Мінфін - Курси валют України

Встановити

Райффайзен Банк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
nevernavera
nevernavera
19 червня 2020, 12:34
Главный бухгалтер, Днепр ( отд. Театральное)
ООО «Машагросервис » 18.06.2020 подало заявку в отд.Театральное г.Днепра
об открытии или продлении депозитного счета, в связи с окончанием срока действия
старого.
Заявку приняла менеджер банка ( обслуживающая наше предприятие ) Высоцкая Дарина.
Был открыт новый депозитный счет.
Высоцкая Д. настаивала, чтобы именно 18.06.2020г. мы сняли средства со старого депозитного
счета перебросили их на расчетный, а с расчетного счета перебросили на новый депозитный счет.
Сегодня утром — 19.06.2020 выяснилось. что в базе остался старый депозитный счет — Без средств.
Нового депозитного счета нет.
Три раза звонила на горячую линию(Наталья, Ирина). Первый раз сказали, что заявку не подавали вовсе.
Высоцкая утверждает, что подавала. Кто из них врет, уже неважно. видно в банке такая высокая «Этика и Мораль».
Второй оператор стол 222сили 200, после второго звонка, сказала -«что будет выяснять ,,,»
прождала 20 минут, видимо оператор так и смог найти ответа…
Третий звонок был на горячую Дмитрию, им были даны хоть какие-то обьяснения — « Счет был открыт еще вчера, но не подвязан к Системе! »
У меня вопрос где и на каком счету были средства предприятия? может их
Умышленн 9-00 часов о прокручивали ?????
Сегодня в базе, в процессе разговора с Дмитрием появился новый Депозитный
счет! НО БЕЗ СРЕДСТВ!
На вопрос — где наши Средства на депозите, или когда появятся,
ответ Дмитрия — появятся через 2 часа или позже ????

КАК РЕШИТЬ БЫСТРО ЭТУ ПРОБЛЕМУ? К КОМУ ОБРАЩАТЬСЯ?
ПОЧЕМУ Со Вчерашнего дня начиная с забывчивости сотрудника Высоцкой и бездеятельностью и безразличным и некомпетентным отношением ваших сотрудников
Средства Предприятия находятся не известно Где! Это Банк ., хочется спросить у вас?
Я не говорю о том, что Сегодня мне нужно выдать Аванс ( 70 человек), оплата за сырье, услуги…
Кто пользуется чужими средствами Умышленно или Не Умышл
Райффайзен Банк
Відповідь банку
19 червня 2020, 12:37
Доброго дня!
Ми вже працюємо над Вашим відгуком. Почекайте, будь ласка, ми намагатимемося вирішити Ваше питання в найкоротший строк.
Дякуємо за розуміння.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
syka1979
syka1979
12 червня 2020, 17:08
Уменя 11.06.2020 были сняты деньги тремя платижами в суме 110 евро, наданый момент я нахожуся заграницей, подскажите что это и как.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
12 червня 2020, 17:15
Доброго дня! НА жаль, інформацію по рахунку ми можемо переглянути і надати Вам, лише після ідентифікації Вас, як власника вказаного рахунку. Тому просимо Вас написати нам повідомлення в системі «Райффайзен онлайн». В разі, якщо така можливість у Вас відсутня, необхідно буде зателефонувати до Інформаційного центру. Подзвонити з-за кордону можна на номер 38044 490 88 88.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Andrii551018
Andrii551018
11 червня 2020, 19:24
Подскажите пожалуйста, когда будет доступный кредитный лимит по карте Прозора.в колл центре теряются с ответами, одни говорят что сняты все лимиты, вторые что по этой карте уже не будет доступно, только на погашение будет работать.как понять?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
11 червня 2020, 19:30
Доброго вечора! В разі, якщо мова йде про зменшення або скасування кредитного ліміту, на жаль, строків його відновлення підказати не зможемо. Банк періодично переглядає рішення про блокування/ зменшення ліміту та відновлює його. Дане рішення приймається після аналізу великої кількості показників. Переглядайте розмір кредитного ліміту у системі « Райффайзен онлайн».
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
NataliiaNatalii
NataliiaNatalii
11 червня 2020, 18:28
Nataliia, Kyiv
Подскажите пожалуйста, есть ли у вас номер 0800501900. Приходят смс от вашего банка с требованием перезвонить на указанный номер для идентификации личности и оплатить минимальный платеж (5 грн) по кредитной карте. В вашем банке нет счета/ карты более 5 лет.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
11 червня 2020, 18:34
Доброго дня!
Вказаний  номер телефону, дійсно, належить Банку. Стосовно наявності кредитной картки та заборгованості на ній, просимо зателефонувати до Інформаційного центру, де оператор запитає у Вас необхідні для перевірки данні та проконсультує.
З повагою,
​​​​​​​АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Lilijan
Lilijan
11 червня 2020, 7:49
Лилия
Можно пополнить свой карточный счёт в национальной валюте через кассу банка и какой лимит в день? Я его пополнила дважды по 145000, а затем мне было отказано. Сказали, что больше нельзя, ссылаясь на инструкции. Что делать?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
11 червня 2020, 8:28
Доброго ранку! Ви можете поповнити рахунок на будь- яку суму, але маєте заповнити опитувальник та надати документи, які підтверджують джерело походження коштів. При цьому, ділити суму на менші, для того щоб не виникла потреба надавати вищевказані документи забороняється законодавством. В разі, якщо виникла підозра в тому, що внесення проходе з дробленням суми, Банк змушений відмовити у проведенні таких операцій.
Сподіваємось на розуміння.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Daryna01
Daryna01
7 червня 2020, 18:39
Daryna, Киев
Добрый день! Подскажите пожалуйста, у меня есть кредитная карта, она действует до 07/20, мне ее нужно будет полностью пополнить и закрыть до следующего месяца или я могу дальше ею пользоваться?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
7 червня 2020, 19:29
Доброго вечора! Напишіть нам, будь ласка, у системі «Райффайзен онлайн»-«Повідомлення». Нам потрібно перевірити строк дії самої кредитної лінії, щоб надати Вам коректну консультацію відносно того, чи зможете Ви користувалися кредитом і надалі, чи потрібно здійснити повне погашення.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль».
Markmegazabor
Markmegazabor
4 червня 2020, 17:21
Доброго дня, підскажіть така ситуація мені перевели кошти за кордону в євро, через swift kod, на валютні карті грошей нема пройшло 10 днів. Що робити?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
4 червня 2020, 17:27
Доброго дня! Можливо для зарахування потрібно уточнити призначення платежу, або невірно вказані якісь із реквізитів. Напишіть нам, будь ласка, в чаті системи «Райффайзен онлайн» повідомлення, ми обов'язково з'ясуємо в чому причина.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
84639923
84639923
3 червня 2020, 19:09
Игорь, Краматорск
Можно ли взять у Вас кредит для рефинансирования кредитов в один целый кредит. Общая сумма кредита 48000грн. Какие документы мне нужно иметь при себе… Проживаю и работаю в Краматорске.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
3 червня 2020, 20:07
Доброго дня! Наразі, на жаль, надаємо кредити лише клієнтам, які мають індивідуальні пропозиції. Ви можете зателефонувати до нашого Інформаційного центру та дізнатися, чи сформована така пропозиція для Вас.
З повагою,
АТ « Райффайзен Банк Аваль».
sanchokov
Олександр Козиренко
3 червня 2020, 18:51
Олександр, Чечельник
Шановний РБА,
Чи планується для ваших клієнтів послуга ідентифікації BankID (для реєстрації в додатку дія)? коли (орієнтовно)?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
3 червня 2020, 18:55
Доброго дня! Так, така послуга планується для наших Клієнтів. Активно над цим працюємо і сподіваємось на впровадження найближчим часом.
Дякуємо за запитання.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль».
Luba1709
Luba1709
3 червня 2020, 11:32
Бориспіль
21 травня заповнила заявку на встановлення платіжного терміналу в магазині, сьогодні ,3 червня термінал не встановлений, в банку про це нічого не знають куди звернутись? В службі підтримки еквайрінгу сказали, що термін встановлення терміналу 2-3 дні
Райффайзен Банк
Відповідь банку
9 червня 2020, 13:37
Доброго дня!
Термінал встановлено 05.06. Повторно приносимо вибачення за тривалий час вирішення Вашого питання. Нам прикро, що змусили Вас чекати, запевняємо, що в майбутньому намагатимемось не допускати подібних ситуацій.
З повагою,
«АТ Райффайзен Банк Аваль»
380636486212
380636486212
29 травня 2020, 20:38
Добрый день, сколько нужно дней чтобы сняли арест с социальной карти банка Аваль? Прошло уже две недели, как исполнитель отправил документы в банк о снятия ареста, но письмо говорить ещё не приходило.Что делать и куда обращаться?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
29 травня 2020, 21:21
Доброго вечора! Зазвичай арешт знімається не пізніше наступного дня, після отримання постанови, за умови, що вона оформлена належним чином. Зверніться, будь ласка, до нас в чаті системи «Райффайзен онлайн» ( бажано в понеділок) ми перевіримо, чи надходила постанова і, якщо так, чому не знятий арешт.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль».
70806750
Елена Сытник
29 травня 2020, 16:09
Елена, Александрия.Кировогдская область
Добрый день, сегодня хотели сделать обмен валюты (рублях), но в нашем отделении не хотят менять. У них ответ интересный почему не меняете ответили потому что не меняем. И это у них постоянно, почему в других городах меняют, а в нашем отделении меняют получается «менялам» и все… Надоело этот без предел и без наказонность.Кто может дать ответ почему мы не можем менять валюту в тех банках а каких мне интересно, а не работники кассы и охранники решают менять мне или нет.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
29 травня 2020, 16:31
Доброго дня, шановна Олена.
Ми б не хотіли, щоб у Вас склалося негативне враження про банк.
З нашої сторони буде проведена перевірка, відносно Вашого звернення та проведена робота зі співробітниками відділення для покращення якості обслуговування Клієнтів.
Додатково повідомляємо, що можливо завчасно призначити зустріч у відділенні для обміну валют, зателефонувавши до Інформаційного центру, за номером: 0 800 501 900 (безкоштовно в межах України).
Приносимо вибачення за незручності.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
777user24
777user24
28 травня 2020, 14:31
Мне сообщили, что перевели 1000грн.матпомощи.Но сообщения от банка о переводе не поступило. В данный момент я болен и пойти в банк проблематично.Подскажите пожайлуста поступил перевод на мой счет.(карточкая пенсионная)
Райффайзен Банк
Відповідь банку
28 травня 2020, 14:36
Доброго дня.
Для отримання консультації по картці зателефонуйте до Інформаційного центру Банка (0800500500, 521- Vodafone, (068) 490-08-88- Київстар) або перевірте інформацію у виписці в «Райффайзен Онлайн». Також, можете задати питання в розділі «Повідомлення» системи «Райффайзен Онлайн» (конверт в правій стороні верхнього поля web-версії або розділ «Зв’язок з банком» — «Повідомлення» в мобільному додатку).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
0958682061
Кристина Сухопара
27 травня 2020, 16:40
Я бы хотела,, стать вашим клиентом… Хочу взять кредит наличными или оформить карту на сумму до 20000!!! Как это сделать и какие нужны документы???
Райффайзен Банк
Відповідь банку
27 травня 2020, 16:51
Доброго дня, шановна Кристина.
На жаль, наразі, кредитування в Банку доступне для Клієнтів, які отримують заробітну плату в Банку, за індивідуальними пропозиціями. Сподіваємось, найближчим часом ситуація зміниться та ми зможемо запропонувати й Вам оформлення кредиту.
Сподіваємось на розуміння.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
cheryztzt
cheryztzt
26 травня 2020, 11:57
Елена, Житомир
Закончился срок действия кредитной карты.Пришел срок платежа.Не могу произвести оплату онлайн.Как обновить карту и оплатить очередной кредитный платеж?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
26 травня 2020, 12:41
Доброго дня!
Для зручності клієнтів та можливості зайвий раз не відвідувати відділення Банку, ми прийняли рішення подовжити на 90 календарних днів термін дії карток, які повинні були закритися 31/03/2020 та 30/04/2020 (в тому числі і кредитних). Просимо Вас спробувати здійснити оплату, використовуючи Вашу картку, а в разі, якщо виникнуть складнощі, напишіть нам детальну інформацію у чаті системі «Райффайзен онлайн»- «Повідомлення». Будемо раді допомогти.
Крім того, погашення можна здійснити за повними реквізитами рахунку (перевіривши їх в системі «Райффайзен онлайн»)
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Syintmix
Syintmix
23 травня 2020, 14:40
Звонят с номера 0684900888 и требуют погасить долг по кредиту. Клиентом банка являюсь, но кредитов точно нет.
И можно ли зарплатную карту банка использовать для получения социальных выплат на ребенка?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
23 травня 2020, 16:34
Доброго дня!
Для аналізу Вашого звернення, щодо припинення дзвінків від Банку по кредитній заборгованості, просимо Вас звернутися у розділі «Зв'язок з банком» — «Повідомлення» системи «Райффайзен Онлайн» у мобільному додатку або конверт у верхньому правому кутку головної сторінки WEB-версії чи написавши особисте повідомлення натиснув на «відправити особисте повідомлення банку» знизу даної відповіді.
Додатково, хочемо зазначити, що зарахування соціальних виплат можливе лише при умові відкриття окремого рахунку. Для цього, прохання завітати у зручне для Вас відділення Банку з оригіналами паспортного документу та ідентифікаційного коду платника податків.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Maya1976
Maya1976
18 травня 2020, 16:13
Guten Tag, ich habe eine Überweisung aus Deutschland gemacht mit Western Union für eine Person, wohnhaft in Malaya Wiska. Kann sie das Geld auch bei Ihnen abholen? Sie hat schon in drei Banken in Malaya Wiska versucht, hat aber angeblich keiner was gefunden. Das geht doch nicht!
Vielen Dank
Maya Böker

Здравствуйте,
Помогите мне пожалуйста. Я сделала неделю назад перевод из Германии в Украину.ю через Western Union одной персоне в Малой Виски. Она уже три банка обошла и нигде не может получить деньги! У неё все данные есть — Код перевода, Сумма, дата перевода и даже её номер телефона занесёт. Чего ещё нужно?! Как это так, что Банк, который предлагает Western Union сервис не ищет перевода и отказывает человеку? Спасибо заранее за ответ. С уважением, Майя Бёкер
Райффайзен Банк
Відповідь банку
18 травня 2020, 16:24
Доброго дня, шановна Майя.
Ми готові розібратись в ситуації, при умові отримання даних. Якщо Ви володієте інформацією про переказ та до яких відділень АТ «Райффайзен Банк Аваль» звертався отримувач переказу, просимо повідомити їх нам, натиснув на відправити особисте повідомлення банку, знизу даної відповіді.
Також, у разі спірних питань, отримувач може зателефонувати до Інформаційного центру для уточнення інформації в телефонному режимі, за номерами: (0800500500, 521- Vodafone, (068) 490-08-88- Київстар).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
IraShapo
IraShapo
17 травня 2020, 21:50
Работает ли банк в системе международных денежных переводов Connect Plus?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
18 травня 2020, 8:52
Доброго дня.
Банк не співпрацює з системою переказів «Connect Plus», тільки з міжнародними системами переказів «Western Union», «SWIFT» та «Meest» (отримання переказів з США та Канади).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Vladimir469
Vladimir469
16 травня 2020, 9:55
Владимир, Бровары
Добрый день. У меня карточка на которую начислялась заработная плата. Я уволился с предприятия. Как мне быть с карточкой? Мне ее обязательно сдать? Или я ее могу оставить для других операций?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
16 травня 2020, 10:43
Доброго дня, Володимире!
Ви можете користуватись рахунком та карткою до нього і надалі, а для переходу на приватне обслуговування та вибору бажаного тарифу зверніться, будь ласка, у відділення Банку або зателефонуйте до нашого цілодобового Інформаційного центру.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
ALEXAAANDR
ALEXAAANDR
11 травня 2020, 11:09
Мне нужен мой регистрационный номер чтобы зарегистрироваться
Райффайзен Банк
Відповідь банку
11 травня 2020, 16:39
Доброго дня, шановний Олександр.
Уточнити персональний номер Клієнта можливо звернувшись до відділення Банку. Рекомендуємо зателефонувати до Інформаційного центру Банка (0800500500, 521- Vodafone, (068) 490-08-88- Київстар) для перевірки інформації за якими даними Ви можете зареєструвати в «Райффайзен Онлайн» та призначення зустрічі у відділенні, при необхідності.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Курс валют в Райффайзен Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.6 43.55
USD 41.1 41.58
Всі курси банку

Курс валют в Райффайзен Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.6 43.55
USD 41.1 41.58
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Гаряча лінія Райффайзен Банку