Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Відділення Райффайзен Банк: вул. Ізмаїльська, 50, Білгород-Дністровський

Адреса:
Одеська область, Білгород-Дністровський, вул. Ізмаїльська, 50
Телефон:
0 800 500-500
Час роботи:
Пн-Пт: 08:00-17:00, (каса: 08:00-16:30), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:

Power Banking

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зарегистрироваться . Реєстрація займає близько 30 секунд.
4
15 травня 2025, 13:55
Заблокували рахунок без попередження, я звернулась до відділення банку, занесла реквізити на отримання залишку коштів, написала заяву на закриття, мені сказали що рахунок закриють в продовж 3 робочіх днів, пройшов тиждень, сьогодні дзвоню, вже мені робот каже що припинили зі мною ділові стосунки і все, я далі не можу звязатися з оператором, коли буле повернення мого залишку? В мене там залишилися усі кошти які були на данний час у мене?
Написати коментар
Ответ банка
Райффайзен Банк
15 травня 2025, 14:05
Добрий день!

Запевняємо Вас, що блокування рахунків завжди відбувається з вагомих причин. Ми чітко дотримуємося чинного законодавства та внутрішніх процедур для гарантування безпеки і захисту коштів наших клієнтів. Кожне рішення про блокування рахунку приймається після ретельного аналізу та перевірки, щоб уникнути будь-яких необґрунтованих дій.
Зазвичай закриття займає до 5 робочих днів, але в окремих випадках цей процес може тривати довше. Після обробки запиту повідомлення надсилається у Viber.
Звернення передано в роботу менеджера з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
1 не зарахована
16 березня 2025, 17:19
Сегодня я направил обращение в НБУ, с просьбой дать мотивацию вашему банку, закрыть мои заблокированные счета которые были арестованы 31 октября 2024 года.
Четыре с половиной месяца вы не можете закрыть несколько счетов в вашем банке.

20 января начальник отделения заявил, что работает над этим вопросом. Что делал начальник с 1 ноября до 20 января (2,5 месяца) остается загадкой.
Сегодня 16 марта и меня не уведомили о продвижении этого вопроса.

Я от всей души желаю Вам заблокировать всех ваших клиентов.
Коментарі (2)
Ответ банка
Райффайзен Банк
16 березня 2025, 17:28
Добрий день!

Нам дуже прикро, що Ви отримали негативні емоції від співпраці з нашим Банком. Ми готові завжди піти на зустріч, допомогти з вирішенням незакритих ситуацій, адже у нашому Банку працюють компетентні фахівці та професіонали свого діла. Клієнт Банку – найголовніша людина, яку ми готові підтримати та допомогти.
Ми зацікавлені в тому, щоб розв’язання тієї чи іншої ситуації відбувалось в максимально короткі терміни, адже розуміємо важливість цього для Вас. Термін вирішення питання залежить від його складності та варіантів врегулювання.
Фіксуємо повторне звернення до менеджера з клієнтського сервісу, який зв'яжеться з Вами та надасть пояснення по ситуації в індивідуальному порядку. Дякуємо за розуміння.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Відділення та банкомати Райффайзен Банку в Білгород-Дністровському 🏦 / Відділення Райффайзен Банк: вул. Ізмаїльська, 50, Білгород-Дністровський