Мінфін - Курси валют України

Встановити

Райффайзен Банк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Shurawelli
Shurawelli
26 лютого 2021, 11:27
напишите какие конкретно нужны данные для блокировки карты
Райффайзен Банк
Відповідь банку
26 лютого 2021, 11:35
Доброго дня! Очікуйте, будь ласка, спробую знайти Клієнта за вказаними Вами даними.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Shurawelli
Shurawelli
26 лютого 2021, 11:07
прошу Вас заблокировать карту на имя Фокин Иван Данилович 21.03.1936 года наверное украли.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
26 лютого 2021, 11:15
Доброго дня! Просимо Вас терміново зателефонувати до Інформаційного центру (0800500500) або написати нам в чаті системи «Райффайзен онлайн», оскільки зазначених Вами даних не достатньо для знаходження карти, яку потрібно блокувати. Також, якщо користуєтесь системою «Райффайзен онлайн», можете заблокувати самостійно (це дозволить заощадити Ваш час). Для цього необхідно обрати карту --Дії--Заблокувати карту. Просимо зробити це в найкоротший термін, щоб запобігти можливого доступу третіх осіб до коштів.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Nataa90
Nataa90
25 лютого 2021, 14:23
доброго дня. мені треба з*явитись у відділення банку в зв*язку зі зміною паспортних даних. підкажіть, будь ласка, які документи треба при цьому мати?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
25 лютого 2021, 14:29
Доброго дня! Якщо Ви звертаєтесь як фізична особа ( не представник організації) то достатньо нового паспорту, ідентифікаційного номеру та документу, на підставі якого змінилися дані (наприклад, свідоцтво про укладення шлюбу, або інше).Також, обов'язково візьміть із собою маску. Будемо раді бачити Вас у відділенні нашого Банку.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
IrinaIvashko
IrinaIvashko
19 лютого 2021, 10:47
Ирина
Добрый день.
Проверьте пожалуйста клиента Анастасия Васылык,
4149 5100 6584 5366.
Мошенница работает в проме ( https://printvsl.prom.ua/)
и Инстаграм (https://instagram.com/print_vsl?igshid=5uljtpta1375)
Я сделала заказ, сказали отправят 15 числа, так и ничего не отправили. На смс и звонки не отвечают.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
19 лютого 2021, 10:51
Доброго ранку! Дякуємо за повідомлену інформацію, передамо до профільного підрозділу для вжиття відповідних заходів. В той же час, інформуємо Вас про те, що питання повернення коштів повинно вирішуватись в порядку чинного законодавства, тому рекомендуємо якнайшвидше звернутись до правоохоронних органів.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
07971299
Александр Легкий
17 лютого 2021, 13:07
Александр, Александр г.Киев.
Хелемендик Юрий Андреевич работал 5лет в Феодосийском отделении банка «Аваль» АР Крым. Проживает в Крыму.Просит узнать: где получить выписку (справку) о трудовой деятельности в банке для оформления пенсии.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
17 лютого 2021, 13:11
Доброго дня! Просимо Юрія Андрійовича надіслати запит (з вказанням ІПН та поштової адреси) на info@aval.ua, спробуємо допомогти.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
AlexeyVaseckii
AlexeyVaseckii
12 лютого 2021, 20:05
Алексей Васецкий, Республика Крым
Доброго времени суток. Меня зовут Васецкий Алексей Викторович. Проживаю я на территории Республики Крым. В Вашем банке (Банк Аваль) на момент принятия Крыма в состав Российской Федерации имелась кредитная карта. В связи подачей сведений о доходах, расходах, об имуществе и обязательствах имущественного характера по настоящему месту работы прошу Вас сообщить следующую информацию:
1. Дата открытия счета (кредитной карты);
2. Остаток по счету по состоянию на 31.12.2020 года.
