Курс валютв Райффайзен Банк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43 | 43.9 |
USD | 41.05 | 41.54 |
Всі курси банку |
Відділення Райффайзен Банку: Чернівці, вул. Головна, 143
Адреса:
Чернівці, вул. Головна, 143
Телефон:
0 800 500-500
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (каса: 09:00-17:15), тех.перерва: 17:15-17:30, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Power Banking
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
10 березня 2024, 9:27
Добрий день!
Ознайомимось з відгуком та згодом надамо свої коментарі.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ознайомимось з відгуком та згодом надамо свої коментарі.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Доброго дня! 26 квітня 2019 року мною у Базовому відділенні м. Чернівці по вул. Головній 148 було написано заяву про отримання довідки на припинення іпотеки та зняття заборони відчуження нерухомого майна. Іпотека була взята ще у 2005 році і через кілька років погашена. Про те що нам потрібно далі звертатися для припинення іпотеки нам ніхто з працівників банку не повідомив. Тепер я не можу посвідчити договір купівлі-продажу будинку, так як на ньому є іпотека та заборона, для їх припинення потрібна довідка від Райффайзенк Аваль Банку. На мою заяву усно було повідомлено, що дана довідка буде готова через 10 днів. Протягом всіх цих днів працівник не дає жодної конкретної відповіді і взагалі веде себе не компетентно, халатно та грубо. На сьогоднішній день 15.05.2019 р. довідки немає. Проживаю за 150 км від відділення банку. А на телефонні дзвінки працівники не відповідають. Прошу розглянути моє зверенення, інакше я буду звертатись на гарячу лінію НБУ, на урядову гарячу лінію, в Міністерство фінансів України та в правоохоронні органи. Може хоч хтось зможе розібратись з даною ситуацію, якщо банк не може самостійно владнати.
Коментарі (6)
Ответ банка
16 травня 2019, 16:42
Доброго дня!
За наявною інформацією, співробітники Базового відділення Банку (м. Чернівці) здійснювали Вам дзвінки для надання роз’яснень стосовно причин виникнення даної ситуації, але встановити зв’язок, на жаль, не вдалось. Додатково повідомляємо, що співробітники відділень Банку не проводять обслуговування Клієнтів в телефонному режимі.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль».
За наявною інформацією, співробітники Базового відділення Банку (м. Чернівці) здійснювали Вам дзвінки для надання роз’яснень стосовно причин виникнення даної ситуації, але встановити зв’язок, на жаль, не вдалось. Додатково повідомляємо, що співробітники відділень Банку не проводять обслуговування Клієнтів в телефонному режимі.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль».
У меня ипотека в Райффайзен Банк Аваль.
Процентная ставка 19% в гривне фиксированная.
Может подняться на 5% в случае неуплаты страховки. Поднимается автоматически и также автоматически снижается с 1 числа следующего месяца после предоставления квитанции об оплате.
Договор страхования предусматривает внесение ежегодного платежа до 10.02. ежегодно.
Оплата мной была внесена 04.02. и первый раз квитанция предоставлена на Дарницкое отделение на Декабристов 12/37.
Сотрудник отложил квитанцию в сторону и сказал что можно идти и она все сделает.
С 10 марта мне начали приходить Смс о том, что у меня незакрытая задолженность и у меня повышенная процентая ставка.
20 марта я занес повторно документы уже на Базовое отделение в городе Черновцы. Мне ответили, что надо писать еще заявление на снижение. На мой вопрос о том, что это противоречит условиям договора мне ответили, что иначе никто ничего снижать не будет.
11.04.2019 я обратился на отделение с просьбой предоставить справку о размере процентной ставки и сумме ежемесячного платежа. Мне такую справку дать не захотели. Написал письменно обращение и жду ответа.
18.04.2019. У меня процентая ставка 24% и мне каждый день приходит то сообщение то звонки из колл-центра. И как только я пытаюсь завести предметный разговор непосредственно по пунктам договора, то меня тут же отшивают на отделение.
Сегодня общалася со «специалистом по моему вопросу» некой Ириной где на мой вопрос:
— а почему мне не снижена % ставка автоматически,
она ответила:
— Для этого надо погасить задолженность, читайте договор.
Договор лежит передо мной и я ей прочитал условия снижения, она не стала слушать и положила трубку.
Жду справку и буду писать заявление в правохранительные органы и снижать процентую ставку и делать перерасчет в судебном порядке.
Коментарі (3)
Процентная ставка 19% в гривне фиксированная.
Может подняться на 5% в случае неуплаты страховки. Поднимается автоматически и также автоматически снижается с 1 числа следующего месяца после предоставления квитанции об оплате.
Договор страхования предусматривает внесение ежегодного платежа до 10.02. ежегодно.
Оплата мной была внесена 04.02. и первый раз квитанция предоставлена на Дарницкое отделение на Декабристов 12/37.
Сотрудник отложил квитанцию в сторону и сказал что можно идти и она все сделает.
С 10 марта мне начали приходить Смс о том, что у меня незакрытая задолженность и у меня повышенная процентая ставка.
20 марта я занес повторно документы уже на Базовое отделение в городе Черновцы. Мне ответили, что надо писать еще заявление на снижение. На мой вопрос о том, что это противоречит условиям договора мне ответили, что иначе никто ничего снижать не будет.
11.04.2019 я обратился на отделение с просьбой предоставить справку о размере процентной ставки и сумме ежемесячного платежа. Мне такую справку дать не захотели. Написал письменно обращение и жду ответа.
18.04.2019. У меня процентая ставка 24% и мне каждый день приходит то сообщение то звонки из колл-центра. И как только я пытаюсь завести предметный разговор непосредственно по пунктам договора, то меня тут же отшивают на отделение.
Сегодня общалася со «специалистом по моему вопросу» некой Ириной где на мой вопрос:
— а почему мне не снижена % ставка автоматически,
она ответила:
— Для этого надо погасить задолженность, читайте договор.
Договор лежит передо мной и я ей прочитал условия снижения, она не стала слушать и положила трубку.
Жду справку и буду писать заявление в правохранительные органы и снижать процентую ставку и делать перерасчет в судебном порядке.
Ответ банка
24 квітня 2019, 17:49
Добрый день, Александр Валерьевич!
В результате проведенного анализа уполномоченным подразделением Банка, Ваш вопрос решен положительно с учетом того, что квитанция была предоставлена Вами отделение Банка 01.04.2019.
С уважением,
АО «Райффайзен Банк Аваль»
В результате проведенного анализа уполномоченным подразделением Банка, Ваш вопрос решен положительно с учетом того, что квитанция была предоставлена Вами отделение Банка 01.04.2019.
С уважением,
АО «Райффайзен Банк Аваль»
Оформив кредитку Райфазенбанк аваль і дуже швидко пошкодував, через приховані комісіі, страховку, привязка зарплатноі карти до кредитки з якоі знімається процент, не зручністю знімання коштів та поповнення, через малою кількістю банкоматів, а бо іх не праздатністю чи взагалі відсутністю по вказаному місцю, та це пів біди: а проблема така; я користувався кредиткою і частково іі погашав без ніяких прострочок, мені ж прийшла смс, що в мене заборгованість і мені терміново потрібно погасити всю суму. Я подзвонив на гарячу лінію, де мені нічого толком не допомогли і сказали, що треба звертатися на відділення. Прийшовши в відділення банку мені пояснили, що технічна помилка це була пятниця 27.10.18 року і вони виправлять. Сьогодні вже 31.10. 18 моя проблема, не вирішена, я декілка разів дзвонив ще на гарячу лінію, де знову ніякого толку, мені рядять знову йти відділення, тратити свій час і нерви по вині самого банку і не кваліфікованого персоналу. Плюс в мене мінус на зарплатній картці, мені можуть зіпсувати кредитну історію, і в мене штрафи по кредитці за не своєчасне погашення, хоча я справно і вчасно все платив. Дуже не задоволений цим банком в плані кредитування.
Коментарі (1)
Ответ банка
2 листопада 2018, 17:29
Доброго дня, Тарасе!
За наявної інформації, ситуація, що мала місце, станом на сьогодні, вирішена на суті, про що Вас було проінформовано співробітниками відділення в телефонному режимі.
Приносимо вибачення, в разі, якщо дане непорозуміння завдало Вам незручностей.
Дякуємо за звернення.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
За наявної інформації, ситуація, що мала місце, станом на сьогодні, вирішена на суті, про що Вас було проінформовано співробітниками відділення в телефонному режимі.
Приносимо вибачення, в разі, якщо дане непорозуміння завдало Вам незручностей.
Дякуємо за звернення.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Відповідь адміністратора
2 листопада 2018, 17:53
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 02.11.2018).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом данного банка.
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом данного банка.
1) Скажіть, будь ласка, як потрапити до Вас у відділення людині яка працює за стандартним графіком з 9.00 до 18.00 і з вихідними субота неділя, якщо відділення Вашого банку в чернівцях працює за графіком 9.00-17.00 субота неділя — вихідні? Ви дійсно вважаєте цей графік зручним для Ваших клієнтів?
2) З встановлених Ваших банкоматів по місту регулярно працюють лише 3-4, всі інші працюють через раз а деякі взагалі ніколи не бувають в робочому стані (для прикладу банкомат за адресою вул. Університетська, 10)
Коментарі (2)
2) З встановлених Ваших банкоматів по місту регулярно працюють лише 3-4, всі інші працюють через раз а деякі взагалі ніколи не бувають в робочому стані (для прикладу банкомат за адресою вул. Університетська, 10)
Ответ банка
12 травня 2017, 12:32
Шановна Anna2209!
Відповідно до п. 1.10 «Положення про організацію здійснення операційної діяльності у банках України», затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 18.06.2003 р № 254, операційний час встановлюється відповідно до розпорядження керівника банку і доводиться до відома клієнтів.
З метою комфортного обслуговування і економії часу Клієнтів, Банк постійно працює над удосконаленням наявних та розробкою нових сервісів, якими Клієнти мають можливість скористатися без візиту до відділення. Банк пропонує широкий спектр операцій, які можна здійснювати самостійно, за допомогою кіосків самообслуговування та банкоматів в будь-який зручний час, при наявності платіжної картки Банку, або послуги «Платежі будь-якою картою за реквізитами» (http: //aval.ua/personal/everyday/kartk/) з використанням платіжної картки будь-якого українського банку. Для Клієнтів Банку, що мають картковий рахунок, доступна система «Райффайзен Онлайн», яка дозволяє проводити платежі цілодобово через мережу Інтернет (http://www.aval.ua/personal/online/).
Отримати консультацію щодо продуктів Банку Ви можете також, звернувшись до Інформаційного центру Банку, за телефонами: 0 (800) 500 500 (безкоштовно по Україні зі стаціонарних та мобільних номерів), 38 (044) 490 88 88 (для м. Києва), 521 (безкоштовно для абонентів MТC).
Щодо банкомату, розташованого за адресою: вул. Університетська, буд. 10, м. Чернівці, маємо зауважити, що найближчим часом він буде демонтований.
Дякуємо Вам за те, що знайшли час викласти свої зауваження щодо якості обслуговування в нашому Банку. Нам важливо отримувати подібну інформацію, з метою налагодження комфортного і якісного процесу роботи з клієнтами.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Відповідно до п. 1.10 «Положення про організацію здійснення операційної діяльності у банках України», затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 18.06.2003 р № 254, операційний час встановлюється відповідно до розпорядження керівника банку і доводиться до відома клієнтів.
З метою комфортного обслуговування і економії часу Клієнтів, Банк постійно працює над удосконаленням наявних та розробкою нових сервісів, якими Клієнти мають можливість скористатися без візиту до відділення. Банк пропонує широкий спектр операцій, які можна здійснювати самостійно, за допомогою кіосків самообслуговування та банкоматів в будь-який зручний час, при наявності платіжної картки Банку, або послуги «Платежі будь-якою картою за реквізитами» (http: //aval.ua/personal/everyday/kartk/) з використанням платіжної картки будь-якого українського банку. Для Клієнтів Банку, що мають картковий рахунок, доступна система «Райффайзен Онлайн», яка дозволяє проводити платежі цілодобово через мережу Інтернет (http://www.aval.ua/personal/online/).
Отримати консультацію щодо продуктів Банку Ви можете також, звернувшись до Інформаційного центру Банку, за телефонами: 0 (800) 500 500 (безкоштовно по Україні зі стаціонарних та мобільних номерів), 38 (044) 490 88 88 (для м. Києва), 521 (безкоштовно для абонентів MТC).
Щодо банкомату, розташованого за адресою: вул. Університетська, буд. 10, м. Чернівці, маємо зауважити, що найближчим часом він буде демонтований.
Дякуємо Вам за те, що знайшли час викласти свої зауваження щодо якості обслуговування в нашому Банку. Нам важливо отримувати подібну інформацію, з метою налагодження комфортного і якісного процесу роботи з клієнтами.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Співробітниця Чернівецького відділення Райффайзен подзвонила сьогодні у відповідь на мейл який був їм відправлений…
Тон її голосу був настільки піднятим, що я відчував, що вона була би готова стукнути мене по голові якщо я був би десь поряд…
Таке обслуговування, якщо чесно, не очікував отримати від одного з найбільших банків країни.
Відверто шкодую, що відкрив рахунок в цьому баку ((
Написати коментар
Тон її голосу був настільки піднятим, що я відчував, що вона була би готова стукнути мене по голові якщо я був би десь поряд…
Таке обслуговування, якщо чесно, не очікував отримати від одного з найбільших банків країни.
Відверто шкодую, що відкрив рахунок в цьому баку ((
Ответ банка
2 вересня 2016, 16:57
Шановний client845!
Банком здійснено перевірку фактів, викладених у Вашому запиті та встановлено, що Ви зверталися до Базового відділення Банку в м. Чернівці з метою отримання інформації про стягнення комісії за зарахування переказу на поточний рахунок третьої особи.
Слід зазначити, що відповідно до частини 1 статті 60 Закону України «Про банки і банківську діяльність» (далі – Закон), інформація щодо діяльності та фінансового стану Клієнта, яка стала відомою Банку у процесі обслуговування Клієнта та взаємовідносин з ним чи третім особам при наданні послуг Банку, є банківською таємницею.
Зокрема, до інформації, яка є банківською таємницею, відноситься інформація про рух коштів по рахункам клієнтів, залишки на них.
Пунктом 1 статті 61 Закону передбачено, що банки зобов’язані забезпечити збереження банківської таємниці шляхом обмеження кола осіб, що мають доступ до інформації, яка становить банківську таємницю.
Згідно зі статтею 62 Закону, інформація щодо юридичних та фізичних осіб, яка містить банківську таємницю, розкривається банками, зокрема, на письмовий запит або з письмового дозволу власника такої інформації.
Враховуючи зазначене, співробітник Банку повідомив Вам про неможливість надання запитуваної інформації та повідомив про необхідність звернення до Банку з даного питання власника рахунку.
Водночас, інформація, повідомлена Вами, прийнята до уваги і доведена до співробітників підрозділу, відповідального за якість обслуговування в Банку. Зі співробітником відділення Банку, зазначеним у Вашому зверненні, проведено роз’яснювальну роботу щодо стандартів обслуговування клієнтів, з метою уникнення подібних інцидентів зі сторони Банку у майбутньому.
Приносимо вибачення за завдані Вам незручності.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль».
Банком здійснено перевірку фактів, викладених у Вашому запиті та встановлено, що Ви зверталися до Базового відділення Банку в м. Чернівці з метою отримання інформації про стягнення комісії за зарахування переказу на поточний рахунок третьої особи.
Слід зазначити, що відповідно до частини 1 статті 60 Закону України «Про банки і банківську діяльність» (далі – Закон), інформація щодо діяльності та фінансового стану Клієнта, яка стала відомою Банку у процесі обслуговування Клієнта та взаємовідносин з ним чи третім особам при наданні послуг Банку, є банківською таємницею.
Зокрема, до інформації, яка є банківською таємницею, відноситься інформація про рух коштів по рахункам клієнтів, залишки на них.
Пунктом 1 статті 61 Закону передбачено, що банки зобов’язані забезпечити збереження банківської таємниці шляхом обмеження кола осіб, що мають доступ до інформації, яка становить банківську таємницю.
Згідно зі статтею 62 Закону, інформація щодо юридичних та фізичних осіб, яка містить банківську таємницю, розкривається банками, зокрема, на письмовий запит або з письмового дозволу власника такої інформації.
Враховуючи зазначене, співробітник Банку повідомив Вам про неможливість надання запитуваної інформації та повідомив про необхідність звернення до Банку з даного питання власника рахунку.
Водночас, інформація, повідомлена Вами, прийнята до уваги і доведена до співробітників підрозділу, відповідального за якість обслуговування в Банку. Зі співробітником відділення Банку, зазначеним у Вашому зверненні, проведено роз’яснювальну роботу щодо стандартів обслуговування клієнтів, з метою уникнення подібних інцидентів зі сторони Банку у майбутньому.
Приносимо вибачення за завдані Вам незручності.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль».
Я та мiй чоловiк отримуемо заробiтню плату через банк аваль дeкiлька рокiв. 24 травня чоловiк прийшов до вiддiлення у Чернiвцях щоб закрити картку, в зв«язку зi змiною роботи. Хоч вiн i не користувався майже мiсяць при закриттi довeлoся заплатити 11 гривeнь. Прeд»явивши квитанцiю прo сплату oтримав iнфoрмацiю вiд oпeратoра прo тe щo рахунoк будe закритий. Чeрeз 2,5 мiсяцi(сьoгoднi) йoму затeлeфoнував прeдставник банку i пoвiдoмив щo забoргoванiсть пo картцi (яка залишилась в oпeратoра) 33 гривнi. Чoлoвiк ствeрджував щo картка вжe закрита, та прeдставник сказала щo так як сплата i закриття були наприкiнцi мiсяця, з пoчаткoм наступнoгo рахунoк автoматичнo вiдкрився тoму виник борг. Чoму oпeратoр нe пoвiдoмила 24 травня про можливi труднoщi з закриттям? Напeвнe тoму щo oбманювати людeй абo нeдогoвoрювати iнфoрмацiю цe дoхiд банку. Чи так малo кoштуе рeпутацiя «РАЙФФАЙЗЕН БАНКУ АВАЛЬ»
Коментарі (6)
Ответ банка
4 серпня 2016, 9:34
Шановна gfhfktkm1982!
На жаль, наданої Вами інформації недостатньо для аналізу описаної ситуації.
Просимо Вашого чоловіка надіслати більш детальну інформацію, а саме: ПІБ та реєстраційний номер облікової картки платника податків, на електронну адресу: info@aval.ua, з посиланням на даний відгук.
Після розгляду ситуації будуть надані роз'яснення на вказану у зверненні адресу електронної пошти.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль».
На жаль, наданої Вами інформації недостатньо для аналізу описаної ситуації.
Просимо Вашого чоловіка надіслати більш детальну інформацію, а саме: ПІБ та реєстраційний номер облікової картки платника податків, на електронну адресу: info@aval.ua, з посиланням на даний відгук.
Після розгляду ситуації будуть надані роз'яснення на вказану у зверненні адресу електронної пошти.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль».
Доброго дня!
Прикро вразила нова орієнтація банку в бік шахрайства, хамства та зневаги до клієнта.
Так сталося, що отримав кредитну карту добровільно-примусово разом із зарплатною.
Користуватися нею потреби в мене було, але в листопаді 2015 року отримавши страхове відшкодування зняв його з картки. Перевірив у оператора залишок на рахунку, щоб не було боргу перед банком та вніс на рахунок 10 грн.
Оператор на касі запевнила мене, що боргу немає і ніякі кошти з рахунку записуватись не будуть.
Але 31.03.2016 отримав дзвінок із відділу банку про невиконання своїх зобов'язань. При намаганні з'ясувати причини заборгованості у операторів по телефону мені було повідомлено, що ніхто із моєю проблемою розбиратися не буде а треба йти у відділення і платити.
У відділенні я з'ясував, що борг виник внаслідок зняття страхової виплати та штрафу в розмірі 50 грн. в місяць три місяці поспіль. При ньому я ні копійки банку не використовував, а зняв лише те, що надійшло поверх кредитного ліміту.
Щоб банк і надалі не вимагав від мене грошей я сплатив на свій рахунок 305 грн. Але я не згодний із застосованими нарахуваннями та прошу повернути.мені мої гроші.
Дякую за розуміння!
Коментарі (3)
Прикро вразила нова орієнтація банку в бік шахрайства, хамства та зневаги до клієнта.
Так сталося, що отримав кредитну карту добровільно-примусово разом із зарплатною.
Користуватися нею потреби в мене було, але в листопаді 2015 року отримавши страхове відшкодування зняв його з картки. Перевірив у оператора залишок на рахунку, щоб не було боргу перед банком та вніс на рахунок 10 грн.
Оператор на касі запевнила мене, що боргу немає і ніякі кошти з рахунку записуватись не будуть.
