×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Следить за новыми комментариями
Коментарі - 1
- +
- 0
- Лесуня Козак
- 17 серпня 2018, 17:28
- #
Щоб було видно чи вжито всіх засобів щоб врегулювати цю ситуацію.то їх справді потрібно вживати. місяць часу а питання не вирішено.і не має значення що зверталась до банку з документами не один раз -надавалась така ж інформація -тобто ніяка. як і тут.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Райффайзен Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 40.6931 | 41.9596 |
EUR | 42.1825 | 43.831 |
Всі курси банку |
Для чого ваша гаряча лінія. де. як мені відписали -не вірно була надана інформація мені про переказ.а час йшов і я от так. від одної до іншої інформації вже чекаю -більше місяця а результату -0.
Через некорректність реквізитів банк мав повернути переказ до відправника на протязі 4 ну 7 днів.а не так брехати.відправником змінено було помилку вам відправлялись 4 такі змінені бланки. також після 23 .07 відправлялись банком відправником заяви на термінове повернення переказу.
Так не можна чинити з людьми у кожного є свої плани на кожен день.тиждень.місяць. в тому.що мої плани геть зіпсували хто з вас має відповісти…
Згідно з наявною інформацією Банком було вижито всіх необхідних заходів для врегулювання викладеного Вами питання. З метою отримання детальної інформації рекомендуємо звернутись до обслуговуючого відділення Банку з паспортом та реєстраційним номером облікової картки платників податків, оскільки персоніфікована інформація не може бути надана електронними каналами.
Дякуємо Вам за звернення.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»