Мінфін - Курси валют України

Встановити

Райффайзен Банк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
49Ohetop
Александр Корниенко
6 травня 2020, 11:26
Александр, Килия
Здравствуйте, во время карантина моя кредитка была заблокирована, пришло сообщение что нужно оплатить 466,88 сейчас в приложении написано что нужно оплатить 10253,40 почему так много мне не кто не звонит и не приселал больше сообщения что кто за процент такой ?????????
Райффайзен Банк
Відповідь банку
6 травня 2020, 11:39
Доброго дня, шановний Олександр.
Для отримання детальної консультації, будь ласка, зателефонуйте до Інформаційного центру Банка (0800500500, 521- Vodafone, (068) 490-08-88- Київстар) або напишіть нам в розділі «Повідомлення» системи «Райффайзен Онлайн» (конверт в правій стороні верхнього поля web-версії або розділ «Зв’язок з банком» — «Повідомлення» в мобільному додатку).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Rivkhat46
Rivkhat46
5 травня 2020, 17:35
Рафаил , Киев
На данный момент мы с женой находимся в Крыму, но ей надо проплатить налог в ГНИ г Киева, как это сделать, и не безопасно ли при отсылки и указания своих реквизитов в онлайне
Райффайзен Банк
Відповідь банку
5 травня 2020, 17:48
Доброго дня.
Клієнти Банку можуть здійснити переказ наступним чином:
— приватні підприємці та юридичні особи в системі «Raiffeisen Business Online» (https://rbo.aval.ua/ibank/home?0);
— фізичні особи в системі «Raiffeisen Online» (https://online.aval.ua/ibank/home?0).
Або здійснити оплату з картки будь-якого банку України на сайті Банка: https://www.aval.ua/onlajn-platezhi — «Оплата послуг онлайн». Оплата на сервісах/сайтах Банку безпечна.
У разі виникнення питань, будь ласка, зателефонуйте до Інформаційного центру:
— по території України: 0 800 500 500 (безкоштовно по Україні зі стаціонарних та мобільних телефонів), 521 (безкоштовно для абонентів Vodafone);
— з-за кордону: +38044 490 88 88,+380552435111, +380444985626 (оплата знімається згідно з тарифами оператора зв'язку).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
anetromanovna
anetromanovna
5 травня 2020, 17:14
Здравствуйте, можно ди в отделении Вашего банка поменять 1000 белорусских рублей 2000 г. выпуска?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
5 травня 2020, 17:21
Доброго дня.
Банк не здійснює обмін білоруських рублів.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
sovsimysha
sovsimysha
4 травня 2020, 9:20
Доброго дня! При перерахунку коштів була допущена помилка в прізвищі отримувача Шевченко замість Левченко (Мобільний телефон виправив автоматично) чи надійдуть кошти на рахунок якщо рахунок вказано правильно?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
4 травня 2020, 9:27
Доброго дня.
На жаль, вказаних даних недостатньо для надання консультації. Для уточнення інформації щодо зарахування коштів рекомендуємо звернутись до отримувача платежу.
Зазначимо, що міжбанківський переказ виконується в строк до трьох операційних днів. Внутрішньобанківський переказ виконується в строк, встановлений внутрішніми нормативними актами банку, але не може перевищувати двох операційних днів.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
andrii6095072
andrii6095072
3 травня 2020, 9:28
Андрій, Дрогобич
Доброго дня. Я не можу здійснити своєю платіжною картою жодної проплати. Приходить смс операція відхилена. Користуюся вже 3 рік такого ще не було. Я закордоном звернутися до відділення банку не можу. Поможіть будь-ласка.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
4 травня 2020, 8:47
Доброго дня, шановний Андрій.
Для отримання консультації, будь ласка, зателефонуйте до Інформаційного центру (з-за кордону: +38044 490 88 88,+380552435111, +380444985626 (оплата знімається згідно з тарифами оператора зв'язку) або напишіть нам в розділі «Повідомлення» системи «Райффайзен Онлайн» (конверт в правій стороні верхнього поля web-версії або розділ «Зв’язок з банком» — «Повідомлення» в мобільному додатку).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
0674494977
0674494977
29 квітня 2020, 23:13
Анатолий, Киев
Не прошел платеж на киевоблгаз за розподил газу за січень 2020 на суму 85.40 від 20.02.2020 они требуют сканкопию платежного поручения как ее получить? Киево-святошинский район с. Горенка ул.Киевская 136 Малая І.С Проплата через банк Аваль
Райффайзен Банк
Відповідь банку
30 квітня 2020, 8:50
Доброго дня, шановний Анатолій.
У разі, якщо платіж здійснювався в касі відділення Банку, для отримання дублікату квитанції рекомендуємо платнику звернутись до відділення, де було проведено оплату, після завершення карантину. При собі потрібно мати паспорт та дані про платіж: дату сплати та суму. Послуга оплачується відповідно до Тарифів Банку.
Якщо оплата здійснювалась в системі «Райффайзен Онлайн», то квитанцію можливо роздрукувати в меню «Операції в системі».
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»

77693795
Юлия Сиромолот
28 квітня 2020, 15:33
Юлия
Доброго дня,
не можу зайти в інтернет-банкінг для ФОП. Ключі підтягнуті, вводжу пароль — каже, що неправильний. Пеервірила кілька разів, розкладка правильна, пароль мій. Що я роблю не так? До речі, так було вже кілька тижнів тому, якось розв'язалося. Але що там у вас таке?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
28 квітня 2020, 15:48
Доброго дня, шановний Клієнт.
Для врегулювання питання просимо Вас звернутись до служби підтримки системи «Райффайзен Бізнес Онлайн»: 0-800-505-770, (044) 495-41-40, clientbank.support@aval.ua, пн-пт з 8:00 до 22:00, сб-нд з 8:00 до 20:00.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
NA280972
NA280972
28 квітня 2020, 10:30
Алла, Хмельницька обл
Доброго дня. Куди подівся професіоналізм і толерантність в умовах карантину? Механізм руйнує все, особливо довіру, а заробляти на простих людях — це в дусі нашого сьогодення.Моя ситуація така 03.03 скористалася кредитною карточкою при покупці ноутбука. Розраховувала на пільговий період, але… 12.03 оголошено про карантин. Ця подія внесла корективи в життя усіх, крім банків, які на кожному кроці кричали про співпрацю з клієнтами в умовах карантину. Кредит я погасила в повному обсягу. Але мене чекав сюрприз: зняття відсотків за користування за два місяці. Для мене це достатньо велика сума. А сталось це тому, що відділення у нас немає, добратися до найближчого в умовах карантину неможливо. Я змогла проплатити онлайн, але оскільки 18.04, 19.04, 20.04 були офіційно вихідні, то зарахування відбулося пізніше і банк не цікавить як і чому, бо програма встановлена до 20 числа. Питання: я можу розраховувати на індивідуальний підхід і лояльне відношення? Чи може ви, як усіх, відправите до оператора. До речі я телефонувала. То яке у « Райффайзен Банк Аваль» відношення до своїх клієнтів?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
28 квітня 2020, 10:52
Доброго дня, шановна Алла.
Запевняємо, що Банк обслуговує рахунки з обов’язковим дотримання умов кредитного договору та норм чинного законодавства України.
Так, відповідно до ст. 8.4 Закону України «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні», міжбанківський переказ виконується в строк до трьох операційних днів. Внутрішньобанківський переказ виконується в строк, встановлений внутрішніми нормативними актами банку, але не може перевищувати двох операційних днів.
Можливі варіанти погашення заборгованості, без звернення до відділення, викладенні на сайті Банка, за посиланням: https://www.aval.ua/privatnim-osobam/krediti/pogashennya-kreditiv. При погашенні кредиту, просимо враховувати загальноприйняті максимальні терміни на переказ коштів.
Нам прикро, що дана ситуація завдала Вам незручності.
Сподіваємось на розуміння.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
66433226
Алина Малина
24 квітня 2020, 12:31
Алина
Добрый день. Как узнать готова ли моя карточка. И когда можно будет получить.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
24 квітня 2020, 12:40
Доброго дня, шановна Аліна.
Для уточнення інформації, будь ласка зателефонуйте до Інформаційного центру (0800500500, 521- Vodafone, (068) 490-08-88- Київстар) або напишіть нам в розділі «Повідомлення» системи «Райффайзен Онлайн» (конверт в правій стороні верхнього поля web-версії або розділ «Повідомлення» в мобільному додатку).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Dziuba1983
Dziuba1983
23 квітня 2020, 17:37
Олеся
Скажіть будь-ласка як в моб. додатку побачити баланс картки після останньої транзакції поповнення?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
23 квітня 2020, 17:47
Доброго дня, шановна Олеся.
На дане питання Вам було надано відповідь в «Райффайзен Онлайн», якщо у Вас виникли труднощі з отримання інформації в системі, будь ласка, напишіть нам повторно в системі «Райффайзен Онлайн».
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Ira3042
Ira3042
23 квітня 2020, 13:01
Чоловік знімав гроші в банкоматі але гроші не видав а з разунку знято, коли повернуть гроші ?і чому працівники банку нічого не зробили щоь вирішити це питання?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
23 квітня 2020, 14:13
Доброго дня.
В даному випадку рекомендуємо зателефонувати до Інформаційного центру Банка (0800500500, 521- Vodafone, (068) 490-08-88- Київстар) для фіксування заявки про спірне списання коштів. Якщо ж картка іншого банку, прохання звернутись до підтримки обслуговуючого банку.
Приносимо вибачення за незручності.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Dziuba1983
Dziuba1983
23 квітня 2020, 11:34
Олеся
Добрий день, поясніть будь-ласка, що означає корекція платежів дебіт...-277,92 ?!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
23 квітня 2020, 11:38
Доброго дня, шановна Олеся.
Подібну консультацію можливо отримати при ідентифікації Вас як Клієнта Банку, будь ласка зателефонуйте до Інформаційного центру або напишіть нам в розділі «Повідомлення» системи «Райффайзен Онлайн» (конверт в правій стороні верхнього поля web-версії або розділ «Повідомлення» в мобільному додатку).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
saha229
saha229
23 квітня 2020, 11:08
Андрій
Третьго квітня банкомат «зажував»карту польського банку. Подзвонивши на гарячу лінію сказали, що карта повернеться у відділення м. Київ Генерала Алмазова через 14 робочих днів. Тепер сільки я б не дзвонив інформації чи є карта мені ніхто не дає. То неможуть дозвонитися на відділення, то ми вам перезвоним, і т. д. Звонимо і я, і дружина результату нуль. Як мені уточнить чи можна їхать її забирать? Я з міста Фастів.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
23 квітня 2020, 11:26
Доброго дня, шановний Андрій.
Для перевірки інформації просимо повідомити Ваш контактний номер телефону, з якого Ви телефонували до Інформаційного центру, на info@aval.ua з темою «Питання Мінфін», у тексті також вкажіть посилання на дане питання.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
KapralVitalik
KapralVitalik
22 квітня 2020, 18:53
Капраль Вітлаій, Львів
как вернуть деньги с онлайн платежа?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
22 квітня 2020, 19:05
Доброго дня, шановний Віталій.
Для вирішення питання з повернення коштів рекомендуємо звертатись безпосередньо до отримувача платежу.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
saha0
saha0
22 квітня 2020, 17:08
Здравствуйте, подскажите пожалуйста как можно активировать карту если забыл кодовое слово.В банк не могу обратится в связи с карантином.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
22 квітня 2020, 17:27
Доброго дня, шановний Клієнт.
На жаль, вказаних даних недостатньо для аналізу ситуації: чи потрібно для активації картки телефонувати до Інформаційного центру чи лише змінити Пін-код в банкоматі Банка. Подібну консультацію можливо отримати при ідентифікації Вас як Клієнта Банку, зателефонувавши до Інформаційного центру або написав нам в розділі «Повідомлення» системи «Райффайзен Онлайн» (конверт в правій стороні верхнього поля web-версії або розділ «Повідомлення» в мобільному додатку).