Очень буду признателен за сотрудничество! С ответом прошу не задерживать.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
12 лютого 2021, 20:07
Доброго вечора! На жаль, надати таку інформацію на загальнодоступному сайті не маємо права, щоб не допустити розголошення інформації, яка становить банківську таємницю. Довідки про наявність та стан рахунку видаються після ідентифікації особи у відділенні Банку.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
leadconc
leadconc
10 лютого 2021, 16:30
Пасенко Юрий, банк города Черкассы
здравствуйте! хотел бы узнать почему не поступает пенсия на мой счет начиная с ноября месяца. Телефон 800500500 постоянно сбрасывает. Получить таким образом консультацию невозможно.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
10 лютого 2021, 16:36
Доброго дня! На жаль, недостатньо даних для перевірки інформації. В першу чергу необхідно уточнити у пенсійного фонду, чи надсилають вони кошти для зарахування на Ваш рахунок. Також, можете написати нам запит в чаті системи «Райффайзен онлайн»(якщо нею користуєтесь) в усьому розберемося та надамо коментарі. У випадку, якщо системою не користуєтесь та додзвонитись до Інформаційного центру так і не вдається — напишіть у особистих повідомленнях свій ідентифікаційний номер, спробуємо допомогти.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Paziura
Юрий Пазюра
10 лютого 2021, 14:30
Пазюра Юрий, Киев
Доброго дня. У мене сьогодні був прикрий випадок. в м. Макарів адреса: Богдана Хмельницького 9, в відділенні банку Райффайзен Банк Аваль є банкомат, при поповненні на свою картку грошові кошти в суммі 4000грн. (чотири тисячі гривень) банкомат сумму прийняв та картку віддав, відразу на єкрані банкомата висвітилась технічна помилка, але на картку сумма не прийшла, та грошові кошти залишились в банкоматі. касир (співробітник банку була поруч, сказала подзвонити на гарячу лінію 521 МТС ) Вічливий оператор прийняла заявку№303437 та просила зачекати смс з відповіддю. Я так розумію я тепер повинен чекати кілька днів? Чи треба було зафіксувати факт та визвати поліцію? ( були свідки охоронець приміщення та касир)
Райффайзен Банк
Відповідь банку
10 лютого 2021, 14:37
Доброго дня! Дякуємо за відгук та приносимо вибачення за цей прикрий випадок. Спробуємо прискорити розгляд Вашої заяви, запевняємо, що ми завжди докладаємо зусиль для вирішення питань в найкоротший термін.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Valentina1985
Valentina1985
8 лютого 2021, 13:57
Валентина
Чи можна зареєструватися в аваль онлайн 24без персонального номера.Є номер картки та номер мобільного.Дякую
Райффайзен Банк
Відповідь банку
8 лютого 2021, 14:05
Доброго дня! Якщо у Вас є активна картка Райфу (окрім картки Простір), то для реєстрації Вам потрібно: ввести дані з картки (номер картки, строк дії картки, CVV2/CVC2 код) — створити логін та пароль — підтвердити пароль -Зазначити електронну адресу -ввести код із СМС повідомлення для продовження реєстрації та накладання електронного підпису. Якщо залишаться питання, або щось не виходитиме — зателефонуйте до нашого Інформаційного центру, допоможемо розібратись.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
92888339
Оля Болат
8 лютого 2021, 12:40
Оля
Здраствуйте.пришла моя карта?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
8 лютого 2021, 13:04
Доброго дня! На жаль, даних для перевірки недостатньо. Крім того, надавати таку інформацію на загальнодоступному сайті не маємо права, щоб не допустити розголошення банківської таємниці. Напишіть нам, будь ласка, в чаті системи «Райффайзен онлайн» або зателефонуйте до Інформаційного центру Банку.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
AlexeyVaseckii
AlexeyVaseckii
7 лютого 2021, 16:33
Алексей Васецкий, Республика Крым
Доброго времени суток. Меня зовут Васецкий Алексей Викторович. Проживаю я на территории Республики Крым. В Вашем банке (Банк Аваль) на момент принятия Крыма в состав Российской Федерации имелась кредитная карта. В связи подачей сведений о доходах, расходах, об имуществе и обязательствах имущественного характера по настоящему месту работы прошу Вас сообщить следующую информацию:
1. Дата открытия счета (кредитной карты);
2. Остаток по счету по состоянию на 31.12.2019 года.
Очень буду признателен за сотрудничество! С ответом прошу не задерживать.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
7 лютого 2021, 18:30
Доброго вечора! На жаль, надати таку інформацію на загальнодоступному сайті не маємо права, щоб не допустити розголошення інформації, яка становить банківську таємницю. Довідки про наявність та стан рахунку видаються після ідентифікації особи у відділенні Банку.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
68077035
Юлия Лелека
27 січня 2021, 20:14
Юлия
Добрий вечір, як зв'язатися із оператором?
На гарячу лінію телефоную,0 реакції!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
27 січня 2021, 20:20
Доброго вечора! На жаль, іноді на лінії Інформаційного центру виникає тимчасова черга і для з'єднання з оператором необхідно зачекати. Нам прикро, коли наші клієнти вимушені інколи через це витрачати власний час. Проте маємо на це об’єктивні причини – зазвичай це пов’язано з різким та неочікуваним збільшенням звернень Також, для пріоритетного з’єднання рекомендую телефонувати з фінансового номера, це значно прискорить час з`єднання з оператором.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Zhalba1988
Zhalba1988
27 січня 2021, 10:18
Как проверить закрыта ли карта в аваль банке (счёт) онлайн. Карты на руках нету и счета не знаю, это была зарплатня карта
Райффайзен Банк
Відповідь банку
27 січня 2021, 10:26
Доброго дня! Зателефонуйте, будь ласка, до нашого Інформаційного центру за номером 0800500500 (або 521 для абонентів Vodafone) бажано з Вашого фінансового номера. Якщо такого не маєте, назвіть оператору ідентифікаційний номер, спробуємо перевірити. Якщо ж Ви користувач системи «Райффайзен онлайн» — напишіть нам в чаті, отримаєте всю необхідну інформацію.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
0987358588
александр харченко
22 січня 2021, 19:10
александр, корсунь-шевченковский
добрый вечер.вы написали что в моих сообщениях должен быть ипн розшифруйте пожалуйста что ето
Райффайзен Банк
Відповідь банку
22 січня 2021, 19:21
Доброго вечора! Ми попросили Вас, в особистих повідомленнях, написати свій ідентифікаційний номер, щоб можна було перевірити інформацію по Вашому кредиту та причини надходження Вам повідомлень. Також, Ви можете написати нам в чаті системи «Райффайзен онлайн» або зателефонувати до Інформаційного центру для отримання повної інформації, оскільки на загальнодоступному сайті
ми зможемо повідомити лише загальну інформацію, без деталей по рахунку.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
0987358588
александр харченко
21 січня 2021, 19:43
александр, корсунь-шевченковский
добрый день.хочу у знать как разценивать два подряд ваши сообщения первое информирующее когда и сколько мне по кредиту платить и другое приходит через пару часов оплатите срочно свой долг.а какой долг если я оплатил очередной платеж только двумя частями так как на карантине фактически заработка нету.жена стоит на бирже работы нет.я один человек в семье который хоть чтото зарабатывает потому и плачу частями если вопрос стоит в етом.всегда стараюсь платить вовремя.с уважением. жду ваш ответ.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
21 січня 2021, 20:03
Доброго вечора! Ми обов'язково розберемося в ситуації та надамо коментарі, але для цього просимо Вас вказати ІПН в особистих повідомленнях.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
galinka0309
galinka0309
17 січня 2021, 13:45
Добрый день! У меня в октябре 2020 закончился срок действия карты Visa USD. Я нахожусь за пределами Украины и в ближайшее время не планирую приезжать. Есть ли вариант получения этих денег моими детьми?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
17 січня 2021, 15:27
Доброго дня! Отримати кошти з карткового рахунку без наявності картки можливо після закриття рахунку по довіреності. При цьому в довіреності повинно бути чітко передбачено право довіреної особи закривати рахунок та отримувати наявні на ньому кошти. Якщо залишилися питання, можете звернутися до нас в чаті системи «Райффайзен онлайн» (якщо користуєтесь), або зателефонувати до Інформаційного центру. З радістю надамо відповідь на всі
питання.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Slavikshobia
Slavikshobia
9 січня 2021, 12:02
В мене з картки пропали кошти.немає ні повідомленя на телефон ні інформації в програмі.що робити?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
9 січня 2021, 12:07
Доброго дня! На жаль, проаналізувати рух коштів по рахунку та надати пояснення на загальнодоступному сайті не можемо, щоб не допустити розголошення інформації, яка становить банківську таємницю. Зателефонуйте, будь ласка, до нашого Інформаційного центру або напишіть у чаті системи Райффайзен онлайн, допоможемо розібратись.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
needhelp
needhelp
18 грудня 2020, 18:20
Добрый день! Пытаюсь с Вами связаться из Болгарии (и по телефону, и через сайт, и по адресам электронной почты), но безуспешно. По телефону после многочисленных попыток связаться так и не удалось. А используя Вашу Контактную Форму и все достуаные адреса электронной почты получаю только отсылки в Информационный центр Вашего банка, с которым тоже невозможно связаться.
Переписка по этому вопросу с моего электронного адреса, который был указан во всех контрактах, в том числе и на личные счета) игнорируется и в ответах снова ссылаются на Инф. центр, с которым нет связи отсюда.
В Украине с Вами пытался связаться мой представитель, но в ответ — необходимо, чтобы лично я. Я в Болгарии, в период COVID это невозможно.
Тем временем, в Вашем письме отправленном на адрес моей прописки в Украине Вашим кредитным отделом (который по электронной переписке тоже отсылает меня в Инф. центр) сообщается, что мне сейчас начислен кредит по дебетной карте (не использованной уже 2 года) за «несанкционированный овердрафт» 3-хлетней давности, о котором ни мне ни моему бухгалтеру, работавшему на тот момент с этими счетами (по которым Вы подписали документ об отсутсвии задолжности, требовавшийся для ликвидации предприятия), ничего не известно. И что всё это время, пока я пытаюсь с Вами связаться для выяснения этой ситуации, задолжность увеличивается.
Ситуация на грани абсурда — не понятно как такое могло произойти, никакие детали или объяснения не прпедоставляются, ничего не приходило на мой электронный адрес (ранее использовавшийся) и не ясно почему в первую очередь не предоставляются прямые контакты, по которым такое можно было бы быстро и безболезненно решить. Не говоря уже о том, что это портит нашу репутацию и мою личную кредитную историю (безупречную до этого). Хотелось бы как-то с этим разобраться и решить всё поскорее.
Будьте любезны, предоставьте электронный адрес (предпочтительно) или другие надежные средства связи для решения данного вопроса.
За ра
Райффайзен Банк
Відповідь банку
18 грудня 2020, 18:25
Доброго вечора! Просимо Вас в особистих повідомленнях зазначити свій ІПН та електронну адресу, з якої Ви надсилали запити. Спробуємо детально розібратися в ситуації та надати інформацію. Сподіваємось, що зможемо допомогти у вирішенні питання.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
0667472204
0667472204
15 грудня 2020, 12:30
Добрый день, скажите пожалуйста как нам получить наследство, которое нам принадлежит, а банк отказывается его отдавать?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
15 грудня 2020, 12:36
Доброго дня! На жаль, даних не достатньо для надання Вам повної аргументованої відповіді. Про який саме спадок іде мова (кошти на рахунку, вміст сейфу), до якого відділення зверталися, з якими документами? Просимо Вас детально описати ситуацію та надіслати запит на info@aval.ua. Обов'язково у всьому розберемося та пояснимо ситуацію.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
podkovinskam
podkovinskam
11 грудня 2020, 15:27
Марина, Радомишль
Доброго дня, я загубила карту вашого банку, кожного місяця мені приходять на карту соціальна допомога,і пару днів назад я загубила вашу карту.В нашому місті закрили Ваш банк.Ближайший в Малині, а поїхати зробити нову картку немає можливості.Що робити в такій ситуації?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
11 грудня 2020, 15:40
Доброго дня! По-перше обов'язково заблокуйте втрачену картку. Це можна зробити самостійно в системі «Райффайзен онлайн» або зателефонувавши до Інформаційного центру. Ви можете отримати неіменну картку, звернувшись у будь-яке відділення Банку та користуватися нею або замовити на сайті іменну картку, а коли отримаєте СМС-повідомлення про те, що вона уже доставлена у відділення, звернетесь за нею. Також, можете зателефонувати до Інформаційного центру (з фінансового номеру) та запитати про можливість доставки картки у відділення «Укрпошти»
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp

Курс валют в Райффайзен Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45 45.63
USD 41 41.35
Всі курси банку

Курс валют в Райффайзен Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45 45.63
USD 41 41.35
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Гаряча лінія Райффайзен Банку