Мінфін - Курси валют України

Встановити

Райффайзен Банк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Ur5wjo
Ur5wjo
5 липня 2024, 13:01
Роман
Два дні намагаюся встановити додаток MyRaif, але в процесі реєстрації система видає помилку «Щось пішло не так».
Банк проводить якісь технічні роботи з додатком?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
5 липня 2024, 13:06
Вітаємо! Нам дуже приємно, що Ви зацікавились нашим новим застосунком MyRaif. Станом на зараз додаток працює стабільно, технічні роботи відсутні. Ми б хотіли перевірити причину неможливості здійснити реєстрацію, а тому просимо написати нам в приватні повідомлення Ваш контактний номер телефону, за яким режструєтесь в застосунку. Чекаємо на зворотній зв’язок.З повагою та турботою,@RaifHelp
Viktoria57890
Viktoria57890
5 липня 2024, 10:07
Хочу зареєструватися в myraif не підтягуються документи з дії чому?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
5 липня 2024, 10:12
Добрий день!Маємо на меті проаналізувати ситуацію та допомогти з вирішенням, а тому просимо написати нам в приватні повідомлення на офіційних сторінках Банку Facebook або Instagram з додаванням скриншоту помилки.Щиро очікуємо на зворотній зв'язок.З повагою та турботою,@RaifHelp
Usup80
Usup80
2 липня 2024, 8:38
Сергій, Черкаси
Доброго дня.Звернувся до RaifHelp про блокування рахунку.Попоросили надати дані про себе.Надав.Відповідь «Ваш лист в надійних руках, чекайте відповіді протягом двох робочих днів» Два дні пройшло відповіді ніякої.Сьогодні написав знову.Той самий результат-«Ваш лист в надійних руках чекайте відповіді два робочих дні» Скажіть будь ласка скільки ще «2 робочих дні» буде?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
2 липня 2024, 8:59
Добрий день! Дякуємо за очікування на відповідь.Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі, Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно, рахунок блокується.Також зазначимо, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання.Не хотіли б залишатися осторонь та маємо бажання допомогти, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код) та вкажіть адресу електронної пошти, з якої відправляли лист.Будемо вдячні за зворотній зв’язок.З повагою та турботою,@RaifHelp
maksrotar2001
maksrotar2001
14 червня 2024, 17:11
Доброго дня! Чи можна виводити кошти з криптобірж на банківський рахунок? Буду дуже вдячний за Вашу відповідь!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
14 червня 2024, 17:15
Вітаємо. Відповідно до п. 4.1.1 Правил банківського обслуговування клієнтів в Банку, Банк не здійснює встановлення ділових відносин та/або не підтримує ділові відносини з Клієнтами, діяльність яких пов’язана з постачанням послуг щодо віртуальних активів, в тому числі здійснення переказів та платежів у віртуальних активах та/або платежів пов’язаних з віртуальними активами. Якщо Ви намагаєтесь виконати операції з сайтами, які пов'язання з криптовалютою чи іншими віртуальними активами, то такі сайти блокуються та операції можуть бути не успішними. Проведення операцій на таких сайтах суперечить правилам обслуговування клієнтів в Банку. З повагою та турботою, @RaifHelp
Zablokovana
Zablokovana
4 червня 2024, 13:46
Олександр
Доброго дня, заблокували рахунок. Потрібно підтвердження зарахування на карту, не зрозуміло куди що писат. Допоможіть будь ласка вирішить питання.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
4 червня 2024, 13:51
Добрий день! Надати підтверджуючі документи Ви можете на електронну пошту raif.help@raiffeisen.ua. Також для аналізу ситуації можете звернутися до Чату Райффайзен Онлайн. Для зв’язку з оператором в правому верхньому кутку натисніть на кнопочку «повідомлення». Чат працює з 7:00 до 00:00. Якщо відсутня можливість звернутися до Чату, зателефонуйте до Інформаційного центру за номером 0 800 500 500, для дзвінків з-за кордону +380442309998 (за тарифами оператора). Або ж напишіть нам в приватні повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код або контактний номер телефону). Будемо раді допомогти. З повагою та турботою,@RaifHelp
Lubove
Lubove
27 травня 2024, 18:44
Вікторія , Генічеськ
Доброго дня, підкажіть будь ласка, моя рідна тітка знаходиться на окупованій території України, їй заблокували пенсійну картку, жінка похилого віку, прикута до ліжка, це її єдиний дохід, бо ніяких документів ворожих країн не оформлювала, як діяти в такій ситуації? Як підтвердити себе маючи кнопочний мобільний телефон?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
27 травня 2024, 18:50
Добрий день! Нам дуже болісно, що наш народ знаходиться в окупації на рідній землі. Щиро віримо в Перемогу та наших воїнів.Перш за все хочемо зазначити, що Райф не блокує рахунки безпідставно.Маємо на меті проаналізувати ситуацію та надати відповідь, а тому просимо написати нам в приватні повідомлення для можливості вирішення питання.Очікуємо на зворотній зв'язок.З повагою та турботою,@RaifHelp
Petr1Petr
Petr1Petr
23 травня 2024, 12:30
Богач, Чехия
Хочу попросить разблокировать банковскую карту.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
23 травня 2024, 12:34
Добрий день! Причин блокування карток може бути багато. Для аналізу ситуації Ви можете звернутися до Чату Райффайзен Онлайн. Для зв’язку з оператором в правому верхньому кутку натисніть на кнопочку «повідомлення». Чат працює з 7:00 до 00:00. Якщо відсутня можливість звернутися до Чату, зателефонуйте до Інформаційного центру за номером 0 800 500 500, для дзвінків з-за кордону +380442309998 (за тарифами оператора). Або ж напишіть нам в приватні повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код або контактний номер телефону). Будемо раді допомогти. З повагою та турботою,@RaifHelp
burmistrov
burmistrov
12 травня 2024, 13:39
БУРМІСТРОВ ЄВГЕНІЙ, Дрезден
Здравствуйте,

Я обращаюсь к вам относительно моего счета в вашем банке. Я был уведомлен письмом № 81-23/2/42838 от 08.05.2024 о разрыве деловых отношений между мной и банком. Мне бы хотелось получить информацию о процедуре вывода оставшихся на моем счете средств.

Пожалуйста, уведомите меня о доступных вариантах для вывода моих средств и любых необходимых документах или процедурах, которые мне следует выполнить для этого.

Благодарю за ваше внимание к этому вопросу и ожидаю вашего ответа.

С уважением,
БУРМІСТРОВ ЄВГЕНІЙ ВІКТОРОВИЧ
ІПН 3174025058
+4915115883063
Ketteri
Ketteri
4 травня 2024, 1:18
Наталья
Здравствуйте! В январе 2022 в банк Аваль была перечислена сумма по страховке. Но получить не удалось из-за событий. В данный момент находимся заграницей. Можно ли получить эту сумму в банке-партнере, например, в Приорбанке, который тоже входит в систему Райфайзенбанков? И есть ли ещё варианты от вас? Возможно скачать приложение вашего банка и средства зачислить на онлайн-счет. Прошк помочь, так как в Украину приехать не сможем. С уважением, Наталья
Райффайзен Банк
Відповідь банку
4 травня 2024, 9:04
Вітаємо! Дякуємо за очікування на відповідь. Якщо переказ здійснено по системі Райффайзен Експрес від юридичної особи то, ми можемо запропонувати дистанційно здійснити зарахування на існуючий рахунок, якщо він наявний. Це можливо за зверненням у «Чаті» Райффайзен Онлайн. Також, зазначаємо, що банки партнери у Райфі відсутні.У випадку, якщо зазначений варіант неможливий, прохання, написати нам у приватні повідомлення із вказанням ідентифікаційного коду та контактного номеру, для пошуку варіантів вирішення питання. Чекаємо. З повагою та турботою,@RaifHelp
Rewon77
Rewon77
25 квітня 2024, 12:00
Я не могу зайти на свой аккаунт после расторжения договора, мою заявку приняли и я не могу посмотреть статус заявки и вообще ничего, я не знаю что с моими деньгами
Райффайзен Банк
Відповідь банку
25 квітня 2024, 12:03
Ми завжди готові розглянути запит в індивідуальному порядку та максимально підтримати нашого Клієнта. Просимо, будь ласка, надати в особистих повідомленнях дані ідентифікаційного коду або фінансовий номер телефону, для аналізу.Будемо вдячні за зворотній зв'язок!З повагою та турботою,@RaifHelp
Rewon77
Rewon77
25 квітня 2024, 11:51
Здравствуйте, я расторгла договор с вашим банком и перевела на счёт другого банка, можно ли узнать статус заявки?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
25 квітня 2024, 11:54
Добрий день!Отримати інформацію по рахунку Ви можете в чаті Райффайзен Онлайн ( чи MyRaif) або зателефонувати до Інформаціного центру Банку за номерами: +380800500500 по Україні+380442309998 із-за кордону (за тарифами оператора). Колеги швиденько із задоволенням допоможуть з вирішенням питанням. З повагою та турботою,@RaifHelp
ROMNET
ROMNET
6 квітня 2024, 9:55
Доброго дня. 05.04.2024 о 16,37 відправляв гроші з картки пумб на карту райффайзен банку. Гроші з карти пумб списало. Станом на 06.04.2024 гроші на карту Райффайзен банку не надійшли. Обидві картки мої. Пдкажіть що робити?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
6 квітня 2024, 10:28
Вітаємо. Перш за все, вдячні Вам за тривале очікування відповіді. Для перевірки успішності переказу Ви можете звернутись до представників банку, з якого надсилали кошти. Якщо з їх боку переказ успішний, але кошти не надійшли — Ви можете звернутись у чаті застосунку «Райф Онлайн» (на головній сторінці, символ діалогу праворуч згори екрану — доступний одразу при вході), або за дзвінком до Інформаційного Центру за номером 0 800 500 500(по Україні), +38 044 230 99 98 (з-за кордону, за тарифами Вашого мобільного оператора). З повагою та турботою, @RaifHelp
DmitriyYamatev
DmitriyYamatev
19 березня 2024, 16:13
DmitriyYamatev , Республика Крым
Доброго времени суток. Меня зовут Янатьев Дмитрий Валериевич. Проживаю я на территории Республики Крым. В Вашем банке (Райффайзен Банк Аваль) на момент принятия Крыма в состав Российской Федерации имелась кредитная карта. В связи подачей сведений о доходах, расходах, об имуществе и обязательствах имущественного характера по настоящему месту работы прошу Вас сообщить следующую информацию:

1. Дата открытия счета (кредитной карты);

2. Остаток по счету по состоянию на 31.12.2023 года.

Очень буду признателен за оказанное содействие! С ответом прошу не задерживать.
С Уважением!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
19 березня 2024, 16:17
Вітаємо. Отримання інформації по рахунку можливе після повної ідентифікації власника рахунку. Прохання звернутися у чаті системи «Райффайзен Онлайн» (на головній сторінці, символ діалогу праворуч згори екрану — доступний одразу при вході) або в Інформаційний центр Банку: 0 800 500 500 або +38 044 230 99 98 (за тарифами оператора, для дзвінків з-за кордону), для вирішення питання. Додатково хочемо зазначити, що дата відкриття рахунку зазначена у договорі, якщо він у Вас зберігся. З повагою та турботою, @RaifHelp
Annamun
Annamun
1 березня 2024, 11:31
Anna, Одесса
Добрый день! В вашем банке открыт безнальный фоп счет.
Закончился срок действия ключа. Нахожусь за границей и нет возможности явиться лично в банк. Я гражданин Молдавии, счет открывался до войны и у меня был временный вид на жительство, он закончился, новый пока нет возможности сделать. Так же закончился паспорт и я получила новый. 3 недели пытаюсь решить этот вопрос. Куча переписок со службами вашего банка не привели ни к чему!!!
На счету есть деньги, я не могу ими пользоваться, потому что не могу зайти в аккаунт.

Буду признательна за оказанное содействие
Райффайзен Банк
Відповідь банку
1 березня 2024, 11:35
Добрий день!Нам щиро прикро, що у Вас склалась така ситуація, ми з розумінням та повагою відносимось до питання та готові розглянути індивідуально.Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання.Маємо на меті розглянути Ваше звернення та провести перевірку, для більш детального аналізу ситуації просимо надати в особисті повідомлення дані (ідентифікаційний код або контактний номер телефону). Чекаємо на зворотній зв’язок.З повагою та турботою,@RaifHelp
IgorVorobyiov
IgorVorobyiov
28 січня 2024, 13:02
Ігор, Дніпро
Доброго дня. Мої батьки (їм по 75 років) знаходиться на окупованій території. Їхні пенсійні картки знаходяться у мене в Дніпрі. З грудня 2023 року картки були заблоковані і як мені пояснили у місцевому відділенні, батькам треба пройти ідентифікацію. Але: 1) Вони знаходяться на окупованій території. Мобільного українського зв'язку там немає; 2) Мобільні телефони з фінансовими номерами були втрачені під час активних бойових дій в їхньому населеному пункті. 3) Інтернету в їх селі взагалі немає ніякого і не передбачається. 4) Вільно виїхати їм до місця із сталим інтернет -зв'язком немає можливості, адже їх село знаходиться на відстані 10-15 км від лінії фронту і дорога із села часто є перекритою. В мене питання — як їм пройти ідентифікацію і розблокувати їх картки для отримання їх пенсій. Бо їх
нервові переживання добивають їх більше ніж бойові дії.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
28 січня 2024, 13:12
Добрий день! Хочемо висловити свої щирі слова підтримки, адже розуміємо в якій тяжкій ситуації перебувають Ваші батьки. Віримо та молимось за наших воїнів, які неодмінно звільнять наші землі. Щодо Вашого питання, дійсно, на виконання вимог «Положення про здійснення банками фінансового моніторингу», затвердженого Постанови НБУ № 65 від 19.05.202020 банки мають забезпечити актуалізацію даних клієнта. А тому, Банк може інформувати про необхідність оновлення даних, у разі якщо нічого не змінювалось, власнику рахунку достатньо зателефонувати в Інформаційний центр Банку та підтвердити актуальність наявної інформації. Доступний зв'язок через Skype на номер +38 044 230 99 98, дзвінок оплачується згідно тарифів.Також, хочемо зазначити, що переідентифікацію замість власника рахунку можливо провести іншою особою на підставі нотаріальної довіреності, якщо в ній чітко про це зазначено. З повагою та турботою,@RaifHelp
AlexeyVaseckii
AlexeyVaseckii
24 січня 2024, 8:44
Алексей Васецкий, Республика Крым
Доброго времени суток. Меня зовут Васецкий Алексей Викторович. Проживаю я на территории Республики Крым. В Вашем банке (Райффайзен Банк Аваль) на момент принятия Крыма в состав Российской Федерации имелась кредитная карта. В связи подачей сведений о доходах, расходах, об имуществе и обязательствах имущественного характера по настоящему месту работы прошу Вас сообщить следующую информацию:

1. Дата открытия счета (кредитной карты);

2. Остаток по счету по состоянию на 31.12.2023 года.

Очень буду признателен за оказанное содействие! С ответом прошу не задерживать.
С Уважением!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
24 січня 2024, 9:00
Добрий день! Вдячні за очікування відповідіОтримання інформації по рахункуї можливо після повної ідентифікації власника рахунку. Прохання звернутися в Інформаційний центр Банку: 0800 500 500 або +38 044 230 99 98 (за тарифами оператора, для дзвінків з-за кордону ), для вирішення питання.Додатково хочемо зазначити, що дата відкриття рахунку зазначена у договорі, якщо він у Вас зберігся. З повагою та турботою,@RaifHelp
botan5
botan5
11 січня 2024, 12:56
Андрій, Андрій
Я нижче питання задавав про тривалість перевірки фінмоніторингом документів. Ви сказали зазвичай 5 днів. Мене цікавить максимальний термін, який взагалі може бути, який не можете перевищити? Тому просто надайте відповідь, який максимальний термін — місяць, три місяця, рік, два роки, 5 років? Дякую за вичерпну відповідь.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
11 січня 2024, 13:00
Максимальний термін вказати немає можливості, на жаль. Все залежить від наданих Вами документів. Для аналізу ситуації та надання більш детальної інформації просимо надати Ваші дані в особисті повідомлення. Будемо вдячні за зворотній зв’язок. З повагою та турботою,@RaifHelp
botan5
botan5
11 січня 2024, 12:38
Андрій
Доброго дня. Банк заблокував рахунок через фінмоніторинг. Надано підтвержуючі документи. Можна дізнатися, які максимальні терміни прийняття рішення про продовження співпраці або розриву відносин? тільки будь ласка надайте конкретні максимальні терміни, там 30 днів, 60 днів, чи можливо рік, два, 5. Завчасно дякую за відповідь.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
11 січня 2024, 12:45
Добрий день!Ми розуміємо, що блокування рахунків було неочікуваним для Вас та могло вплинути на Ваші плани. Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.Якщо у Ваших документах буде достатньо інформації, звичайно ми це приймемо для подальшого аналізу. Термін розгляду залежить від наданої Вами інформації відповідному підрозділу. Зазвичай це 5 днів, проте термін може бути більшим. Додатково хочемо проаналізувати ситуація та допомогти Вам у вирішенні, тому просимо надати контактні дані в приватні повідомлення (Ваш ідентифікаційний номер, або номер телефону).З повагою та турботою,@RaifHelp
DmitryIvanovich
DmitryIvanovich
6 січня 2024, 11:07
Дмітрій Іванович
Вітаю! Заблокована моя пенсійна картка. Її термін дії закінчився в грудні 2023. Знаю, що банк продовжив термін дії карток на 2 роки. Знаходжусь зараз закордоном, приїхати не можу. Дзвінки у роумінгу дуже дорогі. Чи є можливість дистанційно її розблокувати?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
6 січня 2024, 11:10
Добрий день! Термін дії карток було подовжено, але, щоб уникнути проблем з розрахунками у майбутньому — ми радимо замовити нову картку. Ви можете звернутися до Чату підтримки Райффайзен Онлайн для замовлення нової віртуальної картки. Для зв’язку з оператором на Головній сторінці в правому верхньому кутку оберіть «повідомлення».Також ми б хотіли розібратися в причині блокування та допомогти вирішити це питання. Будемо вдячні, якщо напишете нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону, або ідентифікаційний код). Чекаємо на Вас.З повагою та турботою,@RaifHelp
StoliarchukA
Андрій Столярчук
5 січня 2024, 11:05
Андрій Столярчук
Доброго дня. Мені потрібна довідка для нотаріуса про відсутність заборгованості та закриття кредитного договору. Яким чином це можна зробити??
Райффайзен Банк
Відповідь банку
5 січня 2024, 11:14
Вітаємо! Раді бачити на сторіночці Райфу. Замовити довідку про наявність/стан заборгованості по кредитному рахунку можливо дистанційними каналами, а саме за зверненням в «Чат» системи Райффайзен Онлайн. Документ може бути відправлено на електрону пошту терміном до одного робочого дня або Укрпоштою, в даному випадку потрібно чекати кур’єра.Також, зазначаємо, що довідка є платною, по кредиту готівкою розмір комісії — 100 грн, якщо це кредитна карта — 75 грн.Очікуємо на Ваш запит, наші спеціалісти допоможуть все зробити на найвищому рівні. З повагою та турботою,@RaifHelp
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Гаряча лінія Райффайзен Банку