Якщо не пам’ятаєте слово-пароль та не маєте змоги звернутись до відділення для його зміни, то пароль можливо переглянути в Вашому примірнику договору на обслуговування.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
grynenko
grynenko
22 квітня 2020, 15:17
Віталій, Київ
Прийшло у березні СМС повідомлення — «шановний клієнте. мінімальний платіж за вашою кредитною карткою станом на 10.03.2020 25.47грн. необхідно сплатити до 20.03.2020», до цього часу нічого не платив і нічого не повідомляли.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
22 квітня 2020, 15:44
Доброго дня, шановний Віталій.
Для уточнення інформації, саме по Вашому рахунку, будь ласка, зателефонуйте до Інформаційного центру (0800500500, 521- Vodafone, (068) 490-08-88- Київстар) або напишіть нам в розділі «Повідомлення» системи «Райффайзен Онлайн» (конверт в правій стороні верхнього поля web-версії або розділ «Повідомлення» в мобільному додатку).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
sergeevka
sergeevka
17 квітня 2020, 14:06
Андрей , Одесса
Уважаемые сотрудники и тех поддержка! прошу помочь разобраться с проблемой в вашем банке.
Для валютного контракта для нашего предприятия Был открыт валютный счет. Перед проведением оплаты — банк подтвердил реквизиты расчетного счета. Клиент оправил нам деньги на этот счет. После недельного ожидания — денег нет. Выяснилось, что наш счет закрыт.

далее — банк открывает новый расчетный счет, мы уточненяем реквизиты.
опять ожидание и снова нет денег. При этом они в Авале на счету «до выяснения». Идет ли выяснение — неизвестно. 4 недели деньги нам не зачисляются. Они по прежнему в Авале.
Горячая линия отвечает что по этому вопросу банк с клиентами не общается. Работать мы можем только с нашим отделением.
Тупик.
у клиента деньги списаны, комиссия за изменения реквизитов тоже списана. Обе стороны подтвердили новые реквизиты.
Со своего счета «до выяснения» на наш расчетный счет их не зачисляют.

Консультацию получить или предпринять какие-то меры мы, как клиент вашего банка НЕ МОЖЕМ! Онлайн консультация сводится к тому, что мы можем контактировать только с нашим отделением.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
17 квітня 2020, 14:24
Доброго дня, шановний Клієнт.
За вказаними даними неможливо проаналізувати ситуацію, просимо Вас вказати: назву компанії, код ЄДРПОУ, номер телефону на info@aval.ua з темою «Відгук/Питання Мінфін», у тексті також вкажіть посилання на дане питання.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Piotrovska
Piotrovska
16 квітня 2020, 14:59
Здравствуйте. Закрыт кредит по ипотеке досточно в 2011 году. До сих квартира не снята с реестра ипотек. Что делать?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
16 квітня 2020, 15:01
Доброго дня.
Для можливості проведення перевірки, просимо повідомити: ПІБ, номер ідентифікаційного коду Позичальника; номер кредитного договору на info@aval.ua з темою «Питання Мінфін», у тексті також вкажіть посилання на дане питання.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
svetlyachok18
svetlyachok18
14 квітня 2020, 19:10
Здравствуйте. Почему мне звонят с тел 0444961146 и говорят о долге, хотя я с этим банком дел не имела и не имею. И говорят перезвонить на ном 0800509900. Что такое творится обьясните.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
15 квітня 2020, 8:29
Доброго дня.
Для проведення перевірки, будь ласка, вкажіть Ваш номер телефону, на який надходять дзвінки, за нашим запитом в особистих повідомленнях «Мінфін».
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Opel25111974
Opel25111974
14 квітня 2020, 19:05
Хмельницький
Закрив кредит в 2012р а заборона на відчуження майна не знята що робити
Райффайзен Банк
Відповідь банку
15 квітня 2020, 8:35
Доброго дня.
Для можливості надання консультації, просимо повідомити: ПІБ, номер ідентифікаційного коду Позичальника; номер кредитного договору на info@aval.ua з темою «Питання Мінфін», у тексті також вкажіть посилання на дане питання.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Курс валют в Райффайзен Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.6 43.55
USD 41.1 41.58
Всі курси банку

Курс валют в Райффайзен Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.6 43.55
USD 41.1 41.58
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Гаряча лінія Райффайзен Банку