Райффайзен Банк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Райффайзен Банк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.9 | 49.42 |
| USD | 42 | 42.35 |
| Всі курси банку | ||
Коли при встановленні, при вході в особистий кабінет дається номер а з нього не можливо зателефонувати
Написати коментар
Коментарі (2)
Написати коментар
Написати коментар
Маю картку віза голд, на яку отримую зарплатню. В картки закінчився термін дії. Прошу через застосунок перевипустити мені картку. І мені повідомляють, що більше не випускають віза голд. При чому на сайті райфазену є реклама, що є змогу оформити райфкартка + віза голд. То чи існують ці картки голд і як їх отримати?
Написати коментар
Написати коментар
Мені на райф не повернулися ці 5000 гривень
Гапонова Лідія Миколаївна 2169221341
Я знаходжусь на окупованій території, і звʼязку немає. Користуюсь лише Оля версією і тому у чат звернутися не можу. Надайте мені будь-ласка, відповідь тут.
Коментарі (2)
мій ІПН 2410007241
Відповідь надійшліть на пошту irinakord@ukr.net
Написати коментар
Погодьтеся, що якби все було чесно, я би вже отримала відповідь.у мене банк викрав усього 10 доларів, але в когось комісія може бути більше.
Коментарі (1)
«Вітаю! Мене звати Рея. Я — віртуальна помічниця Райффайзен Банку Україна.
Будь ласка, напишіть Ваше запитання. З радістю допоможу.»
на всі питання:
— зєднайте з оператором
— мені потрібен оператор
— як зєднатись з оператором
одна й та сама пісня:
«Уточніть, будь ласка, більш детальніше Ваше питання і я спробую Вам допомогти.»
Коментарі (1)
обравши картку нацкешбек, під нею «оплатити комуналку» натискаю, а там «На жаль, сервіс поки недоступний у цьому застосунку. Перейти в Raiffeisen Online»
2025.06.06 була спроба придбати пакет лаврового листа в магазині атб з картки нацкешбек **** — результат відмова код 12, а в додатку myraif зявилось «АТБ. Статус відмова.Ваша картка неактивна»
двічі чи тричи робилась заявка на ту «зимова є підтримка» а тепер ще картка не активна чи може ще щось.., а в налаштуваннях дійсна до хх/3х-го року… Це ЗНУЩАННЯ ЯКЕСЬ!
то як витратити «зимова є підтримка» на комуналку чи їжу в магазині?
Коментарі (1)
Пробачте але на сайті чітко написано: «Ми перевіримо ваші доходи та надамо відповідь упродовж одного робочого дня.»
Письмо направляла вчора десь у 12 годині, відповіді ніякої немає. Так як в окупованій території знаходжусь, в лікарні казала що кошти додам завтра в обід, зараз дитина потребує операції і відповідь мені не надають.
Будь-ласка, перевірте моє письмо на пошті від natanata28188@ukr.net. Потрібно перевести ще залишок коштів.
Новицька Наталія Володимирівна ,24.09.1974р, ІПН: 2729510503
Написати коментар
Моя електронна пошта з якої я відправила 2 листи на підвищення ліміту: natanata28188@ukr.net
Відправляла на цю пошту
:dohid.doc@raiffeisen.ua
Одне письмо відправляла о 13:00 одне ще раз зараз відправила.
Я знаходжусь на тимчасово окупованій території м.Гола Пристань, Херсонська обл. Я більше ніж 2 роки не заходила в особистий кабінет тому що не могла відновити його. Зараз я відновила свій кабінет і у мене накопичились кошти 150.000 грн, приблизно 99.000 я відправила родичам.
Мені потрібно ще залишок відправити це приблизно ще підняти на 60тис у цьому місяці потрібно.
Всі мої гроші це соціальні виплати, Ви можете подивитися їх у моїх поступлениях.
На фінансовому номері немає звʼязку, тільки смс можу отримувати, тому відправте мені відповідь сюди на пошту.
Проконтролюйте, будь-ласка, щоб письмо перевірили, (в термінах написано один робочий день). Дуже дякую!
Коментарі (1)
(У моєї подруги була така сама проблема їй Наталія у чаті за 2 години убрала ці дзвінки)
Коментарі (3)
Написати коментар
Написати коментар
Коментарі (1)
Також банк нагадав через смс про таку домовленість: «Shanovnyi Kliente, nagaduemo vam pro domovlenist schodo pogashennya zaborgovanosti do 26-MAR-25. tel. 0800509900»
Натомість 26.03 банк нарахував 6000 грн підвищених % і загнав картку нижче ліміту.
До речі. В грудні надавала в банк документи про доходи і завдяки цьому банк швидко опрацював платежі щодо покупки нового автомобіля. Тому не хотілось би переривати відносини із банком завдяки помилки чи з мого боку, чи з боку банку. Вважаю, що і банку не варто втрачати платоспроможних клієнтів. Пропоную відмінити, як я вважаю, некоректно нараховані відсотки — некоректно, тому що за ініціативи банку був перенесений термін сплати обовʼязкового платежу, вперше мною пропущений. Натомість можу в завчасно погасити весь картковий кредит в найближчий робочий день.
З повагою Тарасова Інна
ІПН 2540405551
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар