Мінфін - Курси валют України

Встановити

Райффайзен Банк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
okosahle
okosahle
22 листопада 2024, 14:12
Здравия желаю! Вы кредитуете сейчас военнослужащих?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
22 листопада 2024, 14:19
Вітаємо. Наразі кредитування в Райфі можливе лише для клієнтів банку, за наявності персональної пропозиції від Банку. Якщо Ви вже маєте рахунок в Райфі — перевірити наявність пропозиції Ви можете на головній сторінці додатку «Райффайзен Онлайн», вони відображаються в розділі «Персональні пропозиції». Райф, на постійній основі переглядає можливість надання кредитування нашим клієнтам. Тому, як тільки пропозиція з'явиться — Ви одразу ж побачите її в системі. З повагою та турботою про Вас, @RaifHelp
SenderOne
SenderOne
20 листопада 2024, 17:35
Kos
Как могу к вам дозвониться с другой страны. Нужно обновить данные для пользования картой.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
20 листопада 2024, 17:40
Добрий день!Зателефонувати до Інформаційного центру Банку Ви можете за номером: +380442309998 із-за кордону (за тарифами оператора). Також можливо здійснити дзвінок з Viber. Потрібно у меню ввведення номеру в розділі «Дзвінки» у «Вайбері» ввести «*521» обов'язково разом з зірочкою та очікувати з'єднання з оператором. Отримати консультацію, можливо за зверненням до Чату в додатку MyRaif ( чи Райффайзен Онлайн).З повагою та турботою,@RaifHelp
golovskaja
golovskaja
16 жовтня 2024, 10:12
Тамара
Ніхто з представників банку так і не відповів на питання: Як скористатись власними коштами з рахунку для видаткових операцій онлайн (сплатити комунальні, тощо)? Знімати готівку чи мандрувати по відділеннях наразі немає можливості. Зяких підстав банк заблокував онлайн-операції з рахунку для видаткових операцій мені досі не зрозуміло, майже місяць ніхто з представників банку не надав зрозумілої чіткої відповіді, на приватні повідомлення не відповідають.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
16 жовтня 2024, 10:14
Добрий день! Нам дуже прикро, що у Вас склалось таке враження про роботу Банку. При цьому, хочемо зазначити, що ми маємо дотримуватись норм Законодавства та постанов Виконавчої служби. Виконавець повинен надіслати постанову «Про визначення поточного рахунку» до Банку. Після опрацювання Ви отримаєте повідомлення та буде доступне зняття коштів в рамках 14 200 грн в будь- якому банкоматі або касі Банку на території України.Ваше повторне звернення зафіксовано до менеджера з клієнтського сервісу, який зв'яжеться з Вами та надасть пояснення в індивідуальному порядку.Дякуємо за розуміння.З повагою та турботою,@RaifHelp
ADZHANA
ADZHANA
1 жовтня 2024, 15:02
Добрый день мене звати Аджана Григориченко я вашому банку э в мене був додаток удалився хочу знов забула логин и пароль ви можите допомогти я зараз в немечини
Райффайзен Банк
Відповідь банку
1 жовтня 2024, 15:08
Добрий день!Для відновлення доступу до застосунку на початкові сторінці оберіть, будь ласка, « Забули пароль або пароль?». Після введення необхідних даних, саме дані картки: номер, термін дії та CVV код -потрібно обрати «Відновити Пароль». Аналогічно з відновленням логіну, тільки необхідно обрати « Відновити логін».Під час відновлення код підтвердження надійде на фінансовий номер у Viber.Якщо виникатимуть труднощі, просимо написати в приватні повідомлення. Будемо вдячні за зворотній зв'язок!З повагою та турботою,@RaifHelp
As13579
As13579
24 серпня 2024, 17:28
Добрый день! Можно ли внутреннеперемещенному лицу перевести пенсию из Ощадбанка в Райффайзен? Можно ли это сделать удаленно? Можно ли избежать участия ПФУ, учитывая то, что возможности явиться к ним в отделение нет и электронной цифровой подписи тоже нет? Слышала, что некоторые банки берут это на себя. Заранее спасибо за ответы.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
24 серпня 2024, 17:37
Вітаємо! Ви можете отримувати пенсію на рахунок, який відкрити в Райфі. Якщо вже маєте такий рахунок, то до ПФУ необхідно надати самостійно реквізити рахунку для нарахування пенсійних виплат. Це також можна зробити дистанційно на сайті Пенсійного фонду України. У разі відсутності активного рахунку в нашому Банку, Ви можете відкрити новий рахунок в будь-якому зручному відділенні із паспортом та ідентифікаційним кодом. Додаємо мапу відділень для зручності: https://raiffeisen.ua/viddilennya. При відкритті рахунку у відділенні, Банк самостійно передає дані Клієнта до ПФУ. Додатково Ви можете звернутися за деталями до нас в особисті повідомлення, або ж зателефонувати до Інформаційного центру за номером 0 800 500 500. Для дзвінків з-за кордону +38 044 230 99 98 (за тарифами оператора). Також є можливість зателефонувати до підтримки Банку через Вайбер. Для цього відкрийте сервіс дзвінків Viber та натисніть коротку комбінацію *521.З повагою та турботою,@RaifHelp
golovskaja
golovskaja
6 серпня 2024, 8:27
Тамара
Неправомірно арештували, згідно договору пакет пенсійний, пенсійний рахунок і всі пенсійні кошти на ньому:
https://minfin.com.ua/ua/company/aval/hotline/213987/

Навіть німецькі фашисти у 42-му році все до останнього не забирали!!!

ЦЕ ЯКИЙСЬ ЖАХ!!!

«
Телефонний режим з фізичних, медичних, побутових на інших причин нам не підходить. Спілкуватись через авторизовану в онлайн-банкінгу електронну пошту співробітники банку не бажають. Запропонований спосіб комунікації веб-чат в онлайн-банкінгу не працює! 19/07/24 RaiffaizenAlex в приватних повідомленнях авансував відновлення роботи веб-чату до 11 години ранку того ж дня про що обіцяв додатково повідомити, але — жодних повідомлень.

Всі спроби скористатись мобильним додатком https://play.google.com/store/apps/details?id=ua.aval.dbo.client.android завершують помилкою: «В приложении „Raiffeizen“ снова произошел сбой»

https://postimg.cc/3WrJbbXq

https://i.postimg.cc/66n2qkyB/Screenshot-20240719−113444.jpg
»

ТОЧНО ТАКА САМА ІСТОРІЯ З ІНШИМ ДОДАТКОМ MyRaif

ЩО ЗА СМІТТЯ ТІ ВАШІ ДОДАТКИ І ЧОМУ ВСТАНОВЛЕНИ З Google Play ЖОДЕН З НИХ НЕ ПРАЦЮЄ!?

2 августа 2024 г. 14:57:36 на свою єлектронну пошту отримали постанову:

ПОСТАНОВА про визначення поточного рахунку фізичної особи – боржника у банку для здійснення видаткових операцій 30.07.2024 м. Ірпінь Мною, Приватним виконавцем виконавчого округу Київської області Говоровим Павлом Володимировичем, при примусовому виконанні:

ПОСТАНОВЛЯЮ:

1. Визначити для боржника – фізичної особи: ***
дата народження: ***
адреса: ***
РНОКПП: *** поточний рахунок ***, відкритий у АТ Райффайзен Банк, для здійснення видаткових операцій на суму в розмірі, що протягом одного ка
Райффайзен Банк
Відповідь банку
6 серпня 2024, 9:08
Добрий день!Перш за все вдячні за очікування відповіді.Нам дуже прикро, що у Вас склалось таке враження про роботу Банку.При цьому, хочемо зазначити, що ми маємо дотримуватись норм Законодавства та постанов Виконавчої служби.Виконавець повинен надіслати постанову «Про визначення поточного рахунку» до Банку. Після опрацювання Ви отримаєте повідомлення та буде доступне зняття коштів в рамках 14 200 грн. в будь- якому банкоматі або касі Банку на території України.Стосовно роботи застосунків, просимо надіслати скрини помилки в приватні повідомлення.Будем вдячні за зворотній зв'язок!З повагою та турботою,@RaifHelp
golovskaja
golovskaja
17 липня 2024, 15:35
Тамара
Приватні виконавці з мовчазної згоди банку аваль грабують пенсіонерів?!

Відверте правове безчинство споріднене з мародерством…

Отримали повідомлення про арешт соціального (пенсійного) банківського рахунка:
Raiffeisen
16/07/2024 16:20
Шановний клієнте, на Ваші рахунки встановлено арешт в сумі 38953.54 грн.
Детальна інформація:
https://raiffeisen.ua/areshty

Згідно абзацу 3 п. 10-2 перехідних положень до закону:
Про виконавче провадження | від 02.06.2016 № 1404-VIII
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1404-19#Text

«Тимчасово, на період до припинення або скасування воєнного стану в Україні.., припиняється звернення стягнення на пенсію, стипендію… м»

Але банку аваль і прихватному виконавцю закон не писаний, що засвідчило СМС-повідомлення про зарахувпння повної суми пенсії на невідомий рахунок та зміна відємного залишку.

17.07.24 Pensiia 5195.45 UAH. Zarakhovano na UA**2620012312487. Dostupna suma: -33716.62 UAH

Стару людину 1938-го р.н. яка зростала вголодні роки під час другої саітової війни залишили без копійки поставивши її на межу голодної смерті!

МАРОДЕРСТВО І ГОЛОДОМОР ПЕНСІОНЕРІВ — ОЦЕ ТАКІ ПЕРЕМОГИ ПРАВОВОЇ ДЕРЖАВИ УКРАЇНА!!!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
17 липня 2024, 15:42
Добрий день!Нам прикро, що у Вас склалось таке враження.Хочемо зазначити, що рахунок може бути заарештовано у разі надходження до Банку постанови від Виконавчої служби, якій Банк зобов'язаний підпорядковуватись. Ми завжди готові допомогти розібратися в ситуації, тому просимо написати нам в приватні повідомлення дані власника рахунку, а саме: ідентифікаційний код або фінансовий номер телефону. Будемо вдячні за зворотній зв’язок.З повагою та турботою,@RaifHelp
Ur5wjo
Ur5wjo
5 липня 2024, 13:01
Роман
Два дні намагаюся встановити додаток MyRaif, але в процесі реєстрації система видає помилку «Щось пішло не так».
Банк проводить якісь технічні роботи з додатком?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
5 липня 2024, 13:06
Вітаємо! Нам дуже приємно, що Ви зацікавились нашим новим застосунком MyRaif. Станом на зараз додаток працює стабільно, технічні роботи відсутні. Ми б хотіли перевірити причину неможливості здійснити реєстрацію, а тому просимо написати нам в приватні повідомлення Ваш контактний номер телефону, за яким режструєтесь в застосунку. Чекаємо на зворотній зв’язок.З повагою та турботою,@RaifHelp
Viktoria57890
Viktoria57890
5 липня 2024, 10:07
Хочу зареєструватися в myraif не підтягуються документи з дії чому?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
5 липня 2024, 10:12
Добрий день!Маємо на меті проаналізувати ситуацію та допомогти з вирішенням, а тому просимо написати нам в приватні повідомлення на офіційних сторінках Банку Facebook або Instagram з додаванням скриншоту помилки.Щиро очікуємо на зворотній зв'язок.З повагою та турботою,@RaifHelp
Usup80
Usup80
2 липня 2024, 8:38
Сергій, Черкаси
Доброго дня.Звернувся до RaifHelp про блокування рахунку.Попоросили надати дані про себе.Надав.Відповідь «Ваш лист в надійних руках, чекайте відповіді протягом двох робочих днів» Два дні пройшло відповіді ніякої.Сьогодні написав знову.Той самий результат-«Ваш лист в надійних руках чекайте відповіді два робочих дні» Скажіть будь ласка скільки ще «2 робочих дні» буде?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
2 липня 2024, 8:59
Добрий день! Дякуємо за очікування на відповідь.Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі, Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно, рахунок блокується.Також зазначимо, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання.Не хотіли б залишатися осторонь та маємо бажання допомогти, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код) та вкажіть адресу електронної пошти, з якої відправляли лист.Будемо вдячні за зворотній зв’язок.З повагою та турботою,@RaifHelp
maksrotar2001
maksrotar2001
14 червня 2024, 17:11
Доброго дня! Чи можна виводити кошти з криптобірж на банківський рахунок? Буду дуже вдячний за Вашу відповідь!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
14 червня 2024, 17:15
Вітаємо. Відповідно до п. 4.1.1 Правил банківського обслуговування клієнтів в Банку, Банк не здійснює встановлення ділових відносин та/або не підтримує ділові відносини з Клієнтами, діяльність яких пов’язана з постачанням послуг щодо віртуальних активів, в тому числі здійснення переказів та платежів у віртуальних активах та/або платежів пов’язаних з віртуальними активами. Якщо Ви намагаєтесь виконати операції з сайтами, які пов'язання з криптовалютою чи іншими віртуальними активами, то такі сайти блокуються та операції можуть бути не успішними. Проведення операцій на таких сайтах суперечить правилам обслуговування клієнтів в Банку. З повагою та турботою, @RaifHelp
Zablokovana
Zablokovana
4 червня 2024, 13:46
Олександр
Доброго дня, заблокували рахунок. Потрібно підтвердження зарахування на карту, не зрозуміло куди що писат. Допоможіть будь ласка вирішить питання.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
4 червня 2024, 13:51
Добрий день! Надати підтверджуючі документи Ви можете на електронну пошту raif.help@raiffeisen.ua. Також для аналізу ситуації можете звернутися до Чату Райффайзен Онлайн. Для зв’язку з оператором в правому верхньому кутку натисніть на кнопочку «повідомлення». Чат працює з 7:00 до 00:00. Якщо відсутня можливість звернутися до Чату, зателефонуйте до Інформаційного центру за номером 0 800 500 500, для дзвінків з-за кордону +380442309998 (за тарифами оператора). Або ж напишіть нам в приватні повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код або контактний номер телефону). Будемо раді допомогти. З повагою та турботою,@RaifHelp
Lubove
Lubove
27 травня 2024, 18:44
Вікторія , Генічеськ
Доброго дня, підкажіть будь ласка, моя рідна тітка знаходиться на окупованій території України, їй заблокували пенсійну картку, жінка похилого віку, прикута до ліжка, це її єдиний дохід, бо ніяких документів ворожих країн не оформлювала, як діяти в такій ситуації? Як підтвердити себе маючи кнопочний мобільний телефон?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
27 травня 2024, 18:50
Добрий день! Нам дуже болісно, що наш народ знаходиться в окупації на рідній землі. Щиро віримо в Перемогу та наших воїнів.Перш за все хочемо зазначити, що Райф не блокує рахунки безпідставно.Маємо на меті проаналізувати ситуацію та надати відповідь, а тому просимо написати нам в приватні повідомлення для можливості вирішення питання.Очікуємо на зворотній зв'язок.З повагою та турботою,@RaifHelp
Petr1Petr
Petr1Petr
23 травня 2024, 12:30
Богач, Чехия
Хочу попросить разблокировать банковскую карту.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
23 травня 2024, 12:34
Добрий день! Причин блокування карток може бути багато. Для аналізу ситуації Ви можете звернутися до Чату Райффайзен Онлайн. Для зв’язку з оператором в правому верхньому кутку натисніть на кнопочку «повідомлення». Чат працює з 7:00 до 00:00. Якщо відсутня можливість звернутися до Чату, зателефонуйте до Інформаційного центру за номером 0 800 500 500, для дзвінків з-за кордону +380442309998 (за тарифами оператора). Або ж напишіть нам в приватні повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код або контактний номер телефону). Будемо раді допомогти. З повагою та турботою,@RaifHelp
burmistrov
burmistrov
12 травня 2024, 13:39
БУРМІСТРОВ ЄВГЕНІЙ, Дрезден
Здравствуйте,

Я обращаюсь к вам относительно моего счета в вашем банке. Я был уведомлен письмом № 81-23/2/42838 от 08.05.2024 о разрыве деловых отношений между мной и банком. Мне бы хотелось получить информацию о процедуре вывода оставшихся на моем счете средств.

Пожалуйста, уведомите меня о доступных вариантах для вывода моих средств и любых необходимых документах или процедурах, которые мне следует выполнить для этого.

Благодарю за ваше внимание к этому вопросу и ожидаю вашего ответа.

С уважением,
БУРМІСТРОВ ЄВГЕНІЙ ВІКТОРОВИЧ
ІПН 3174025058
+4915115883063
Ketteri
Ketteri
4 травня 2024, 1:18
Наталья
Здравствуйте! В январе 2022 в банк Аваль была перечислена сумма по страховке. Но получить не удалось из-за событий. В данный момент находимся заграницей. Можно ли получить эту сумму в банке-партнере, например, в Приорбанке, который тоже входит в систему Райфайзенбанков? И есть ли ещё варианты от вас? Возможно скачать приложение вашего банка и средства зачислить на онлайн-счет. Прошк помочь, так как в Украину приехать не сможем. С уважением, Наталья
Райффайзен Банк
Відповідь банку
4 травня 2024, 9:04
Вітаємо! Дякуємо за очікування на відповідь. Якщо переказ здійснено по системі Райффайзен Експрес від юридичної особи то, ми можемо запропонувати дистанційно здійснити зарахування на існуючий рахунок, якщо він наявний. Це можливо за зверненням у «Чаті» Райффайзен Онлайн. Також, зазначаємо, що банки партнери у Райфі відсутні.У випадку, якщо зазначений варіант неможливий, прохання, написати нам у приватні повідомлення із вказанням ідентифікаційного коду та контактного номеру, для пошуку варіантів вирішення питання. Чекаємо. З повагою та турботою,@RaifHelp
Rewon77
Rewon77
25 квітня 2024, 12:00
Я не могу зайти на свой аккаунт после расторжения договора, мою заявку приняли и я не могу посмотреть статус заявки и вообще ничего, я не знаю что с моими деньгами
Райффайзен Банк
Відповідь банку
25 квітня 2024, 12:03
Ми завжди готові розглянути запит в індивідуальному порядку та максимально підтримати нашого Клієнта. Просимо, будь ласка, надати в особистих повідомленнях дані ідентифікаційного коду або фінансовий номер телефону, для аналізу.Будемо вдячні за зворотній зв'язок!З повагою та турботою,@RaifHelp
Rewon77
Rewon77
25 квітня 2024, 11:51
Здравствуйте, я расторгла договор с вашим банком и перевела на счёт другого банка, можно ли узнать статус заявки?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
25 квітня 2024, 11:54
Добрий день!Отримати інформацію по рахунку Ви можете в чаті Райффайзен Онлайн ( чи MyRaif) або зателефонувати до Інформаціного центру Банку за номерами: +380800500500 по Україні+380442309998 із-за кордону (за тарифами оператора). Колеги швиденько із задоволенням допоможуть з вирішенням питанням. З повагою та турботою,@RaifHelp
ROMNET
ROMNET
6 квітня 2024, 9:55
Доброго дня. 05.04.2024 о 16,37 відправляв гроші з картки пумб на карту райффайзен банку. Гроші з карти пумб списало. Станом на 06.04.2024 гроші на карту Райффайзен банку не надійшли. Обидві картки мої. Пдкажіть що робити?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
6 квітня 2024, 10:28
Вітаємо. Перш за все, вдячні Вам за тривале очікування відповіді. Для перевірки успішності переказу Ви можете звернутись до представників банку, з якого надсилали кошти. Якщо з їх боку переказ успішний, але кошти не надійшли — Ви можете звернутись у чаті застосунку «Райф Онлайн» (на головній сторінці, символ діалогу праворуч згори екрану — доступний одразу при вході), або за дзвінком до Інформаційного Центру за номером 0 800 500 500(по Україні), +38 044 230 99 98 (з-за кордону, за тарифами Вашого мобільного оператора). З повагою та турботою, @RaifHelp
DmitriyYamatev
DmitriyYamatev
19 березня 2024, 16:13
DmitriyYamatev , Республика Крым
Доброго времени суток. Меня зовут Янатьев Дмитрий Валериевич. Проживаю я на территории Республики Крым. В Вашем банке (Райффайзен Банк Аваль) на момент принятия Крыма в состав Российской Федерации имелась кредитная карта. В связи подачей сведений о доходах, расходах, об имуществе и обязательствах имущественного характера по настоящему месту работы прошу Вас сообщить следующую информацию:

1. Дата открытия счета (кредитной карты);

2. Остаток по счету по состоянию на 31.12.2023 года.

Очень буду признателен за оказанное содействие! С ответом прошу не задерживать.
С Уважением!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
19 березня 2024, 16:17
Вітаємо. Отримання інформації по рахунку можливе після повної ідентифікації власника рахунку. Прохання звернутися у чаті системи «Райффайзен Онлайн» (на головній сторінці, символ діалогу праворуч згори екрану — доступний одразу при вході) або в Інформаційний центр Банку: 0 800 500 500 або +38 044 230 99 98 (за тарифами оператора, для дзвінків з-за кордону), для вирішення питання. Додатково хочемо зазначити, що дата відкриття рахунку зазначена у договорі, якщо він у Вас зберігся. З повагою та турботою, @RaifHelp
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Гаряча лінія Райффайзен Банку