Але 31.03.2016 отримав дзвінок із відділу банку про невиконання своїх зобов'язань. При намаганні з'ясувати причини заборгованості у операторів по телефону мені було повідомлено, що ніхто із моєю проблемою розбиратися не буде а треба йти у відділення і платити.
У відділенні я з'ясував, що борг виник внаслідок зняття страхової виплати та штрафу в розмірі 50 грн. в місяць три місяці поспіль. При ньому я ні копійки банку не використовував, а зняв лише те, що надійшло поверх кредитного ліміту.
Щоб банк і надалі не вимагав від мене грошей я сплатив на свій рахунок 305 грн. Але я не згодний із застосованими нарахуваннями та прошу повернути.мені мої гроші.
Дякую за розуміння!
Ответ банка
12 квітня 2016, 11:34
Шановний Игорь!
Діяльність Банку здійснюється відповідно до чинного законодавства України. Зокрема, згідно зі статтею 49 Закону України «Про банки і банківську діяльність», банк зобов'язаний при наданні кредитів дотримуватися основних принципів кредитування, у тому числі перевіряти кредитоспроможність позичальників та наявність забезпечення кредитів, додержуватись встановлених Національним банком України вимог щодо концентрації ризиків.
Виходячи з цього, рішення про видачу кредиту приймається Банком індивідуально по кожному клієнту на підставі письмової заяви, підписаної Клієнтом після ознайомлення з умовами кредитування, наданими співробітником Банку. Ухвалення такого рішення Банком залежить від багатьох факторів (вік позичальника, його платоспроможність, фінансовий стан, соціальний стан, актуальність наданих даних і т.д.).
Таким чином, оформлення кредитного договору, як угоди між Клієнтом та Банком, здійснюється на підставі доброї волі Клієнта, після отримання позитивного рішення про видачу кредиту уповноваженим підрозділом Банку.
Відносини між Клієнтом і Банком регулюються укладеними кредитними договором і додатковими угодами до нього (за наявності), умови яких Сторони повинні обов'язково виконувати.
Згідно статті 526 Цивільного кодексу України, зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору.
Ви можете уточнити інформацію про стан заборгованості за Вашим договором, а також чинні Тарифи Банку, звернувшись з паспортом в будь-яке відділення Банку або зателефонувавши за номером телефону Інформаційного центру Банку, назвавши дані, які дозволять визначити Вас, як позичальника.
Для отримання детальної інформації про суми і дати нарахування відсотків за кредитом, а також термінів фактичного внесення платежів, Ви маєте можливість отримати виписку по Вашому рахунку, згідно діючих Тарифів, в будь-якому відділенні Банку, звернувшись з паспортом і реєстраційним номером облікової картки платника податків.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк А
Діяльність Банку здійснюється відповідно до чинного законодавства України. Зокрема, згідно зі статтею 49 Закону України «Про банки і банківську діяльність», банк зобов'язаний при наданні кредитів дотримуватися основних принципів кредитування, у тому числі перевіряти кредитоспроможність позичальників та наявність забезпечення кредитів, додержуватись встановлених Національним банком України вимог щодо концентрації ризиків.
Виходячи з цього, рішення про видачу кредиту приймається Банком індивідуально по кожному клієнту на підставі письмової заяви, підписаної Клієнтом після ознайомлення з умовами кредитування, наданими співробітником Банку. Ухвалення такого рішення Банком залежить від багатьох факторів (вік позичальника, його платоспроможність, фінансовий стан, соціальний стан, актуальність наданих даних і т.д.).
Таким чином, оформлення кредитного договору, як угоди між Клієнтом та Банком, здійснюється на підставі доброї волі Клієнта, після отримання позитивного рішення про видачу кредиту уповноваженим підрозділом Банку.
Відносини між Клієнтом і Банком регулюються укладеними кредитними договором і додатковими угодами до нього (за наявності), умови яких Сторони повинні обов'язково виконувати.
Згідно статті 526 Цивільного кодексу України, зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору.
Ви можете уточнити інформацію про стан заборгованості за Вашим договором, а також чинні Тарифи Банку, звернувшись з паспортом в будь-яке відділення Банку або зателефонувавши за номером телефону Інформаційного центру Банку, назвавши дані, які дозволять визначити Вас, як позичальника.
Для отримання детальної інформації про суми і дати нарахування відсотків за кредитом, а також термінів фактичного внесення платежів, Ви маєте можливість отримати виписку по Вашому рахунку, згідно діючих Тарифів, в будь-якому відділенні Банку, звернувшись з паспортом і реєстраційним номером облікової картки платника податків.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк А
Я обьяснила, что хочу открыть в банке валютную карту и в дальнейшем планирую открыть депозит на крупную сумму, и, что если необходимо будет, то могу и гривневую карту открыть, но она мне не обязательна. И я ей с самого начала нашего разговора и потом еще несколько!!! раз сказала, что для меня ВАЖНО получить в этот же день, т. е. 21.12.2023 пластиковую валютную карту, что именно она и есть основная цель моего визита в банк. Менеджер мне предложила открыть онлайн валютную карту и сказала, что пластиковую карту я могу открыть только при наличии открытой гривневой карты с платным обслуживанием. Мне такая гривневая карта не очень была удобна из-за платного обслуживания, но я согласилась на ее открытие ради открытия пластиковой валютной карты. Уточню один момент, который также сыграл большую роль в этой ситуации — у меня некоторые веские проблемы со здоровьем с позвоночником и со зрением, и для меня было ОЧЕНЬ сложно доехать до банка и еще сложнее высидеть полтора часа в отделении. На момент подписания всех документов договора по открытию счета и карт, у меня сильно болела спина и мне было сложно прочитать текст договора и всех документов из-за проблем со зрением. Я об этом также сказала менеджеру и пыталась выяснить устно у нее что я подписываю. В итоге, выяснилось, что она мне открыла валютную онлайн-карту, против которой я была категорически против и об говорила ей МНОГО раз с момента начала нашей встречи. А пластиковую валютную карту так и не открыла. Когда я возмутилась, она мне сказала: «Не волнуйтесь, в течении часа она будет». Как я ранее писала, у меня очень болела спина, но для меня было ОЧЕНЬ!!! важно получить или хотя бы активировать пластиковую валютную карту и согласилась ждать ее в отделении банка. Через пол часа менеджер отдала оставшиеся документы по договору, БЕЗ пластиковой валютной карты и снова сказала, чтобы я не волновалась, что через час карта уже обязательно будет активирована. Отделение банка через 30 минут должно было закрываться и я поехала домой. Уже дома, ожидая в приложении банка, когда пластковая валютная карта станет дееспособной, я снова стала изучать все документы по договору. И обнаружила, что!!! НИ на одном документе НЕТ печати банка и подписи менеджера банка, если не считать на одном из листов что-то вроде галочки. Когдая позвонила на гарячую линию райфайзен банка около 20.00. спросить почему??? моя пластиковая карта до сих пор не активирована и почему нет печатей и подписей на документах договора??? мне сказали, что до 21.00. карта обязательно станет активной. Для меня МЕГА ВАЖНО!!! была активация карты до 9 утра 22.12.2023., потому что мне нужно было передать номер карты другому человеку, который в этот день подписавал договор по доверенности от меня.
!!! Пластиковую карту мне так и не активировали ни 21, ни 22, чем меня сильно подставили. Эту карту мне предложили забрать с отделения райфайзенбанка ЧЕРЕЗ 2 недели и самостоятельно активировать.
22.12.2024., связавшись с райфайзенбанком по гарячей линии, я оставила заявку и потребовала закрыть мне счет, который они открыли на меня и ВСЕ карты привязанные к этому счету.
Есть еще очень много информации о просто чудовищном НЕАДЕКВАТНОМ обслуживании этого банка, где сотрудники банка — менеджер банка, операторы КОЛЛ центра банка бесконечно обманывают и противоречат своим же словам. И у меня есть документальные подтверждения всех моих слов, я их сохранила. Чтобы описать суть всех звонков по этому делу, сделанных «ДО»
21.12.2023., я перед тем как принять решение открыть счет в этом банке, все изучала через сайт и у оператора гарячей линии банка, звонков «В» этот день и «ПОСЛЕ», а их было очень много, получится целая книга. Если райфайзенбанку будет интересно, то они могут сами поднять эту инфу и изучить все подробности.
Мой вывод:
Вежливость менеджеров, обслуживающих клиентов — единственный плюс райфайзенбанка. А в остальном я КАТЕГОРИЧЕСКИ не могу доверять такому банку и НЕ рекомендую его никому!!!