Розумієте, толк у тому, щоб донести цим фінансовим та бізнес-структурам розуміння що Україна, це не поле чудес для їхніх амбіцій. Грабіж має припинитися, ми не терпітимемо фінансового рабства. Від цього розуміння залежить
наше майбутнє. Ми Українці найрозумніші та найпрацюючіші у світі, а останні події показали що й сміливі, в лиху годину здатні згуртуватися та дати відсіч агресору.
Україна стане цивілізованим та найбажанішим кластером фінансових та біржових ринків світу. Їсти і пити хочуть усі.
Але всі надра і створені нами продукти — це наше надбання. Досить його даром віддавати, платіть гідну ціну. Ця війна для нас усіх трагедія, мільйони сімей розлучені, а скількох батьків, братів та чоловіків втрачено?
І в цей хвацький час, сучасні Шейлоки мовчки і зі слиною на губах, не звертаючи уваги на війну, продовжують рвати нашу Україну. Задумайтесь тільки, райфайзен банку є одним із найбільших платників податків рашистів. Скільки він заплатив до бюджету Росії з 2014 року? Скільки ракет та артустановок було профінансовано? Скільки українців постраждало від агресії росії на нашій землі з 2014 року? Шейлоки кажуть, що в Росії це не вони, це інші Шейлоки. Брехня, Шейлок один, але в нього багато доньок.
Шейлоки кажуть, що мільярдні активи євро не так легко вивести, їх потрібно продати або ще якось сховати. Брехня, це війна, Шейлок біситься від запаху свіжої людської крові., він не
відмовиться від можливості доступної здобичі.
Щодо мене. Я розумію, що мій голос у більшому слабкий, але кожен хто прочитає цей пост задумається на частку секунди, а це формує якусь громадську думку. Це наша країна, ми господарі в ній, а не прийшли кравожерні Шейлоки. Указ президента Зеленського про заборону рашистського бізнесу і всіх хто з ним пов’язаний, чомусь не діє на райфайзен банку.
Ми не відмовляємося від боргів, але є закон президента про переведення валютних кредитів у гривневі, його банк ігнорує, тому ми ухвалили рішення на період воєнних дій, гроші спрямовувати на захист батьківщини, а не на знищення українського народу.
Президент Зеленський почитайте, яке місце в Європі було і залишається у лихварів, у нашій країні вони почуваються над державою. Так не повинно бути. Люди головний скарб будь-якої держави, а такі як Українці — це дорожче за будь-яке золото.
Все вище написане — моя особиста думка, ми толерантні, але маю надію, що все стане на свої місця. Наш дух свободи обросте повагою один одному, гідністю за себе та свою, рідну, неповторну та багату Батьківщину.
Курс валютв Райффайзен Банк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.1 | 44 |
USD | 41.1 | 41.53 |
Всі курси банку |
Відділення Райффайзен Банку: Київ, вул. Ревуцького, 40-В, прим. 1016
Адреса:
Київ, вул. Ревуцького, 40-В, прим. 1016
Телефон:
0 800 500-500
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (каса: 09:00-17:15), тех.перерва: 17:15-17:30, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
15 листопада 2024, 9:59
Добрий день!
Нам надзвичайно прикро, що з сталась така ситуація, тим паче в той момент, коли Ви розраховували саме на ці кошти.
Ми розроблюємо для наших клієнтів вигідні пропозиції та залюбки інформуємо про це. Розуміємо, що ця ситуація принесла Вам певні незручності, але пропозиція, щодо кредитних продуктів попередньо погоджена. Остаточне рішення приймається вже після подачі заявки, дійсно процес може займати певний час.
Хочемо зазначити, що враховуються такі критерії, як дохід, стабільність надходжень, кредитна історія.
При цьому, Ви можете повторно подати запит на оформлення кредитного продукту через 30 днів.
Не хотіли б залишатися осторонь, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону та ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Нам надзвичайно прикро, що з сталась така ситуація, тим паче в той момент, коли Ви розраховували саме на ці кошти.
Ми розроблюємо для наших клієнтів вигідні пропозиції та залюбки інформуємо про це. Розуміємо, що ця ситуація принесла Вам певні незручності, але пропозиція, щодо кредитних продуктів попередньо погоджена. Остаточне рішення приймається вже після подачі заявки, дійсно процес може займати певний час.
Хочемо зазначити, що враховуються такі критерії, як дохід, стабільність надходжень, кредитна історія.
При цьому, Ви можете повторно подати запит на оформлення кредитного продукту через 30 днів.
Не хотіли б залишатися осторонь, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону та ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ответ банка
23 червня 2022, 9:10
Доброго дня!
Перш за все, дякуємо Вам за очікування відповіді.
Ми проаналізували Ваші попередні звернення з питання можливості перерахування валютного кредиту у національну валюту. На жаль, ми не можемо надати такої послуги, про що неодноразово інформували Вас. Сподіваємось на Ваше розуміння.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Перш за все, дякуємо Вам за очікування відповіді.
Ми проаналізували Ваші попередні звернення з питання можливості перерахування валютного кредиту у національну валюту. На жаль, ми не можемо надати такої послуги, про що неодноразово інформували Вас. Сподіваємось на Ваше розуміння.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Мінфін відповів, що наші вимоги про переведення в гривню законні, але вони безсилі проти супербанку Аваль, все листування є.
Коментарі (1)
Ответ банка
1 травня 2022, 12:09
Доброго дня! Ваш запит знаходиться у роботі.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Добрий день)
Коротко про головне.
Є клієнтом цього банку з 2006р.
Іпотечний кредит досі у валютi. Вижили і в кризи, і карантини. З початку російської військової агресії, мерзенної та варварської — можливості платити долари, немає. До війни, було звернення в банк райфайзен Аваль, про переведення кредиту в національну валюту. Отримано необґрунтовану відмову.
На вимоги банку платити, повідомив що доларів немає, в країні війна і це ніби форс мажор. У відповідь співробітниця банку повідомила, що війна не є форс-мажором.
Шукаємо адвоката, який допоможе розібратися у ситуації.
Коментарі (2)
Коротко про головне.
Є клієнтом цього банку з 2006р.
Іпотечний кредит досі у валютi. Вижили і в кризи, і карантини. З початку російської військової агресії, мерзенної та варварської — можливості платити долари, немає. До війни, було звернення в банк райфайзен Аваль, про переведення кредиту в національну валюту. Отримано необґрунтовану відмову.
На вимоги банку платити, повідомив що доларів немає, в країні війна і це ніби форс мажор. У відповідь співробітниця банку повідомила, що війна не є форс-мажором.
Шукаємо адвоката, який допоможе розібратися у ситуації.
Ответ банка
1 травня 2022, 10:32
Доброго дня!
Прохання написати нам у приватні повідомлення Ваш ідентифікаційний код для перевірки інформації.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Прохання написати нам у приватні повідомлення Ваш ідентифікаційний код для перевірки інформації.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Я, на жаль, скористався «рекламою» банку в відкрив в додатку віртуальну карту в євро, так як знаходжусь за кордоном. До мого сорому, я не зрозумів що насправді це не являється справжньою віртуальною картою, так як номера, терміна дії та коду на неї в додатку немає. Тобто розплатитися в супермаркеті цією картою (чи зняти готівку за кордоном) вам не вдасться — ви просто не прив’яжете її до GooglePay/ApplePay.
Шкода, що я це не зрозумів раніше і навіть поповнив цю «карту» (з карти Revolut), про що зараз шкодую. До того ж Райф за поповнення через SWIFT взяв комісію 10 євро, хоча ніби то всіх комісії скасовані. Якби не так! Причому зі сторони Revolut комісії не було, і на ненависний Райфу Монобанк, наприклад, гроші дійшли без комісії.
Як результат — гроші в Райфі просто «зависли». Бачу їх на віртуальній «псевдокарті», але користуватись ними не можу. Єдине що можливо — продати валюту і зняти готівку з гривневої карти, тобто двічі втратити на конвертації. Як на мене, це граничить з шахрайством зі сторони банку. Бо це не є картою, якщо поповнити її можна, а от зняти гроші — ні! Жах! Це при тому що у всіх інших банках випуск віртуальної карти (справжньої) — це справа кількох секунд!!!
Кілька разів писав у підтримку. Перший раз порекомендували завантажити неіснуюче оновлення і ніби все запрацює (буде і номер, і код, і термін дії). Але на PlayMarket жодних оновлень не має, остання версія від 7 лютого.
Вдруге вже добу не відповідають, мають немає що сказати…
Телефона служба підтримки теж не допомогла. Мабуть всі дуже зайняті розвитком бізнесу в росії.
П. С. Рекомендую банк всім своїм ворогам! А сам мрію зняти кошти і забути як про такий «сервіс» як про страшний сон.
Коментарі (3)
Шкода, що я це не зрозумів раніше і навіть поповнив цю «карту» (з карти Revolut), про що зараз шкодую. До того ж Райф за поповнення через SWIFT взяв комісію 10 євро, хоча ніби то всіх комісії скасовані. Якби не так! Причому зі сторони Revolut комісії не було, і на ненависний Райфу Монобанк, наприклад, гроші дійшли без комісії.
Як результат — гроші в Райфі просто «зависли». Бачу їх на віртуальній «псевдокарті», але користуватись ними не можу. Єдине що можливо — продати валюту і зняти готівку з гривневої карти, тобто двічі втратити на конвертації. Як на мене, це граничить з шахрайством зі сторони банку. Бо це не є картою, якщо поповнити її можна, а от зняти гроші — ні! Жах! Це при тому що у всіх інших банках випуск віртуальної карти (справжньої) — це справа кількох секунд!!!
Кілька разів писав у підтримку. Перший раз порекомендували завантажити неіснуюче оновлення і ніби все запрацює (буде і номер, і код, і термін дії). Але на PlayMarket жодних оновлень не має, остання версія від 7 лютого.
Вдруге вже добу не відповідають, мають немає що сказати…
Телефона служба підтримки теж не допомогла. Мабуть всі дуже зайняті розвитком бізнесу в росії.
П. С. Рекомендую банк всім своїм ворогам! А сам мрію зняти кошти і забути як про такий «сервіс» як про страшний сон.
Ответ банка
31 березня 2022, 13:55
Доброго дня!
Нам прикро, що Ви отримали негативний досвід отримання сервісу.
На даний час ми надаємо послугу відкриття поточного валютного рахунку, до якого дійсно непередбачено відкриття карти та карткового рахунку із вірутальною картою. При відкритті карткового рахунку, дані необхідні для під'єднання до мобільного гаманця Apple Pay/Google Pay відображені у розділі «Деталі» за валютною картою.
Для можливості аналізу ситуації просимо Вас надати Ваш ідентифікаційний код у приватних повідомленнях.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Нам прикро, що Ви отримали негативний досвід отримання сервісу.
На даний час ми надаємо послугу відкриття поточного валютного рахунку, до якого дійсно непередбачено відкриття карти та карткового рахунку із вірутальною картою. При відкритті карткового рахунку, дані необхідні для під'єднання до мобільного гаманця Apple Pay/Google Pay відображені у розділі «Деталі» за валютною картою.
Для можливості аналізу ситуації просимо Вас надати Ваш ідентифікаційний код у приватних повідомленнях.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Открыла зарплатную карту. Пришла ее забрать и узнала, что вместе с ней мне открыли еще и кредитную, а отказаться от нее я не могу. Очень хочется узнать, по какому праву вы навязываете свои карты? Как так, что я не имею права отказаться от карты, которую я не просила. Я принципиально не открываю кредитные карты, а тут банк самовольно и без моего согласия ее открыл. Вместо того, чтобы просто прийти и забрать зарплатную карту, я была вынуждена потратить 40 минут своего времени на оформление карты, которую я не просила. Хочу узнать, на основании каких законов вы обязали меня открыть кредитную карту?
Коментарі (1)
Ответ банка
21 листопада 2019, 17:41
Доброго дня!
За перевіреною інформацією, встановлено, що співробітником обслуговуючого відділення Банку консультацію надано коректно з дотриманням встановлених Банком вимог. При цьому, запропоновано скористатися акційною пропозицією, озвучено її умови та переваги. Також, звертаємо увагу на те, що без підписання відповідних угод оформлення продукту не здійснюється.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
За перевіреною інформацією, встановлено, що співробітником обслуговуючого відділення Банку консультацію надано коректно з дотриманням встановлених Банком вимог. При цьому, запропоновано скористатися акційною пропозицією, озвучено її умови та переваги. Також, звертаємо увагу на те, що без підписання відповідних угод оформлення продукту не здійснюється.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
4 сентября 2019 утром пошел в отделение на ул. Декабристов 12/37, хотел открыть депозит Универсальный и положить деньги через кассу на карту. В кассе сказали что будет приличная комиссия, лучше пополните карту через АТМ и тогда уже положите деньги на депозит через Raiffeisen Bank Online. Я пошел к АТМ, первую часть положил на карту — успешно, начал ложить вторую часть — и тут АТМ на полпути высветил «Вибачте, банкомат тимчасово не працює, сталася технічна помилка». Надпись очень быстро пропала (сфотографировать не успел), АТМ заработал. Вся вторая часть денег не была зачислена на карту, чек не появился. Пошел просить помощи у сотрудников отделения, все отнеслись к данному инциденту равнодушно, сказали звоните в гарячую линию, ничем не можем помочь. Там уже меня выслушали и зареестрировали заявку 150059. Очень жду инкассации данного АТМ и возвращение средств чем быстрее, так как услуга была предоставлена некачественно и нарушила планы Вашего клиента. Никому не советую проводить ответственные операции через терминалы этого банка, если не хотите оказаться в похожей ситуации.
Коментарі (1)
Ответ банка
8 жовтня 2019, 17:42
Добрый день, Владимир Геннадиевич!
Уверяем Вас, что сотрудники Банка прилагают усилия для быстрого решения вопросов по спорным трансакциям.
При этом отмечаем, что, к сожалению, иногда бывают случаи, когда банкоматы не работают и это может быть связано с причинами, не зависящими от Банка: связь, электроснабжение, сбой работы вследствие использования Клиентами купюр ненадлежащего качества при осуществлении пополнений карт и др.
Нам искренне жаль, что ситуация, которая сложилась во время Вашего обслуживания, доставила Вам неудобства.
Позвольте принести свои извинения и надеемся на понимание.
С уважением,
АО «Райффайзен Банк Аваль»
Уверяем Вас, что сотрудники Банка прилагают усилия для быстрого решения вопросов по спорным трансакциям.
При этом отмечаем, что, к сожалению, иногда бывают случаи, когда банкоматы не работают и это может быть связано с причинами, не зависящими от Банка: связь, электроснабжение, сбой работы вследствие использования Клиентами купюр ненадлежащего качества при осуществлении пополнений карт и др.
Нам искренне жаль, что ситуация, которая сложилась во время Вашего обслуживания, доставила Вам неудобства.
Позвольте принести свои извинения и надеемся на понимание.
С уважением,
АО «Райффайзен Банк Аваль»
1.10.19 посетил банк по адресу Декабристов 12/37. Потерял более часа в очереди. Результат: перевыпущенная карточка оказалась на другом отделении в другом районе города. Пополнить счёт не удалось, т.к. обслуживание каждого клиента занимает пол-часа. Работает одна касса. На просьбу ускорить работу работник банка ответила, что за такую зарплату быстрее работать невозможно. Хотите получить массу отрицательных эмоций — откройте счет в Райфайзен банке.
Написати коментар
Ответ банка
3 жовтня 2019, 18:23
Добрый день!
Сообщаем, что доставка платежных карт, которые были перевыпущены Банком автоматически осуществляется в отделение, в котором была выпущена предыдущая карта.
Длительное обслуживание в кассе Банка связано с обслуживанием одним работником и продолжительностью некоторых типов операций.
Благодарим Вас за сообщение о инциденте относительно некорректного ответа сотрудника Банка, поскольку благодаря контакту с клиентами работа Банка улучшается.
С уважением,
АО «Райффайзен Банк Аваль»
Сообщаем, что доставка платежных карт, которые были перевыпущены Банком автоматически осуществляется в отделение, в котором была выпущена предыдущая карта.
Длительное обслуживание в кассе Банка связано с обслуживанием одним работником и продолжительностью некоторых типов операций.
Благодарим Вас за сообщение о инциденте относительно некорректного ответа сотрудника Банка, поскольку благодаря контакту с клиентами работа Банка улучшается.
С уважением,
АО «Райффайзен Банк Аваль»
Жалоба/Предложение
Адрес: Дарницьке районне відділення 02121, м. Київ, вул. Декабристів, 12/37
Выглядит как наплевательское отношение к существующим клиентам — в отделении спального района 1 человек в отделе обслуживания фзических лиц. Политика банка — выдача кредитов прежде всего и без очереди если по предварительной записи. И все к этому одному менеджеру. При очереди в 5 человек с временем на одного человека 20-30 минут еще 2 человека прошли без очереди по этой записи. Причем при мне одному человеку записавшемуся на 13:30 и пришедшему раньше в 12:20 менеджер сама предложила позвонить в колл-центр и переназначить на 12:30. Что было сделано и вызвало негодование оставшихся в очереди. В итоге придя в 10:50 в отделение не удалось пообщаться с менеджером в течении двух часов. Ушел около 13. При этом еще шел разговор с клиентом берущим кредит и еще один человек оставался из очереди передо мной. Ну а там уже и обед рядом так что расчитывать раньше чем на 15:00 не выходит.
Как предложение хотелось бы видеть 3 менеджера в этом отделе чтобы в случае болезни/отпуска/увольнения все же было больше одного человека.
Будучи клиентом банка пришел проконсультироваться насчет услуги, а получил желание закрыть счет.
Коментарі (1)
Адрес: Дарницьке районне відділення 02121, м. Київ, вул. Декабристів, 12/37
Выглядит как наплевательское отношение к существующим клиентам — в отделении спального района 1 человек в отделе обслуживания фзических лиц. Политика банка — выдача кредитов прежде всего и без очереди если по предварительной записи. И все к этому одному менеджеру. При очереди в 5 человек с временем на одного человека 20-30 минут еще 2 человека прошли без очереди по этой записи. Причем при мне одному человеку записавшемуся на 13:30 и пришедшему раньше в 12:20 менеджер сама предложила позвонить в колл-центр и переназначить на 12:30. Что было сделано и вызвало негодование оставшихся в очереди. В итоге придя в 10:50 в отделение не удалось пообщаться с менеджером в течении двух часов. Ушел около 13. При этом еще шел разговор с клиентом берущим кредит и еще один человек оставался из очереди передо мной. Ну а там уже и обед рядом так что расчитывать раньше чем на 15:00 не выходит.
Как предложение хотелось бы видеть 3 менеджера в этом отделе чтобы в случае болезни/отпуска/увольнения все же было больше одного человека.
Будучи клиентом банка пришел проконсультироваться насчет услуги, а получил желание закрыть счет.
Ответ банка
6 серпня 2019, 15:27
Добрый день, Олег Васильевич!
Нам жаль, что ситуация, которая сложилась во время Вашего обслуживания, доставила Вам неудобства. Банк заинтересован в предоставлении Клиентам услуг высокого качества. Кроме того, Банком постоянно разрабатываются и внедряются услуги, которые позволяют экономить время на посещении отделения и минимизируют необходимость снимать наличные. Например, система «Райффайзен Онлайн» поможет оплатить счета и перевести средства в удобное время, в тарифном пакете «Оптимальный плюс» для зарплатных Клиентов предусмотрена выдача наличных средств без комиссии в банкоматах любых банков на территории Украины, а рассчитываясь платежной картой в торгово-сервисной сети Клиенты могут получать приятные бонусы по программе лояльности «Фишка».
Надеемся на понимание.
С уважением,
АО «Райффайзен Банк Аваль»
Нам жаль, что ситуация, которая сложилась во время Вашего обслуживания, доставила Вам неудобства. Банк заинтересован в предоставлении Клиентам услуг высокого качества. Кроме того, Банком постоянно разрабатываются и внедряются услуги, которые позволяют экономить время на посещении отделения и минимизируют необходимость снимать наличные. Например, система «Райффайзен Онлайн» поможет оплатить счета и перевести средства в удобное время, в тарифном пакете «Оптимальный плюс» для зарплатных Клиентов предусмотрена выдача наличных средств без комиссии в банкоматах любых банков на территории Украины, а рассчитываясь платежной картой в торгово-сервисной сети Клиенты могут получать приятные бонусы по программе лояльности «Фишка».
Надеемся на понимание.
С уважением,
АО «Райффайзен Банк Аваль»
Я открыла счёт карточный в аваль банке по адресу декабристов 12/37. В зале Работает 1 сотрудник, очередь большая. Я приехала Забрать именную карту и просидела в очереди 2,5 часа. Передо мной женщина не могла закрыть депозит — нет такого сотрудника, который этим занимается. Я Звонила в колл центр 0800500500- никто не отвечает!!! Это первый банк, который мне встретился где не работает колл центр !!!..
Написати коментар
Ответ банка
5 грудня 2018, 13:03
Добрый день!
В первую очередь позвольте поблагодарить Вас за то, что нашли время изложить Ваши замечания относительно качества обслуживания, а также за то, что пользуетесь услугами нашего Банка. Действительно, очереди в отделениях Банка бывают, это связано с повышением спроса на услуги Банка, длительностью некоторых типов операций и обслуживанием Клиентов вне очереди по заранее назначенным встречам через Информационный центр Банка.
Также, учитывая нагрузку на операторов Информационного центра периодически могут возникать временные очереди, в связи с чем существует необходимость ожидания соединения некоторое время.
Дополнительно отмечаем, что информация, изложенная в Вашем обращении, была принята во внимание и доведена до сотрудников, ответственных за качество обслуживания в Банке, с целью предотвращения подобных ситуаций в будущем. Нам действительно жаль, что описанная Вами ситуация доставила Вам неудобства и оставила негативное впечатление о работе Банка.
Благодарим Вас за обращение, надеемся на понимание и дальнейшее сотрудничество.
С уважением,
АО «Райффайзен Банк Аваль»
В первую очередь позвольте поблагодарить Вас за то, что нашли время изложить Ваши замечания относительно качества обслуживания, а также за то, что пользуетесь услугами нашего Банка. Действительно, очереди в отделениях Банка бывают, это связано с повышением спроса на услуги Банка, длительностью некоторых типов операций и обслуживанием Клиентов вне очереди по заранее назначенным встречам через Информационный центр Банка.
Также, учитывая нагрузку на операторов Информационного центра периодически могут возникать временные очереди, в связи с чем существует необходимость ожидания соединения некоторое время.
Дополнительно отмечаем, что информация, изложенная в Вашем обращении, была принята во внимание и доведена до сотрудников, ответственных за качество обслуживания в Банке, с целью предотвращения подобных ситуаций в будущем. Нам действительно жаль, что описанная Вами ситуация доставила Вам неудобства и оставила негативное впечатление о работе Банка.
Благодарим Вас за обращение, надеемся на понимание и дальнейшее сотрудничество.
С уважением,
АО «Райффайзен Банк Аваль»
Вирішив 13.11.2024 скористатися можливістю і оформити кредитку у відділенні яке поряд.
Дуже чемна співробітниця відділення поксерила доки, заповнили усілякі анкетки, все підписали, тощо. Сказала що відправить дані на погодження і треба буде чекати на дзвінок з банку для ще якихось уточнень, а потім буде рішення.
Пройшло 24 години, і нічого (!)
Телефоную оператору в банк. І він мені каже що ніяких моїх даних з відділенні для оформлення кредитки не отримували тому він їх не бачить (!).
Домовились що розберуться в ситуації.
Потім я не помітив і пропустив пару дзвінків з банку (бо робочий час та робота). І перетелефонував сам, на що отримав відповіть що треба таки чекати на ЇХ дзвінок (!)
Ну такий собі процесс.
Сьогодні 15.11.2024 у 9:04 прийшла sms що у видачі кредитної картки, — відмовлено (!)
Звісно банк не повідомить причину.
Тому скарга не тількит про результат, а і про організацію всього процесу.
А він: ПОВІЛЬНИЙ, дивний, НЕ зрозумілий, НЕ прозорий та НЕ ЗРУЧНИЙ для клієнта.
P. S.
Не знаю що там з моїм кредитним рейтингом.
Так, маю кредитки в інших банках і користуюсь ними.
Не мав і не маю якихось прострочених заборгованностей взагалі.
Іншу інформацію дивіться в моїй анкеті що у вас вже є.
Поздоровляю ви втратили нормального клієнта.