×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Следить за новыми комментариями
Коментарі - 1
- +
- 0
- Олена Жаркова
- 10 квітня 2018, 9:30
- #
Доброго дня! Дуже не задоволена Вашою відповіддю, так як проблема клієнта не вирішена. В Приват банку постійно через ел. пошту отримуємо уточнення про спірні платежі. Можливо у Вас також є відповідальні особи, які могли би спілкуватися з Платіжним центром ПАТ «Укртелеком». Якщо клієнт зверненться в Укртелеком з квітанціями, це ніяк не допоможе нам ідентифікувати його платіж. В квитанції вказано реквізити ПАТ КБ «Глобус» та АТ «Райффайзен Банк Аваль». Чи платіж надійшов до Вас і від Вас надісланий на рахунок Укртелеком так і залишилося невідомим.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Райффайзен Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.65 | 43.75 |
USD | 41.1 | 41.64 |
Всі курси банку |
Відповідно до ст.ст. 60, 61 Закону України «Про банки і банківську діяльність», відомості про банківські рахунки клієнтів, операції, які були проведені на користь чи за дорученням клієнта, здійснені ним угоди та інші відомості про фінансово-економічний стан клієнтів віднесено до банківської таємниці. Порядок розкриття такої інформації викладено у ст. 62 вказаного закону.
Враховуючи зазначене, Банком не може бути надана Вам запитувана інформація.
При цьому зазначаємо, що для платника платежу підтвердженням переказу коштів на рахунок відповідної установи є отримані ним квитанції про здійснений платіж.
З метою вирішення даного питання, рекомендуємо звернутись з квитанціями про оплату платежу безпосередньо до отримувача коштів.
Дякуємо Вам за звернення.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»