Мінфін - Курси валют України

Встановити

Райффайзен Банк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Svet888
Svet888
14 квітня 2020, 18:05
Светлана, Херсон
могу ли я внести деньги на свою карту аваль с территории польши?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
14 квітня 2020, 18:18
Доброго дня, шановна Світлана.
Зарахування коштів можливе виключно у разі, якщо валюта переказу буде співпадати з валютою рахунку, тобто на рахунок в гривні можете бути зарахований переказ виключно в гривні, USD на рахунок в USD та т.д. Зарахування коштів із-за кордону на валютні рахунки можливе за повними реквізитами рахунку (не за номером картки).
Якщо у Вас рахунок в гривні, то зарахування валюти із-за кордону за реквізитами рахунку неможливе. Як варіант, можливо скористатись сервісом який передбачає конвертацію валюти, але більш детальну інформацію рекомендуємо уточнювати у підтримки сервісу, послугами якого плануєте скористатись.
У разі виникнення питань, будь ласка, зателефонуйте до Інформаційного центру (з-за кордону: +38044 490 88 88,+380552435111, +380444985626 (оплата знімається згідно з тарифами оператора зв'язку) або напишіть нам в розділі «Повідомлення» системи «Райффайзен Онлайн» (конверт у верхньому правому кутку головної сторінки WEB-версії або в розділі «Повідомлення» мобільного додатку).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
oksanakindyrys
oksanakindyrys
14 квітня 2020, 18:03
Оксана Кіндирись, Ходорів Львівська обл
Доброго дня. Підкажіть, будь-ласка, як мені зайти в систему «Клієн-банк». після відновлення ключів я цього зробити не можу. Я є Вашим клієнтом.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
14 квітня 2020, 18:08
Доброго дня, шановна Оксана.
Для отримання консультації по системі «Raiffeisen Business Online» будь ласка зверніться до служби підтримки вказаної системи: 0-800-505-770, (044) 495-41-40, clientbank.support@aval.ua, пн-пт з 8:00 до 22:00, сб-нд з 8:00 до 20:00.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Arsenenko27
Arsenenko27
13 квітня 2020, 10:57
Arsenenko
Доброго дня чи можу я змінити дату сплати кредиту
Райффайзен Банк
Відповідь банку
13 квітня 2020, 11:05
Доброго дня.
Наразі, Банк пропонує Клієнтам індивідуальні пропозиції по зміні умов сплати заборгованості (кредитні канікули, тощо). Для уточнення більш детальної інформації, відповідно до Вашого кредиту, будь ласка зателефонуйте до Інформаційного центру або напишіть нам в розділі «Повідомлення» системи «Райффайзен Онлайн» (конверт в правій стороні верхнього поля web-версії або розділ «Повідомлення» в мобільному додатку).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль
julia1889
julia1889
10 квітня 2020, 14:49
Юлія, Машівка
У серпні минулого року сплатила кошти за проживання в гуртожитку доньки-студентки. Сьогодні дізналася, що бухгалтерія університету« не бачить» проплати. Квитанцію ми здали при поселенні, ксерокопію не робили. Якщо я приблизно можу вказати дату проплати, чи можу отримати у відділенні Райффайзен Банк Аваль дублікат квитанціі?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
10 квітня 2020, 15:23
Доброго дня, шановна Юлія.
Можливо отримати дублікат квитанції у відділенні Банку (де проводився платіж), якщо повідомите дату сплати та суму. Послуга оплачується за Тарифами Банка. Рекомендуємо переглянути інформацію на сайті Банку щодо умов відвідування відділень Банку, та у разі, якщо потрібне призначення зустрічі зателефонуйте до Інформаційного центру: https://www.aval.ua/news/vazhlivo-povidomlennya-shchodo-zmini-rezhimu-roboti-viddilen-1020
Якщо оплата здійснювалась у системі «Райффайзен Онлайн», то квитанцію можливо роздрукувати в меню «Операції в системі».
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Svetlana1307
Svetlana1307
9 квітня 2020, 10:32
Вчера ночью с моей карточки были сняты деньги мне не приходил не запрос пороля ничего я случайно узнала когда пошла в магазин я зашла на онлайн аваль увидела что эти деньги в обработке позвонила на горячую линию мне заблокировали карточку и приняли от меня заявление деньги с карточки были сняты долара и хотя у меня гривневый счёт вернут ли мне деньги украденные мошениками
Райффайзен Банк
Відповідь банку
9 квітня 2020, 10:46
Доброго дня, шановна Світлана.
В даному випадку рекомендуємо зачекати рішення по поданій Вам заявці про спірне списання коштів та додатково зверніться до правоохоронних органів з заявою про шахрайські дії третіх осіб.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
72432058
Ольга Чередниченко
9 квітня 2020, 10:03
Ольга
Здравствуйте, такой вопрос, умер муж, на его карту пришла зп, пинкода не знаю, в отделении сказали, прийти когда вступите в права наследия, это полгода. Я в декрете, надо эти деньги как-то снять, маленький ребенок. Подскажите пожалуйста, что можно сделать!!!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
9 квітня 2020, 10:25
Доброго дня, шановна Ольга.
В першу чергу, висловлюємо співчуття з приводу смерті чоловіка. На жаль, без свідоцтва про право на спадщину видача коштів з рахунку Клієнта неможлива. В даному випадку рекомендуємо звернутись до роботодавця чоловіка з метою уточнення питання з виплати заробітної плати (повернення коштів з картки Клієнта на рахунок роботодавця з подальшою виплатою Вам чи інше). Роботодавець може звернутись до Банку для уточнення можливих варіантів вирішення ситуації, при встановленні підстав виплати коштів Вам.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Buzna5522
Buzna5522
9 квітня 2020, 8:51
Rusudan
Здравствуйте! Я нахожусь за границей доступа к номеру телефона нету, как я могла бы перевести деньги со своей карты на другую хотя бы там же на территории Украины. Я инвалид и мне жизненно необходимы эти средства. Сын когда то мне подключал интернет банкинг но я не знаю что да и как там он делал.Скажите пожалуйста, что делать в такой ситуации? Спасибо
Райффайзен Банк
Відповідь банку
9 квітня 2020, 9:10
Доброго дня.
При проведенні переказу з картки Банку потрібно здійснити підтвердження оплати шляхом введення паролю з смс, отриманого на номер телефону, підключеного до картки. На жаль, без введення паролю переказ коштів неможливий. Як альтернативний варіант поповнити картку можливо готівкою в касі відділення Банка в Україні, але для отримання більш детальної консультації відповідно до Ваших потреб і уточнень яку саме картку потрібно поповнити зателефонуйте будь ласка до Інформаційного центру Банка, із-за кордону: +38044 490 88 88,+380552435111, +380444985626 (оплата знімається згідно з тарифами оператора зв'язку).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
UALMELN
UALMELN
8 квітня 2020, 13:16
ALLA
Добрий день
Я розумію, що зараз карантин і не всі працюють Ваші відділення. В мене виникла ситуація 07.04.2020 банкомат Вашого банку не видав кошти і забрав карточку (по технічним причинам). Зразу в телефонному режимі з представником Вашого банку я заблокувала карту і оформила заявку на невірну транзакцію. З 07.04 я залишилася без засобів для прожиття, банківської карточки немає, готівку я не можу отримати, у зв'язку що вільних місць по запису немає у Хмельницькому відділенні
Питання: як вийти з даної ситуації, якщо дійсно не з моєї вини сталася технічна помилка в банкоматі??? Ваші працівники в телефонному зв'язку пропонують скористатися послугами банку аж 21.04.2020, (а це аж 14 календарних днів). Чи можливо з таким форс-мажором вирішити питання раніше ніж 21.04.2020????
Райффайзен Банк
Відповідь банку
8 квітня 2020, 14:13
Доброго дня, шановна Алла.
Ми завжди готові допомогти Клієнту, для встановлення можливості призначення зустрічі раніше, просимо написати нам в розділі «Повідомлення» системи «Райффайзен Онлайн» (конверт в правій стороні верхнього поля web-версії або розділ «Повідомлення» в мобільному додатку). Якщо не маєте можливість написати нам в «Райффайзен Онлайн», надійшліть листа на info@aval.ua з темою «Питання Мінфін», у тексті вкажіть посилання на дане питання та Ваш ідентифікаційний код.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
piyrwq
piyrwq
6 квітня 2020, 21:31
Qiwi , Киев
Надеюсь в будущем из-за карантина Банк отправит HR под сокращение. Почему они смешивают межличностное отношение с профессиональными к нанимаемому сотруднику? HRов Юлию Демьяненко, Ирину Горбань под сокращение! Их вообще нужно выгнать, от них только вред. До Июля 2020 всех под сокращение, данная практика применяется в банке, так сделайте всем лучше. Наберите новых HR, только с опытом работы в Банковской сфере фронт-бэк офис. Также в финмониторинге Юлию Николаевну Расюк и руководителя AML Ларису Васильевну Возбранну — там одна коррупция.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
7 квітня 2020, 9:16
Доброго дня.
У разі наявності підтвердження факту корупції, будь ласка, повідомьте нам дані на адресу info@aval.ua
Додатково зазначаємо, що необґрунтована інформація, яка дискредитує Банк, як фінансову установу, тягне за собою відповідальність, передбачену чинним законодавством України.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
97650629
97650629
6 квітня 2020, 19:04
Світлана, Добрий вечір ! Як змінити фінансовий номер телефону
Добрий вечір! Як змінити фінансовий номер телефону
Райффайзен Банк
Відповідь банку
7 квітня 2020, 8:48
Доброго дня, шановна Світлана.
Змінити фінансовий номер телефону можливо у відділенні Банка. Для призначення зустрічі зателефонуйте до Інформаційного центру (0800500500, 521- Vodafone, (068) 490-08-88- Київстар) або напишіть нам в розділі «Повідомлення» системи «Райффайзен Онлайн» (конверт в правій стороні верхнього поля web-версії або розділ «Повідомлення» в мобільному додатку).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Marina14852
Marina14852
6 квітня 2020, 10:57
Мариуполь
Не могу дозвониться на гор. линию, нужно получить перевод. Если правильно понимаю, то по предварительной записи. Зарегистрируйте меня пожалуйста для получения денег и сообщите дату и время.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
6 квітня 2020, 11:06
Доброго дня, шановна Марина.
Даним каналом призначення зустрічі неможливе. Для резервування часу, прохання зателефонувати до Інформаційного центру Банка або, якщо Ви Клієнт Банка, напишіть нам в розділі «Повідомлення» системи «Райффайзен Онлайн» (конверт в правій стороні верхнього поля web-версії або розділ «Повідомлення» в мобільному додатку).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Netka0802
Netka0802
5 квітня 2020, 11:05
Наталья , Новоосиново
Здравствуйте, нужно срочно перекредитування, помогите пожалуйста
Райффайзен Банк
Відповідь банку
6 квітня 2020, 9:04
Доброго дня, шановна Наталя.
За кредитними картками та кредитом готівкою в квітні, на період карантину, Банк впроваджує кредитні канікули, що передбачають зменшення або відміну щомісячного платежу. Для більшості клієнтів ця пропозиція стане доступна автоматично, без додаткових звернень до Банку! Про що буде направлено sms-повідомлення.
Також, орієнтовно, на цьому тижні на нашому сайті www.aval.ua з'явиться онлайн форма для реєстрації бажання оформити реструктуризацію (наприклад кредитні канікули), про що розміщеного оголошення за посиланням: https://www.aval.ua/news/rayffayzen-bank-aval-ogoloshuye-kreditni-kanikuli-1035
Якщо ж Вас цікавить отримання кредиту, для погашення іншого, для уточнення можливості кредитування зателефонуйте до Інформаційного центру Банка.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
18617999
Влад Леус
4 квітня 2020, 10:25
Влад
Здравствуйте. В прошлом году, осенью, решил заблокировать карту (так как думал что она была утеряна). Позвонил, заблокировали, все хорошо. Но не тут-то было. Вместе с картой, сотрудница колл-центра, решила мне заблокировать доступ и в личный кабинет Райфайзен.
Позвонил на горячую линию, сказали что ничем помочь не могут, надо обращаться в отделение.
Не вопрос — пошел в отделение. Сотрудница сказала что за её 10лет впервые слышит об блокировке Лк. Помочь не смогла. Подала заявку на рассмотрение — результатов ноль.
Дайте мне пожалуйста ответ, либо помогите — как и кто может мне разблокировать мой личный кабинет? (В связи с карантином попасть к вам в отделение я не могу. Да и нахожусь в армии)
Благодарю.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
4 квітня 2020, 14:51
Доброго дня, Влад!
Система «Райффайзен онлайн», дійсно, може бути заблокована в разі, якщо є ризик доступу до неї з боку третіх осіб. Таке блокування здійснюється виключно з метою збереження Ваших коштів та запобігання спроб шахрайських дій. Відновлення доступу, на жаль, можливе лише при особистому зверненні у будь-яке відділення Банку. Наразі, у зв’язку з карантином, необхідно призначити зустріч, зателефонувавши до Інформаційного центру.
Нам прикро, що дана ситуація завдала Вам незручності. Сподіваємось на розуміння.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль».
tritel
Алексей З
4 квітня 2020, 2:22
Алексей, Киев
Когда будет настроена корректное отображение долга в личном кабинете? Уже неделю только обещают, что сделают. Может надо сообщить что на самом деле будет происходить и никто ничего исправлять не будет. НБУ вас плохо регулирует? Куда жаловаться на вас?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
4 квітня 2020, 14:38
Доброго дня, Олексію!
На жаль, для виправлення ситуації з некоректним відображенням залишку по кредитним картам в системі «Райффайзен онлайн» потрібен додатковий час. Зробимо все можливе для вирішення питання до кінця наступного тижня. Додатково, можете звернутись до нас у чаті системи «Райффайзен онлайн» в розділі «Повідомлення», ми перевіримо інформацію саме по Вашому рахунку. Приносимо вибачення за завдані незручності, сподіваємось на розуміння.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль».

vasj3
vasj3
3 квітня 2020, 18:03
Василий, Ивано-Франковск
Здравствуйте! Я хотел бы открыть лицевой счёт для сестры(гражданки России). Подскажите, пожалуйста, какие данные мне необходимо предоставить и надо ли делать денежный взнос, если да, то какой минимум? Заранее спасибо за информацию.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
3 квітня 2020, 18:22
Доброго дня, шановний Василь.
Відкриття рахунку за зверненням третьої особи не можливе. Тільки особа, на ім’я якої буде відкрито рахунок, може надати документи до відділення (за попереднім записом).
Перелік документів для відкриття рахунку іноземцями (особами без громадянства), які тимчасово перебувають в Україні:
— паспорт громадянина іноземної держави (оригінал)
— посвідка на тимчасове проживання;
або
— довідка житлово-експлуатаційної організації, правління житлово-будівельного кооперативу, довідка про фактичне місце перебування, які видані повноважною (компетентною) особою готелю, кемпінгу, санаторію, будинку відпочинку, мотелю, лікувально-профілактичного чи лікувального закладу тощо, договір купівлі-продажу житлового будинку (квартири) на території України на ім’я фізичної особи-нерезидента або найму(оренди) житлового приміщення, укладений між фізичною особою-нерезидентом і власником житлового приміщення та завірений відповідною житлово-експлуатаційною організацією/житлово-будівельним кооперативом, інші офіційні документи, які дають змогу відповідальному працівнику визначити місце проживання або тимчасового перебування фізичної особи на території України (до Банку пред’являється оригінал або нотаріально завірена копія такого документу, який/яка долучається до справи з юридичного оформлення рахунку).
З інформацією про відкриття/обслуговування рахунків можливо ознайомитись на сайті Банка:
— Карткові: https://www.aval.ua/privatnim-osobam/rahunok/platizhni-kartki
— Поточні рахунки: https://www.aval.ua/privatnim-osobam/rahunok/vidkriti-rahunok-new
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Olashi
Olashi
3 квітня 2020, 11:16
Ольга, Киев
Добрый день! Подскажите пожалуйста лимиты Вашего банка (Сумма и частота) и законодательные на осуществление переводов в валюте (евро) за границу родственникам (евросоюз).
Райффайзен Банк
Відповідь банку
3 квітня 2020, 11:37
Доброго дня, шановна Ольга.
Ліміт на суму відправлення переказу відсутній, але можуть бути запитанні додаткові документи для відправки переказу (від 15 000 грн. в еквіваленті по системі «Western Union», та від 150 000 грн. по системі «SWIFT»). Більш детальну інформацію щодо документів можливо отримати, зателефонувавши до Інформаційного центру Банка (0800500500, 521- Vodafone, (068) 490-08-88- Київстар).
З загальною інформацією можливо ознайомитись на сайті Банка: Western Union» -https://www.aval.ua/onlajn-platezhi/wu; «SWIFT» https://www.aval.ua/onlajn-platezhi/rah
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Asdffu82
Asdffu82
2 квітня 2020, 17:33
Лина, Винница
Потеряла карточку, можно снять день с банкомата без неё по номеру телефона?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
2 квітня 2020, 17:42
Доброго дня, шановна Ліна.
Зняття коштів без платіжної картки неможливе. Ви можете отримати миттєву картку у відділенні, за попереднім записом:
-зателефонувавши до Інформаційного центру (0800500500, 521- Vodafone, (068) 490-08-88- Київстар);
— написав нам в розділі «Повідомлення» системи «Райффайзен Онлайн» (конверт в правій стороні верхнього поля web-версії або розділ «Повідомлення» в мобільному додатку)
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Irasudorchyk
Irasudorchyk
2 квітня 2020, 14:09
Ірина, Житомир
Доброго дня. Скажіть, будь ласка, чи можу я онлайн закрити рахунок та карту(заробітна плата)? Карантин, не працюю там більше, а кошти за користування картою знімає.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
2 квітня 2020, 14:51
Доброго дня, шановна Ірина.
Для перевірки можливості закриття карткового рахунку в телефонному режимі, зателефонуйте, будь ласка, до Інформаційного центру Банка (0800500500, 521- Vodafone, (068) 490-08-88- Київстар).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль
52509279
Інна Рожець
31 березня 2020, 23:16
Інна
Доброго вечора. Цікавить таке питання, я звільнилася з роботи, працювала в ТОВ ''Новус-Україна '', мали прийти розрахункові кошти на карточку приват банку, але чомусь нарахування здійснили на банк аваль. Чи можливо здійснити перерахунок на інший банк без мого візиту, оскільки найблище відділення за 120 км???
Райффайзен Банк
Відповідь банку
1 квітня 2020, 8:18
Доброго дня, шановна Інна.
Якщо кошти були відправленні не на Вашу картку АТ «Райффайзен Банк Аваль», то перерахування/видача коштів, без Вашого візиту до відділення, неможливе. Для призначення зустрічі у відділені, будь ласка, зателефонуйте Інформаційного центру Банка (0800500500, 521- Vodafone, (068) 490-08-88- Київстар).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
dhc0680
dhc0680
31 березня 2020, 19:42
Свтлана
Дата отримання пенсії 24. Зачасто отримую 25-го точно. сьогодні 31-е, СМС про перерахунок пенсії не надходив. Чи допоможете в інформації?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
1 квітня 2020, 8:12
Доброго дня, шановна Світлана.
Банк не затримує соціальні виплати/пенсію. У разі надходження коштів в Банк, вони зараховуються на карткові рахунки Клієнтів в терміни, згідно з діючим законодавством України. Рекомендуємо перевіряти надходження коштів у виписці, та, у разі необхідності, звернутись до організації, якою здійснюються виплати.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Курс валют в Райффайзен Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.1 43.99
USD 41.2 41.74
Всі курси банку

Курс валют в Райффайзен Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.1 43.99
USD 41.2 41.74
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк / Гаряча лінія Райффайзен Банку