Мінфін - Курси валют України

Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Ilona2259
Ilona2259
28 липня 2018, 11:28
Доброго дня. Поясніть будь-ласка чому не можливо додзвонитися на гарячу лінії? З'єднання з працівником банку не відбувається! З карточки чомусь знімаються гроші (приходять смс про операції які я не здійснювала) а зв'язатися і вияснити у чому проблема не можливо!
Це у вас таке відношення до клієнтів?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
30 липня 2018, 11:34
Доброго дня! Проблеми зі з’єднанням у вказану Вами дату не спостерігалися. Для проведення детального аналізу виниклої ситуації, просимо Вас надати інформацію про номера телефонів з якого зверталися та на який телефонували, на електронну адресу: info@aval.ua або заповнивши форму зворотного зв'язку на офіційному сайті: https://www.aval.ua/qfeedback/ з посиланням на даний відгук. Заблокувати картку можливо самостійно, скориставшись оновленою системою «Райффайзен онлайн»: https://online.aval.ua/ibank/home?1. У разі незгоди з проведеними по картці операціями необхідно реєструвати заяву на спірну транзакцію за допомогою оператора Інформаційного центру.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль».

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися