Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Райффайзен Банк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
380636486212
380636486212
29 травня 2020, 20:38
Добрый день, сколько нужно дней чтобы сняли арест с социальной карти банка Аваль? Прошло уже две недели, как исполнитель отправил документы в банк о снятия ареста, но письмо говорить ещё не приходило.Что делать и куда обращаться?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
29 травня 2020, 21:21
Доброго вечора! Зазвичай арешт знімається не пізніше наступного дня, після отримання постанови, за умови, що вона оформлена належним чином. Зверніться, будь ласка, до нас в чаті системи «Райффайзен онлайн» ( бажано в понеділок) ми перевіримо, чи надходила постанова і, якщо так, чому не знятий арешт.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль».
70806750
Елена Сытник
29 травня 2020, 16:09
Елена, Александрия.Кировогдская область
Добрый день, сегодня хотели сделать обмен валюты (рублях), но в нашем отделении не хотят менять. У них ответ интересный почему не меняете ответили потому что не меняем. И это у них постоянно, почему в других городах меняют, а в нашем отделении меняют получается «менялам» и все… Надоело этот без предел и без наказонность.Кто может дать ответ почему мы не можем менять валюту в тех банках а каких мне интересно, а не работники кассы и охранники решают менять мне или нет.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
29 травня 2020, 16:31
Доброго дня, шановна Олена.
Ми б не хотіли, щоб у Вас склалося негативне враження про банк.
З нашої сторони буде проведена перевірка, відносно Вашого звернення та проведена робота зі співробітниками відділення для покращення якості обслуговування Клієнтів.
Додатково повідомляємо, що можливо завчасно призначити зустріч у відділенні для обміну валют, зателефонувавши до Інформаційного центру, за номером: 0 800 501 900 (безкоштовно в межах України).
Приносимо вибачення за незручності.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
777user24
777user24
28 травня 2020, 14:31
Мне сообщили, что перевели 1000грн.матпомощи.Но сообщения от банка о переводе не поступило. В данный момент я болен и пойти в банк проблематично.Подскажите пожайлуста поступил перевод на мой счет.(карточкая пенсионная)
Райффайзен Банк
Відповідь банку
28 травня 2020, 14:36
Доброго дня.
Для отримання консультації по картці зателефонуйте до Інформаційного центру Банка (0800500500, 521- Vodafone, (068) 490-08-88- Київстар) або перевірте інформацію у виписці в «Райффайзен Онлайн». Також, можете задати питання в розділі «Повідомлення» системи «Райффайзен Онлайн» (конверт в правій стороні верхнього поля web-версії або розділ «Зв’язок з банком» — «Повідомлення» в мобільному додатку).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
0958682061
Кристина Сухопара
27 травня 2020, 16:40
Я бы хотела,, стать вашим клиентом… Хочу взять кредит наличными или оформить карту на сумму до 20000!!! Как это сделать и какие нужны документы???
Райффайзен Банк
Відповідь банку
27 травня 2020, 16:51
Доброго дня, шановна Кристина.
На жаль, наразі, кредитування в Банку доступне для Клієнтів, які отримують заробітну плату в Банку, за індивідуальними пропозиціями. Сподіваємось, найближчим часом ситуація зміниться та ми зможемо запропонувати й Вам оформлення кредиту.
Сподіваємось на розуміння.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
cheryztzt
cheryztzt
26 травня 2020, 11:57
Елена, Житомир
Закончился срок действия кредитной карты.Пришел срок платежа.Не могу произвести оплату онлайн.Как обновить карту и оплатить очередной кредитный платеж?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
26 травня 2020, 12:41
Доброго дня!
Для зручності клієнтів та можливості зайвий раз не відвідувати відділення Банку, ми прийняли рішення подовжити на 90 календарних днів термін дії карток, які повинні були закритися 31/03/2020 та 30/04/2020 (в тому числі і кредитних). Просимо Вас спробувати здійснити оплату, використовуючи Вашу картку, а в разі, якщо виникнуть складнощі, напишіть нам детальну інформацію у чаті системі «Райффайзен онлайн»- «Повідомлення». Будемо раді допомогти.
Крім того, погашення можна здійснити за повними реквізитами рахунку (перевіривши їх в системі «Райффайзен онлайн»)
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Syintmix
Syintmix
23 травня 2020, 14:40
Звонят с номера 0684900888 и требуют погасить долг по кредиту. Клиентом банка являюсь, но кредитов точно нет.
И можно ли зарплатную карту банка использовать для получения социальных выплат на ребенка?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
23 травня 2020, 16:34
Доброго дня!
Для аналізу Вашого звернення, щодо припинення дзвінків від Банку по кредитній заборгованості, просимо Вас звернутися у розділі «Зв'язок з банком» — «Повідомлення» системи «Райффайзен Онлайн» у мобільному додатку або конверт у верхньому правому кутку головної сторінки WEB-версії чи написавши особисте повідомлення натиснув на «відправити особисте повідомлення банку» знизу даної відповіді.
Додатково, хочемо зазначити, що зарахування соціальних виплат можливе лише при умові відкриття окремого рахунку. Для цього, прохання завітати у зручне для Вас відділення Банку з оригіналами паспортного документу та ідентифікаційного коду платника податків.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Maya1976
Maya1976
18 травня 2020, 16:13
Guten Tag, ich habe eine Überweisung aus Deutschland gemacht mit Western Union für eine Person, wohnhaft in Malaya Wiska. Kann sie das Geld auch bei Ihnen abholen? Sie hat schon in drei Banken in Malaya Wiska versucht, hat aber angeblich keiner was gefunden. Das geht doch nicht!
Vielen Dank
Maya Böker

Здравствуйте,
Помогите мне пожалуйста. Я сделала неделю назад перевод из Германии в Украину.ю через Western Union одной персоне в Малой Виски. Она уже три банка обошла и нигде не может получить деньги! У неё все данные есть — Код перевода, Сумма, дата перевода и даже её номер телефона занесёт. Чего ещё нужно?! Как это так, что Банк, который предлагает Western Union сервис не ищет перевода и отказывает человеку? Спасибо заранее за ответ. С уважением, Майя Бёкер
Райффайзен Банк
Відповідь банку
18 травня 2020, 16:24
Доброго дня, шановна Майя.
Ми готові розібратись в ситуації, при умові отримання даних. Якщо Ви володієте інформацією про переказ та до яких відділень АТ «Райффайзен Банк Аваль» звертався отримувач переказу, просимо повідомити їх нам, натиснув на відправити особисте повідомлення банку, знизу даної відповіді.
Також, у разі спірних питань, отримувач може зателефонувати до Інформаційного центру для уточнення інформації в телефонному режимі, за номерами: (0800500500, 521- Vodafone, (068) 490-08-88- Київстар).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
IraShapo
IraShapo
17 травня 2020, 21:50
Работает ли банк в системе международных денежных переводов Connect Plus?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
18 травня 2020, 8:52
Доброго дня.
Банк не співпрацює з системою переказів «Connect Plus», тільки з міжнародними системами переказів «Western Union», «SWIFT» та «Meest» (отримання переказів з США та Канади).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Vladimir469
Vladimir469
16 травня 2020, 9:55
Владимир, Бровары
Добрый день. У меня карточка на которую начислялась заработная плата. Я уволился с предприятия. Как мне быть с карточкой? Мне ее обязательно сдать? Или я ее могу оставить для других операций?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
16 травня 2020, 10:43
Доброго дня, Володимире!
Ви можете користуватись рахунком та карткою до нього і надалі, а для переходу на приватне обслуговування та вибору бажаного тарифу зверніться, будь ласка, у відділення Банку або зателефонуйте до нашого цілодобового Інформаційного центру.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
ALEXAAANDR
ALEXAAANDR
11 травня 2020, 11:09
Мне нужен мой регистрационный номер чтобы зарегистрироваться
Райффайзен Банк
Відповідь банку
11 травня 2020, 16:39
Доброго дня, шановний Олександр.
Уточнити персональний номер Клієнта можливо звернувшись до відділення Банку. Рекомендуємо зателефонувати до Інформаційного центру Банка (0800500500, 521- Vodafone, (068) 490-08-88- Київстар) для перевірки інформації за якими даними Ви можете зареєструвати в «Райффайзен Онлайн» та призначення зустрічі у відділенні, при необхідності.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
49Ohetop
Александр Корниенко
6 травня 2020, 11:26
Александр, Килия
Здравствуйте, во время карантина моя кредитка была заблокирована, пришло сообщение что нужно оплатить 466,88 сейчас в приложении написано что нужно оплатить 10253,40 почему так много мне не кто не звонит и не приселал больше сообщения что кто за процент такой ?????????
Райффайзен Банк
Відповідь банку
6 травня 2020, 11:39
Доброго дня, шановний Олександр.
Для отримання детальної консультації, будь ласка, зателефонуйте до Інформаційного центру Банка (0800500500, 521- Vodafone, (068) 490-08-88- Київстар) або напишіть нам в розділі «Повідомлення» системи «Райффайзен Онлайн» (конверт в правій стороні верхнього поля web-версії або розділ «Зв’язок з банком» — «Повідомлення» в мобільному додатку).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Rivkhat46
Rivkhat46
5 травня 2020, 17:35
Рафаил , Киев
На данный момент мы с женой находимся в Крыму, но ей надо проплатить налог в ГНИ г Киева, как это сделать, и не безопасно ли при отсылки и указания своих реквизитов в онлайне
Райффайзен Банк
Відповідь банку
5 травня 2020, 17:48
Доброго дня.
Клієнти Банку можуть здійснити переказ наступним чином:
— приватні підприємці та юридичні особи в системі «Raiffeisen Business Online» (https://rbo.aval.ua/ibank/home?0);
— фізичні особи в системі «Raiffeisen Online» (https://online.aval.ua/ibank/home?0).
Або здійснити оплату з картки будь-якого банку України на сайті Банка: https://www.aval.ua/onlajn-platezhi — «Оплата послуг онлайн». Оплата на сервісах/сайтах Банку безпечна.
У разі виникнення питань, будь ласка, зателефонуйте до Інформаційного центру:
— по території України: 0 800 500 500 (безкоштовно по Україні зі стаціонарних та мобільних телефонів), 521 (безкоштовно для абонентів Vodafone);
— з-за кордону: +38044 490 88 88,+380552435111, +380444985626 (оплата знімається згідно з тарифами оператора зв'язку).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
anetromanovna
anetromanovna
5 травня 2020, 17:14
Здравствуйте, можно ди в отделении Вашего банка поменять 1000 белорусских рублей 2000 г. выпуска?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
5 травня 2020, 17:21
Доброго дня.
Банк не здійснює обмін білоруських рублів.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
sovsimysha
sovsimysha
4 травня 2020, 9:20
Доброго дня! При перерахунку коштів була допущена помилка в прізвищі отримувача Шевченко замість Левченко (Мобільний телефон виправив автоматично) чи надійдуть кошти на рахунок якщо рахунок вказано правильно?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
4 травня 2020, 9:27
Доброго дня.
На жаль, вказаних даних недостатньо для надання консультації. Для уточнення інформації щодо зарахування коштів рекомендуємо звернутись до отримувача платежу.
Зазначимо, що міжбанківський переказ виконується в строк до трьох операційних днів. Внутрішньобанківський переказ виконується в строк, встановлений внутрішніми нормативними актами банку, але не може перевищувати двох операційних днів.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
andrii6095072
andrii6095072
3 травня 2020, 9:28
Андрій, Дрогобич
Доброго дня. Я не можу здійснити своєю платіжною картою жодної проплати. Приходить смс операція відхилена. Користуюся вже 3 рік такого ще не було. Я закордоном звернутися до відділення банку не можу. Поможіть будь-ласка.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
4 травня 2020, 8:47
Доброго дня, шановний Андрій.
Для отримання консультації, будь ласка, зателефонуйте до Інформаційного центру (з-за кордону: +38044 490 88 88,+380552435111, +380444985626 (оплата знімається згідно з тарифами оператора зв'язку) або напишіть нам в розділі «Повідомлення» системи «Райффайзен Онлайн» (конверт в правій стороні верхнього поля web-версії або розділ «Зв’язок з банком» — «Повідомлення» в мобільному додатку).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
0674494977
0674494977
29 квітня 2020, 23:13
Анатолий, Киев
Не прошел платеж на киевоблгаз за розподил газу за січень 2020 на суму 85.40 від 20.02.2020 они требуют сканкопию платежного поручения как ее получить? Киево-святошинский район с. Горенка ул.Киевская 136 Малая І.С Проплата через банк Аваль
Райффайзен Банк
Відповідь банку
30 квітня 2020, 8:50
Доброго дня, шановний Анатолій.
У разі, якщо платіж здійснювався в касі відділення Банку, для отримання дублікату квитанції рекомендуємо платнику звернутись до відділення, де було проведено оплату, після завершення карантину. При собі потрібно мати паспорт та дані про платіж: дату сплати та суму. Послуга оплачується відповідно до Тарифів Банку.
Якщо оплата здійснювалась в системі «Райффайзен Онлайн», то квитанцію можливо роздрукувати в меню «Операції в системі».
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»

77693795
Юлия Сиромолот
28 квітня 2020, 15:33
Юлия
Доброго дня,
не можу зайти в інтернет-банкінг для ФОП. Ключі підтягнуті, вводжу пароль — каже, що неправильний. Пеервірила кілька разів, розкладка правильна, пароль мій. Що я роблю не так? До речі, так було вже кілька тижнів тому, якось розв'язалося. Але що там у вас таке?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
28 квітня 2020, 15:48
Доброго дня, шановний Клієнт.
Для врегулювання питання просимо Вас звернутись до служби підтримки системи «Райффайзен Бізнес Онлайн»: 0-800-505-770, (044) 495-41-40, clientbank.support@aval.ua, пн-пт з 8:00 до 22:00, сб-нд з 8:00 до 20:00.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
NA280972
NA280972
28 квітня 2020, 10:30
Алла, Хмельницька обл
Доброго дня. Куди подівся професіоналізм і толерантність в умовах карантину? Механізм руйнує все, особливо довіру, а заробляти на простих людях — це в дусі нашого сьогодення.Моя ситуація така 03.03 скористалася кредитною карточкою при покупці ноутбука. Розраховувала на пільговий період, але… 12.03 оголошено про карантин. Ця подія внесла корективи в життя усіх, крім банків, які на кожному кроці кричали про співпрацю з клієнтами в умовах карантину. Кредит я погасила в повному обсягу. Але мене чекав сюрприз: зняття відсотків за користування за два місяці. Для мене це достатньо велика сума. А сталось це тому, що відділення у нас немає, добратися до найближчого в умовах карантину неможливо. Я змогла проплатити онлайн, але оскільки 18.04, 19.04, 20.04 були офіційно вихідні, то зарахування відбулося пізніше і банк не цікавить як і чому, бо програма встановлена до 20 числа. Питання: я можу розраховувати на індивідуальний підхід і лояльне відношення? Чи може ви, як усіх, відправите до оператора. До речі я телефонувала. То яке у « Райффайзен Банк Аваль» відношення до своїх клієнтів?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
28 квітня 2020, 10:52
Доброго дня, шановна Алла.
Запевняємо, що Банк обслуговує рахунки з обов’язковим дотримання умов кредитного договору та норм чинного законодавства України.
Так, відповідно до ст. 8.4 Закону України «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні», міжбанківський переказ виконується в строк до трьох операційних днів. Внутрішньобанківський переказ виконується в строк, встановлений внутрішніми нормативними актами банку, але не може перевищувати двох операційних днів.
Можливі варіанти погашення заборгованості, без звернення до відділення, викладенні на сайті Банка, за посиланням: https://www.aval.ua/privatnim-osobam/krediti/pogashennya-kreditiv. При погашенні кредиту, просимо враховувати загальноприйняті максимальні терміни на переказ коштів.
Нам прикро, що дана ситуація завдала Вам незручності.
Сподіваємось на розуміння.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
66433226
Алина Малина
24 квітня 2020, 12:31
Алина
Добрый день. Как узнать готова ли моя карточка. И когда можно будет получить.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
24 квітня 2020, 12:40
Доброго дня, шановна Аліна.
Для уточнення інформації, будь ласка зателефонуйте до Інформаційного центру (0800500500, 521- Vodafone, (068) 490-08-88- Київстар) або напишіть нам в розділі «Повідомлення» системи «Райффайзен Онлайн» (конверт в правій стороні верхнього поля web-версії або розділ «Повідомлення» в мобільному додатку).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Dziuba1983
Dziuba1983
23 квітня 2020, 17:37
Олеся
Скажіть будь-ласка як в моб. додатку побачити баланс картки після останньої транзакції поповнення?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
23 квітня 2020, 17:47
Доброго дня, шановна Олеся.
На дане питання Вам було надано відповідь в «Райффайзен Онлайн», якщо у Вас виникли труднощі з отримання інформації в системі, будь ласка, напишіть нам повторно в системі «Райффайзен Онлайн».
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Курс валют в Райффайзен Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.1 49.77
USD 42.05 42.38
Всі курси банку

Курс валют в Райффайзен Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.1 49.77
USD 42.05 42.38
Всі курси банку