×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
- Валерий Остапов
- 10 червня 2023, 23:09
- Валерий, Кривой Рог
Здравствуйте! Я пенсионер с 2003 года и у меня пенсионная карта в вашем банке. Сегодня почему то карта оказалась заблокирована. Я нахожусь в Словакии уже больше года и сегодня не смог купить хлеб в магазине. Этой блокировкой вы оставили меня без средств к существованию. Там мои деньги пенсионные, по какой причине заблокирована карта? моя карта — 4149 5010 1073 1322 Остапов Валерий
Відповідь банку
11 червня 2023, 9:13
Добрий день! Перш за все, дякуємо Вам за очікування відповіді. Ми переконливо просимо не поширювати дані карти у публічній зоні, так як це є небезпечним.Блокування може відбутись лише за обгрунтованої причини та для отримання детальної консультації та розгляду варіантів вирішення ситуації рекомендуємо звернутись до нашого Інформаційного центру за контактами для дзвінків із-за кордону: +38 044 230 99 98 (за тарифами оператора) або raif@phone.aval.ua (безкоштовно зі Skype); або створити запит у Чаті додатку «Райф Онлайн»: меню «Більше» — зв'язок із Банком — Чат.На жаль, при усьому бажанні Вам допомогти, ми не можемо надати конфіденційну інформацію за рахунком у соціальних мережах, але наші колеги будуть раді надати вичерпну консультацію за Вашим питанням.З повагою та турботою,@RaifHelp
Следить за новыми комментариями
Коментарі
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися