Райффайзен Банк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Райффайзен Банк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.1 | 49.77 |
| USD | 42.05 | 42.38 |
| Всі курси банку | ||
В даному випадку рекомендуємо зателефонувати до Інформаційного центру Банка (0800500500, 521- Vodafone, (068) 490-08-88- Київстар) для фіксування заявки про спірне списання коштів. Якщо ж картка іншого банку, прохання звернутись до підтримки обслуговуючого банку.
Приносимо вибачення за незручності.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написати коментар
Подібну консультацію можливо отримати при ідентифікації Вас як Клієнта Банку, будь ласка зателефонуйте до Інформаційного центру або напишіть нам в розділі «Повідомлення» системи «Райффайзен Онлайн» (конверт в правій стороні верхнього поля web-версії або розділ «Повідомлення» в мобільному додатку).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Коментарі (2)
Для перевірки інформації просимо повідомити Ваш контактний номер телефону, з якого Ви телефонували до Інформаційного центру, на info@aval.ua з темою «Питання Мінфін», у тексті також вкажіть посилання на дане питання.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написати коментар
Для вирішення питання з повернення коштів рекомендуємо звертатись безпосередньо до отримувача платежу.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написати коментар
На жаль, вказаних даних недостатньо для аналізу ситуації: чи потрібно для активації картки телефонувати до Інформаційного центру чи лише змінити Пін-код в банкоматі Банка. Подібну консультацію можливо отримати при ідентифікації Вас як Клієнта Банку, зателефонувавши до Інформаційного центру або написав нам в розділі «Повідомлення» системи «Райффайзен Онлайн» (конверт в правій стороні верхнього поля web-версії або розділ «Повідомлення» в мобільному додатку).
Якщо не пам’ятаєте слово-пароль та не маєте змоги звернутись до відділення для його зміни, то пароль можливо переглянути в Вашому примірнику договору на обслуговування.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написати коментар
Для уточнення інформації, саме по Вашому рахунку, будь ласка, зателефонуйте до Інформаційного центру (0800500500, 521- Vodafone, (068) 490-08-88- Київстар) або напишіть нам в розділі «Повідомлення» системи «Райффайзен Онлайн» (конверт в правій стороні верхнього поля web-версії або розділ «Повідомлення» в мобільному додатку).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написати коментар
Для валютного контракта для нашего предприятия Был открыт валютный счет. Перед проведением оплаты — банк подтвердил реквизиты расчетного счета. Клиент оправил нам деньги на этот счет. После недельного ожидания — денег нет. Выяснилось, что наш счет закрыт.
далее — банк открывает новый расчетный счет, мы уточненяем реквизиты.
опять ожидание и снова нет денег. При этом они в Авале на счету «до выяснения». Идет ли выяснение — неизвестно. 4 недели деньги нам не зачисляются. Они по прежнему в Авале.
Горячая линия отвечает что по этому вопросу банк с клиентами не общается. Работать мы можем только с нашим отделением.
Тупик.
у клиента деньги списаны, комиссия за изменения реквизитов тоже списана. Обе стороны подтвердили новые реквизиты.
Со своего счета «до выяснения» на наш расчетный счет их не зачисляют.
Консультацию получить или предпринять какие-то меры мы, как клиент вашего банка НЕ МОЖЕМ! Онлайн консультация сводится к тому, что мы можем контактировать только с нашим отделением.
За вказаними даними неможливо проаналізувати ситуацію, просимо Вас вказати: назву компанії, код ЄДРПОУ, номер телефону на info@aval.ua з темою «Відгук/Питання Мінфін», у тексті також вкажіть посилання на дане питання.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написати коментар
Для можливості проведення перевірки, просимо повідомити: ПІБ, номер ідентифікаційного коду Позичальника; номер кредитного договору на info@aval.ua з темою «Питання Мінфін», у тексті також вкажіть посилання на дане питання.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написати коментар
Для проведення перевірки, будь ласка, вкажіть Ваш номер телефону, на який надходять дзвінки, за нашим запитом в особистих повідомленнях «Мінфін».
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написати коментар
Для можливості надання консультації, просимо повідомити: ПІБ, номер ідентифікаційного коду Позичальника; номер кредитного договору на info@aval.ua з темою «Питання Мінфін», у тексті також вкажіть посилання на дане питання.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написати коментар
Зарахування коштів можливе виключно у разі, якщо валюта переказу буде співпадати з валютою рахунку, тобто на рахунок в гривні можете бути зарахований переказ виключно в гривні, USD на рахунок в USD та т.д. Зарахування коштів із-за кордону на валютні рахунки можливе за повними реквізитами рахунку (не за номером картки).
Якщо у Вас рахунок в гривні, то зарахування валюти із-за кордону за реквізитами рахунку неможливе. Як варіант, можливо скористатись сервісом який передбачає конвертацію валюти, але більш детальну інформацію рекомендуємо уточнювати у підтримки сервісу, послугами якого плануєте скористатись.
У разі виникнення питань, будь ласка, зателефонуйте до Інформаційного центру (з-за кордону: +38044 490 88 88,+380552435111, +380444985626 (оплата знімається згідно з тарифами оператора зв'язку) або напишіть нам в розділі «Повідомлення» системи «Райффайзен Онлайн» (конверт у верхньому правому кутку головної сторінки WEB-версії або в розділі «Повідомлення» мобільного додатку).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написати коментар
Для отримання консультації по системі «Raiffeisen Business Online» будь ласка зверніться до служби підтримки вказаної системи: 0-800-505-770, (044) 495-41-40, clientbank.support@aval.ua, пн-пт з 8:00 до 22:00, сб-нд з 8:00 до 20:00.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написати коментар
Наразі, Банк пропонує Клієнтам індивідуальні пропозиції по зміні умов сплати заборгованості (кредитні канікули, тощо). Для уточнення більш детальної інформації, відповідно до Вашого кредиту, будь ласка зателефонуйте до Інформаційного центру або напишіть нам в розділі «Повідомлення» системи «Райффайзен Онлайн» (конверт в правій стороні верхнього поля web-версії або розділ «Повідомлення» в мобільному додатку).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль
Написати коментар
Можливо отримати дублікат квитанції у відділенні Банку (де проводився платіж), якщо повідомите дату сплати та суму. Послуга оплачується за Тарифами Банка. Рекомендуємо переглянути інформацію на сайті Банку щодо умов відвідування відділень Банку, та у разі, якщо потрібне призначення зустрічі зателефонуйте до Інформаційного центру: https://www.aval.ua/news/vazhlivo-povidomlennya-shchodo-zmini-rezhimu-roboti-viddilen-1020
Якщо оплата здійснювалась у системі «Райффайзен Онлайн», то квитанцію можливо роздрукувати в меню «Операції в системі».
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написати коментар
В даному випадку рекомендуємо зачекати рішення по поданій Вам заявці про спірне списання коштів та додатково зверніться до правоохоронних органів з заявою про шахрайські дії третіх осіб.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Коментарі (1)
В першу чергу, висловлюємо співчуття з приводу смерті чоловіка. На жаль, без свідоцтва про право на спадщину видача коштів з рахунку Клієнта неможлива. В даному випадку рекомендуємо звернутись до роботодавця чоловіка з метою уточнення питання з виплати заробітної плати (повернення коштів з картки Клієнта на рахунок роботодавця з подальшою виплатою Вам чи інше). Роботодавець може звернутись до Банку для уточнення можливих варіантів вирішення ситуації, при встановленні підстав виплати коштів Вам.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написати коментар
При проведенні переказу з картки Банку потрібно здійснити підтвердження оплати шляхом введення паролю з смс, отриманого на номер телефону, підключеного до картки. На жаль, без введення паролю переказ коштів неможливий. Як альтернативний варіант поповнити картку можливо готівкою в касі відділення Банка в Україні, але для отримання більш детальної консультації відповідно до Ваших потреб і уточнень яку саме картку потрібно поповнити зателефонуйте будь ласка до Інформаційного центру Банка, із-за кордону: +38044 490 88 88,+380552435111, +380444985626 (оплата знімається згідно з тарифами оператора зв'язку).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написати коментар
Я розумію, що зараз карантин і не всі працюють Ваші відділення. В мене виникла ситуація 07.04.2020 банкомат Вашого банку не видав кошти і забрав карточку (по технічним причинам). Зразу в телефонному режимі з представником Вашого банку я заблокувала карту і оформила заявку на невірну транзакцію. З 07.04 я залишилася без засобів для прожиття, банківської карточки немає, готівку я не можу отримати, у зв'язку що вільних місць по запису немає у Хмельницькому відділенні
Питання: як вийти з даної ситуації, якщо дійсно не з моєї вини сталася технічна помилка в банкоматі??? Ваші працівники в телефонному зв'язку пропонують скористатися послугами банку аж 21.04.2020, (а це аж 14 календарних днів). Чи можливо з таким форс-мажором вирішити питання раніше ніж 21.04.2020????
Ми завжди готові допомогти Клієнту, для встановлення можливості призначення зустрічі раніше, просимо написати нам в розділі «Повідомлення» системи «Райффайзен Онлайн» (конверт в правій стороні верхнього поля web-версії або розділ «Повідомлення» в мобільному додатку). Якщо не маєте можливість написати нам в «Райффайзен Онлайн», надійшліть листа на info@aval.ua з темою «Питання Мінфін», у тексті вкажіть посилання на дане питання та Ваш ідентифікаційний код.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Коментарі (5)
У разі наявності підтвердження факту корупції, будь ласка, повідомьте нам дані на адресу info@aval.ua
Додатково зазначаємо, що необґрунтована інформація, яка дискредитує Банк, як фінансову установу, тягне за собою відповідальність, передбачену чинним законодавством України.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Коментарі (1)
Змінити фінансовий номер телефону можливо у відділенні Банка. Для призначення зустрічі зателефонуйте до Інформаційного центру (0800500500, 521- Vodafone, (068) 490-08-88- Київстар) або напишіть нам в розділі «Повідомлення» системи «Райффайзен Онлайн» (конверт в правій стороні верхнього поля web-версії або розділ «Повідомлення» в мобільному додатку).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написати коментар