×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
- Vadossssss
- 16 лютого 2023, 22:49
- Черкассы
Шановні підскажіть як повертають кошти після того як термінал проковтнув їх і виключився не зарахувавши кошти на рахунок? А потім включився і працював як треба.
Відповідь банку
17 лютого 2023, 8:52
Доброго дня.Нам дуже прикро, що з Вами сталась така ситуація, тим паче в той момент коли Ви розраховували саме на ці кошти. У разі поповнення карти у депозитному банкоматі Райфу, необхідно одразу звернутися в Інформаційний центр Банку за номером 0800 500 500 або написати повідомлення в «Чат» у додатку Райффайзен Онлайн ( Зв'язок з Банком — Чат) та скласти заявку на оскарження коштів.Розгляд заявок на оскарження здійснюється зазвичай в максимально короткі терміни, оскільки, ми розуміємо важливість коштів для наших клієнтів, особливо в такі непрості часи для кожного українця. З повагою та турботою,@RaifHelp
Следить за новыми комментариями
Коментарі
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися