Мінфін - Курси валют України

Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
00409230
Dzon Baster
16 січня 2018, 13:02
Dzon, Суми
Доброго дня, якщо воно таке. Сьогодні близько **:** годині, по вулиці ****, будинок **(супермаркет ******), що знаходиться в місті *****, в терміналі самообслуговування, було бажання здійснити платіжну операцію, а саме поповнення карткового рахунку на суму ****** (*******тисяч ******гривень) гривень (Номіналом **шт-***грн та **шт-****грн). Підчас проведення оперції кошти терміналом отримані і він там собі «жужав» після чого видав на єкран повідомлення «Технічна помилка» і «викинув» мою пластикову картку. Після цього свої кошти я так і не отримав, заявку зробив. Що мені робить і який час чекати, кошти не малі і хотільсь їх повернути як омого скоріше, так як потрібні терміново!!!
Питання:
1)Скільки часу чакати?
2)Хто буде відповідать за дану ситуацію?
Прохання:
Якомого пришвидшити дану нагативну ситуацію, в іншому випадку (впродовж 2-х днів) я буду змушений витребувати дану суму з компенсацією через компетентні органи!
Дякую.
(Інформаці та особисті дані затимнив «****» для уникнення шахрайства. Чекаю Вашу відповідь!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
16 січня 2018, 16:25
Шановний Dzon!
Відповідними підрозділами виконується постійна функція підтримки працездатності термінального обладнання, проводяться профілактичні або ремонтні заходи. Служби технічного забезпечення докладають максимум зусиль для зручності Клієнтів в плані безперебійної роботи банкоматів та Центрів самообслуговування. При цьому зазначаємо, що на жаль, іноді бувають випадки збоїв термінального обладнання, що може бути пов’язано також з причин, не залежних від Банку: зв’язок, електропостачання, використання пошкоджених купюр та ін.
Запевняємо Вас, що працівники Банку зацікавлені в наданні Клієнтам послуг високої якості і докладають зусиль для запобігання виникнення конфліктних ситуацій.
Перевірка спірних транзакцій проводиться Банком в максимально стислі терміни.
Для уточнення стану розгляду заяви та орієнтовних термінів прийняття остаточного рішення, рекомендуємо Вам звертатись до цілодобового Інформаційного центру Банку.
Додатково зазначаємо, що в процесі розгляду заяв по спірним трансакціям, клієнтам повідомляються максимальні терміни завершення перевірок.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися