Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Райффайзен Банк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Ira3042
Ira3042
23 квітня 2020, 13:01
Чоловік знімав гроші в банкоматі але гроші не видав а з разунку знято, коли повернуть гроші ?і чому працівники банку нічого не зробили щоь вирішити це питання?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
23 квітня 2020, 14:13
Доброго дня.
В даному випадку рекомендуємо зателефонувати до Інформаційного центру Банка (0800500500, 521- Vodafone, (068) 490-08-88- Київстар) для фіксування заявки про спірне списання коштів. Якщо ж картка іншого банку, прохання звернутись до підтримки обслуговуючого банку.
Приносимо вибачення за незручності.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Dziuba1983
Dziuba1983
23 квітня 2020, 11:34
Олеся
Добрий день, поясніть будь-ласка, що означає корекція платежів дебіт...-277,92 ?!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
23 квітня 2020, 11:38
Доброго дня, шановна Олеся.
Подібну консультацію можливо отримати при ідентифікації Вас як Клієнта Банку, будь ласка зателефонуйте до Інформаційного центру або напишіть нам в розділі «Повідомлення» системи «Райффайзен Онлайн» (конверт в правій стороні верхнього поля web-версії або розділ «Повідомлення» в мобільному додатку).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
saha229
saha229
23 квітня 2020, 11:08
Андрій
Третьго квітня банкомат «зажував»карту польського банку. Подзвонивши на гарячу лінію сказали, що карта повернеться у відділення м. Київ Генерала Алмазова через 14 робочих днів. Тепер сільки я б не дзвонив інформації чи є карта мені ніхто не дає. То неможуть дозвонитися на відділення, то ми вам перезвоним, і т. д. Звонимо і я, і дружина результату нуль. Як мені уточнить чи можна їхать її забирать? Я з міста Фастів.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
23 квітня 2020, 11:26
Доброго дня, шановний Андрій.
Для перевірки інформації просимо повідомити Ваш контактний номер телефону, з якого Ви телефонували до Інформаційного центру, на info@aval.ua з темою «Питання Мінфін», у тексті також вкажіть посилання на дане питання.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
KapralVitalik
KapralVitalik
22 квітня 2020, 18:53
Капраль Вітлаій, Львів
как вернуть деньги с онлайн платежа?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
22 квітня 2020, 19:05
Доброго дня, шановний Віталій.
Для вирішення питання з повернення коштів рекомендуємо звертатись безпосередньо до отримувача платежу.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
saha0
saha0
22 квітня 2020, 17:08
Здравствуйте, подскажите пожалуйста как можно активировать карту если забыл кодовое слово.В банк не могу обратится в связи с карантином.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
22 квітня 2020, 17:27
Доброго дня, шановний Клієнт.
На жаль, вказаних даних недостатньо для аналізу ситуації: чи потрібно для активації картки телефонувати до Інформаційного центру чи лише змінити Пін-код в банкоматі Банка. Подібну консультацію можливо отримати при ідентифікації Вас як Клієнта Банку, зателефонувавши до Інформаційного центру або написав нам в розділі «Повідомлення» системи «Райффайзен Онлайн» (конверт в правій стороні верхнього поля web-версії або розділ «Повідомлення» в мобільному додатку).
Якщо не пам’ятаєте слово-пароль та не маєте змоги звернутись до відділення для його зміни, то пароль можливо переглянути в Вашому примірнику договору на обслуговування.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
grynenko
grynenko
22 квітня 2020, 15:17
Віталій, Київ
Прийшло у березні СМС повідомлення — «шановний клієнте. мінімальний платіж за вашою кредитною карткою станом на 10.03.2020 25.47грн. необхідно сплатити до 20.03.2020», до цього часу нічого не платив і нічого не повідомляли.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
22 квітня 2020, 15:44
Доброго дня, шановний Віталій.
Для уточнення інформації, саме по Вашому рахунку, будь ласка, зателефонуйте до Інформаційного центру (0800500500, 521- Vodafone, (068) 490-08-88- Київстар) або напишіть нам в розділі «Повідомлення» системи «Райффайзен Онлайн» (конверт в правій стороні верхнього поля web-версії або розділ «Повідомлення» в мобільному додатку).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
sergeevka
sergeevka
17 квітня 2020, 14:06
Андрей , Одесса
Уважаемые сотрудники и тех поддержка! прошу помочь разобраться с проблемой в вашем банке.
Для валютного контракта для нашего предприятия Был открыт валютный счет. Перед проведением оплаты — банк подтвердил реквизиты расчетного счета. Клиент оправил нам деньги на этот счет. После недельного ожидания — денег нет. Выяснилось, что наш счет закрыт.

далее — банк открывает новый расчетный счет, мы уточненяем реквизиты.
опять ожидание и снова нет денег. При этом они в Авале на счету «до выяснения». Идет ли выяснение — неизвестно. 4 недели деньги нам не зачисляются. Они по прежнему в Авале.
Горячая линия отвечает что по этому вопросу банк с клиентами не общается. Работать мы можем только с нашим отделением.
Тупик.
у клиента деньги списаны, комиссия за изменения реквизитов тоже списана. Обе стороны подтвердили новые реквизиты.
Со своего счета «до выяснения» на наш расчетный счет их не зачисляют.

Консультацию получить или предпринять какие-то меры мы, как клиент вашего банка НЕ МОЖЕМ! Онлайн консультация сводится к тому, что мы можем контактировать только с нашим отделением.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
17 квітня 2020, 14:24
Доброго дня, шановний Клієнт.
За вказаними даними неможливо проаналізувати ситуацію, просимо Вас вказати: назву компанії, код ЄДРПОУ, номер телефону на info@aval.ua з темою «Відгук/Питання Мінфін», у тексті також вкажіть посилання на дане питання.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Piotrovska
Piotrovska
16 квітня 2020, 14:59
Здравствуйте. Закрыт кредит по ипотеке досточно в 2011 году. До сих квартира не снята с реестра ипотек. Что делать?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
16 квітня 2020, 15:01
Доброго дня.
Для можливості проведення перевірки, просимо повідомити: ПІБ, номер ідентифікаційного коду Позичальника; номер кредитного договору на info@aval.ua з темою «Питання Мінфін», у тексті також вкажіть посилання на дане питання.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
svetlyachok18
svetlyachok18
14 квітня 2020, 19:10
Здравствуйте. Почему мне звонят с тел 0444961146 и говорят о долге, хотя я с этим банком дел не имела и не имею. И говорят перезвонить на ном 0800509900. Что такое творится обьясните.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
15 квітня 2020, 8:29
Доброго дня.
Для проведення перевірки, будь ласка, вкажіть Ваш номер телефону, на який надходять дзвінки, за нашим запитом в особистих повідомленнях «Мінфін».
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Opel25111974
Opel25111974
14 квітня 2020, 19:05
Хмельницький
Закрив кредит в 2012р а заборона на відчуження майна не знята що робити
Райффайзен Банк
Відповідь банку
15 квітня 2020, 8:35
Доброго дня.
Для можливості надання консультації, просимо повідомити: ПІБ, номер ідентифікаційного коду Позичальника; номер кредитного договору на info@aval.ua з темою «Питання Мінфін», у тексті також вкажіть посилання на дане питання.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Svet888
Svet888
14 квітня 2020, 18:05
Светлана, Херсон
могу ли я внести деньги на свою карту аваль с территории польши?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
14 квітня 2020, 18:18
Доброго дня, шановна Світлана.
Зарахування коштів можливе виключно у разі, якщо валюта переказу буде співпадати з валютою рахунку, тобто на рахунок в гривні можете бути зарахований переказ виключно в гривні, USD на рахунок в USD та т.д. Зарахування коштів із-за кордону на валютні рахунки можливе за повними реквізитами рахунку (не за номером картки).
Якщо у Вас рахунок в гривні, то зарахування валюти із-за кордону за реквізитами рахунку неможливе. Як варіант, можливо скористатись сервісом який передбачає конвертацію валюти, але більш детальну інформацію рекомендуємо уточнювати у підтримки сервісу, послугами якого плануєте скористатись.
У разі виникнення питань, будь ласка, зателефонуйте до Інформаційного центру (з-за кордону: +38044 490 88 88,+380552435111, +380444985626 (оплата знімається згідно з тарифами оператора зв'язку) або напишіть нам в розділі «Повідомлення» системи «Райффайзен Онлайн» (конверт у верхньому правому кутку головної сторінки WEB-версії або в розділі «Повідомлення» мобільного додатку).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
oksanakindyrys
oksanakindyrys
14 квітня 2020, 18:03
Оксана Кіндирись, Ходорів Львівська обл
Доброго дня. Підкажіть, будь-ласка, як мені зайти в систему «Клієн-банк». після відновлення ключів я цього зробити не можу. Я є Вашим клієнтом.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
14 квітня 2020, 18:08
Доброго дня, шановна Оксана.
Для отримання консультації по системі «Raiffeisen Business Online» будь ласка зверніться до служби підтримки вказаної системи: 0-800-505-770, (044) 495-41-40, clientbank.support@aval.ua, пн-пт з 8:00 до 22:00, сб-нд з 8:00 до 20:00.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Arsenenko27
Arsenenko27
13 квітня 2020, 10:57
Arsenenko
Доброго дня чи можу я змінити дату сплати кредиту
Райффайзен Банк
Відповідь банку
13 квітня 2020, 11:05
Доброго дня.
Наразі, Банк пропонує Клієнтам індивідуальні пропозиції по зміні умов сплати заборгованості (кредитні канікули, тощо). Для уточнення більш детальної інформації, відповідно до Вашого кредиту, будь ласка зателефонуйте до Інформаційного центру або напишіть нам в розділі «Повідомлення» системи «Райффайзен Онлайн» (конверт в правій стороні верхнього поля web-версії або розділ «Повідомлення» в мобільному додатку).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль
julia1889
julia1889
10 квітня 2020, 14:49
Юлія, Машівка
У серпні минулого року сплатила кошти за проживання в гуртожитку доньки-студентки. Сьогодні дізналася, що бухгалтерія університету« не бачить» проплати. Квитанцію ми здали при поселенні, ксерокопію не робили. Якщо я приблизно можу вказати дату проплати, чи можу отримати у відділенні Райффайзен Банк Аваль дублікат квитанціі?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
10 квітня 2020, 15:23
Доброго дня, шановна Юлія.
Можливо отримати дублікат квитанції у відділенні Банку (де проводився платіж), якщо повідомите дату сплати та суму. Послуга оплачується за Тарифами Банка. Рекомендуємо переглянути інформацію на сайті Банку щодо умов відвідування відділень Банку, та у разі, якщо потрібне призначення зустрічі зателефонуйте до Інформаційного центру: https://www.aval.ua/news/vazhlivo-povidomlennya-shchodo-zmini-rezhimu-roboti-viddilen-1020
Якщо оплата здійснювалась у системі «Райффайзен Онлайн», то квитанцію можливо роздрукувати в меню «Операції в системі».
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Svetlana1307
Svetlana1307
9 квітня 2020, 10:32
Вчера ночью с моей карточки были сняты деньги мне не приходил не запрос пороля ничего я случайно узнала когда пошла в магазин я зашла на онлайн аваль увидела что эти деньги в обработке позвонила на горячую линию мне заблокировали карточку и приняли от меня заявление деньги с карточки были сняты долара и хотя у меня гривневый счёт вернут ли мне деньги украденные мошениками
Райффайзен Банк
Відповідь банку
9 квітня 2020, 10:46
Доброго дня, шановна Світлана.
В даному випадку рекомендуємо зачекати рішення по поданій Вам заявці про спірне списання коштів та додатково зверніться до правоохоронних органів з заявою про шахрайські дії третіх осіб.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
72432058
Ольга Чередниченко
9 квітня 2020, 10:03
Ольга
Здравствуйте, такой вопрос, умер муж, на его карту пришла зп, пинкода не знаю, в отделении сказали, прийти когда вступите в права наследия, это полгода. Я в декрете, надо эти деньги как-то снять, маленький ребенок. Подскажите пожалуйста, что можно сделать!!!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
9 квітня 2020, 10:25
Доброго дня, шановна Ольга.
В першу чергу, висловлюємо співчуття з приводу смерті чоловіка. На жаль, без свідоцтва про право на спадщину видача коштів з рахунку Клієнта неможлива. В даному випадку рекомендуємо звернутись до роботодавця чоловіка з метою уточнення питання з виплати заробітної плати (повернення коштів з картки Клієнта на рахунок роботодавця з подальшою виплатою Вам чи інше). Роботодавець може звернутись до Банку для уточнення можливих варіантів вирішення ситуації, при встановленні підстав виплати коштів Вам.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Buzna5522
Buzna5522
9 квітня 2020, 8:51
Rusudan
Здравствуйте! Я нахожусь за границей доступа к номеру телефона нету, как я могла бы перевести деньги со своей карты на другую хотя бы там же на территории Украины. Я инвалид и мне жизненно необходимы эти средства. Сын когда то мне подключал интернет банкинг но я не знаю что да и как там он делал.Скажите пожалуйста, что делать в такой ситуации? Спасибо
Райффайзен Банк
Відповідь банку
9 квітня 2020, 9:10
Доброго дня.
При проведенні переказу з картки Банку потрібно здійснити підтвердження оплати шляхом введення паролю з смс, отриманого на номер телефону, підключеного до картки. На жаль, без введення паролю переказ коштів неможливий. Як альтернативний варіант поповнити картку можливо готівкою в касі відділення Банка в Україні, але для отримання більш детальної консультації відповідно до Ваших потреб і уточнень яку саме картку потрібно поповнити зателефонуйте будь ласка до Інформаційного центру Банка, із-за кордону: +38044 490 88 88,+380552435111, +380444985626 (оплата знімається згідно з тарифами оператора зв'язку).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
UALMELN
UALMELN
8 квітня 2020, 13:16
ALLA
Добрий день
Я розумію, що зараз карантин і не всі працюють Ваші відділення. В мене виникла ситуація 07.04.2020 банкомат Вашого банку не видав кошти і забрав карточку (по технічним причинам). Зразу в телефонному режимі з представником Вашого банку я заблокувала карту і оформила заявку на невірну транзакцію. З 07.04 я залишилася без засобів для прожиття, банківської карточки немає, готівку я не можу отримати, у зв'язку що вільних місць по запису немає у Хмельницькому відділенні
Питання: як вийти з даної ситуації, якщо дійсно не з моєї вини сталася технічна помилка в банкоматі??? Ваші працівники в телефонному зв'язку пропонують скористатися послугами банку аж 21.04.2020, (а це аж 14 календарних днів). Чи можливо з таким форс-мажором вирішити питання раніше ніж 21.04.2020????
Райффайзен Банк
Відповідь банку
8 квітня 2020, 14:13
Доброго дня, шановна Алла.
Ми завжди готові допомогти Клієнту, для встановлення можливості призначення зустрічі раніше, просимо написати нам в розділі «Повідомлення» системи «Райффайзен Онлайн» (конверт в правій стороні верхнього поля web-версії або розділ «Повідомлення» в мобільному додатку). Якщо не маєте можливість написати нам в «Райффайзен Онлайн», надійшліть листа на info@aval.ua з темою «Питання Мінфін», у тексті вкажіть посилання на дане питання та Ваш ідентифікаційний код.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
piyrwq
piyrwq
6 квітня 2020, 21:31
Qiwi , Киев
Надеюсь в будущем из-за карантина Банк отправит HR под сокращение. Почему они смешивают межличностное отношение с профессиональными к нанимаемому сотруднику? HRов Юлию Демьяненко, Ирину Горбань под сокращение! Их вообще нужно выгнать, от них только вред. До Июля 2020 всех под сокращение, данная практика применяется в банке, так сделайте всем лучше. Наберите новых HR, только с опытом работы в Банковской сфере фронт-бэк офис. Также в финмониторинге Юлию Николаевну Расюк и руководителя AML Ларису Васильевну Возбранну — там одна коррупция.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
7 квітня 2020, 9:16
Доброго дня.
У разі наявності підтвердження факту корупції, будь ласка, повідомьте нам дані на адресу info@aval.ua
Додатково зазначаємо, що необґрунтована інформація, яка дискредитує Банк, як фінансову установу, тягне за собою відповідальність, передбачену чинним законодавством України.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
97650629
97650629
6 квітня 2020, 19:04
Світлана, Добрий вечір ! Як змінити фінансовий номер телефону
Добрий вечір! Як змінити фінансовий номер телефону
Райффайзен Банк
Відповідь банку
7 квітня 2020, 8:48
Доброго дня, шановна Світлана.
Змінити фінансовий номер телефону можливо у відділенні Банка. Для призначення зустрічі зателефонуйте до Інформаційного центру (0800500500, 521- Vodafone, (068) 490-08-88- Київстар) або напишіть нам в розділі «Повідомлення» системи «Райффайзен Онлайн» (конверт в правій стороні верхнього поля web-версії або розділ «Повідомлення» в мобільному додатку).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Курс валют в Райффайзен Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.1 49.77
USD 42.05 42.38
Всі курси банку

Курс валют в Райффайзен Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.1 49.77
USD 42.05 42.38
Всі курси банку