Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Райффайзен Банк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Burtova1997
Burtova1997
28 листопада 2020, 23:38
Добрий вечір. Така проблема. Загубилася карточка мені її заблокували. Але це карточка мого чоловіка. Можу я розблокувати його карточку або нову зробить з його паспортом. Тому що він не може сам відкрити її тому що у армії. Що потрібно для цього?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
29 листопада 2020, 10:10
Доброго ранку! На жаль, перевипустити та отримати картку може лише власник. Такі вимоги пов'язані з необхідністю забезпечити неможливість доступу третіх осіб до коштів клієнта.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp

Taniamamuka0511
Taniamamuka0511
24 листопада 2020, 19:48
День добрий! Я Хом'якова Тетяна Леонідівна.Маю у Вашому банку кредит, але на даний час знаходдуся за кордоном і не можу поповнити карту, бо карточка заблокована. Як розблокувати, щоб я могла перекидати туди кошти. Дякую за розуміння.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
24 листопада 2020, 20:00
Доброго вечора! На жаль, даних не достатньо для перевірки причин блокування та можливості його зняття. Просимо написати нам в чаті системи «Райффайзен онлайн» або зателефонувати в Інформаційний центр, все перевіримо та надамо рекомендації.

З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
ur4iz
ur4iz
19 листопада 2020, 12:08
Константиновка
Как получить квитанцию об оплате ЖКХ если банк не работает
Райффайзен Банк
Відповідь банку
19 листопада 2020, 12:13
Доброго дня! НА жаль, з вказаних даних не зрозуміло де саме сплачували та про яку квитанцію мова. Просимо, в разі можливості, написати нам в чаті системи «Райффайзен онлайн», спробуємо розібратись та допомогти. Якщо така можливість відсутня, просимо повідомити в особистих повідомленнях Ваш ІПН, дату та суму оплати, будемо шукати альтернативні варіанти вирішення питання.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
17071985
17071985
15 листопада 2020, 7:07
Александр, Фастов
После рощета карточкой Аваль банка для соц-виплат в интернет магазине, карточку заблокировали, и разблокировать по коду через СМС не возможно.почему?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
15 листопада 2020, 11:13
Доброго ранку! На жаль, інформації для перевірки не достатньо, крім того повідомляти деталі по рахунку на сайті не можемо, щоб не допустити розголошення банківської таємниці. Просимо Вас зателефонувати в Інформаційний центр, оператор перевірте причину та надасть рекомендації.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
aminmarkos
aminmarkos
14 листопада 2020, 16:11
Микола, Житомир
Добрий день! Таке питання: Чи проводить ваш банк операції інкасо для фіз. особи? Я маю на руках чек американського банку на моє ім'я, чи можу я перевести його в готівку в вашому банку? Дякую
Райффайзен Банк
Відповідь банку
14 листопада 2020, 16:13
Доброго дня! На жаль, іменні чеки Банком не приймаються.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
SOBOS
SOBOS
12 листопада 2020, 16:34
Доброго дня. Цікавить питання програми IQ energy. Чи співпрацюєте Ви по даній програмі?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
12 листопада 2020, 16:38
Доброго дня! На сьогоднішній день, на жаль, не співпрацюємо.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
sel1950
sel1950
9 листопада 2020, 14:57
Можно ли перевести деньги с российской карточки мир на визу-карту вашего банка в украине
Райффайзен Банк
Відповідь банку
9 листопада 2020, 15:02
Доброго дня! Зарахування на картку нашого Банку здійснюється виключно в тій валюті, в який відкрито рахунок. Якщо банк відправника здійснить конвертацію і переказ отримувачу надійде у валюті рахунку та всі реквізити будуть вказані вірно, зарахування відбудеться. У іншому випадку, на жаль, ні.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Shahalova
Shahalova
5 листопада 2020, 18:50
Нахожусь в Польше.Почему не приходят СМС с кодом подтверждения оплаты
Райффайзен Банк
Відповідь банку
5 листопада 2020, 18:56
Доброго вечера! Дякуємо за запитання. Надамо відповідь найближчим часом.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
TASX123
TASX123
3 листопада 2020, 15:18
Добрый день скажите пожалуйста если я была клиентом банка в 2014 году и получала детское пособие, потом началасись военные действия банк закрыли деньги были начисления, но снять и продлить срок карты не было возможности, что мне можно сделать проверить если там еще баланс.Икак восстановить карту.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
3 листопада 2020, 15:31
Доброго дня! На жаль, не зможемо надати Вам консультацію на сайті, оскільки даних для перевірки інформації недостатньо, крім того, інформація по рахунку на сайті не може бути надана, щоб не допустити розголошення банківської таємниці. Ви можете звернутися до будь-якого відділення Банку з паспортом, або зателефонувати до Інформаційного центру (якщо пам'ятаєте слово пароль до рахунку) ми перевіримо стан рахунку та надамо всю інформацію.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Karina853
Karina853
1 листопада 2020, 17:36
Карина
Подскажите пожалуйста, как на вашем сайте заказать карту?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
1 листопада 2020, 17:45
Доброго вечора! Дякуємо за запитання. Відповімо найближчим часом.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Karina853
Karina853
1 листопада 2020, 17:21
Карина
Здравствуйте! У меня на один зарплатный счёт сделано 2 карточки, но одна из карт вчера была украдена, достаточно ли того что я заблокировала эту карту в приложении? И можно ли её восстановить или же нужно закрывать и вторую карту и открывать новый счёт?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
1 листопада 2020, 17:27
Доброго вечора! Враховуючи що Ви заблокували картку, скористатися нею не зможуть. Рахунок закривати не потрібно. Замовити нову картку Ви можете на нашому сайті, або звернувшись у відділення Банку. Рекомендуємо також перевірити рахунок ( можете зробити це у системі «Райффайзен онлайн»), щоб пересвідчитись, що карткою не скористалися до момента блокування.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
380668522106
Ангелина Беленко
30 жовтня 2020, 16:36
Утерян номер телефона а карточка прив’язана к єтому номеру как прив’язать другої номер?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
30 жовтня 2020, 16:38
Доброго дня.
Змінити номер телефону до послуги М-банкінгу можливо звернувшись до Інформаційного центру Банку в телефонному режимі.
Для зміни номера телефону до послуги «3-D Secure» (смс-сповіщення для підтвердження операцій, що проводяться в мережі Інтернет) необхідно звернутися до будь-якого банкомату Банку на території України (меню «Інші послуги» — «3-D Secure») або в системі «Райффайзен онлайн » вибрати карту-« Змінити номер для 3-D Secure ».
З повагою,
@Raifhelp
0 800 500 500 (безкоштовно по Україні зі стаціонарних та мобільних телефонів)
+38044 490 88 88 (безкоштовно для Київських міських номерів)
521 (безкоштовно для абонентів Vodafone), 068 490 08 88 з мобільного (для абонентів Київстар)
+380552435111, +380444985626, +38044 490 88 88 (для дзвінків із-за кордону, оплата згідно тарифів обраного провайдеру)

zomkom15
zomkom15
29 жовтня 2020, 17:09
Oksana
Добрый день. У меня вопрос. Можно ли открыть счёт в банке Аваль без личного присутствия? В данный момент нахожусь за границей.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
29 жовтня 2020, 17:16
Доброго дня! В разі, якщо Вам потрібно відкрити картковий рахунок, зробити це без особистої присутності, на сьогоднішній день, на жаль, неможливо.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Dasha156
Dasha156
27 жовтня 2020, 14:23
Даша
У меня в приложении райффайзен онлайн нет как перевести средства на другую карту, можно только на неё перевести, почему так?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
27 жовтня 2020, 14:27
Доброго дня!
Якщо Ви не маєте активних карт до свого рахунку, то функція переказу з нього буде недоступною. Повторно наголошуємо, що кошти будуть знаходитись на рахунку до того моменту поки Ви не отримаєте нову карту на не активуєте її. Після цього зможете вільно ними користуватись.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Dasha156
Dasha156
27 жовтня 2020, 13:31
Здравствуйте, у меня просрочена карта ну у меня там деньги, а в банк пока обратиться не могу, как я могу перевести средства на другую карту?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
27 жовтня 2020, 13:38
Доброго дня!
На жаль, без активної картки кошти переказати не можливо:( Вони нікуди з рахунку не дінуться до моменту отримання Вами нової картки. Перевірити наявність вже перевиготовленої картки та отримати рекомендації про те, як її замовити (в разі, якщо автоматичне перевиготовлення не здійснювалось) Ви можете, зателефонувавши до Інформаційного центру, або написавши нам в чаті системи «Райффайзен онлайн». Також, можете отримати неіменну картку одразу під час візиту у будь-яке відділення.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
0679497796
0679497796
27 жовтня 2020, 10:03
олександр, м Кременець
Доброго дня, скажіть чому в м.Кременець Тернопільської обл. закривши відділення, ви поставили добитий депозитний термінал, який більшіть часу не працює, кожен раз зависає сума грошей, а вертаються вони через тиждень в ліпшому випадку, як можна з таким банком працювати, я працюю з вашим банком 10 років, і вмене стало питання відкривати рахунок в другому банку, тому що це не робота такого банку як ваш
Райффайзен Банк
Відповідь банку
27 жовтня 2020, 10:06
Доброго ранку! Дякуємо за запитання, передамо інформацію до підрозділу, який відповідає за роботу банкоматів. Отримаємо від них коментарі та надамо Вам відповідь.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Alinaink97
Alinaink97
23 жовтня 2020, 17:48
AlinaInkina
Доброго дня!
Чому декілька днів просто неможливо з’єднатися з оператором вашої гарячої лінії для отримання консультації? Таке враження, що дзвінки ігноруються і навіть не вказується можливий час очікування. Клієнтам Вашого банку бути не дуже комфортно, адже своєчасно надати допомогу в онлайн режимі ви просто не взмозі.
З повагою,
Аліна.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
23 жовтня 2020, 17:52
Доброго дня!
Приносимо Вам вибачення за дану прикру ситуацію. На жаль, маємо різке збільшенням звернень клієнтів. Зі своєї сторони докладаємо максимум зусиль для скорочення часу очікування. Якщо користуєтесь нашою системою «Райффайзен онлайн», напишіть своє питання в чаті, спробуємо допомогти. Також, рекомендуємо дзвонити з номеру, який вказано Вами при підписанні договорів, як фінансовий, це допоможе зменшити час очікування з’єднання.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
MariiaMykolaivn
MariiaMykolaivn
23 жовтня 2020, 15:09
Вінниця
Доброго дня!
Скажіть, будь-ласка, що з вашою гарячою лінією? Намагаюсь вам додзвонитись уже другий день — безрезультатно. Залишала заявку, щоб мені перетелефонували — так само. Сьогодні висіла на дзвінку більше години — ніхто не відповів, і дзвінок обірвали. Вибачте, але я клієнт вашого банку і виходить що не маю ніякої змоги отримати хоча б якесь обслуговування. Вже писала вам місяць назад про цю проблему, але, я так розумію, що нічого не прийнялось до уваги. Поясніть будь-ласка у чому причина.
Дякую.
З повагою, Марія
Райффайзен Банк
Відповідь банку
23 жовтня 2020, 15:14
Доброго дня! Згодні з Вами, довго очікувати на лінії – це не допустимо і тут немає ніякого сенсу виправдовуватись. Дійсно прикро, коли наші клієнти вимушені інколи через це витрачати власний час. Проте маємо на це об’єктивні причини – зазвичай це пов’язано з різким та неочікуваним збільшенням звернень клієнтів. Зі своєї сторони докладаємо максимум зусиль для скорочення часу очікування. Якщо користуєтесь нашою системою «Райффайзен онлайн», напишіть своє питання в чаті, спробуємо допомогти. Додатково, в особистих повідомленнях, просимо вказати де залишали запит на передзвін та який номер телефону вказували – перевіримо.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
53844719
Владислав Дудар
22 жовтня 2020, 18:21
Владислав
Знайшов картку вашого банку хотів би повирнути власнику як це можливо зробить???
Райффайзен Банк
Відповідь банку
22 жовтня 2020, 18:28
Доброго дня! Дякуємо Вам за небайдужість. Просимо звернутися, будь ласка, до нашого Інформаційного центру за телефоном 0800500500, оператор виконає всі необхідні дії.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
maxjug
maxjug
21 жовтня 2020, 17:03
Максим
Здравствуйте! Оставлял вопрос на сайте и указывал электронную почту ещё в четверг, но ответа так и не получил. Просматривая тарифы карты «Райфкартка» (https://www.aval.ua/storage/files/raifcard-03082020.pdf) появилось два вопроса:

1)
Пункт № 1 — «Щомісячна плата за обслуговування»
Пункт № 4 — «Валюта рахунку»
А куда делись второй и третий пункты?

2)
Пункт № 11 «Безготівкове поповнення коштів»
Просматривая этот пункт, нашёл формулировку «Р2Р поповнення картки на сайті Банку або в системі інтернет банкінг РайфОнлайн» — безкоштовно.
Но в этом пункте не указано, будет ли сниматься комиссия, если я сделаю P2P-перевод не с помощью сайта Райффайзена.

Например:
Я хоту перевести 5 000 грн из другого банка в Аваль, сделав P2P-перевод через интернет-банкинг ДРУГОГО БАНКА. Будет ли в таком случае сниматься какая-то комиссия Райффайзеном за пополнение карты? И в каком пункте это прописано?

Спасибо!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
21 жовтня 2020, 17:06
Доброго дня! Дякуємо за питання! Надамо відповідь найближчим часом.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp

Курс валют в Райффайзен Банк

Валюта Купівля Продаж
USD 41.6375 42.8025
EUR 48.6964 50.2975
Всі курси банку

Курс валют в Райффайзен Банк

Валюта Купівля Продаж
USD 41.6375 42.8025
EUR 48.6964 50.2975
Всі курси банку