровья я не могу придти в отделение
Райффайзен Банк
Відповідь банку
4 березня 2020, 17:44
Доброго дня!
Довідки видаються стандартного зразку тільки у відділеннях Банку. Так, можна отримати довідку про наявність кредиту/стан заборгованості, вартість згідно тарифів Банку. Надається виключно українською мовою. Строк оформлення може займати декілька тижнів. Для оформлення подібної довідки клієнт повинен надати оригінал договору, паспорт, ідентифікаційний код, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Курс валют в Райффайзен Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.2 44.2
USD 41.55 42.25
Всі курси банку

Курс валют в Райффайзен Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.2 44.2
USD 41.55 42.25
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Гаряча лінія Райффайзен Банку