×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
- Kramaroleksandr
- 2 жовтня 2023, 22:12
- Олександр Крамар , Суми
Вже тиждень чекаю на розблокування карткового рахунку через фін моніторинг. Всі підтвердні документи надані фахівцю у відділення. Чому досі немає відповіді — лише чекайте.
Відповідь банку
3 жовтня 2023, 8:59
Добрий день! Дякуємо за очікування на відповідь.Ми цінуємо Ваш час та в нашому Банку працюють компетентні співробітники, які чітко дотримуються правил та законодавства. Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.Для більш детального аналізу ситуації, просимо написати нам у особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону). Чекаємо на зворотній зв'язок.З повагою та турботою,@RaifHelp
Следить за новыми комментариями
Коментарі - 1
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 10 жовтня 2023, 16:51
- #
Добрий день!
Ми вдячні Вам за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Отримали відповідь від менеджера. З Вами було проведено комунікацію та питання було вирішено. У разі виникнення питань в майбутньому звертайтесь, завжди готові допомогти!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ми вдячні Вам за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Отримали відповідь від менеджера. З Вами було проведено комунікацію та питання було вирішено. У разі виникнення питань в майбутньому звертайтесь, завжди готові допомогти!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися