Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Відділення Райффайзен Банк: вул. Харківське шоссе, 2 , Київ

Адреса:
Київ, вул. Харківське шоссе, 2
Телефон:
0 800 500-500
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (каса: 09:00-17:15), тех.перерва: 17:15-17:30, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:

Power Banking

Лише консультація

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зареєструватися . Реєстрація займає близько 30 секунд.
1 не зарахована
2 листопада 2025, 14:28
З цим, прости Господи, недобанком вже понад СЕМИ років.
Оформлення фізичного пластику Фішка зайняло декілька діб
Про валютні депозити на 200к щомісяця знає одна з п’яти!)))
Застосунок — чат як тупив п’ять років так і продовжує нині.
Застосунок — надає алгоритм відкриття кредитного ліміту скористатися яким за три роки так і не вдалося)))
Щомісяця надаю довідки про походження коштів, котрі в недоБанку — увага — ніколи не надходять)))
Походження коштів — депозити ЦЬОГО ж таки нещасного Авалю, бо це — не австрійський Райф. Це зберкасса срср.
І так — зі свіжого — у відділенні і в єдиній касі до сих пір вірять в обмеження 400к на квартал — а депозити відкривають 200к кожного місяця)))
Отака логіка і отака реальна картина за СІМ років.
Без змін.
Бо стабільні.
Коментарі (2)
Ответ банка
Райффайзен Банк
2 листопада 2025, 14:38
Добрий день!
Нам шкода, що у Вас склалося таке враження про наш банк та сервіс. Цінуємо кожного клієнта і завжди відкриті до зворотного зв’язку.
Всі співробітники банку кваліфіковані фахівці, які постійно працюють над розвитком своїх професійних навичок, щоб надавати якісну та оперативну підтримку. Ми приділяємо особливу увагу навчанню, щоб кожен клієнт отримував компетентну допомогу незалежно від питання.
Щодо мобільного застосунку, то ми працюємо над його вдосконаленням, щоб зробити користування максимально зручним, швидким і безпечним.

Маємо на меті розібратись в ситуації та будемо вдячні, якщо Ви нам напишете у приватні повідомлення свої дані (контактний номер або ідентифікаційний код), для аналізу.
Очікуємо на зворотній зв'язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
1 не зарахована
15 липня 2025, 21:57
Перекази між власними рахунками, відкритими в одному банку не обмежуються (включаючи операції переказів з картки на картку та IBAN перекази). Проте, якщо переказ Ви здійснюєте за межі банку (навіть на рахунок, що відкритий на Ваше ім'я), на такий переказ наразі діють ліміти, встановлені згідно Меморандуму.

Не шановні співробітники Райфу, а надайте, но на загал зноску, де це вказано в Меморандумі застосовувати ліміт встановлений Клієнту на переказ ВЛАСНИХ коштів за реквізитами IBAN на власні рахунки в інших Банках?
Очікуємо результатів!
Попереджаю ВСІХ Клієнтів — якщо Райффайзен або інший банк посилається на вимогу Меморандуму — звернення на гарячу лінію НБУ — і будь який співробітник такого банку включаючи Райф опиняється в незручному становищі.
Оскільки вказівка НБУ у Меморандумі говорить абсолютно про протилежне.
Співробітники переперестраховуються і починається повна маячня — блокування рахунків під абсолютно надуманим приводом.
З такими банками абсолютно не варто продовжувати ділові відносини, оскільки такі дії ганьблять високе звання банківської установи — це має бути взірцем з дотриманням вимог законодавства, а не самочин та перестраховка
Коментарі (5)
Ответ банка
Райффайзен Банк
16 липня 2025, 8:56
Добрий день!

Хочемо зазначити, що Райф чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших клієнтів.
Згідно ст.55 ЗУ «Про банки і банківську діяльність» відносини між клієнтом та банком регулюються законодавством та договором.
Дійсно, Меморандум не є законом або нормативно-правовим актом. Він лише закріплює обов'язки, які вільно беруть на себе сторони.
Ліміти для клієнтів по Меморандуму в Райфі встановлені в Правилах банківського обслуговування фізичних осіб, що є публічною частиною договору банківського обслуговування.
Зокрема, п. 4.15. Стаття 4. Виконання видаткових платіжних операцій за Рахунками Клієнта. Підтвердження операцій за Рахунками. Розділ 2
та п. 8.3.4. Стаття 8. Особливості обслуговування Карткових рахунків. Розділ 2:
«Банк має право запроваджувати та змінювати обмеження на здійснення операцій переказу коштів в межах та за межами України з усіх Поточних та Карткових рахунків Клієнта,
відкритих у Банку в національній та іноземній валютах, на рахунки будь-яких інших контрагентів з врахуванням запровадженого у Банку ризик-орієнтованого підходу.
За відсутності документального підтвердження доходів Клієнта Банк може встановити ліміт в розмірі від 50 тис. до 100 тис. гривень в місяць.
Клієнт має право звернутися до Банку із запитом про підвищення встановлено ліміту з обов’язковим наданням Клієнтом документального підтвердження джерел походження коштів.
За умови надання Клієнтом документального підтвердження джерел походження коштів в сумі, що перевищує встановлений ліміт,
ліміт на здійснення операцій переказу коштів встановлюються в рамках підтвердженого Клієнтом доходу».

Маємо на меті більш детальніше проаналізувати запит та допомогти, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
1
25 липня 2024, 11:40
Абсолютна не компетентність, не обізнаність співробітників колл-центру. Коли я питав чи роблять вони крос-курс обміну валют доллар/евро, як в інших нормальних, мобільних банках мені сказали, що так але тільки через касу. Коли я запитав про курс, мені сказали що він вказаний на сайті. Я записався спочатку в одному віддалені в касу, але плани змінилися і попросив в той же день змінити відділення на інше, та дівчина в колл-центрі була настільки «розумна», що записала двічі!!! в теж саме відділення, яке було мені не зручне. В відділенні менеджер не пояснив, що на справді це буде не крос-курс, а дурний обмін долар-гривня-евро. В іншому випадку, я перерахував би і пішов в інший банк. А так, я втратив 450 євро, за то банк на рівному місці заробив за день 22,000 грн. Сподіваюсь після мого відгуку таких простаків стане менше у банку і інші клієнти кілька разів подумають перш ніж звертатися чи не надурять його наступного разу.
Коментарі (1)
Ответ банка
Райффайзен Банк
25 липня 2024, 11:46
Добрий день!

Нам прикро, що у Вас склалось таке враження. Хочемо пояснити, що Райф не здійснює обмін валют по крос-курсу. Тобто, якщо Ви бажаєте обміняти долар на євро, то спочатку відбувається обмін долар — гривня, далі гривня — євро. Курс буде актуальним на момент обміну в касі відділення. Також переглядати курси валют можна на сайті Банку за посиланням: https://raiffeisen.ua/currency.
Маємо на меті проаналізувати ситуацію, а тому просимо написати в приватні повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код, або фінансовий номер). Очікуємо на зворотній зв'язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Відділення та банкомати Райффайзен Банку в Києві 🏦 / Відділення Райффайзен Банк: вул. Харківське шоссе, 2 , Київ