Відділення Райффайзен Банку: Вінниця, пр-т Космонавтів, 39
Адреса:
Вінниця, пр-т Космонавтів, 39
Телефон:
0 800 500-500
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (каса: 09:00-17:15), тех.перерва: 17:15-17:30, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Power Banking
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
A0972053850a
16 вересня 2024, 14:47
Добрий день. Потрібно було зробити проплату за навчання, за Університет. Попросила співробітника, як назвалась Альоною, допомогти з проплатою через мобільний додаток. На мої запитання була відповідь не знаю, не маю права.Дуже не професійно. Мені було не комфортно, наче я просила щось лічне. Допомогу я не отримала, хоча я є користувачем вашого банку. Паралельно розмовляють по телефону, на лічні теми. Неприємний осад.
Коментарі (2)
Ответ банка
16 вересня 2024, 14:56
Добрий день!
Нам дуже прикро, що Ви отримали саме такі емоції від співпраці з нашим Банком. Ми завжди готові піти на зустріч, допомогти з розв’язанням незакритих ситуацій, адже у нашому Банку працюють компетентні фахівці та професіонали свого діла.
Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання.
Для здійснення платежу за реквізитами в «Райффайзен Онлайн» достатньо обрати розділ «Платежі» — за реквізитами IBAN — заповнити всі поля, комісія буде відсутня.
Додатково, ми зробили відеоінструкцію, яку можете переглянути за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=rLWqgXSXgz0.
Ми обов'язково проаналізуємо Ваш відгук та все перевіримо, адже подібне є неприпустимим в роботі. Також, просимо надати в особисті повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код або фінансовий номер).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Нам дуже прикро, що Ви отримали саме такі емоції від співпраці з нашим Банком. Ми завжди готові піти на зустріч, допомогти з розв’язанням незакритих ситуацій, адже у нашому Банку працюють компетентні фахівці та професіонали свого діла.
Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання.
Для здійснення платежу за реквізитами в «Райффайзен Онлайн» достатньо обрати розділ «Платежі» — за реквізитами IBAN — заповнити всі поля, комісія буде відсутня.
Додатково, ми зробили відеоінструкцію, яку можете переглянути за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=rLWqgXSXgz0.
Ми обов'язково проаналізуємо Ваш відгук та все перевіримо, адже подібне є неприпустимим в роботі. Також, просимо надати в особисті повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код або фінансовий номер).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Відповідь адміністратора
20 вересня 2024, 9:30
Відгук не зарахований (на 20.09.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Доброго дня являюсь клієнтом банку і вкрай стурбована ситуацією яка склалася сьогодні у відділені м. Вінниця вул. Космонавтів. Маю картку якою користуюся тривалий час. Хотіла поповнити свій рахунок, щоб проплатити комунальні і так.далі… На жаль банкомат за цією адресую не працює, звернулася до каси надавши свою депозитну картку, але поповнити я так і не змогла. В мене не було паспорта з собою, хоча раніше неодноразово в цій касі поповнювала свою картку без паспорта і комісію в мене за поповнення не знімали. На касі мені повідомили, що якщо поповняєте карту без паспорта то в мене знімуть комісію, хоча мій тариф Універсальний тобто ніякої комісії за поповнення. Згідно цього тарифу я сплачую 120грн.в місяць якщо в мене не буде 10 платежів і мене це влаштовувало до сьогоднішнього дня коли я хотіла тільки поповнити картку, але нажаль мені без паспорта відмовили. На гарячій лінії мені порекомендували з'їздити до іншого відділення, нажаль це далеко і бажання тратити ще пів дня на те
щоб поповнити свою картку в мене небуло. Якщо я не буду робити проплати згідно тарифу в мене знімають автоматично 120 грн. Вибачте за тавтологію, але те що я не змогла поповнити власний рахунок через банкомат і в касі мене поставили перед фактом, що ви заплатите комісію при поповненні, це вже мені не сподобалось. Повторюсь я поповнювала до сьогоднішнього дня в касі без паспорта і без комісії. Я дійшла висновку, що мені потрібно зняти всі кошти і закрити всі рахунки в банку «Аваль». Мені не висловили слова вибачень, в мене зіпсований настрій, і до всього з мене відрахують 120 грн. за тарифом, через те, що я не змогла поповнити свою депозитну картку в банку який мене обслуговував, щоб зробити проплати.
Настрій зіпсований, бути клієнтом цього банку немає бажання.
Коментарі (1)
щоб поповнити свою картку в мене небуло. Якщо я не буду робити проплати згідно тарифу в мене знімають автоматично 120 грн. Вибачте за тавтологію, але те що я не змогла поповнити власний рахунок через банкомат і в касі мене поставили перед фактом, що ви заплатите комісію при поповненні, це вже мені не сподобалось. Повторюсь я поповнювала до сьогоднішнього дня в касі без паспорта і без комісії. Я дійшла висновку, що мені потрібно зняти всі кошти і закрити всі рахунки в банку «Аваль». Мені не висловили слова вибачень, в мене зіпсований настрій, і до всього з мене відрахують 120 грн. за тарифом, через те, що я не змогла поповнити свою депозитну картку в банку який мене обслуговував, щоб зробити проплати.
Настрій зіпсований, бути клієнтом цього банку немає бажання.
Ответ банка
12 листопада 2019, 9:22
Доброго дня!
По-перше, приносимо вибачення за незручності, що виникли в процесі обслуговування в Банку. За перевіреною інформацією, банкомат про який йде мова, очікує демонтажу та відповідної заміни.
Згідно діючих Тарифів Банку в пакеті Активний термінове поповнення — безкоштовне, але здійснюється лише власником рахунку за пред’явленням паспортного документу для можливості проведення верифікації та ідентифікації особи, якою здійснюється такий переказ. Вартість поповнення карткового рахунку без використання платіжної картки у відділеннях (кошти надходять на картковий рахунок не пізніше наступного банківського дня), становить 0,5% мінімум 5 грн. (але не більше 500 грн.).
Додатково інформуємо, що начальником відділення проведено роз’яснювальну роботу щодо дотримання стандартів якості обслуговування та максимального задоволення потреб клієнта.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
По-перше, приносимо вибачення за незручності, що виникли в процесі обслуговування в Банку. За перевіреною інформацією, банкомат про який йде мова, очікує демонтажу та відповідної заміни.
Згідно діючих Тарифів Банку в пакеті Активний термінове поповнення — безкоштовне, але здійснюється лише власником рахунку за пред’явленням паспортного документу для можливості проведення верифікації та ідентифікації особи, якою здійснюється такий переказ. Вартість поповнення карткового рахунку без використання платіжної картки у відділеннях (кошти надходять на картковий рахунок не пізніше наступного банківського дня), становить 0,5% мінімум 5 грн. (але не більше 500 грн.).
Додатково інформуємо, що начальником відділення проведено роз’яснювальну роботу щодо дотримання стандартів якості обслуговування та максимального задоволення потреб клієнта.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Являюсь постоянным клиентом данного банка, но такого не квалифицированного отношения не встречала ни в одном банке
На протяжении уже больше как полгода в отделении на Космонавтах, г. Винница в терменале у них нету бумаги, все время как нибудь решали эту проблему с сотрудником главным экономистом Виталием Горбань, он в терменале устранял моментально эту поломку, но сегодня ни для кого не ожидано случилась опять поломка на которую они отказались реагировать, сказали это не в их компетенции обращайтесь на горячую линию
На горячей линии толком ничего не могут сказать, просто в тупую фиксируют заявку, а кто будет отвечать за мое потраченное время и нервы? Как будто эьо моя обязанность тыкать о их не исправном оборудование
Вообще за ним кто то следит?
Написати коментар
На протяжении уже больше как полгода в отделении на Космонавтах, г. Винница в терменале у них нету бумаги, все время как нибудь решали эту проблему с сотрудником главным экономистом Виталием Горбань, он в терменале устранял моментально эту поломку, но сегодня ни для кого не ожидано случилась опять поломка на которую они отказались реагировать, сказали это не в их компетенции обращайтесь на горячую линию
На горячей линии толком ничего не могут сказать, просто в тупую фиксируют заявку, а кто будет отвечать за мое потраченное время и нервы? Как будто эьо моя обязанность тыкать о их не исправном оборудование
Вообще за ним кто то следит?
Ответ банка
31 травня 2018, 12:46
Добрый день!
В первую очередь позвольте поблагодарить Вас за то, что являетесь Клиентом Банка и пользуетесь нашими услугами.
Отмечаем, что указанная Вами информация не осталась без внимания и была доведена до ведома ответственного подразделения с целю устранения технических неисправностей.
Так, согласно полученной информации, терминал, расположенный по просп. Космонавтов, 39, г. Винница, состоянием на сегодняшний день пребывает в работоспособном состоянии.
Уверяем Вас, что наши службы технического обслуживания прилагают усилия для обеспечения бесперебойной работы терминалов и принимают меры по предупреждению возникновения технических сбоев в будущем.
Позвольте принести свои искренние извинения за доставленные неудобства и надеемся на понимание.
С уважением,
АО «Райффайзен Банк Аваль»
В первую очередь позвольте поблагодарить Вас за то, что являетесь Клиентом Банка и пользуетесь нашими услугами.
Отмечаем, что указанная Вами информация не осталась без внимания и была доведена до ведома ответственного подразделения с целю устранения технических неисправностей.
Так, согласно полученной информации, терминал, расположенный по просп. Космонавтов, 39, г. Винница, состоянием на сегодняшний день пребывает в работоспособном состоянии.
Уверяем Вас, что наши службы технического обслуживания прилагают усилия для обеспечения бесперебойной работы терминалов и принимают меры по предупреждению возникновения технических сбоев в будущем.
Позвольте принести свои искренние извинения за доставленные неудобства и надеемся на понимание.
С уважением,
АО «Райффайзен Банк Аваль»