Мінфін - Курси валют України

Встановити

Райффайзен Банк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Alina367
Alina367
31 березня 2020, 18:11
Алина, Киев
Скажите, если я оформила заралатную карту и на неё уже пришли деньги, но забрать я ее смогу только через месяц. Раньше каким то образом я смогу снять деньги с неё, ещё даже не получив? К примеру прийти в банк кассу с паспортом или любым другим способом? Нужно срочно снять деньги а запись сделали аж через 3 недели в банк.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
31 березня 2020, 18:32
Доброго дня, шановна Аліна.
Зняття коштів без платіжної картки неможливе. Ви можете отримати миттєву картку у відділенні, за попереднім записом (зателефонувавши до Інформаційного центру), та зняти кошти з картки в банкоматі Банка.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
frenchvintage73
frenchvintage73
31 березня 2020, 12:41
Людмила
Здравствуйте.
Я нахожусь за границей и хочу сделать перевод дочери.
В связи с карантином не будет ли проблем снятия денег?
Сможет ли она в банк физически попасть? Какие ограничения на выдачу денег?
Спасибо
Райффайзен Банк
Відповідь банку
31 березня 2020, 17:13
Доброго дня, шановна Людмила.
При надходження переказу до Банку, Клієнт може замовити потрібну суму для отримання зателефонувавши до Інформаційного центру Банка.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Skrem
Skrem
30 березня 2020, 23:35
Я знаходжуся за кордоном. Зв'язатися зі службою підтримки не вдається, відразу після відповіді оператора з'єднання починається заново. Мені потрібно подовжити термін використання картки за кордоном. Що ви мені порадите?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
31 березня 2020, 9:22
Доброго дня.
Подовжити термін використання картки за кордоном можливо:
-зателефонувавши до Інформаційного центру Банка, із-за кордону: +38044 490 88 88,+380552435111, +380444985626 (оплата знімається згідно з тарифами оператора зв'язку);
— написавши нам по внутрішній пошті ««Райффайзен Онлайн» в розділі «Повідомлення» (значок конверта, розміщений в правій стороні верхнього поля web-версії системи або в мобільному додатку — розділ «Повідомлення»).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Alina367
Alina367
30 березня 2020, 19:26
Алина, Киев
Хорошо. А если я уже оформила 1 карту в одном банке вашем. И она готова. Но ближайший месяц я туда поехать не смогу чтоб забрать ее. Я могу заново ее оформить в банке этом же только возле дома?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
31 березня 2020, 9:15
Доброго дня, шановна Аліна.
Звернувшись за попереднім записом до відділення Ви можете отримати миттєву картку та замовити випуск картки аналогічної, яку було доставлено до іншого відділення або зателефонувати до Інформаційного центру Банка та замовити випуск потрібної картки. Термін випуску картки- 10 робочих днів.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Alina367
Alina367
30 березня 2020, 17:46
Алина, Киев
И если карта не забрана а приходит з/п. То она зачисляется на карту?
Alina367
Alina367
30 березня 2020, 17:45
Алина, Киев
А можно у вас переслать из одного банка в другой карту? Заказывала рабочую карту на Архипенка, сейчас карантин и хотелось бы возле дома в банке забрать карту. Такое возможно или обязательно нужно ехать в тот банк?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
30 березня 2020, 17:59
Доброго дня, шановна Аліна.
Передання карток між відділеннями не здійснюється. Можливо отримати миттєву картку в іншому відділенні, для призначення зустрічі зателефонуйте будь ласка до Інформаційного центру: (0800500500, 521- Vodafone, (068) 490-08-88- Київстар) або напишіть нам по внутрішній пошті ««Райффайзен Онлайн» в розділі «Повідомлення» (значок конверта, розміщений в правій стороні верхнього поля web-версії системи або в мобільному додатку — розділ «Повідомлення»).
Заробітна плата зараховується на рахунок, до якого видається картка.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Dmd
Dmd
30 березня 2020, 11:16
Марія, Киів
Добрий день. Підскажіть, будь ласка, як юридичній особі отримати зарплату по чеку в відділенні на Дніпровській Набережній,7? Які наші діі? Записуватись? Наперед вдячні.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
30 березня 2020, 11:41
Доброго дня, шановна Марія.
Для призначення зустрічі у відділенні Банку просимо зателефонувати до Інформаційного центру Банку для клієнтів малого та мікробізнесу: 0 800 50 50 45 (пн – пт з 8:00 до 22:00, сб-нд з 8:00 до 20:00).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Ksenia8
Ksenia8
30 березня 2020, 0:59
Ксения, Киев
Райффайзен-онлайн досі чомусь не працюе. На сайті для входу написано, що перекази тимчасово недоступні.
Відповідно — при введенні логіну та паролю — не здійснюеться вхiд.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
30 березня 2020, 9:12
Доброго дня, шановна Ксенія.
«Raiffeisen Online» працює, для уточнення причин неможливості входу, рекомендуємо зателефонувати до Інформаційного центру Банку (0800500500, 521- Vodafone, (068) 490-08-88- Київстар).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Alina367
Alina367
29 березня 2020, 22:36
Алина, Киев
Банк на Архипенка работает у вас каждый день до 16:00?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
30 березня 2020, 9:21
Доброго дня, шановна Аліна.
На поточний час, Оболонське районне відділення Банку (вул. Архипенка Олександра,2/12) працює з понеділка по п`ятницю з 10:00-16:00 (з 13:00-14:00 обідня перерва). Обслуговування здійснюється за попереднім записом. Для призначення зустрічі зателефонуйте до Інформаційного центру Банка або напишіть нам в розділі «Повідомлення» системи «Райффайзен Онлайн» (конверт в правій стороні верхнього поля web-версії або розділ «Повідомлення» в мобільному додатку).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
oksanakovalchuk
oksanakovalchuk
28 березня 2020, 19:31
Oksana
Доброго дня! Не можу зареєструватися в райффайзен онлайн. Смс не приходить. Перші цифри номеру не співпадають. Як виправити номер, щоб не йти в період карантину в банк?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
29 березня 2020, 14:40
Доброго дня, шановна Оксана.
Зміна номеру телефону до «Raiffeisen Online» технічно можлива у відділенні Банку. Для призначення зустрічі, будь ласка, зателефонуйте до Інформаційного центру Банка (0800500500, 521- Vodafone, (068) 490-08-88- Київстар).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Ksenia8
Ksenia8
28 березня 2020, 0:39
Ксения, Киев
Здравствуйте! Скажите, пожалуйста, когда заработает Райффайзен-онлайн? Нужно знать сроки. И с чем связано?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
29 березня 2020, 14:10
Доброго дня, шановна Ксенія.
На поточний час, Raiffeisen Online працює, рекомендуємо повторно увійти в систему.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Voitovich1973
Voitovich1973
27 березня 2020, 18:21
Николаев
Как вернуть отправленные мною ошибочно деньги 3000 грн. с моей карты Рвйфайзенбанка на карту Привата.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
29 березня 2020, 14:03
Доброго дня, шановний Клієнт.
Для уточнення можливості повернення коштів рекомендуємо звернутись до отримувача платежу.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Alina367
Alina367
27 березня 2020, 17:56
Алина, Киев
Скажите а можно чтоб карту привезли с доставкой на дом? У вас есть такая функция как и в других банках или нет? Я заказала зарплатную карту и она уже готова, но идти у банк в период карантина не буду.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
29 березня 2020, 13:54
Доброго дня, шановна Аліна.
На поточний час, в Банку відсутня послуга доставки зарплатних карток. Можете звернутись до відділення після карантину або зателефонувати до Інформаційного центру для призначення зустрічі у відділенні для отримання картки.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
13719201
13719201
27 березня 2020, 17:39
Светлана
Как закрыть текущий счёт юрлицу во время карантина?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
29 березня 2020, 13:48
Доброго дня, шановна Світлана.
Для призначення зустрічі у відділенні Банку щодо закриття рахунку просимо зателефонувати до Інформаційного центру Банку для клієнтів малого та мікробізнесу: 0 800 50 50 45 (пн – пт з 8:00 до 22:00, сб-нд з 8:00 до 20:00).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Greenol3
Олег Кравченко
26 березня 2020, 19:17
Олег, Тирасполь
Мы брали кредит под бизнес — салон красоты. Доходов нам хватало впритык на выплаты. 15 марта приказано салон закрыть (короновирус). Что нам делать? Мы не сможем платить.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
27 березня 2020, 17:01
Доброго дня, шановний Олеже.
Для проведення перевірки індивідуальних пропозиції по врегулюванню виниклого боргу, рекомендуємо позичальнику звернутися до Інформаційного центру для бізнес клієнтів за номерами: 0800-50-50-45, 0800 50 57 70 та +38 044 590 24 98 (оплата згідно тарифів обраного провайдеру).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Nnnnn4
Nnnnn4
26 березня 2020, 9:33
Извините написал заявление онлайн на изготовление ЗП карты.25марта.написано заявление принято, но как это уточнить.никаких уведомлений ни на емэйл, ни на телефон нет.дозвонится на горячую нельзя.Когда приходить, мне нужны реквизиты.В отделение ехать не хочется.Главное не дозвонился.г.Мариуполь.В городе, что одно отделение?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
26 березня 2020, 15:18
Доброго дня.
Інформацію відносно виготовлення картки та її отримання у відділенні Банку, можна дізнатися у чаті системи «Райффайзен Онлайн», або телефонував до Інформаційного центру Банку. Дійсно іноді виникають черги під час з’єднання з операторами. Банк постійно працює над скороченням часу очікування з’єднання.
У м. Маріуполь одне відділення Банку, яке розташоване за адресою: просп. Миру, 10/20. Наразі, відвідування відділення згідно заздалегідь оформлених зустрічей через Інформаційний центр.
З повагою. АТ «Райффайзен Банк Аваль»
JANYCIA
JANYCIA
26 березня 2020, 7:41
Доброго дня. Це правда що є відстрочка по кредиту на час карантину? Кредит на житло.
Як записатися щоб попасти в банк. Моє місце знаходження м.Коломия, Івано Франківська обл.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
26 березня 2020, 10:38
Доброго дня.
Ми чудово розуміємо наскільки сьогодні нам усім важлива підтримка. Тому, якщо Ви не зможете своєчасно внести обов’язковий платіж за кредитом у період з 1 березня по 30 квітня 2020, ми не будемо застосовувати штрафні санкції.
Просимо Вас утримуватись від візитів до відділення, а для сплати платежів — користуйтеся мобільним додатком «Райффайзен Онлайн» або нашим сайтом (https://www.aval.ua/ru/onlajn-platezhi).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Masha98
Masha98
25 березня 2020, 12:44
Марія, Городенка
Доброго дня, чи працює відділення в м. ГОРОДЕНКА під час карантину, і чи можна отримати переказ Western Union
Райффайзен Банк
Відповідь банку
25 березня 2020, 17:00
Доброго дня, шановна Маріє.
У м. Городенка (Івано-Франківська обл.) відділення Банку відсутнє. Найближчі відділення можна знайти на сайті Банку, за посиланням: https://www.aval.ua/viddilennya.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Serhii2020
Serhii2020
25 березня 2020, 8:58
Serhii
Добрый день, второй день не запускается сервис Райффайзен онлайн, пишет, что уже зашли с другого устройства и нет прав для входа. Прошу рекомендовать дальнейшие действия. Спасибо
Райффайзен Банк
Відповідь банку
25 березня 2020, 16:46
Доброго дня.
Викладена ситуація пов'язана з некоректним виходом з системи «Райффайзен Онлайн». Повідомляємо, що для коректного завершення сеансу на пристрої необхідно натиснути кнопку «Вихід». Рекомендуємо здійснити примусове закриття програми (вивантажити з пам'яті пристрою) і повторити спробу авторизації в системі.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Vitaliya29
Vitaliya29
24 березня 2020, 19:45
Доброго вечора, надійшла смс що до заблокуваня кабінету райффайзен 24/7, що може бути причиною?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
25 березня 2020, 16:27
Доброго дня.
На жаль, інформації недостатньо для проведення перевірки та надання коментарів відносно виниклої ситуації.
Просимо звернутися до Інформаційного центру в телефонному режимі.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Інформаційний центр (цілодобово):
0 800 500 500 (безкоштовно по Україні зі стаціонарних та мобільних телефонів)
+38044 490 88 88 (безкоштовно для Київських міських номерів)
521 (безкоштовно для абонентів Vodafone), 068 490 08 88 з мобільного (для абонентів Київстар)
+380552 43 51 11, +38044 498 56 26, +38044 490 88 88 (для дзвінків із-за кордону, оплата згідно тарифів обраного провайдеру)
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Гаряча лінія Райффайзен Банку