Являюсь клієнтом відділення на Ярославській. Хочу написати, що відділення круте само по собі, нестандарт, щось нове. Менеджери професіонали своєї справи, це видно.
Іноді треба почекати, щоб потрапити до менеджера, але це небо і земля, якщо порівнювати з ощадом або приватом.
Помітила, що сама касир виходить допомагати клієнтам з банкоматом.
Сподіваюсь, мій відгук дійде до відділення.
Співробітники дуже класні, сподіваюсь, банк зможе хоча б якось нематеріально порадувати своїх менеджерів за їх роботу.
Мені все подобається там.
Курс валютв Райффайзен Банк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43 | 43.9 |
USD | 41.05 | 41.54 |
Всі курси банку |
Відділення Райффайзен Банку: Київ, вул. Ярославська, 58
Адреса:
Київ, вул. Ярославська, 58
Телефон:
0 800 500-500
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00 (каса: 09:00-17:30), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Power Banking
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
19 вересня 2023, 15:56
Добрий день!
Нам прикро, що Ви опинились в такій ситуації. Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Для більш детального аналізу ситуації передаємо Ваше звернення до менеджера з обслуговування клієнтів, який візьме ситуацію під свій власний контроль та з'єднається з Вами найближчим часом.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Нам прикро, що Ви опинились в такій ситуації. Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Для більш детального аналізу ситуації передаємо Ваше звернення до менеджера з обслуговування клієнтів, який візьме ситуацію під свій власний контроль та з'єднається з Вами найближчим часом.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ответ банка
23 жовтня 2021, 12:54
Доброго дня!
Дуже дякуємо Вам за приємні слова на адресу наших працівників. Обов'язково передамо їм інформацію і подякуємо за роботу.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дуже дякуємо Вам за приємні слова на адресу наших працівників. Обов'язково передамо їм інформацію і подякуємо за роботу.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Вирішила швидко і чітко проблему стосвно закриття депозиту.
Написати коментар
Ответ банка
15 вересня 2021, 15:11
Доброго дня! Дякуємо за те, що знайшли час викласти Вашу подяку нашому працівнику. Дуже приємно отримувати позитивні відгуки від наших Клієнтів. Обов'язково передамо подяку безпосередньому керівництву вказаного працівника.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Все почалося з того, що на новій роботі мені знадобився в цьому банку рахунок ФОП, я погодилася, хоча до цього користувалася іншим банком. Прийшла я в преміальне відділення, якраз в своєму бізнес центрі, ну і тут мене почали «обробляти по повній», спочатку мене не знали до кого відправити, я зайшла до одного менеджера, тут залітає інший і забирає мене і веде у кімнату для ВІП клієнтів. Ми з нею потратили близько 20 хв!!! щоб почати оформлювати картку і тут почалася реклама їх преміальної картки, я відповіла, що в мене вже є одна преміальна картка від іншого банка, тому ще однієї мені не потрібно, після моєї відмови, мене піднімають з крісла і просять покинути ВІП менеджера, і перейти до іншого. Питання тут одне: навіщо тратити і мій і ваш час і не запитати одразу, чи потрібна мені ваша преміум картка? Потім почався обід, і відкриття моєї картки затягнулося ще на 1.5 год
Додам, менеджер для роботи з не ВІП клієнтами виявилася набагато приємніша!
Коли я вже отримала свою картку і відкрила рахунок в цьому банку — в мене виникло ряд запитань, найголовніші з них:
1) в який час іде продаж валюти? це по будням тільки в якийсь проміжок часу, чи просто якось рандомно відбувається? чому цієї інформації ніде немає?
2) за яким курсом будуть продані долари? в заявці це просто «курс банка», а який зараз курс, де це можна побачити?
Особисто для мене це не зрозуміло, для прикладу, я подала заявку на продаж валюти 05.05, 100 доларів, на мій рахунок 06.06 близько 15 год прийшло 2762.62, що це за курс? якщо подивитися на сайті в банку — там він більший (але там подається НБУ, а не курс райфайзена), якщо на сайті мін фіну — він менший.
Вирішила зателефонувати на гарячу лінію — 15 хв знову потрачено в пусту, ніхто слухавки не підняв.
Коментарі (1)
Додам, менеджер для роботи з не ВІП клієнтами виявилася набагато приємніша!
Коли я вже отримала свою картку і відкрила рахунок в цьому банку — в мене виникло ряд запитань, найголовніші з них:
1) в який час іде продаж валюти? це по будням тільки в якийсь проміжок часу, чи просто якось рандомно відбувається? чому цієї інформації ніде немає?
2) за яким курсом будуть продані долари? в заявці це просто «курс банка», а який зараз курс, де це можна побачити?
Особисто для мене це не зрозуміло, для прикладу, я подала заявку на продаж валюти 05.05, 100 доларів, на мій рахунок 06.06 близько 15 год прийшло 2762.62, що це за курс? якщо подивитися на сайті в банку — там він більший (але там подається НБУ, а не курс райфайзена), якщо на сайті мін фіну — він менший.
Вирішила зателефонувати на гарячу лінію — 15 хв знову потрачено в пусту, ніхто слухавки не підняв.
