Мінфін - Курси валют України

Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
robota2023
robota2023
27 липня 2023, 9:20
Людмила, Черкащина
Чому немає підстав для повернення коштів банком по спірній транзакції № 481458 від 24.07.2023? Шахраї через онлайн платежі ipay сервіс 04.07.2023 вивели кошти з кредитної картки. Я платила щомісячно за підключення картки до системи СМС- повідомлень «М-банкінг», кредитна прив«язана до зарплатної, жодних повідомлень з банку про рух коштів на картці не було, зате, коли ще тривають слідчі дії у поліції, 26.0.20237 списали відсотки по кредиту із зарплатної картки, залишивши мене без засобів до існування. Прошу допоможіть розібратися у моїй ситуації, я нікому не надавала карткових даних, шахраї зламали мій номер і вільно зайшли у додаток Райфайзен. У кого ще були подібні випадки, люди, відгукніться! Давайте разом об»єднаємося від таких недобросовісних дій банку. Чому я повинна виплачувати кредит, як я визнана потерпілою? Чому мені нараховують відсотки? У мене склалося враження, що самі працівники банку зливають інформацію про дані клієнтів. Будь ласка, допоможіть, де мені шукати захисту, адже жодного разу я тією кредиткою не скористалася. До речі, у нашому місті це не поодинокий випадок. Працівники банку, що це коїться,? Чому ви так недобросовісно поступаєте зі своїми клієнтами? Допоможіть розібратися у моїй ситуації.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
27 липня 2023, 9:28
Добрий день!Нам щиро прикро, що склалась така ситуація та Ви зіткнулись з можливим шахрайством.Безпека наших клієнтів — найважливіший пріоритет Банку. Запевняємо, що Банк не проводить сумнівних списань, та не передає дані карт третім особам.Хочемо зауважити, що всі списання Банк здійснює згідно запитів, які надходять — і якщо в запиті на списання було вказано всі дані / код підтвердження, то ми, на жаль, не можемо «відмовити» в такому списанні. У разі відмови від операції — фіксується заявка на спірну транзакцію. До того ж, при відкритті рахунку до карти автоматично підключається послуга 3D Secure — за допомогою цієї функції операції в інтернеті виконуються з підтвердженням за допомогою одноразового коду, що надсилається на Ваш номер телефону та без введення даного коду буде неможливо провести операцію.Додатково, Ви можете звернутись в правоохоронні органи та написати заяву про вчинення даного інциденту, а ми в свою чергу, завжди готові посприяти розслідуванню будь-яким необхідним чином.Ми цінуємо кожного клієнта Банку без винятку тож, заявку на оскарження транзакції буде повторно переглянуто та питання буде на контролі у менеджера з питань клієнтського сервісу, який по результату з Вами зв'яжеться. Дякуємо.З повагою та турботою,@RaifHelp

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися