Райффайзен Банк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Райффайзен Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.1 | 44.27 |
USD | 41.55 | 42.25 |
Всі курси банку |
Для отримання детальної консультації, будь ласка, зателефонуйте до Інформаційного центру Банка (0800500500, 521- Vodafone, (068) 490-08-88- Київстар) або напишіть нам в розділі «Повідомлення» системи «Райффайзен Онлайн» (конверт в правій стороні верхнього поля web-версії або розділ «Зв’язок з банком» — «Повідомлення» в мобільному додатку).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Коментарі (1)
Клієнти Банку можуть здійснити переказ наступним чином:
— приватні підприємці та юридичні особи в системі «Raiffeisen Business Online» (https://rbo.aval.ua/ibank/home?0);
— фізичні особи в системі «Raiffeisen Online» (https://online.aval.ua/ibank/home?0).
Або здійснити оплату з картки будь-якого банку України на сайті Банка: https://www.aval.ua/onlajn-platezhi — «Оплата послуг онлайн». Оплата на сервісах/сайтах Банку безпечна.
У разі виникнення питань, будь ласка, зателефонуйте до Інформаційного центру:
— по території України: 0 800 500 500 (безкоштовно по Україні зі стаціонарних та мобільних телефонів), 521 (безкоштовно для абонентів Vodafone);
— з-за кордону: +38044 490 88 88,+380552435111, +380444985626 (оплата знімається згідно з тарифами оператора зв'язку).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написати коментар
Банк не здійснює обмін білоруських рублів.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написати коментар
На жаль, вказаних даних недостатньо для надання консультації. Для уточнення інформації щодо зарахування коштів рекомендуємо звернутись до отримувача платежу.
Зазначимо, що міжбанківський переказ виконується в строк до трьох операційних днів. Внутрішньобанківський переказ виконується в строк, встановлений внутрішніми нормативними актами банку, але не може перевищувати двох операційних днів.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написати коментар
Для отримання консультації, будь ласка, зателефонуйте до Інформаційного центру (з-за кордону: +38044 490 88 88,+380552435111, +380444985626 (оплата знімається згідно з тарифами оператора зв'язку) або напишіть нам в розділі «Повідомлення» системи «Райффайзен Онлайн» (конверт в правій стороні верхнього поля web-версії або розділ «Зв’язок з банком» — «Повідомлення» в мобільному додатку).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написати коментар
У разі, якщо платіж здійснювався в касі відділення Банку, для отримання дублікату квитанції рекомендуємо платнику звернутись до відділення, де було проведено оплату, після завершення карантину. При собі потрібно мати паспорт та дані про платіж: дату сплати та суму. Послуга оплачується відповідно до Тарифів Банку.
Якщо оплата здійснювалась в системі «Райффайзен Онлайн», то квитанцію можливо роздрукувати в меню «Операції в системі».
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написати коментар
не можу зайти в інтернет-банкінг для ФОП. Ключі підтягнуті, вводжу пароль — каже, що неправильний. Пеервірила кілька разів, розкладка правильна, пароль мій. Що я роблю не так? До речі, так було вже кілька тижнів тому, якось розв'язалося. Але що там у вас таке?
Для врегулювання питання просимо Вас звернутись до служби підтримки системи «Райффайзен Бізнес Онлайн»: 0-800-505-770, (044) 495-41-40, clientbank.support@aval.ua, пн-пт з 8:00 до 22:00, сб-нд з 8:00 до 20:00.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написати коментар
Запевняємо, що Банк обслуговує рахунки з обов’язковим дотримання умов кредитного договору та норм чинного законодавства України.
Так, відповідно до ст. 8.4 Закону України «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні», міжбанківський переказ виконується в строк до трьох операційних днів. Внутрішньобанківський переказ виконується в строк, встановлений внутрішніми нормативними актами банку, але не може перевищувати двох операційних днів.
Можливі варіанти погашення заборгованості, без звернення до відділення, викладенні на сайті Банка, за посиланням: https://www.aval.ua/privatnim-osobam/krediti/pogashennya-kreditiv. При погашенні кредиту, просимо враховувати загальноприйняті максимальні терміни на переказ коштів.
Нам прикро, що дана ситуація завдала Вам незручності.
Сподіваємось на розуміння.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написати коментар
Для уточнення інформації, будь ласка зателефонуйте до Інформаційного центру (0800500500, 521- Vodafone, (068) 490-08-88- Київстар) або напишіть нам в розділі «Повідомлення» системи «Райффайзен Онлайн» (конверт в правій стороні верхнього поля web-версії або розділ «Повідомлення» в мобільному додатку).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написати коментар
На дане питання Вам було надано відповідь в «Райффайзен Онлайн», якщо у Вас виникли труднощі з отримання інформації в системі, будь ласка, напишіть нам повторно в системі «Райффайзен Онлайн».
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написати коментар
В даному випадку рекомендуємо зателефонувати до Інформаційного центру Банка (0800500500, 521- Vodafone, (068) 490-08-88- Київстар) для фіксування заявки про спірне списання коштів. Якщо ж картка іншого банку, прохання звернутись до підтримки обслуговуючого банку.
Приносимо вибачення за незручності.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написати коментар
Подібну консультацію можливо отримати при ідентифікації Вас як Клієнта Банку, будь ласка зателефонуйте до Інформаційного центру або напишіть нам в розділі «Повідомлення» системи «Райффайзен Онлайн» (конверт в правій стороні верхнього поля web-версії або розділ «Повідомлення» в мобільному додатку).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Коментарі (2)
Для перевірки інформації просимо повідомити Ваш контактний номер телефону, з якого Ви телефонували до Інформаційного центру, на info@aval.ua з темою «Питання Мінфін», у тексті також вкажіть посилання на дане питання.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написати коментар
Для вирішення питання з повернення коштів рекомендуємо звертатись безпосередньо до отримувача платежу.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написати коментар
На жаль, вказаних даних недостатньо для аналізу ситуації: чи потрібно для активації картки телефонувати до Інформаційного центру чи лише змінити Пін-код в банкоматі Банка. Подібну консультацію можливо отримати при ідентифікації Вас як Клієнта Банку, зателефонувавши до Інформаційного центру або написав нам в розділі «Повідомлення» системи «Райффайзен Онлайн» (конверт в правій стороні верхнього поля web-версії або розділ «Повідомлення» в мобільному додатку).
Якщо не пам’ятаєте слово-пароль та не маєте змоги звернутись до відділення для його зміни, то пароль можливо переглянути в Вашому примірнику договору на обслуговування.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написати коментар
Для уточнення інформації, саме по Вашому рахунку, будь ласка, зателефонуйте до Інформаційного центру (0800500500, 521- Vodafone, (068) 490-08-88- Київстар) або напишіть нам в розділі «Повідомлення» системи «Райффайзен Онлайн» (конверт в правій стороні верхнього поля web-версії або розділ «Повідомлення» в мобільному додатку).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написати коментар
Для валютного контракта для нашего предприятия Был открыт валютный счет. Перед проведением оплаты — банк подтвердил реквизиты расчетного счета. Клиент оправил нам деньги на этот счет. После недельного ожидания — денег нет. Выяснилось, что наш счет закрыт.
далее — банк открывает новый расчетный счет, мы уточненяем реквизиты.
опять ожидание и снова нет денег. При этом они в Авале на счету «до выяснения». Идет ли выяснение — неизвестно. 4 недели деньги нам не зачисляются. Они по прежнему в Авале.
Горячая линия отвечает что по этому вопросу банк с клиентами не общается. Работать мы можем только с нашим отделением.
Тупик.
у клиента деньги списаны, комиссия за изменения реквизитов тоже списана. Обе стороны подтвердили новые реквизиты.
Со своего счета «до выяснения» на наш расчетный счет их не зачисляют.
Консультацию получить или предпринять какие-то меры мы, как клиент вашего банка НЕ МОЖЕМ! Онлайн консультация сводится к тому, что мы можем контактировать только с нашим отделением.
За вказаними даними неможливо проаналізувати ситуацію, просимо Вас вказати: назву компанії, код ЄДРПОУ, номер телефону на info@aval.ua з темою «Відгук/Питання Мінфін», у тексті також вкажіть посилання на дане питання.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написати коментар
Для можливості проведення перевірки, просимо повідомити: ПІБ, номер ідентифікаційного коду Позичальника; номер кредитного договору на info@aval.ua з темою «Питання Мінфін», у тексті також вкажіть посилання на дане питання.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написати коментар
Для проведення перевірки, будь ласка, вкажіть Ваш номер телефону, на який надходять дзвінки, за нашим запитом в особистих повідомленнях «Мінфін».
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написати коментар
Для можливості надання консультації, просимо повідомити: ПІБ, номер ідентифікаційного коду Позичальника; номер кредитного договору на info@aval.ua з темою «Питання Мінфін», у тексті також вкажіть посилання на дане питання.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написати коментар