Ответ банка
7 травня 2021, 13:29
Доброго дня! Дякуємо за відгук, та дуже шкодуємо, що не виправдали Ваших очікувань. Перевіримо інформацію щодо якості обслуговування у відділенні та надамо коментарі та відповіді на поставлені Вами питання. Також, будемо вдячні, якщо зазначите номер телефону, з якого зверталися до Інформаційного центру та дату звернення (в особистих повідомленнях Банку), це допоможе нам перевірити причини нез'єднання з оператором та дозволить покращити якість обслуговування у майбутньому.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Наивысшая степень благодарности сотрудникам Премиального центра «Подольский » ( что на Ярославской); всем без исключения сотрудникам банка и, в частности, менеджеру по работе с ФО Людмиле. Приятнейшее занятие общаться с компетентными, ответственными, знающими все тонкости дела, которым занимаются, людьми… тем более если личный шарм и очарование также присутствуют (не смотря на карантинную депрессию)… спасибо! Вы -Умнички!
Написати коментар
Ответ банка
11 червня 2020, 11:23
Доброго дня! Нам дуже приємно отримати Ваш позитивіний відгук! Запевняємо, що і надалі будемо робити все можливе, щоб Ви завжди були задоволені обслуговуванням в нашому Банку:) Працівникам відділення обов'язково передамо Вашу подяку.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк АВаль»
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк АВаль»
19 февраля 2020. Ярославская, 58, Киев. Премиум отделение Банка Аваль. Первый раз пополняла новую неактивированную карту на большую сумму денег, которую привезла наличными. Разгар рабочего дня — на ресепшине никого. Стоят клиенты, 5-6 человек и тоже ждут. Задать кому-либо вопрос невозможно, нет никого. Есть люди в кабинетах, но они с клиентами. Я как воспитанный человек не врываюсь без очереди.
Ждем. Через 10 минут выходит дама-менеджер с клиентом и идет к банкомату. Жду пока они закончат и задаю вопрос, а может ли она или кто-то другой из сотрудников помочь мне. И сотрудница Премиум отделения, повернувшись ко мне закатила глаза и чуть ли не криком сказала: Что вам нужно?
Мне без разницы ВИП, Премиум или просто отделение, НО Я — Клиент. Отвечать в таком духе и закатывать глаза просто недопустимо в 2020 году, когда все построено на клиентоориентированности. Допускаю, что в Аваль банке — это норма хамить клиентам.
Огромная просьба — объясните, пожалуйста, сотрудникам, что золотое правило «Клиент всегда прав» еще не отменили. Я редко пишу отзывы, но мое потраченное время, испорченное настроение и отношение к данному отделению никак не добавили лояльности к Банку в целом.
Коментарі (1)
Ждем. Через 10 минут выходит дама-менеджер с клиентом и идет к банкомату. Жду пока они закончат и задаю вопрос, а может ли она или кто-то другой из сотрудников помочь мне. И сотрудница Премиум отделения, повернувшись ко мне закатила глаза и чуть ли не криком сказала: Что вам нужно?
Мне без разницы ВИП, Премиум или просто отделение, НО Я — Клиент. Отвечать в таком духе и закатывать глаза просто недопустимо в 2020 году, когда все построено на клиентоориентированности. Допускаю, что в Аваль банке — это норма хамить клиентам.
Огромная просьба — объясните, пожалуйста, сотрудникам, что золотое правило «Клиент всегда прав» еще не отменили. Я редко пишу отзывы, но мое потраченное время, испорченное настроение и отношение к данному отделению никак не добавили лояльности к Банку в целом.
Ответ банка
26 лютого 2020, 17:19
Доброго дня!
Встановлено що Вами надано допомогу у здійснені операції начальником відділення.
Ми щиро шкодуємо, що ситуація вплинула на Вашу думку про якість обслуговування в нашому Банку. Запевняємо, що прагнемо надавати якісні послуги всім Клієнтам без винятку.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Встановлено що Вами надано допомогу у здійснені операції начальником відділення.
Ми щиро шкодуємо, що ситуація вплинула на Вашу думку про якість обслуговування в нашому Банку. Запевняємо, що прагнемо надавати якісні послуги всім Клієнтам без винятку.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Надали документи, виписки за 3 роки з зарплатної картки в іншому банку, договори депозитних рахунків, інвестиційні договори, зг. яких оплачували квартиру.
Спочатку придовбались, що потрібен ще якийсь договір, який укладено між інвест.компанією і забудовником, де ми зовсім ніяк не фігуруємо. Надали. Тепер кажуть, що це не підтверджує наявність коштів і все ще тримають рахунок заблокованим.
При цьому з першого дня відкриття рахунку туди приходять гроші по народженню дитини. При запитах, коли буде відповідь кажуть тільки, що питання вирішуються в порядку черги. Контакт центр ніякої інформації не має. Все відбувається виключно через е-мейл листування.
Таке відчуття, що їм явно буде простіше, щоб ми закрили там рахунки та й все. На фоні останніх новин, так і зробимо, але ж дуже цікаво чим це все закінчиться)
6300грн виплат по дитині без закриття рахунку ніяк не отримати.
Поки обирав відділення додам, що самі менеджери працюють на відмінно, але кажуть, що також ніяк не можуть вплинути на фін.моніторинг.