Курс валютв Райффайзен Банк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43 | 43.9 |
USD | 41.05 | 41.54 |
Всі курси банку |
Відділення Райффайзен Банку: Київ, вул. Раїси Окіпної, 4
Адреса:
Київ, вул. Раїси Окіпної, 4
Телефон:
0 800 500-500
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (каса: 09:00-17:15), тех.перерва: 17:15-17:30, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Asdzxc
8 жовтня 2024, 16:12
Найбільш гіршого відділення даного банку ще не зустрічала. Працівники банку некомпетентні. Замовляла зняття валюти зі свого рахунку. Провела замовлення через чат-бот в моб. додатку. Запланована зустріч на першу половину дня, (попередньо проходячи повз банк, зайшла уточнити у працівників відділення чи є в них обідня перерва- на що отримала відповідь, що працюють без обідньої перерви), доходжу до банку мені телефонують запитують чи я буду і говорять що каса зараз на обідній перерві. Я у відділенні чекаю на касира, який з’являється на своєму робочому місці вчасно згідно свого обіднього регламенту. І тут починається: переді мною касир-стажер, тому я розумію, що процедура не пройде швидко, але це нічого ми ж всі колись вперше опановували нові навики роботи. Замовляла зняття валюти з євро рахунку євро, і відповідно замовлення валюти в євро. Але касир повідомляє, що на мене валюта замовлена долари. Яким чином працівник банку так провів замовлення не відомо. На що мені працівники банку повідомляють, що мені необхідно повторно провести замовлення валюти. Телефоную в банк і вже в живій телефонній розмові замовляю валюту, акцентуючи увагу що валюту саме євро треба ,і розповідаю операторові що попередньо мені не ту валюту замовили, на що він дуже здивувався, говорячи «як можна було замовити долари для євро рахунку». Оператор банку чемний і уважний. Замовлення розбили на два дні по сумі. І знову термін на зняття довелося здвинути (це добре що валюта мені не потрібна була негайно). Перше заплановане зняття пройшло добре, все без проблем. Приходжу у відділення на друге зняття і знову попадаю на незаплановану обідню перерву (це при тому що я теж працююча людина, яка змушена кожен раз корегувати свій робочий час під роботу банку). Дочекалася касира, який щось дуже уважно і довго перевіряє в базі, і знову запитує, валюту в доларах видаємо? Говорю ні, в євро, як в рахунку. Підходить працівниця банку і говорить що мене в списку на валюту не має. Запитує як я замовляла і коли. Показую їй смс повідомлення про призначену зустріч. На що вона говорить можливо вам валюту в інше відділення замовляли, ми ж не знаємо, вас в списках немає, для вас валюти не має замовляйте повторно. я пояснила, що валюту я замовляла саме на сьогодні і сам на це відділення, тому прошу видати мені валюту тут і зараз, і більше жодного бажання працювати з даним відділенням в мене не має. В кінці кінців валюту видали, закрию рахунок і забуду про цей банк мабуть надовго. До речі до цього обслуговувалася в відділенні банку, що знаходиться в м.Бровари, то там взагалі ніколи ніяких питань не виникало, дівчата завжди оперативно все вирішували і надавали кваліфіковану допомогу і роз’яснення (як для обслуговування фіз. так і для юр.осіб).
Коментарі (4)
Ответ банка
8 жовтня 2024, 16:18
Вітаємо!
Будемо з Вами відвертими, нам щиро шкода, що Ви отримали саме таке враження від співпраці з Райфом. Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання.
Ми завжди готові вирішити питання в індивідуальному порядку та на користь Клієнта.
Зі свого боку хочемо розібратись у ситуації для уникнення повторення в подальшому таких прикрих випадків, тому просимо написати в приватні повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код та контактний номер телефону).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Будемо з Вами відвертими, нам щиро шкода, що Ви отримали саме таке враження від співпраці з Райфом. Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання.
Ми завжди готові вирішити питання в індивідуальному порядку та на користь Клієнта.
Зі свого боку хочемо розібратись у ситуації для уникнення повторення в подальшому таких прикрих випадків, тому просимо написати в приватні повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код та контактний номер телефону).
З повагою та турботою,
@RaifHelp